Kweenie, kan ik niet uit dat stukje van talpa halen, daar staat dat ze dat 1 jaar heeft gestudeerd. En met de universitaire opleiding is ze ook gestoptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft die laatste HBO-opleiding toch afgerond?
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dido mocht ik in het begin echt niet maar sinds de baby is geboren en dat Menno zo ziek was van het zuipen mag ik haar steeds meer, lieske ook overigens.
Volgens haar viel dat wel mee, vooral de eerste ging inderdaad zo razendsnel dat het wel een overval leekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje wat vlot zeg,maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet altijd prettig is ivm een weeënstorm.
Roel had ik in het begin erg hoog maar is steeds minder geworden,voor de rest ben ik het met je eens en ik mag Joost toch ook wel, maar als hij niet genoeg eten heeft mag ik hem niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.
WEL de pest aan: de rest.
Ja, ik ook. Vormt een beetje een duo met Naat, maar die heeft ze ver achter zich gelaten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
En mijn tweede keuze zou Dido zijn, die mag ik eigenlijk ook nog wel.
Ik lul uit mijn nekquote:
Als ze lacht klopt het jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Jane het volgende:
Chantal: Wat een schijtwerk! Ik lijk wel een kip!!!!
![]()
Ik heb aan niemand de pest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.
WEL de pest aan: de rest.
go roel!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
Ingrid gaat bijna door haar rug en Roel blijft gewoon op zijn kratje zitten![]()
Dat moet je toch echt beter lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet uit dat stukje van talpa halen, daar staat dat ze dat 1 jaar heeft gestudeerd. En met de universitaire opleiding is ze ook gestopt
Volgens mij een kalkoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Jane het volgende:
Chantal: Wat een schijtwerk! Ik lijk wel een kip!!!!
![]()
nogmaals: go roel!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Chantal buigt en breekt bijna en Roel........die blijft zitten![]()
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef area51 het volgende:
[..]
Volgens haar viel dat wel mee, vooral de eerste ging inderdaad zo razendsnel dat het wel een overval leek![]()
misschien om ze gescheiden te houden van de rest ofzo???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |