Jij bent idd het prototype van respect opbrengen voor anderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat boeit me voor geen meter, dan had ik wel een MOD aangevallen
Maar die impotente homo, moet eens een beetje meer respect opbrengen voor anderen. Of heel snel dood gaan.
Het zit écht diep hè, dat jouw topic gesloten is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar die impotente homo, moet eens een beetje meer respect opbrengen voor anderen. Of heel snel dood gaan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik zie ze er echt voor aan dat ze dan nòg niet doorhebben dat ze de opdracht niet goed hebben gelezen.
Ingrid maakte ook gebarentaal naar menno.quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:46 schreef Rica het volgende:
Rob "Ik vroeg nog wel of het zo moest"
Die is gewoon redelijk rustig. Saai kun je ook zeggen, maar in het dagelijks leven lijkt zo'n type me wel een stuk prettiger.quote:
hahaha, idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:47 schreef Kimske het volgende:
Rob is wel heel stil nu.. dit kan ie niet hebben, dat hij niet de slimmerik was
Hier mag-ie er dus wel uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Jane het volgende:
Die is gewoon redelijk rustig. Saai kun je ook zeggen, maar in het dagelijks leven lijkt zo'n type me wel een stuk prettiger.
Menno die snapt de spelletjes van BB welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Menno heeft door dat ze het niet mochten zeggen van BB
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
Whatever, kijk eens naar die stapel bonen!![]()
Dat gaat nooit lukken.![]()
Had wel op wat meer actie gehoopt. Misschien denken ze nog wel dat het een geheime missie is en gaan ze alles van groep 1 ook leeg gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen heer voor wakker is gebleven.
Ze zijn de andere groep "dankbaar".
En Rob zegt nóg eens dat "hij het gevraagd heeft".![]()
Was toch wel het toppunt van de nacht ben ik bangquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen heer voor wakker is gebleven.
En Rob zegt nóg eens dat "hij het gevraagd heeft".![]()
doe ik ook.quote:
Wel positiever, maar tot nu toe niet sneller.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:51 schreef Arcee het volgende:
Deze groep ziet 't veel positiever in dan de groep van Chantal. Wat vooral door Chantal komt.
We hadden Dido's fatsoenlijke deductie niet ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen hier voor wakker is gebleven.
Heel goed, Menno!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:52 schreef BBscanner het volgende:
Menno gaat nu complot denken! Had ik al verwacht.
Doe het wat subtieler dan sukkelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Ja Dido heeft het verpest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dit was dus de actie waar iedereen hier voor wakker is gebleven.
haha, ja Rob & Nathalie begonnen goed, eigenlijk hadden Joost & Chantal daar bij moeten zitten ipv Dido & Mennoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Ja Dido heeft het verpest.
Als Rob en Nathalie er alleen waren geweest had het nog heeel lang kunnen duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |