quote:
Om dan vervolgens van Fok! afgejaagd te worden door karn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga Tan nog niet bedanken, ze moet gewoon blijven!![]()
ja die LS heeft ook negatieve uitspraken gedaan over chan nou ik je vertellen dat ze gewoon een leuke meid is net als tanjaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef crazymamma het volgende:
Tann zal Chantal wel gesproken hebben vanmiddag, die was ook al z'n grote fan van LS.
ik ken er ook nog één:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Mag ik ook mee roddelen??? Iedereen roddelt ze kunnen beter over je praten dan van je vreten...
Ze heeft een goede leermeester.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef tann het volgende:
honde lul, - dat je uit je nek lult- crap!
Nee, karn is lief.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Om dan vervolgens van Fok! afgejaagd te worden door karn.
En Tanja? Wat schaft de pot vanavond?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef tann het volgende:
Kga nu ff eten en dit ff laten bezinken allemaal en nadenken over flugels deal......![]()
Praat voor jezelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef Manu82 het volgende:
Zullen we er nu gewoon over ophouden! wat Tann en LS buiten Fok doen hoeven wij niet te weten, daarbij heeft LS gezegd dat hij weg zou blijven uit dit topic, dus er is geen probleem meer....
niemand neemt jou iets kwalijk, maar ALSJEBLIEFT zullen we ophouden over de relquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
Niemand heeft mij tegen iemand opgezet.
En voor de rest is het mij allemaal goed , ik hou niet van zulke dingen dat ik ergens in betrokken word waar ik buiten sta.
Ik weet wel dat ik niet roddel , of met moet dat wat ik gezegd heb als roddelen verstaan![]()
Tis net al in RL, zodra mensen er ruchtbaarheid aan krijgen dat iemand finaal de grond in word geboord zie je ineens mensen die je anders nooit ziet, leedvermaak heet zoiets, ik post niet mee, vind het ronduit zielug dat men met een groep op iemand in kan trappen, ongeacht wat hij heeft gezegd of gedaan, als je er zelf niet bij was hou dan je bek en laat die twee kemphanen het zelf uitvechten ! ben met en geen Tanja en geen LS eens want ik was der NIET bij ! en ken ze geen van beide persoonlijk dus lijkt het me verstandig er me er dan ook niet mee te bemoeien, ikpost wel weer als de storm geluwd is en ieders adrenaline weer gedaald is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef crazymamma het volgende:
Hoop ramptoeristen ineens!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij is LS gewoon vergeten de deksel op de pindakaas te doen....................en je weet wat daar de consequentie van is!
Hij heeft zelf aangegeven dat hij hier niet meer wilde komen en dit gezeik over de rel maakt het alleen nog maar moeilijker om dit geen SC te maken over een rel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
Ik wil meer vuiligheid, en ik wil ook weten wat tann buiten Fok! doet, en zolang LS ergens op Fok! is is er wèl een probleem.![]()
Heb er ff over nagedacht, en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, begrijp me goed, ik heb niks tegen een lekker massa-bash tegen die übermongool van een LS, maar ik dacht dat de algemene policy hier was: geen mail en/of chatlogs.
Vandaar.
LS: Knap hoor.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tis net al in RL, zodra mensen er ruchtbaarheid aan krijgen dat iemand finaal de grond in word geboord zie je ineens mensen die je anders nooit ziet, leedvermaak heet zoiets, ik post niet mee, vind het ronduit zielug dat men met een groep op iemand in kan trappen, ongeacht wat hij heeft gezegd of gedaan, als je er zelf niet bij was hou dan je bek en laat die twee kemphanen het zelf uitvechten ! ben met en geen Tanja en geen LS eens want ik was der NIET bij ! en ken ze geen van beide persoonlijk dus lijkt het me verstandig er me er dan ook niet mee te bemoeien, ikpost wel weer als de storm geluwd is en ieders adrenaline weer gedaald is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
Niemand heeft mij tegen iemand opgezet.
En voor de rest is het mij allemaal goed , ik hou niet van zulke dingen dat ik ergens in betrokken word waar ik buiten sta.
Ik weet wel dat ik niet roddel , of men moet dat wat ik gezegd heb als roddelen verstaan![]()
AMENquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef tann het volgende:
Hey luidjes,
*knip*
Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, en samen komen tot 1 conclusie, Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf![]()
Jeeeeeeezus, hallo ..??verliefd op een beeldscherm en postjes
*knip*
Hee, nóg een L_S.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef * Lady-SNAKE * het volgende:
Het is gewoon moeilijker omdat meerdere mensen in t gedoe betrokken zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij hier niet meer wilde komen en dit gezeik over de rel maakt het alleen nog maar moeilijker om dit geen SC te maken over een rel!
Oh even vergeten btw![]()
![]()
![]()
kom op LS ga niet elke keer op die kast zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
AMEN
En de rest geloven jullie maar van Tanja, want dat boeit me helemaal niet. Ging mij erom dat ze in haar pleidooi Danielle erbij haalde, dat er werd gestookt en geroddeld, en die bevestiging hebben jullie nu, dat daar totaal geen sprake van was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |