Een dansopleiding aan het conservatorium is een beetje huppelen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje huppelen heet bij Lieske een dansopleiding en een paar baantjes trekken is wedstrijdzwemmen.![]()
Nee, die ellenlange verhalen is niets voor mij... Krijg er een beetje -Van Breda-Naar Maastricht-over de Afsluitdijk-en weer terug- idee bij. Zo iemand heb ik al in m'n kenissenkring ziten en betrap me er regelmatig op dat ik maar wat zit te knikken als hij weer eens een verhaal vertelt, maar echt luisteren doe ik niet meer, ik dwaal af, raak de draad daardoor helemaal kwijt. Datzelfde heb ik dus met Lieskequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
luister heel graag naar lieske omdat ik die ellenlange verhalen leuk vind om te horen.
En volgens Chantal mogen ze de bonen niet eten omdat er staat dat iedere boon in het zakje moet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef Jane het volgende:
Oei oei, Chantal vertelt Menno nu dat hij die bonen niet mag eten.
Roel: Ga nou niet lopen kloten met bonen eten, want dan pakken ze ons daar op!
Menno: Dan schijt ik hem wel uit en stop hem daarna in het zakje.
Langzaam begint het de bewoners toch duidelijk te worden dat de regels wellicht nu al overtreden zijn.
ik weet bijna zeker dat ik ze dat heb horen zeggen (chantal nog aan het begin van de avond: het is vast een valstrik minimaal 2, maximaal 4 tegelijkertijd aan het werk, moeten we het vast met z'n 3-en tegelijk doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik dacht maximaal 4 dat er geen minimum stond
Volgens mij ook, maar goed. Met het eten en het wisselen is de opdracht alweer compleet verneukt volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zeker of er staat dat er minimaal 2 mensen bezig moeten zijn, maar ze werken wel in ploegendienst en dat betekent irl dat er altijd een groep bezig moet zijn, toch?
smaken verschillenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, die ellenlange verhalen is niets voor mij... Krijg er een beetje -Van Breda-Naar Maastricht-over de Afsluitdijk-en weer terug- idee bij. Zo iemand heb ik al in m'n kenissenkring ziten en betrap me er regelmatig op dat ik maar wat zit te knikken als hij weer eens een verhaal vertelt, maar echt luisteren doe ik niet meer, ik dwaal af, raak de draad daardoor helemaal kwijt. Datzelfde heb ik dus met Lieske
werken met minimaal 2 personen, stond in de opdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zeker of er staat dat er minimaal 2 mensen bezig moeten zijn, maar ze werken wel in ploegendienst en dat betekent irl dat er altijd een groep bezig moet zijn, toch?
Omdat ze met een oneven aantal zijn? Ploegen van 4+4 maar ze zijn met 9 vandaar denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar goed. Met het eten en het wisselen is de opdracht alweer compleet verneukt volgens mij.
Trouwens weet iemand waarom mag Lieske wel invallen voor een van de anderen als ze van BB niet de groepssamenstelling mochten veranderen. Dat heb ik ff gemist geloof ik
Er zijn twee groepen. Groep 1 bestaat uit 4 personen. Groep 2 uit 5 personen. Lieske moet nu met 1 iemand uit groep 2 wisselen omdat 4 personen het maximum is. Groep 2 blijft hetzelfde, alleen de personen die wisselen zal afgewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar goed. Met het eten en het wisselen is de opdracht alweer compleet verneukt volgens mij.
Trouwens weet iemand waarom mag Lieske wel invallen voor een van de anderen als ze van BB niet de groepssamenstelling mochten veranderen. Dat heb ik ff gemist geloof ik
Van de BB site. Er staat dus niet dat er minimaal 2 bezig moet en zijn. Maarja, zullen de opdracht wel weer niet haalbaar vinden en zeer binnenkort afhaken. Want erg veel ruggegraat heeft de groep niet.quote:Ook staat er in de opdracht dat er niet meer dan vier Bewoners tegelijk aan het werk mogen zijn. Er moet dus worden gewerkt in ploegendiensten van maximaal vier Bewoners tegelijk. Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
Maar dat is nog niet alles. Er mag namelijk tijdens het werk niet gegeten, gedronken of gerookt worden. Vooral het laatste zal voor een aantal Bewoners een zware dobber worden.
De ene groep (Rob, Dido, Nathalie en Menno) moest gelijk blijven, de andere groep bestaat uit vijf mensen dus die kunnen per keer afwisselen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
Snaptnix bedankt voor de updateIk hoop dat ze snel opknapt door de antibiotica
![]()
Groep 2 moet de fouten van groep 1 herstellen. Om dat te kunnen doen, moet er in de groepen niet meer gewisseld worden, maar omdat ze er niets over mochten zeggen hebben ze verzonnen dat het niet van bb mocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze waren gestart met 4 personen, dus 5 personen over, ze mochten geen wijziging meer aanbrengen in de groepen, dus is er in de 2e groep steeds een wisselquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op de Talpa site staat:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
werken met minimaal 2 personen, stond in de opdracht
Dank je voor de infoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:08 schreef Rica het volgende:
[..]
De ene groep (Rob, Dido, Nathalie en Menno) moest gelijk blijven, de andere groep bestaat uit vijf mensen dus die kunnen per keer afwisselen.
het was niet om aan te horenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:05 schreef style het volgende:
Bah wat zit Ingrid onsmakelijk te eten.
Beeldend verwoord. Ik heb precies hetzelfde. Ze communiceert zoals een mug zoemt. Ik zou haar gezelschap zeker niet lang kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, die ellenlange verhalen is niets voor mij... Krijg er een beetje -Van Breda-Naar Maastricht-over de Afsluitdijk-en weer terug- idee bij. Zo iemand heb ik al in m'n kenissenkring ziten en betrap me er regelmatig op dat ik maar wat zit te knikken als hij weer eens een verhaal vertelt, maar echt luisteren doe ik niet meer, ik dwaal af, raak de draad daardoor helemaal kwijt. Datzelfde heb ik dus met Lieske
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar weer eens opzoeken slaap lekker allemaal![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
![]()
hoeveel pauze mogen ze dan maar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef doka het volgende:
wederom een overtreding
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Blijkbaar moet Nathalie erin blijven.
Hummie wil vast koste wat het kost Tanja eruit hebben. Ze gaat geen vrijwillige exit meer riskeren.
Ik heb dan ook geen enveloppe in mijn kamer zien liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef bankrupcy het volgende:
Geweldig. Hier zijn volksstammen die lopen te zeuren dat de bewoners de opdracht niet goed lezen, maar zelf weten een hoop mensen ook niet wat de opdracht precies inhoudt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
![]()
We zijn het eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kijk Big Brother nog een paar dagen aan ...maar als het niet leuker wordt is het afgelopen.
Ik ben die jaloerse roddelende kutwijven Chantal, Ingrid en Nathalie zat.
Joost komt me ook zijn strot uit..zijn onhandigheid, zijn vrolijke gedoe afgewisseld met zijn valsigheid.
Weer zijn ze weer teringdom om een fuckingopdracht uit te voeren..hoe arrogant zijn ze dat ze denken dat ze het goed doen nadat ze al 2 opdrachten verpest hadden door hun domme aanpak
De enigen die ik nog kan toleren zijn Dido, Menno, Lieske, Tanja en Rob vind ik nu min of meer ook wat leuker.
Ze krijgt nu veel stemmen omdat ze deze week genomineerd staat. Dan stemmen mensen denk ik toxh meer voor die vier die nu de klos zijn. Nathalie is daarvan het populairst zo lijkt het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Naat from zero to hero?
ik was op de andere stream, mag ik een uitleg?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef Kinga het volgende:
HULDE aan Joost.... Wat is die Tanja toch een bitch...
Nee, dat staat nergens. Mogen ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef Remzz het volgende:
Moeten ze 24 uur per dag bezig zijn?
Fout gezien, hij legde het alleen in het zicht (eten was van Tanja ofzo, iig om duidelijk te maken dat het niet hoort (?) =heb het niet helemaal gevolgd=quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
Joost zit uit de vuilnisbak te eten.
hij gooit de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok. Mooi toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:16 schreef Cuaderno het volgende:
Nou joost is zwaar punten aan het scoren (not!) zit het afval uit de afvalbak te halen en er bovenop te zetten...
alleen de bonen van lieske wil ik etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch echt dat die bonen niet ooit opgegeten moeten worden
Maar hij is niet vals verder. Lieske praat iig nog tegen Tanja zelf over zaken die haar dwars zitten, maar meneer Joost moet het op deze laffe manier doen. Erg zwakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:16 schreef Cuaderno het volgende:
Nou joost is zwaar punten aan het scoren (not!) zit het afval uit de afvalbak te halen en er bovenop te zetten...
Joost zit op rantsoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef Kinga het volgende:
HULDE aan Joost.... Wat is die Tanja toch een bitch...
Hij heeft Tanja haar weggegooide restjes uit de afvalbak gehaald omdat hij meent dat ze het met opzet weggegooid heeft om de rest te sarren (omdat zij honger hebben).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ik was op de andere stream, mag ik een uitleg?
nee, ze moeten de peuken eten en de bonen rokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is echt smerig koek eten peuk roken en daarna met die zelfde handen bonen sorteren.
Zou me niet verbazen als ze deze bonen volgende als rantsoen moeten op eten
een prima actie van Joost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef Minouishere het volgende:
joost baalt ervan dat tanja al dat eten zomaar heeft weggegooid, ze doet het om te pesten, vind 'ie..........hij laat het de andere bewoners zo ook zien......
En dat durft iemand te zeggen die zelf eten in zijn neus stopt???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef mijn23 het volgende:
hij vind het belachelijk dat tanja zo veel eten weggooit?? zoiets?
Ze moest net niesen en deed dat heel keurig met hand voor de mond...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen de bonen van lieske wil ik eten![]()
Ah bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat staat nergens. Mogen ze helemaal zelf weten.
Ja daar is ze ook echt mee bezig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:20 schreef Kinga het volgende:
Ja ik vind het ook beetje kinderachtig van Tanja, beetje ogen uitsteken...
Gaat joost proberen duidelijk te maken hoe je met voedsel omgaat ? nee toch ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fout gezien, hij legde het alleen in het zicht (eten was van Tanja ofzo, iig om duidelijk te maken dat het niet hoort (?) =heb het niet helemaal gevolgd=
hij begint geobsedeerd te raken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:19 schreef Rica het volgende:
Hij heeft Tanja haar weggegooide restjes uit de afvalbak gehaald omdat hij meent dat ze het met opzet weggegooid heeft om de rest te sarren (omdat zij honger hebben).
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:22 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En dat durft iemand te zeggen die zelf eten in zijn neus stopt???
hij is in staat op uit de vuilnisbak te etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fout gezien, hij legde het alleen in het zicht (eten was van Tanja ofzo, iig om duidelijk te maken dat het niet hoort (?) =heb het niet helemaal gevolgd=
Er zitten hier enorme helden die zelf waarschijnlijk nooit geld uitgeven aan ook maar iets wat respectloos is naar de derde wereld..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.![]()
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Wup het volgende:
[..]
hij begint geobsedeerd te raken...
volgens mij kookt en eet Tanja juist als iedereen uit het zicht is om frustraties bij de anderen zoveel mogelijk te voorkomen
Wat zouden ze er dan mee doen? weggooien? Is toch gewoon voedsel, 24 uurin het water en koken maar. Zouden ze in Afrika blij mee zijn..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |