abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31669941
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:

[..]

Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?
Ik preek niet, ik relativeer juist.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:35:45 #152
19333 Catty
aka Miran250
pi_31669948
Ze staat met enige regelmaat te roken en een siga duurt gemiddeld 5 minuten. Moet genoeg zijn.
Ach......
pi_31669949
Ben nu wel nieuwsgierig wat ze met dat afvalbak-eten doen straks. Rob laat het liggen, voor Joost.
Of Tanja ziet het als ze zo weer gaat roken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31669952
bij dat sprookje "assepoester?" kwam er toch een uil oid en toen mocht ze drie wensen doen....
Minou was here
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:36:17 #155
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31669957
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!
Jed mag er niet mee kloten, weggooien is een stuk beter
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31669972
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:

tot straks vriend APK

Ik ga ook

deze speciaal voor jou APK daarna een
pi_31669974
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:37:00 #158
133364 tjCherryman
I do'nt need that
pi_31669982
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.
pi_31669995
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Mij hoor je niet klagen over mensen die respectloos met eten om gaan hoor. Die opmerking kan je beter bewaren voor iedereen die zit te miepen over dat 'je met eten niet moet kloten' ...
UHm.. maar dat mensen spelen met eten gewoon niet normaal en ranzig vinden, heeft naar mijn idee niets met de derde wereld te maken. Daar kom jij telkens mee aanzetten. En waar het hart van vol is.... etc etc.

Maar ja, boeit 't allemaal, zijn gewoon een stel viezerikken daar en niet alleen met die bonen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31669998
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja nog steeds leuk. Ze wijkt niet snel voor de groep ze staat haar vrouwtje..en ik vind dat ze in veel zaken gelijk heeft.
helemaal mee eens
Minou was here
pi_31670005
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik ga ook
Doei
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:38:00 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31670009
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat heeft ze niet verteld?
Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.
Ze heeft helaas geen HD in haar hoofd waar het gesprek even uitrolt, maar de hoofdlijnen kloppen wel precies. Ik vond het vooral klasse dat ze gewoon toegaf aan Tanja dat ze zelf ook kwaad was op Tanja en dat ook in de groep gezegd heeft. Maar dat kwam volgens haar vooral omdat ze er dus weinig over wist, ook omdat Tanja zo vaak niet aanwezig is.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31670012
Lijkt me leuk als de ene groep wel eten krijgt en de andere niet..dan moet Chantal het dus weigeren in kader van het groepsbelang:D
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_31670018
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is.. maar als ze die bonen op de grond verdelen in gelijke hoopjes kunnen ze een inschatting maken van de vooruitgang. Simpelweg, stapeltjes delen door de resterende tijd.
je overschat onze dierbare bewoners...
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31670023
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef tjCherryman het volgende:
Waarom zou je 'n inschatting maken? Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat er achter elkaar zakjes worden gemaakt, en kunnen er dan wel vanuit gaan dat de opdracht lukt. Anders zou de opdracht technisch gezien onmogelijk zijn

Kost alleen maar tijd, die inschatting.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:38:20 #166
2651 svann
night-hawk
pi_31670024
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer
Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:38:44 #167
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31670034
Hé jongens, moet zeggen BB inspireert! Ik ga voordat ik ga slapen nog even met wat eten lopen kleien[ combinatie met pindakaas, boter en boterhammen, goed kneden en dan kun je er pindamannetjes van maken] en zeker nog wat pinda's in mijn neus stoppen! Massel!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31670038
Chantal verbaast zich erover dat iemand aan 1 stuk kan praten (Joost)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:39:14 #169
58921 Day
You can fly!
pi_31670045
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.
Dat is niet waar, Scan. Het was een gelijkwaardig gesprek waarbij Lieske haar frustraties kwijt kon en waarbij Tanja heeft uitgelegd hoe ze over dingen denkt, punt! (En waar Tanja Lieske uit liet spreken, iets wat de rest in dat huis helemaal niet doet).
En dat laatste (de uitleg van Tanja) mis ik dus nu bij het terugkoppelen van Lieske.

En Kribbet, als Joost zijn verhaal kwijt wou bij Tanja, had hij dat allang kunnen doen. Lieske sprak haar ook gewoon aan.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:39:25 #170
19333 Catty
aka Miran250
pi_31670048
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb een verslag in de streamverslagen gezet. Daar staat het belangrijkste wel in, hoewel ik een stuk in het begin gemist heb.
Ze heeft helaas geen HD in haar hoofd waar het gesprek even uitrolt, maar de hoofdlijnen kloppen wel precies. Ik vond het vooral klasse dat ze gewoon toegaf aan Tanja dat ze zelf ook kwaad was op Tanja en dat ook in de groep gezegd heeft. Maar dat kwam volgens haar vooral omdat ze er dus weinig over wist, ook omdat Tanja zo vaak niet aanwezig is.
Dat kon ik inderdaad ook wel waarderen. Ik begin nu toch een gevoel te krijgen van de jongste maar de wijste.
Ach......
pi_31670049
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef Cuaderno het volgende:

[..]

ik weet bijna zeker dat ik ze dat heb horen zeggen (chantal nog aan het begin van de avond: het is vast een valstrik minimaal 2, maximaal 4 tegelijkertijd aan het werk, moeten we het vast met z'n 3-en tegelijk doen ) maar op de talpa site staat het ook niet, wel minimaal 2 uur achterelkaar werken.
Inderdaad, dat van minimaal 2 personen had ik uit de woorden van Chantal begrepen. Ik weet niet zeker of ze toen de opdracht voorlas.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:09 schreef Cuaderno het volgende:

[..]

Groep 2 moet de fouten van groep 1 herstellen. Om dat te kunnen doen, moet er in de groepen niet meer gewisseld worden, maar omdat ze er niets over mochten zeggen hebben ze verzonnen dat het niet van bb mocht.
Volgens mij mochten ze wel van groepsamenstelling wisselen, maar wilden ze dat zelf niet uit angst dat ze hun mond voorbij zouden praten over het niet moeten sorteren van de mais.

Er is sprake van Ploegendienst in de opdracht. Ik weet niet hoe je dat precies moet opvatten. Of je wel of niet nog naar een 3-personen-ploeg-systeem mag overstappen.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:39:26 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31670050
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Op zich is het wel te bewonderen wat ze doet, maar in een programma als BB kan dat niet natuurlijk. Ze doet totaal niet meer aan het programma mee en zit heel veel uren zonder camera in dat kamertje. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:39:28 #173
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31670052
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat heeft ze niet verteld?
O bijvoorbeeld dat Tanja uitleg had gegeven over waarom ze niet mee kon doen met de opdracht. En dat Lieske toen had gezegd dat ze dat beter ook aan de groep had kunnen uitleggen.

Opmerking van Chantal "Ja dat interesseert haar niet" etc.

Wat Lieske naliet te vertellen is dat Tanja zei dat de baby lag te huilen toen de opdracht werd voorgelezen en dat ze er geen gelegenheid voor had gehad.

Soms zijn het de kleine dingetjes.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:39:40 #174
133364 tjCherryman
I do'nt need that
pi_31670054
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef doka het volgende:

[..]

je overschat onze dierbare bewoners...
Zucht... Ik weet het.. Maar iemand van die mensen zou toch..... of.... ? Ach.. laat maar...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:40:47 #175
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31670090
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef svann het volgende:

[..]

Het verbaaste mij ook dat het niet in bakken of zakken staat, dit is een beetje smerig.
ach zo wor het oook behandeld als het normaal verwerkt wor, je zet die bonen niet voor niets thuis in het water...alleen in de neus proppen vinnik toch iets te ver gaan ...

wat is de volgende actie van joost? een rollade in zijn reet vrotten?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')