Ja nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef Manu82 het volgende:
Ok, dit hele topic is al 4 keer verneukt, eerst door het ongeloof, daarna de SC, daarna gezeik om SC en nu dit
Ben jij serieus?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef Manu82 het volgende:
Ok, dit hele topic is al 4 keer verneukt, eerst door het ongeloof, daarna de SC, daarna gezeik om SC en nu dit
Hou je muil nou es effe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind das het risico van in de spotlights staa, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Kostelijk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij is LS gewoon vergeten de deksel op de pindakaas te doen....................en je weet wat daar de consequentie van is!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, karn is lief.![]()
Tenzij ik achter haar computer zit als ze een dagje elders werkt.![]()
Nee, maar die nietszeggende kreten van jou tussendoor zijn nogal vervelend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Waarom? Wil jij graag het woord...?![]()
Ik heb er ervaring meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef fashionably_late het volgende:
Ontopic:
[..]
altijd gewoon doen alsof je neus bloed en doorgaan met de normale gang van zaken...werkt het beste in crisis situaties!![]()
5 keer, ook nog een keer door die klassenvertegenwoordiger die er steeds doorheen bleef roepen terwijl er niemand luisterde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef Manu82 het volgende:
als het dan maar niet over mij gaat jolly jumperquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ik ben een boek aan het schrijven
Joh zeur niet. Nogmaals, iedereen zat te zeiken dat het saai was in het BB-Huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef Manu82 het volgende:
Moakt mij de mieg nie lauwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar die nietszeggende kreten van jou tussendoor zijn nogal vervelend.
Volgens mij ben jij APKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Joh zeur niet. Nogmaals, iedereen zat te zeiken dat het saai was in het BB-Huis.
Nu hebben we mooie streams.![]()
quote:
Hoort dat er niet bij danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar die nietszeggende kreten van jou tussendoor zijn nogal vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |