Wat een leuke smilequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand hier heeft het 'm zien/horen doen.
Nathalie of Rob inderdaad. als Tanja eruit gaat, is het helemaal geen spectaculaire exit. Dat is het wel als arrogante Rob of arrogante Nathalie eruit moet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh! Nathalie moet eruit. Dan zijn wij van dat oppervlakkig wijf af met d'r kutstem en de bewoners schrikken zich dood!
Dat is humor, kan nooit goed gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende groep bevat zowel Menno als Rob, ook leuk
Zag in de tv uitzending ook al wat frictie tussen hun.
Trouwens ook ergernis van Roel over Joost
hihi, oke, welk dagboek, iets op talpa site waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek:
Zo hebben ze het over hun jeugd in hun geboorteplaatsen en over hun ervaringen op school. Ingrid heeft bijvoorbeeld op een nonnenschool gezeten
De samenstelling van de groepen is idd niet erg goed overwogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ja klopt.... Talpa dagboek... 15:44 Jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, oke, welk dagboek, iets op talpa site waarschijnlijk?
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie of Rob inderdaad. als Tanja eruit gaat, is het helemaal geen spectaculaire exit. Dat is het wel als arrogante Rob of arrogante Nathalie eruit moet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Van de Talpa site...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, Ingrid en het woord sociaal dat kan niet in 1 zin. Dus dat bestaat in heel de wereld niet.
Tanja wie? doet die ook nog mee dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BB![]()
dank je welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ja klopt.... Talpa dagboek... 15:44 Jeugdherinneringen
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Ah. Ze deed het 1 jaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van de Talpa site...
en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening.
![]()
Dat is waar, maar ik denk dat BB er alles aan gaat doen om te zorgen dat Tanja eruit vliegt donderdag. Ik zou dat zelf wel heel jammer vinden. Gelukkig zegt de talpa poll ook nog altijd iets heel anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tanja telt al niet meer mee wat mij betreft, die valt volledig buiten de groep en regels van BB![]()
dat heeft echt lang geduurd vind ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
Ze beginnen zich alemaal aan Joost te ergeren.
Ze deed het IN 1 jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah. Ze deed het 1 jaar...
maar vergat waarschijnlijk dat ze aanwezig moest zijn, dat verklaart een hoop .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |