Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar weer eens opzoeken slaap lekker allemaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat joost proberen duidelijk te maken hoe je met voedsel omgaat ? nee toch ?
mag ik dat zakjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moest net niesen en deed dat heel keurig met hand voor de mond...
Maar met diezelfde hand.... enz
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze bonen nog gegeten worden? Er wordt hier gereageerd alsof 'ie een heel biefstuk in z'n neus propt.![]()
Ik denk eerder aan een afgekeurde partij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat zouden ze er dan mee doen? weggooien? Is toch gewoon voedsel, 24 uurin het water en koken maar. Zouden ze in Afrika blij mee zijn..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....
En?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
Nu hoop ik ook dat Lieske het verhaal over haar gesprek met Tanja naar waarheid vertelt aan Ingrid.
Zou je denken ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een afgekeurde partij.
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!
Ach , je moet dat in de context zien... die gasten worden omgeven door bonen..... dan raak je je respect voor die kralen wel kwijt... feitelijk zien ze door de bonen het bos niet meer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
spijt me echt zeer maar ik vind kloten met eten echt superongepast. Ik ben echt geen lieverdje en heb ook mijn streken maar met eten moet je gewoon niet kloten!
bespaar me je sarcasme, als er irl iemand het lef zou hebben om met mijn vreten te knoeien dan hebben we een bloedbad. Kan het gewoon slecht verdragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.![]()
Ik zou zelf liever niet een persoonlijk gesprek met Lieske voeren hoor, als het letterlijk wordt doorverteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Handig, die update van Lieske over haar gesprek met Tanja.
Mijn droomscenario!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja weet wat haar te doen staat.... een maaltijd klaar maken en die voor de ogen van joost onaangeroerd in de vuilnisbak donderen..... joost flipt..... rent naar buiten... klimt over de muur... er is verder nooit meer iets van die jongen vernomen....
Behalve dat ze maar de helft verteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Handig, die update van Lieske over haar gesprek met Tanja.
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieskequote:
ja maar in je neus vrotten is wel de bloody limit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ach , je moet dat in de context zien... die gasten worden omgeven door bonen..... dan raak je je respect voor die kralen wel kwijt... feitelijk zien ze door de bonen het bos niet meer...![]()
Zeg zeg zeg.. een beetje respect hier... die mensen zijn al hard genoeg getroffen... kom jij aan met Big Brother-bonen.... die joost in zijn neus stopte en waar Lieske op nieste...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Catty het volgende:
Misschien zijn die bonen wel voor het getroffen gebied in Pakistan
Absoluut wel. Het klopt allemaal exact wat ze vertelt.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
bespaar me je sarcasme, als er irl iemand het lef zou hebben om met mijn vreten te knoeien dan hebben we een bloedbad. Kan het gewoon slecht verdragen.
Ga verder lekker zalf kopen kneus, of ga wat aan je sociale vaardigheden doen!
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat klopte er niet aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef doka het volgende:
absoluut niet (helaas)
Nou, ze heeft voornamelijk verteld wat Zij gezegd heeft (en wat goed valt in de groep).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieske![]()
Ja sorry, het is niet het meest frisse scenario, maar het kan toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg.. een beetje respect hier... die mensen zijn al hard genoeg getroffen... kom jij aan met Big Brother-bonen.... die joost in zijn neus stopte en waar Lieske op nieste...![]()
hmm, dan is mijn geheugen aan het aftakelen, wat ik absoluut niet uitsluitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut wel. Het klopt allemaal exact wat ze vertelt.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Applaus hoor. Je verdient een nobelprijs, really.![]()
lieske is gewoon een eerlijke meid en dat valt wel op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
dat doet ze heel aardig, ze maakt haar eigen rol niet groter en redelijk zoals ze het heeft gezegd. Keurig Lieske![]()
Wat heeft ze niet verteld?quote:
mee eens, maar je zou van een "jong politicus" toch wel iets meer fatsoen in zijn vadsige flikker verwachten ...en zeker voor iemand die "die" partij aanhangt ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer
Precies. Boeiuh, dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats toch bij Big Brother zelf zijn. Die pleurt een hele lading prima bonen zomaar in het stof op de vloer
ik krijg het idee dat ze haar statements wat sterker en directer maakt dan de manier waarop ze het tegen tanja zeiquote:
Hij zou misschien best de confrontatie aan wsillen gaan maar wanneer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Catty het volgende:
Ik vind het maar triest van Joost. Wees een flinke vent en ga dan de confrontatie aan. En oké, zakken chips weggooien is niet zo'n slimme zet als de rest op rantsoen is, maar misschien was dit wel oud geworden.
Kan je niet even ergens anders gaan lopen preken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry, ik vind 't gewoon 'n statement van niks. En dit maakt het er niet veel beter op kan ik je melden..
![]()
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenSpelen met voedsel is gewoon ranzig.
Ga even eten naar de derde wereld brengen ofzo
Er kwam ook niet al te veel uit Tanja. Die zei veelal dingen als "Het boeit me niet meer" en "maakt me niets uit" en dat soort uitlatingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze heeft voornamelijk verteld wat Zij gezegd heeft (en wat goed valt in de groep).
Maar goed, het was een aardige poging.
KRIBBETquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij zou misschien best de confrontatie aan wsillen gaan maar wanneer?![]()
Tanja zit voornamelijk in de babykamer waar Joost niet mag komen en sowieso wil Tanje niet met Joost praten omdat hij haar genomineerd heeft.
En het zal Tanja toch niet boeiuh![]()
Laat de mensen thuis maar zien wat ze allemaal weggooid, je kan er een paar dagen van eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |