weet je wat me blijft verbazen... dat jij nooit normaal iets kunt zeggen tegen anderen. Meteen weer zeuren over opleiding en alles wat kwetsend is.. ongewasse... is dat ook een waarneming??? Waar blijven de mods deze keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker eens op met die domme slowchat, ongewassen bezopen mavomuts.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
heb je nou echt niet door dat de helft van de slowchat door jou of je medestanders veroorzaakt word? Gisteravond was dat al het geval en nu doe je het dus weer, de helft van die SC hier gaat over jou gezeik!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Check zijn PIquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef Kimske het volgende:
[..]
weet je wat me blijft verbazen... dat jij nooit normaal iets kunt zeggen tegen anderen. Meteen weer zeuren over opleiding en alles wat kwetsend is.. ongewasse... is dat ook een waarneming??? Waar blijven de mods deze keer
Maar dat weet FL ook niet denk ik, ik blijf het raar vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Check zijn PIDat is het icoontje linksboven een post
Hij bedoelde het niet serieus
oooh dus als je er eenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
hallo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je nou echt niet door dat de helft van de slowchat door jou of je medestanders veroorzaakt word? Gisteravond was dat al het geval en nu doe je het dus weer, de helft van die SC hier gaat over jou gezeik!
moet ik daar gvd nu ook al op letten naast allequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
En dat voor een "SC josti", val ik toch nog wel meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is.![]()
Gisteravond zat ik in de pizzeria.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
heb je nou echt niet door dat de helft van de slowchat door jou of je medestanders veroorzaakt word? Gisteravond was dat al het geval en nu doe je het dus weer, de helft van die SC hier gaat over jou gezeik!
Doel je op mij APK?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteravond zat ik in de pizzeria.![]()
Het een na laatste topic over Tanja heb ik bewust nauwelijks in gepost wegens mijn opmerkingen in het FB-topic.
Zolang er niets aan gedaan wordt doe ik ook af en toe even mee aan de SC. Gewoon, om mijn punt te verduidelijken.
Nu zal ik mij weer gedragen hoor, straks vraagt dat F_L gedrocht nog om een ban.![]()
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar Tan's belevenissen van vandaag.
Werd er gerookt in het bijzijn van Jos bv, of was er goede opvang en kon iedereen lekker paffen?
Heeft Bren al in de Jag van Joost gereden en zitten er dus al deuken in die foute pooierbak
Tan, kun je de volgende keer vragen waarom Joost zoveel geld in een Jag heeft gestoken ipv een behandeling tegen die pusplekken op zijn kop?
Van kast af klimt......quote:
begreep je punt al en jij mijne ook naar ik aanneem, nu weer over Tanjaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteravond zat ik in de pizzeria.![]()
Het een na laatste topic over Tanja heb ik bewust nauwelijks in gepost wegens mijn opmerkingen in het FB-topic.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Manu82 het volgende:
begreep je punt al en jij mijne ook naar ik aanneem, nu weer over Tanja
Als die puskop serieus zou meelezen zou hij denk hij niet echt vrolijk zal zijn. Ook aangezien nu iedereen weet dat de reden dat hij Brennie als een Griekse godin liet lijken, kwam doordat hij haar iets geflikt heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Wat ik mij ook afvraag: Ik denk dat die puskop hier best wel eens mee zou kunnen lezen.
Heeft hij Tan aangesproken op haar negatieve uitlatingen over hem of zou hij zelfs dat niet durven
Wat heeft ie haar geflikt dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als die puskop serieus zou meelezen zou hij denk hij niet echt vrolijk zal zijn. Ook aangezien nu iedereen weet dat de reden dat hij Brennie als een Griekse godin liet lijken, kwam doordat hij haar iets geflikt heeft
Sorry?quote:
Wilde Tanja niet zeggen, ze zei alleen dat hij niet is vreemd gegaan, maar ze zei wel duidelijk dat dat de reden was dat hij constant lyrisch was over haar en dat hij niet echt zo'n brave goede vriend is als hij doet voorkomen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat heeft ie haar geflikt dan?
en nu niet gaan zeuren dat ik maar terug moet lezen![]()
Sindsdien heb ik ook erg mijn twijfels over Joost ja.. was altijd wel een favo van me, maar dat is wel behoorlijk minder geworden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wilde Tanja niet zeggen, ze zei alleen dat hij niet is vreemd gegaan, maar ze zei wel duidelijk dat dat de reden was dat hij constant lyrisch was over haar en dat hij niet echt zo'n brave goede vriend is als hij doet voorkomen....
Om het goed te maken:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Sorry?
Van de kast ... maar in de bres voor mij toch?
Wat heb ik APK gedaan dat hij zo doet?
Het kan dus ook de reden zijn dat Brennie altijd zo chagrijnig overkwam tijdens de live uitzendingen (alhoewel ik denk dat dat natuurlijk is) en zelfs haar vriendinnen niets had verteld over dat Joost in BB zatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Kimske het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik ook erg mijn twijfels over Joost ja.. was altijd wel een favo van me, maar dat is wel behoorlijk minder geworden...
APK en fashionably_late sitting on a tree...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Om het goed te maken:
Hier is jouw ovotor: [afbeelding]
Ik host 'em op mijn webspace.
Dan moet het met jouw beperkte hersencapaciteit natuurlijk wel lukken om het zichtbaar op fok! te krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
APK en fashionably_late sitting on a tree...
Kee Ei Es Es Ei En Gie
![]()
Idd, ontopic dan maar weerquote:
Okquote:
Als die suffe mavo-trut het eindelijk zichtbaar krijgt op fok hebben we weer een gevalletje Tubgirl.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
APK en fashionably_late sitting on a tree...
Kee Ei Es Es Ei En Gie
![]()
als ik mijn vriend de hele dag zo tekeer zag gaan zou ik er ook niet vrolijker op worden. Neem alleen al de paranoia-taferelen met zijn tandenborstelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het kan dus ook de reden zijn dat Brennie altijd zo chagrijnig overkwam tijdens de live uitzendingen (alhoewel ik denk dat dat natuurlijk is) en zelfs haar vriendinnen niets had verteld over dat Joost in BB zatMaar ik vraag me ook af hoe Tanja erachter is gekomen (zo close waren ze niet) en het zeker niet te zien is geweest op de streams.
Was jij niet toevallig van die weblog, dat ook altijd zo symathiek voor Tanja wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Falco het volgende:
Dit topic gaat nog steeds te hard. Kan dit kleine stukje FOK niet verschoond blijven van slap gezeur enzo? Is ook wel zo sympathiek voor Tanja denk ik...
Oh ja., sorry.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Falco het volgende:
Dit topic gaat nog steeds te hard. Kan dit kleine stukje FOK niet verschoond blijven van slap gezeur enzo? Is ook wel zo sympathiek voor Tanja denk ik...
tis Avatar....over beperkte hersencopociteit gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Om het goed te maken:
Hier is jouw ovotor: [afbeelding]
Ik host 'em op mijn webspace.
Dan moet het met jouw beperkte hersencapaciteit natuurlijk wel lukken om het zichtbaar op fok! te krijgen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij niet toevallig van die weblog, dat ook altijd zo symathiek voor Tanja was![]()
![]()
Ja ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
Ben trouwens benieuwd of er ook foto's gemaakt zijn tijdens die lunch, mss heeft Tanja er ook een paar om hier te plaatsen
Deze quoten wequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
beperkte hersencopociteit gesproken.![]()
Ik zou het misschien ook eng gaan vinden als mijn vriendin zo over mij zou praten als Joost over Brennie, maar blijkbaar had hij nog iets goed te maken en als het uit is geweest vanwege een ander, moet dat dus vlak voor BB zijn geweest en dan wel is vreemd gegaan, of die ander niet heeft kunnen krijgen en met hangende kwijlende pootjes is teruggekomen bij Brennie. Als het ver ervoor is geweest zou het kunnen zijn dat ze in de USA zat en hij het over de telefoon heeft uitgemaakt, waardoor ze in een depressie raakte aangezien ze daar helemaal alleen zat....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
als ik mijn vriend de hele dag zo tekeer zag gaan zou ik er ook niet vrolijker op worden. Neem alleen al de paranoia-taferelen met zijn tandenborstel![]()
hij heeft in de streams wel gezegd dat het vanwege een ander uit was geweest tussen hem en Brenda.![]()
Het kan allemaal maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het misschien ook eng gaan vinden als mijn vriendin zo over mij zou praten als Joost over Brennie, maar blijkbaar had hij nog iets goed te maken en als het uit is geweest vanwege een ander, moet dat dus vlak voor BB zijn geweest en dan wel is vreemd gegaan, of die ander niet heeft kunnen krijgen en met hangende kwijlende pootjes is teruggekomen bij Brennie. Als het ver ervoor is geweest zou het kunnen zijn dat ze in de USA zat en hij het over de telefoon heeft uitgemaakt, waardoor ze in een depressie raakte aangezien ze daar helemaal alleen zat....
Ben benieuwd jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Gert het volgende:
Tanja, we willen een uitgebreid verslag over vanmiddag!![]()
moet je eerst een kaartje sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:58 schreef PC eend het volgende:
PS kunnen we je echt niet nog op andere gedachten brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |