quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
Dat die greppelhoer van een moeder van jouw je bevalling heeft overleefd.
Walgelijk mannetje dat je bent.
ja en minimaal één fokster die wil gaan slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
Mensen, er liggen nog 3 miljoen bonen te wachten om gesorteerd te worden.
en mais
Maak je er niet druk om joh, niet van zijn probleem de jouwe maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je eens lezen wat voor taal die APK bezigt. Op dze manier verstaat hij het alleen maar. Dat is het probleem met dat nazi-zwijn.
Het nadeel was wel dat van alle aangeschafte kleertjes meteen de helft al niet meer pastequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, Wat een verschil zeg, Demi was 2830 gram.
Precies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Morwen het volgende:
Iets te grof misschien maar wel een punt![]()
Mensen, het gaat over BB, niet over je eigen bevalling![]()
Het zit je wel dwars hè, dat het niet jouw topic geworden is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
Dat die greppelhoer van een moeder van jouw je bevalling heeft overleefd.
Walgelijk mannetje dat je bent.
Kijk dat klinkt al heel anders, als mensen het gewoon vragen heb ik er geen probleem mee hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
+ 1 fokker... zucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ja en minimaal één fokster die wil gaan slapen
Ikke deed niks, hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Foreverblue het volgende:
Jongens en meisjes... lief zijn voor elkaar![]()
Mag niet, dan geven ze een hint en dat is de opdracht mislukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Kimske het volgende:
ik had toch wel een opmerking gemaakt dat er niet ALLEEN bonen liggen ofzo..
eigenlijk vond ik dat ze in een witte jas met een wit mutsje op het werk moeten doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef wickie het volgende:
Hmmm wat ik me toch afvraag, ze moechten toch niet meer met die rare hoofddoekjes oplopen na dat hele Menno debakel??
Denk ook niet dat dat mag van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:35 schreef Kimske het volgende:
ik had toch wel een opmerking gemaakt dat er niet ALLEEN bonen liggen ofzo..
Heel erg. Ze redden het ook nooit tot donderdag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef Day het volgende:
OMG, nou gaan ze zeiken dat ze elkaar een paar dagen niet spreken.
Wat erg!
Bedoelde het ook in het algemeen...quote:
Ja, en dat geldt ook voor de BB-bewoners.quote:
Als de groep 2 uur en kwartier werkt, kan 1 bewoner na 2 uur de anderen wakker gaan maken, zodat deze een kwartier de tijd hebben om op te staan, te eten e.d. Dit duurt gewoon veelste langquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ook staat er in de opdracht dat er niet meer dan vier Bewoners tegelijk aan het werk mogen zijn. Er moet dus worden gewerkt in ploegendiensten van maximaal vier Bewoners tegelijk. Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
maar dan mag toch één bewoner een kwartier van tevoren de volgende ploeg alvast wakker maken? Ik zie nergens een minimum staan van mensen die moeten werken.
Maar toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoelde het ook in het algemeen...
Ja hallo, het was een soort van aanmoedigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
nou wat een traag gedoe, hup we willen de gele mais zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:37 schreef Jane het volgende:
Ja, Naat... neem lekker nog een kopje thee of zo.
de weegschaal is kapot geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan ze pas later wegen?
Waar halen ze dat systeem nou waar vandaan?
De weegschaal is kapot en ze hebben nog geen nieuwe gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
Ik geloof dat de geleverde weegschaal stuk bleek te zijn, dus daar komt nog een nieuwe voor. Ze kunnen dus pas later wegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
Lijkt me niet echt handig, imo is de opdracht dus nu al mislukt!.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
zeg open ff een nieuw topic waar je elkaar af gaat zeiken, dan hoeven jullie dit topic niet te verneuken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat boeit me voor geen meter, dan had ik wel een MOD aangevallen
Maar die impotente homo, moet eens een beetje meer respect opbrengen voor anderen. Of heel snel dood gaan.
Precies. Van de 4 kan er 1 weg lopen (na het minimum van 2 uur) om de anderen wakker te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ook staat er in de opdracht dat er niet meer dan vier Bewoners tegelijk aan het werk mogen zijn. Er moet dus worden gewerkt in ploegendiensten van maximaal vier Bewoners tegelijk. Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
maar dan mag toch één bewoner een kwartier van tevoren de volgende ploeg alvast wakker maken? Ik zie nergens een minimum staan van mensen die moeten werken.
Mijn idee! Wat heeft die jongen een wagelijk lichaam (en walgelijke kop).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:40 schreef Wup het volgende:
Joost doe kleren aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |