Maar wel realistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:38 schreef Jane het volgende:
Maar erg motiverend is Chantal niet voor de rest.
Als ze tenminste niet weer het bijltje erbij neergooien. Nog nooit een groep mensen met zo weinig doorzettingsvermogen gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Een erg goede weekopdracht dit.
Want het kan niet anders, of de vermoeidheid gaat toeslaan, met telkens maar een paar uur slaap tussendoor.
En dan komen er irritaties, of gaan de bewoners door vermoeidheid/ pijn, rare dingen zeggen.
Was te verwachten he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
En ja hoor, Chantal begint weer te zeiken dat ze het niet gaan redden.
Ik wel aan zeer veel, maar zo vreemd is dat niet. Je ziet nu echt ALLES van die mensen. In het 'gewone' leven is dat natuurlijk nooit zo. Het is nu gewoon bijna alsof je met die mensen samenwoont en dan gaan je altijd op den duur dingen irriteren... en zelfs zéér irriteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb aan niemand de pest.
Zelfs niet aan Menno.
Dit wordt ongetwijfeld de zwaarste crises in haar levenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
En ja hoor, Chantal begint weer te zeiken dat ze het niet gaan redden.
Volgens mij hebben ze nu een opdracht gegeven die niet te halen is, puur om de bewoners te testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Overigens vind ik de opdrachten dit jaar zéér moeilijk te halen. Het zijn stuk voor stuk pittige opdrachten, op de eerste 2 na. Dat ze de basketbal opdracht gehaald hebben was ook puur omdat ze mazzel hadden dat Menno er zo goed in was. Hadden ze Menno niet gehad, was die ook nooit gelukt.
Ja, waarom denken ze niet: "Fuck it!". Gewoon skippen die hele opdracht en een relaxte week hebben. Dan nog maar een weekje rantsoen. Beter dan een week bonen sorteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Een erg goede weekopdracht dit.
Want het kan niet anders, of de vermoeidheid gaat toeslaan, met telkens maar een paar uur slaap tussendoor.
En dan komen er irritaties, of gaan de bewoners door vermoeidheid/ pijn, rare dingen zeggen.
Inderdaad, ik ben zo benieuwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Kijken naar mensen die bonen sorteren is trouwens nog saaier dan het zelf doen.
Dat de wissel maar snel moge komen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.
en ook thuis, dat vond ik prettig.
Geen rugweeën, geen knip, alles thuis. Ik weet idd dat wij wel heel erg veel geluk, want bij al mijn vrienden en kennissen heeft het minimaal een dag geduurd, en dat is overigens ook wel overal goed gegaan. Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik hoop dat als ik ooit weer zwanger wordt het rond de 7 uur zit en dan geen rugweeën en knip.
en ook thuis, dat vond ik prettig.
Rob en consorten hebben het al verkloot door van de bonen te eten en dat binnen een paar uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ze tenminste niet weer het bijltje erbij neergooien. Nog nooit een groep mensen met zo weinig doorzettingsvermogen gezien.
Diequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Overigens vind ik de opdrachten dit jaar zéér moeilijk te halen. Het zijn stuk voor stuk pittige opdrachten, op de eerste 2 na. Dat ze de basketbal opdracht gehaald hebben was ook puur omdat ze mazzel hadden dat Menno er zo goed in was. Hadden ze Menno niet gehad, was die ook nooit gelukt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit wordt ongetwijfeld de zwaarste crises in haar leven
Inderdaad, daar wacht ik op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Kijken naar mensen die bonen sorteren is trouwens nog saaier dan het zelf doen.
Dat de wissel maar snel moge komen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit wordt ongetwijfeld de zwaarste crises in haar leven
Kijk dan wat een berg daar ligt. En dat moet voor donderdag 18:00 uur af!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef Jane het volgende:
Als ze tenminste niet weer het bijltje erbij neergooien. Nog nooit een groep mensen met zo weinig doorzettingsvermogen gezien.
Als ik zo het aantal bonen nog zie liggen, lijkt het me vrij moeilijk inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nu een opdracht gegeven die niet te halen is, puur om de bewoners te testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |