Ik preek niet, ik relativeer juist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?
Jed mag er niet mee kloten, weggooien is een stuk beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!
UHm.. maar dat mensen spelen met eten gewoon niet normaal en ranzig vinden, heeft naar mijn idee niets met de derde wereld te maken. Daar kom jij telkens mee aanzetten. En waar het hart van vol is.... etc etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Mij hoor je niet klagen over mensen die respectloos met eten om gaan hoor. Die opmerking kan je beter bewaren voor iedereen die zit te miepen over dat 'je met eten niet moet kloten' ...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.
Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.quote:
je overschat onze dierbare bewoners...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.
Waarom zou je 'n inschatting maken? Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat er achter elkaar zakjes worden gemaakt, en kunnen er dan wel vanuit gaan dat de opdracht lukt. Anders zou de opdracht technisch gezien onmogelijk zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.
Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer
Dat is niet waar, Scan. Het was een gelijkwaardig gesprek waarbij Lieske haar frustraties kwijt kon en waarbij Tanja heeft uitgelegd hoe ze over dingen denkt, punt! (En waar Tanja Lieske uit liet spreken, iets wat de rest in dat huis helemaal niet doet).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.
Dat kon ik inderdaad ook wel waarderen. Ik begin nu toch een gevoel te krijgen van de jongste maar de wijste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.
Ze heeft helaas geen HD in haar hoofd waar het gesprek even uitrolt, maar de hoofdlijnen kloppen wel precies. Ik vond het vooral klasse dat ze gewoon toegaf aan Tanja dat ze zelf ook kwaad was op Tanja en dat ook in de groep gezegd heeft. Maar dat kwam volgens haar vooral omdat ze er dus weinig over wist, ook omdat Tanja zo vaak niet aanwezig is.
Inderdaad, dat van minimaal 2 personen had ik uit de woorden van Chantal begrepen. Ik weet niet zeker of ze toen de opdracht voorlas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat ik ze dat heb horen zeggen (chantal nog aan het begin van de avond: het is vast een valstrik minimaal 2, maximaal 4 tegelijkertijd aan het werk, moeten we het vast met z'n 3-en tegelijk doen) maar op de talpa site staat het ook niet, wel minimaal 2 uur achterelkaar werken.
Volgens mij mochten ze wel van groepsamenstelling wisselen, maar wilden ze dat zelf niet uit angst dat ze hun mond voorbij zouden praten over het niet moeten sorteren van de mais.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:09 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Groep 2 moet de fouten van groep 1 herstellen. Om dat te kunnen doen, moet er in de groepen niet meer gewisseld worden, maar omdat ze er niets over mochten zeggen hebben ze verzonnen dat het niet van bb mocht.
Op zich is het wel te bewonderen wat ze doet, maar in een programma als BB kan dat niet natuurlijk. Ze doet totaal niet meer aan het programma mee en zit heel veel uren zonder camera in dat kamertje. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.quote:
Zucht... Ik weet het.. Maar iemand van die mensen zou toch..... of.... ? Ach.. laat maar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef doka het volgende:
[..]
je overschat onze dierbare bewoners...![]()
ach zo wor het oook behandeld als het normaal verwerkt wor, je zet die bonen niet voor niets thuis in het water...alleen in de neus proppen vinnik toch iets te ver gaan ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef svann het volgende:
[..]
Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |