Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar weer eens opzoeken slaap lekker allemaal![]()
![]()

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat joost proberen duidelijk te maken hoe je met voedsel omgaat ? nee toch ?

mag ik dat zakjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moest net niesen en deed dat heel keurig met hand voor de mond...
Maar met diezelfde hand.... enz

spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.![]()

Ik denk eerder aan een afgekeurde partij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat zouden ze er dan mee doen? weggooien? Is toch gewoon voedsel, 24 uurin het water en koken maar. Zouden ze in Afrika blij mee zijn..

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....

En?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
Nu hoop ik ook dat Lieske het verhaal over haar gesprek met Tanja naar waarheid vertelt aan Ingrid.

Zou je denken ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een afgekeurde partij.

Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!

Ach , je moet dat in de context zien... die gasten worden omgeven door bonen..... dan raak je je respect voor die kralen wel kwijt... feitelijk zien ze door de bonen het bos niet meer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!

bespaar me je sarcasme, als er irl iemand het lef zou hebben om met mijn vreten te knoeien dan hebben we een bloedbad. Kan het gewoon slecht verdragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.![]()

Ik zou zelf liever niet een persoonlijk gesprek met Lieske voeren hoor, als het letterlijk wordt doorverteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Handig, die update van Lieske over haar gesprek met Tanja.

Mijn droomscenario!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....

Behalve dat ze maar de helft verteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Handig, die update van Lieske over haar gesprek met Tanja.

dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieskequote:

ja maar in je neus vrotten is wel de bloody limit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ach , je moet dat in de context zien... die gasten worden omgeven door bonen..... dan raak je je respect voor die kralen wel kwijt... feitelijk zien ze door de bonen het bos niet meer...![]()

Zeg zeg zeg.. een beetje respect hier... die mensen zijn al hard genoeg getroffen... kom jij aan met Big Brother-bonen.... die joost in zijn neus stopte en waar Lieske op nieste...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Catty het volgende:
Misschien zijn die bonen wel voor het getroffen gebied in Pakistan

Absoluut wel. Het klopt allemaal exact wat ze vertelt.quote:

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
bespaar me je sarcasme, als er irl iemand het lef zou hebben om met mijn vreten te knoeien dan hebben we een bloedbad. Kan het gewoon slecht verdragen.
Ga verder lekker zalf kopen kneus, of ga wat aan je sociale vaardigheden doen!

Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]

Wat klopte er niet aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef doka het volgende:
absoluut niet (helaas)

Nou, ze heeft voornamelijk verteld wat Zij gezegd heeft (en wat goed valt in de groep).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieske![]()

Ja sorry, het is niet het meest frisse scenario, maar het kan toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg.. een beetje respect hier... die mensen zijn al hard genoeg getroffen... kom jij aan met Big Brother-bonen.... die joost in zijn neus stopte en waar Lieske op nieste...![]()

hmm, dan is mijn geheugen aan het aftakelen, wat ik absoluut niet uitsluitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut wel. Het klopt allemaal exact wat ze vertelt.

Nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.![]()

lieske is gewoon een eerlijke meid en dat valt wel op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieske![]()

Wat heeft ze niet verteld?quote:

mee eens, maar je zou van een "jong politicus" toch wel iets meer fatsoen in zijn vadsige flikker verwachten ...en zeker voor iemand die "die" partij aanhangt ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer

Precies. Boeiuh, dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer

ik krijg het idee dat ze haar statements wat sterker en directer maakt dan de manier waarop ze het tegen tanja zeiquote:

Hij zou misschien best de confrontatie aan wsillen gaan maar wanneer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Catty het volgende:
Ik vind het maar triest van Joost. Wees een flinke vent en ga dan de confrontatie aan. En oké, zakken chips weggooien is niet zo'n slimme zet als de rest op rantsoen is, maar misschien was dit wel oud geworden.

Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry, ik vind 't gewoon 'n statement van niks. En dit maakt het er niet veel beter op kan ik je melden..
![]()

Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenSpelen met voedsel is gewoon ranzig.
Ga even eten naar de derde wereld brengen ofzo

Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze heeft voornamelijk verteld wat Zij gezegd heeft (en wat goed valt in de groep).
Maar goed, het was een aardige poging.

KRIBBETquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij zou misschien best de confrontatie aan wsillen gaan maar wanneer?![]()
Tanja zit voornamelijk in de babykamer waar Joost niet mag komen en sowieso wil Tanje niet met Joost praten omdat hij haar genomineerd heeft.
En het zal Tanja toch niet boeiuh![]()
Laat de mensen thuis maar zien wat ze allemaal weggooid, je kan er een paar dagen van eten![]()

Ik preek niet, ik relativeer juist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?

Jed mag er niet mee kloten, weggooien is een stuk beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]

UHm.. maar dat mensen spelen met eten gewoon niet normaal en ranzig vinden, heeft naar mijn idee niets met de derde wereld te maken. Daar kom jij telkens mee aanzetten. En waar het hart van vol is.... etc etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Mij hoor je niet klagen over mensen die respectloos met eten om gaan hoor. Die opmerking kan je beter bewaren voor iedereen die zit te miepen over dat 'je met eten niet moet kloten' ...

helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.

Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.quote:

je overschat onze dierbare bewoners...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.

Waarom zou je 'n inschatting maken? Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat er achter elkaar zakjes worden gemaakt, en kunnen er dan wel vanuit gaan dat de opdracht lukt. Anders zou de opdracht technisch gezien onmogelijk zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.

Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:

Dat is niet waar, Scan. Het was een gelijkwaardig gesprek waarbij Lieske haar frustraties kwijt kon en waarbij Tanja heeft uitgelegd hoe ze over dingen denkt, punt! (En waar Tanja Lieske uit liet spreken, iets wat de rest in dat huis helemaal niet doet).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.

Dat kon ik inderdaad ook wel waarderen. Ik begin nu toch een gevoel te krijgen van de jongste maar de wijste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.
Ze heeft helaas geen HD in haar hoofd waar het gesprek even uitrolt, maar de hoofdlijnen kloppen wel precies. Ik vond het vooral klasse dat ze gewoon toegaf aan Tanja dat ze zelf ook kwaad was op Tanja en dat ook in de groep gezegd heeft. Maar dat kwam volgens haar vooral omdat ze er dus weinig over wist, ook omdat Tanja zo vaak niet aanwezig is.

Inderdaad, dat van minimaal 2 personen had ik uit de woorden van Chantal begrepen. Ik weet niet zeker of ze toen de opdracht voorlas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat ik ze dat heb horen zeggen (chantal nog aan het begin van de avond: het is vast een valstrik minimaal 2, maximaal 4 tegelijkertijd aan het werk, moeten we het vast met z'n 3-en tegelijk doen) maar op de talpa site staat het ook niet, wel minimaal 2 uur achterelkaar werken.
Volgens mij mochten ze wel van groepsamenstelling wisselen, maar wilden ze dat zelf niet uit angst dat ze hun mond voorbij zouden praten over het niet moeten sorteren van de mais.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:09 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Groep 2 moet de fouten van groep 1 herstellen. Om dat te kunnen doen, moet er in de groepen niet meer gewisseld worden, maar omdat ze er niets over mochten zeggen hebben ze verzonnen dat het niet van bb mocht.

Op zich is het wel te bewonderen wat ze doet, maar in een programma als BB kan dat niet natuurlijk. Ze doet totaal niet meer aan het programma mee en zit heel veel uren zonder camera in dat kamertje. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.

O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.quote:

Zucht... Ik weet het.. Maar iemand van die mensen zou toch..... of.... ? Ach.. laat maar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef doka het volgende:
[..]
je overschat onze dierbare bewoners...![]()

ach zo wor het oook behandeld als het normaal verwerkt wor, je zet die bonen niet voor niets thuis in het water...alleen in de neus proppen vinnik toch iets te ver gaan ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef svann het volgende:
[..]
Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.

Ja ik kom daar echt niet zelf mee hoor. Dat jij 't daar niet over hebt is prima, maar anderen zeker wel. "Daar zouden ze in Afrika blij mee zijn" heb ik net nog ergens gelezen. En dat 't respectloos is om op die manier met eten om te gaan ook. Dus ik verzin 't echt niet zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
UHm.. maar dat mensen spelen met eten gewoon niet normaal en ranzig vinden, heeft naar mijn idee niets met de derde wereld te maken. Daar kom jij telkens mee aanzetten. En waar het hart van vol is.... etc etc.
Maar ja, boeit 't allemaal, zijn gewoon een stel viezerikken daar en niet alleen met die bonen.

Oh, nou ja, dan hadden ze Tan wel even bij kunnen praten als Joscelyn uitgehuild was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:39 schreef Rica het volgende:
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.
Opmerking van Chantal "Ja dat interesseert haar niet" etc.
Wat Lieske naliet te vertellen is dat Tanja zei dat de baby lag te huilen toen de opdracht werd voorgelezen en dat ze er geen gelegenheid voor had gehad.
Soms zijn het de kleine dingetjes.

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja ik kom daar echt niet zelf mee hoor. Dat jij 't daar niet over hebt is prima, maar anderen zeker wel. "Daar zouden ze in Afrika blij mee zijn" heb ik net nog ergens gelezen. En dat 't respectloos is om op die manier met eten om te gaan ook. Dus ik verzin 't echt niet zelf.
Dat 't gewoon vies is ben ik 't ook nog wel mee eens. Maar niet in die zin dat er met afschuw melding van gemaakt moet worden, maar dat geldt natuurlijk voor 'n heeeeleboel zaken als 't om big brother gaat![]()
![]()

Daar ben ik het niet mee eens, er zou weleens een snellere methode kunnen zijn... Stel drie mensen gaan op de grond liggen Of met een berg op tafel... en sorteren zich suf... Nummer viere loopt ze allemaal langs en vult en weegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou je 'n inschatting maken? Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat er achter elkaar zakjes worden gemaakt, en kunnen er dan wel vanuit gaan dat de opdracht lukt. Anders zou de opdracht technisch gezien onmogelijk zijn![]()
Kost alleen maar tijd, die inschatting.

Niet zozeer de man mag zitten, alswel de langste (wegens het te lage tafeltje).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Minouishere het volgende:
waarom moet in dit gezelschap de man eigenlijk zitten?

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Scan. Het was een gelijkwaardig gesprek waarbij Lieske haar frustraties kwijt kon en waarbij Tanja heeft uitgelegd hoe ze over dingen denkt, punt! (En waar Tanja Lieske uit liet spreken, iets wat de rest in dat huis helemaal niet doet).
En dat laatste (de uitleg van Tanja) mis ik dus nu bij het terugkoppelen van Lieske.

En dat Tan vindt dat ze niet bij het bespreken van de opdracht hoefde te zijn, omdat ze niet meedeed aan de opdracht. Daarbij kwam ook dat haar inbreng toch niet gewaardeerd wordt. (was ook zo met de WdP-opdracht en de brei-opdracht, waar ze achteraf wel gelijk had).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:39 schreef Rica het volgende:
[..]
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.
Opmerking van Chantal "Ja dat interesseert haar niet" etc.
Wat Lieske naliet te vertellen is dat Tanja zei dat de baby lag te huilen toen de opdracht werd voorgelezen en dat ze er geen gelegenheid voor had gehad.
Soms zijn het de kleine dingetjes.

Hier heb je ook gelijk in. De grote schuldige is hierbij natuurlijk big brother die de regeltjes niet goed hebben doorgelezen. Als Big Broher humaan is dan zeggen ze : Tanja het spijt ons we hadden je meer moeten beschermen je mag vrijwillig naar huis en je mag je beginpremie houden.quote:[b]
[..]
Op zich is het wel te bewonderen wat ze doet, maar in een programma als BB kan dat niet natuurlijk. Ze doet totaal niet meer aan het programma mee en zit heel veel uren zonder camera in dat kamertje. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.

Ik meen ook dat Tanja wel in de deuropening heeft gestaan, maar dat ze zich verder nergens mee bemoeide.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan hadden ze Tan wel even bij kunnen praten als Joscelyn uitgehuild was.

Dan nog kun je die methode ook gewoon proberen en checken of 't zo sneller gaat. De hele vloer in gelijke hoopjes opdelen lijkt me nogal tijdrovend. In ieder geval kost 't meer tijd dan wanneer je gewoon achter elkaar verschillende methoden uit probeert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, er zou weleens een snellere methode kunnen zijn... Stel drie mensen gaan op de grond liggen Of met een berg op tafel... en sorteren zich suf... Nummer viere loopt ze allemaal langs en vult en weegt.

strikt genomen welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:
Is de opdracht nu al mislukt of niet?

je kunt mij niet betrappen op derde wereldpostings, ik vinnet gewoonweg goor om met eten te kloten ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja ik kom daar echt niet zelf mee hoor. Dat jij 't daar niet over hebt is prima, maar anderen zeker wel. "Daar zouden ze in Afrika blij mee zijn" heb ik net nog ergens gelezen. En dat 't respectloos is om op die manier met eten om te gaan ook. Dus ik verzin 't echt niet zelf.
Dat 't gewoon vies is ben ik 't ook nog wel mee eens. Maar niet in die zin dat er met afschuw melding van gemaakt moet worden, maar dat geldt natuurlijk voor 'n heeeeleboel zaken als 't om big brother gaat![]()
![]()

mag niet, ze moeten alles op de tafel doen, sorteren, vullen en wegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:

Dat vraag ik me dus ook af? Waarom doorgaan met die opdracht als er al gebroken is met de regelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:

En daar hebben de anderen ook gelijk in. Niemand is 24/7 alleen maar met z'n kind bezig. Alleemn dze opdracht is niet geschikt voor iemand die net is bevallen, naar mijn mening. Lang staan etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Je hebt gelijk dat Tanja wel wat meer vertelde. Ze heeft uitgelegd wat het moederschap voor haar allemaal inhoudt en dat ze dus erg weinig tijd over heeft. Dat plannen en dergelijke haast niet kan enz enz.
Volgens mij zei Lieske dat trouwens ook, waarop de anderen reageerden dat ze best een uur kan vrijmaken ALS ze dat zou willen.

Hmm dat verdelen moet je niet te ingewikkeld zien.. Grofweg in bijvoorbeeld tien hoopjes schuiven.. het is maar ter indicatie..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan nog kun je die methode ook gewoon proberen en checken of 't zo sneller gaat. De hele vloer in gelijke hoopjes opdelen lijkt me nogal tijdrovend. In ieder geval kost 't meer tijd dan wanneer je gewoon achter elkaar verschillende methoden uit probeert.![]()

Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind niet dat Tanja genaaid is door de bewoners. Ik vind dat ze enig negatief gedrag van de bewoners totaal aan zichzelf te wijten heeft, door haar gedrag de afgelopen 8 weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is genaaid door de bewoners, maar vooral door Big Brother.

volgens mij wel want ze hebben van de bonen of het mais gegeten... en dat mag niet (er mocht niet gegeten, gedronken en gerookt worden)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |