Nee, dat was Linda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal die neukt met alles wat er maar los en vast zit, Lieske.....
Nee geen probleem... hij heeft Brenda toch al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is echt zo'n broertje. Die types heb je. Best wel aardig, maar gewoon niet sexueel aantrekkelijk. Dat is een beetje het 'probleem' van Joost.
Is hetzelfde als Menno en Rob.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Roel gaat Joost volgens mij nomineren tot het bittere eind. Die jongen zit zo simpel in elkaar.
Dat is waar ja. Maar ook dat kan ooit uitgaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee geen probleem... hij heeft Brenda toch al?
Volgens mij niet. Ze hebben nog geproost op de verloren stem, zoals ze elkaars nominatie noemden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Roel gaat Joost volgens mij nomineren tot het bittere eind. Die jongen zit zo simpel in elkaar.
Klopt... was ook de eerste keer dat dat er niet bij stond. Maar mevrouw zei gelijk zelf dat ze niet mee zou doen, omdat ze al een full time job met die baby had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij stond er trouwens ook niet in de weekopdracht dat Tanja niet mee mocht doen.
die gesprekken tussen Menno & Roel [tegenwoordig bijna elke nacht ] zijn echt dodelijk saaiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Jane het volgende:
Roel: Ik merk wel dat Rob een beetje paranoia wordt als ik veel met Menno praat.
Dus Roel, MEER met Menno praten!!!!
klopt, heeft ze zelf bedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij stond er trouwens ook niet in de weekopdracht dat Tanja niet mee mocht doen.
Ik denk Dido of Lieske, maar Tanja niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Dido Tanja of Lieske wint
Roel is wel ok maar gewoon nogal dom
Chantal te vals
Ingrid vals en ordinair
Nathalie dom, irritant stemmetje, backstabbing bitch
Joost irritant
Rob vind zichzelf te leuk
Outsider: Menno, misschien te saai
Die twee wel, ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Is hetzelfde als Menno en Rob.
Al zal één van die twee toch wel snel weggaan
-edit- iemand had dus al opgezocht wat Ingrid gedaan hadquote:
Hij zei net dat hij niet op de meiden zou stemmen, dus dan wordt de keuze wel vrij beperkt. Hij kan het de laatste tijd goed vinden met Menno... en ook met Rob, dus dan zal het wel Joost blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
dubbel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
Ingrid speelde vanaf haar negende jaar toneel en vanaf haar zeventiende danste ze in een showballet. In dezelfde periode maakte ze haar HAVO af en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Daarna ging ze Communicatiewetenschappen aan de Universiteit studeren, maar ze haakte af en ging daarna in de zomer als gogo-danseres dansen in een discotheek op Mallorca. Na de zomer is zij een HBO-opleiding Internationale Communicatie gaan volgen en voltooide die ook. Ingrid werkt op Tenerife als sportentertainer in een hotel.
Maakt niet uit zolang Rob er gek van wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Wup het volgende:
[..]
die gesprekken tussen Menno & Roel [tegenwoordig bijna elke nacht ] zijn echt dodelijk saai
triple zelfs ondertussenquote:
Ik denk dat Joost wint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Dido Tanja of Lieske wint
Roel is wel ok maar gewoon nogal dom
Chantal te vals
Ingrid vals en ordinair
Nathalie dom, irritant stemmetje, backstabbing bitch
Joost irritant
Rob vind zichzelf te leuk
Outsider: Menno, misschien te saai
denk ik ook, maar dat is meer wishful thinkingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
Ik denk Dido of Lieske, maar Tanja niet.
Dat zeg ik tochquote:
Rob, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Jane het volgende:
Over welke man zeggen ze nu dat hij wel door veel vrouwen aanbeden zal worden?
Rob is ook continue bezig om Menno in diskrediet te brengen bij de rest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang Rob er gek van wordt.
Dan kan ze toch nooit haar bachelor hebben zoals ze zei? propedeuse misschien, maar als ze die twee al door elkaar haalt.... Ik geloof niet dat je een hbo opleiding in 1 jaar kan afronden. Alleen al als je bedenkt dat je je P moet hebben gehaald voordat je kan beginnen met afstuderen. Ze liegt gewoon (ja ik heb een hekel aan d'r)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site:
Ingrid speelde vanaf haar negende jaar toneel en vanaf haar zeventiende danste ze in een showballet. In dezelfde periode maakte ze haar HAVO af en deed ze één jaar de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Daarna ging ze Communicatiewetenschappen aan de Universiteit studeren, maar ze haakte af en ging daarna in de zomer als gogo-danseres dansen in een discotheek op Mallorca. Na de zomer is zij een HBO-opleiding Internationale Communicatie gaan volgen en voltooide die ook. Ingrid werkt op Tenerife als sportentertainer in een hotel.
Ik denk dat het gaat tussen Roel en Joost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
dit dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Joost is gewoon vies..dat gore blubberlichaam..dat op die leeftijd, verder gore meeeters waar hij niks aan doet..brr...moet er niet aan denken dat dat bi jmij in bed ligt.
joost in bed met Brenda:
Toettoetoettoet mijn piemel in jouw doosje moet
Brenda: hihihi oh mijn superheld
Ik heb als enige op fok voorspeld, dat Leroy de eindwinnaar wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
Wij waren urenlang in de stad geweest, om half vier thuis om kwart voor vier kreeg ze wat buikpijn dus maar eens naar de vlos gebeld, omdat ze al een week over tijd was. De vlos woonde maar 100 meter van ons vandaan in dezelfde straat dus die kwam wel even kijken, en ze begon meteen tegen me te schreeuwen dat ik kruiken moest gaan maken, en de hond opsluiten, en toen werd 12 over 4 mijn dochter geboren. De kraamhulp was er pas om 5 uur. Bij de tweede maakte ze me om 6 uur 's-morgens wakker: "ik denk dat het begint" en om half 8 was er de eerste zoon. Bij de derde begon het 's-middags rond 3 uur en om half 6 was er nummer drie. Bevallingen die een dag op nog langer duren, daar kan ik helaas niet over mee pratenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een voorbeeldige zwangerschap gehad , de dag voor dat ik begon met bevallen en 9 dagen overtijd was liep ik nog op een braderie.
Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeén maar dat is echt een uitzondering hoor.
En ik heb wel weer een voorbeeldig kindje.
Leuke TT overigens Peter.
Niet te gelovenquote:
Zou ik ook doen als ik met zo'n idioot op een beperkt aantal vierkante meters moest wonen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Hij verwijt Menno ervan dat hij achter zijn rug om lult, maar zelf doet ie het ook dus slaat eigenlijk nergesn op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Rob is ook continue bezig om Menno in diskrediet te brengen bij de rest.
Ik snap ook niet waarom Rob zo'n hekel heeft aan Menno, ze praten nooit tegen elkaar (vanaf het begin al niet) en Menno heeft hem nooit iets misdaan.
Ze heeft die laatste HBO-opleiding toch afgerond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dan kan ze toch nooit haar bachelor hebben zoals ze zei? propedeuse misschien, maar als ze die twee al door elkaar haalt.... Ik geloof niet dat je een hbo opleiding in 1 jaar kan afronden. Alleen al als je bedenkt dat je je P moet hebben gehaald voordat je kan beginnen met afstuderen. Ze liegt gewoon (ja ik heb een hekel aan d'r)
Ja, met die redenatie zou-ie uiteindelijk toch weer op Joost uitkomen dan, maar niet om dezelfde reden meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij niet op de meiden zou stemmen, dus dan wordt de keuze wel vrij beperkt. Hij kan het de laatste tijd goed vinden met Menno... en ook met Rob, dus dan zal het wel Joost blijven inderdaad.
Ze heeft haar bachelor voor die laatste opleiding gehaald (Internationale Communicatie)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dan kan ze toch nooit haar bachelor hebben zoals ze zei? propedeuse misschien, maar als ze die twee al door elkaar haalt.... Ik geloof niet dat je een hbo opleiding in 1 jaar kan afronden. Alleen al als je bedenkt dat je je P moet hebben gehaald voordat je kan beginnen met afstuderen. Ze liegt gewoon (ja ik heb een hekel aan d'r)
Ze hebben het blijkbaar ook in de DBK gezegd. Daarop is hun gezegd dat ze hun verstand moeten gebruiken en ze opmerkingen dat de baby als excuus wordt gebruikt voor zich moeten houden.quote:
't Een sluit 't ander niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef Day het volgende:
Ik snap ook niet waarom Rob zo'n hekel heeft aan Menno, ze praten nooit tegen elkaar
Jeetje wat vlot zeg,maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet altijd prettig is ivm een weeënstorm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef area51 het volgende:
[..]
Wij waren urenlang in de stad geweest, om half vier thuis om kwart voor vier kreeg ze wat buikpijn dus maar eens naar de vlos gebeld, omdat ze al een week over tijd was. De vlos woonde maar 100 meter van ons vandaan in dezelfde straat dus die kwam wel even kijken, en ze begon meteen tegen me te schreeuwen dat ik kruiken moest gaan maken, en de hond opsluiten, en toen werd 12 over 4 mijn dochter geboren. De kraamhulp was er pas om 5 uur. Bij de tweede maakte ze me om 6 uur 's-morgens wakker: "ik denk dat het begint" en om half 8 was er de eerste zoon. Bij de derde begon het 's-middags rond 3 uur en om half 6 was er nummer drie. Bevallingen die een dag op nog langer duren, daar kan ik helaas niet over mee praten![]()
Dido mocht ik in het begin echt niet maar sinds de baby is geboren en dat Menno zo ziek was van het zuipen mag ik haar steeds meer, lieske ook overigens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat Lieske gaat winnen.
Ik hoop Joost.
En mijn tweede keuze zou Dido zijn, die mag ik eigenlijk ook nog wel.
De meligste winnaar zou Rob voor mij zijn, al vind ik het een psychopaatje in spe.
Kweenie, kan ik niet uit dat stukje van talpa halen, daar staat dat ze dat 1 jaar heeft gestudeerd. En met de universitaire opleiding is ze ook gestoptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft die laatste HBO-opleiding toch afgerond?
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dido mocht ik in het begin echt niet maar sinds de baby is geboren en dat Menno zo ziek was van het zuipen mag ik haar steeds meer, lieske ook overigens.
Volgens haar viel dat wel mee, vooral de eerste ging inderdaad zo razendsnel dat het wel een overval leekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje wat vlot zeg,maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet altijd prettig is ivm een weeënstorm.
Roel had ik in het begin erg hoog maar is steeds minder geworden,voor de rest ben ik het met je eens en ik mag Joost toch ook wel, maar als hij niet genoeg eten heeft mag ik hem niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.
WEL de pest aan: de rest.
Ja, ik ook. Vormt een beetje een duo met Naat, maar die heeft ze ver achter zich gelaten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
En mijn tweede keuze zou Dido zijn, die mag ik eigenlijk ook nog wel.
Ik lul uit mijn nekquote:
Als ze lacht klopt het jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Jane het volgende:
Chantal: Wat een schijtwerk! Ik lijk wel een kip!!!!
![]()
Ik heb aan niemand de pest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb NIET de pest aan: Roel, Lieske, Menno en Dido.
WEL de pest aan: de rest.
go roel!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
Ingrid gaat bijna door haar rug en Roel blijft gewoon op zijn kratje zitten![]()
Dat moet je toch echt beter lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet uit dat stukje van talpa halen, daar staat dat ze dat 1 jaar heeft gestudeerd. En met de universitaire opleiding is ze ook gestopt
Volgens mij een kalkoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Jane het volgende:
Chantal: Wat een schijtwerk! Ik lijk wel een kip!!!!
![]()
nogmaals: go roel!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Chantal buigt en breekt bijna en Roel........die blijft zitten![]()
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef area51 het volgende:
[..]
Volgens haar viel dat wel mee, vooral de eerste ging inderdaad zo razendsnel dat het wel een overval leek![]()
misschien om ze gescheiden te houden van de rest ofzo???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |