Ah toe nou, Scan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze met 'niet eten' bedoelen dat ze niet tussendoor even naar de woonkamer mogen om wat te eten. Dus ik denk zelf helemaal niet dat de opdracht al mislukt is.
Jij bent frenetiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
Nog een uur en een kwartier, ze werken tot 2.10. Ik wacht tot die tijd, wil ZO graag de reactie van die andere groep zien
Zou ook niet zomaar mensen die ik niet persoonlijk ken met m'n kind laten wandelen. Maar die situatie is wel compleet anders natuurlijk, nu krijgt het helemaal geen buitenlucht. Weet niet wat ik zou doen in die situatie... Kan me haar keus in deze iig nog wel indenken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
BB had al aangeboden dat medewerkers van BB met de baby buiten zouden gaan lopen, maar dat wilde Tanja niet
Ik weet niet hoe het met andere pas bevallen vrouwen zit maar ik had dat idd ook, na 2 dagen was ik alweer aan het rommelen en aan het doen en de kraamhulp moest me elke keer terug naar bed sturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ze zwakker wordt bevonden tijdens haar zwangerschap snap ik, maar ik snap niet waarom ze met handschoentjes aangepakt moet worden NA haar bevalling.
Het is toch niet vervelend om 'n kind te hebben? je zou eerder zeggen dat ze de wereld aan kan nu. In ieder geval zou dat meer respect vereisen dan 't gedrag wat ze nu vertoont. Ik vind 't namelijk gewoon zwak, en niet omdat ze net zwanger is geweest, maar gewoon omdat 't geen sociaal-intelligent persoon is.
Nog dik een uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
Nog een uur en een kwartier, ze werken tot 2.10. Ik wacht tot die tijd, wil ZO graag de reactie van die andere groep zien
Dat doen ze wel hoor. Het is elke keer weer: zal je zien dat ze wint of ze zal toch niet winnen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ze voelen zich denk ik niet eens bedreigd maar zijn gewoon pissig over de gang van zaken op BB, net als Tanja dus eigenlijk:)
Dat zou ook nog kunnen, doorsorteren krengenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze met 'niet eten' bedoelen dat ze niet tussendoor even naar de woonkamer mogen om wat te eten. Dus ik denk zelf helemaal niet dat de opdracht al mislukt is.
Het hangt er vanaf wat ze liever hebben denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar,je wilt toch ook je net geboren kindje een beetje sjowen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook meer en meer ja. Al zal het feit dat haar kind de kamer niet uit mag en de rest de kamer niet in ook wel flink meewerken aan haar ongeinteresseerde houding. Is niet leuk voor d'r, en gezien haar reactie toen ze dat hoorde was het werkelijk een behoorlijke schok.
Ze mogen niet eten, drinken en roken als ze aan het werk zijn. Ze mogen wel de kamer verlaten om naar de w.c. te gaan. Dus door bonen te eten tijdens het werken is in principe naar mijn idee de opdracht mislukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er mag niet gegeten worden tijdens het sorteren van de bonen. Het lijkt me dan ook niet de bedoeling dat er bonen of mais gegeten gaan worden. Daarnaast lijkt het me ook dat ze expres een opdracht hebben gedaan dat met eten te maken heeft, om ze uit te testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat denk ik echt. Ik zou het wel kinderachtig vinden als ze de opdracht laten mislukken omdat ze zo''n klote boontje in de mond hebben gestopt.quote:
Joost "ik-stem-op-Tanja-omdat-het-beter-is-voor-de-baby" vertelde net dat hij het eten goed voor de camera's heeft neergelegd zodat het duidelijk in beeld kon worden gebracht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, ze schelden zich helemaal suf op Tanja, want stiekem zijn ze toch een beetje bang dat ze wint.
Joost zei het net ook tegen Rob (voordat hij het eten in de vuilnisbak bovenop legde). NL moet zien dat ze dit doet, want ze zit op de bank. Denk dat ze daarom ook nu Tanja-bash-rondes houden, zodat NL hoort hoe vreselijk Tanja wel niet is.
BB is gewoon voorzichtig. Ze kunnen het zich niet permiteren als er iets mis gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met andere pas bevallen vrouwen zit maar ik had dat idd ook, na 2 dagen was ik alweer aan het rommelen en aan het doen en de kraamhulp moest me elke keer terug naar bed sturen.
Maar het is ook wel zo dat je tot 6 weken na de bevalling rustig aan moet doen aangezien je anders een flink klap kan krijgen.
Maar bij BB slaan ze wel eens te ver door naar mijn mening.
dat vinnik zukke bullshit bij mijn beide kinderen (3,5 en 1,5) heb ik de eerste drie weken na de bevalling om de 3-4 uur de voeding gedaan en ben daarna de hele dag gaan werken ( op de eerste week na) en ik leef nog steeds......en dat zonder in een babykamer vertoeft te hebben ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef Catty het volgende:
[..]
En dan snap dus ook waarom Tanja zo veel in de babykamer vertoeft. Die slaapt nog minder dan 3 uur achter elkaar omdat de kleine om de 3 uur gevoed moet worden.
Je mag echt wel wat doen inderdaad.. De kraamhulp is ook niet hele dagen en nachten aanwezig. Je zal zelf moeten pissen en poepen bij wijze van spreken, dus moet 'n gezellig gesprekje houden of even meedenken al helemaal niet te veel gevraagd zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met andere pas bevallen vrouwen zit maar ik had dat idd ook, na 2 dagen was ik alweer aan het rommelen en aan het doen en de kraamhulp moest me elke keer terug naar bed sturen.
Maar het is ook wel zo dat je tot 6 weken na de bevalling rustig aan moet doen aangezien je anders een flink klap kan krijgen.
Maar bij BB slaan ze wel eens te ver door naar mijn mening.
Dat stond zelfs bovenaan de brief van BB geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand de woordspeling ' boontje komt om zijn loontje ' al gemaakt
Ja zeker
Kijk eens op de Talpa site, de titel van de weekopdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand de woordspeling ' boontje komt om zijn loontje ' al gemaakt
Ja zeker
Ingrid praat bijna in steno. Deed ze vanaf dag 1 alquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
gaat Ingrid steeds meer murmelen of gaan mijn oren achteruit?
Ja heel fanatiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent frenetiekik denk toch dat ik dat niet ga volhouden, is nog een behoorlijk stevig uur wachten
Dat is waar, dat zou helemaal wereldnieuws worden en dan niet positief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef Catty het volgende:
[..]
BB is gewoon voorzichtig. Ze kunnen het zich niet permiteren als er iets mis gaat.
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat vinnik zukke bullshit bij mijn beide kinderen (3,5 en 1,5) heb ik de eerste drie weken na de bevalling om de 3-4 uur de voeding gedaan en ben daarna de hele dag gaan werken ( op de eerste week na) en ik leef nog steeds......en dat zonder in een babykamer vertoeft te hebben ....
dat deed dido al, maar dat mocht niet van robquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Morwen het volgende:
Fok is weer snel![]()
Chantal voelt haar arme rug. Waarom komt niemand op het idee om op de onderste plank te werken? Zittend dus![]()
nouja andersgezegd, mijn vrouw had een hoop plezier aan haar 13 weken bevallingsverlofquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.
Zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Er mag niet gegeten worden tijdens het sorteren van de bonen. Het lijkt me dan ook niet de bedoeling dat er bonen of mais gegeten gaan worden. Daarnaast lijkt het me ook dat ze expres een opdracht hebben gedaan dat met eten te maken heeft, om ze uit te testen.
Ze voelen zich echtwel bedreigt ik heb meerdere bewoners horen zeggen dat ze toen ze (een paar weken van te voren) zagen dat Tanja erin zou zitten, dat ze zich volstrekt kansloos achten en alleen maar decor stukken zouden worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ze voelen zich denk ik niet eens bedreigd maar zijn gewoon pissig over de gang van zaken op BB, net als Tanja dus eigenlijk:)
Hmm... een sanctie dan? Alleen voor Rob? Die nam een handje vol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat denk ik echt. Ik zou het wel kinderachtig vinden als ze de opdracht laten mislukken omdat ze zo''n klote boontje in de mond hebben gestopt.
ik ook ;0quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
Naast de Big Tanja showquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
Nou, leuk dit word het grootte Big Brother rantsoen programma.
Dubbel :Squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
Dat is toch nog steeds op de werkbankquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
dat deed dido al, maar dat mocht niet van rob
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja andersgezegd, mijn vrouw had een hoop plezier aan haar 13 weken bevallingsverlof![]()
Bevallingsverlof hoeft toch niet per se bedoeld te zijn om aan te sterken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we de 10 tot 12 weken bevallingsverlof ook wel afschaffen. Maargoed, over iets minder dan 7 weken weet ik zelf hoe het is om net bevallen te zijn.
Prima wmbquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
hopenlijk gaat de bevalling net als bij Tanja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Catty het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm... een sanctie dan? Alleen voor Rob? Die nam een handje vol.![]()
Dat MEEN je niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
dat deed dido al, maar dat mocht niet van rob
dat zei dido ook, maar ze gehoorzaamde rob toch maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds op de werkbankLaat ze maar anders zeggen dan naderhand
![]()
ik weet het niet, ze zei het er niet bij helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Cuaderno het volgende:
wat heeft ingrid eigenlijk gestudeerd?
Nee, de eerste week voor velen nog problematisch en bijkomen, zijn er ook genoeg ruim binnen die tijd weer redelijk in de running. Maar daarna is het meestal gewoon genieten geblazen. (op de slapeloze nachten na danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bevallingsverlof hoeft toch niet per se bedoeld te zijn om aan te sterken?Je bent net moeder geworden, neem aan dat je dan gewoon tijd krijgt om bij je kind te zijn de eerste paar weken in plaats van dat je meteen met je werk moet bezighouden. Een bevalling houdt normaliter een vrouw niet weken lang in haar bed.
Dank je, dat hoop ik eigenlijk ook wel. Maar mijn zwangerschap verloopt zo voorspoedig dat ik vrees dat ik op de een of ander manier nog wel terug gepakt wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
hopenlijk gaat de bevalling net als bij Tanja.![]()
Ik had overiegsn weinig moeite met het voeden om de 3 uur, het lijkt welof je lichaam zich erop insteld.
ik moet zeggen,heb nog nooit zo goed geslapen als de weken na de bevalling.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een handje vol?? Dat heb ik niet gezien![]()
Dat klinkt wel even wat anders inderdaad. Maar ik heb het idee dat BB niet wil dat deze opdracht opnieuw mislukt. Anders hadden ze ook niet met die waarschuwing hoeven komen dat groep 1 het verkeerd deed. Maar wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |