quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
APK en fashionably_late sitting on a tree...
Kee Ei Es Es Ei En Gie
![]()
Idd, ontopic dan maar weerquote:
Okquote:
Als die suffe mavo-trut het eindelijk zichtbaar krijgt op fok hebben we weer een gevalletje Tubgirl.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
APK en fashionably_late sitting on a tree...
Kee Ei Es Es Ei En Gie
![]()
als ik mijn vriend de hele dag zo tekeer zag gaan zou ik er ook niet vrolijker op worden. Neem alleen al de paranoia-taferelen met zijn tandenborstelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het kan dus ook de reden zijn dat Brennie altijd zo chagrijnig overkwam tijdens de live uitzendingen (alhoewel ik denk dat dat natuurlijk is) en zelfs haar vriendinnen niets had verteld over dat Joost in BB zatMaar ik vraag me ook af hoe Tanja erachter is gekomen (zo close waren ze niet) en het zeker niet te zien is geweest op de streams.
Was jij niet toevallig van die weblog, dat ook altijd zo symathiek voor Tanja wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Falco het volgende:
Dit topic gaat nog steeds te hard. Kan dit kleine stukje FOK niet verschoond blijven van slap gezeur enzo? Is ook wel zo sympathiek voor Tanja denk ik...
Oh ja., sorry.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Falco het volgende:
Dit topic gaat nog steeds te hard. Kan dit kleine stukje FOK niet verschoond blijven van slap gezeur enzo? Is ook wel zo sympathiek voor Tanja denk ik...
tis Avatar....over beperkte hersencopociteit gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Om het goed te maken:
Hier is jouw ovotor: [afbeelding]
Ik host 'em op mijn webspace.
Dan moet het met jouw beperkte hersencapaciteit natuurlijk wel lukken om het zichtbaar op fok! te krijgen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij niet toevallig van die weblog, dat ook altijd zo symathiek voor Tanja was![]()
![]()
Ja ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
Ben trouwens benieuwd of er ook foto's gemaakt zijn tijdens die lunch, mss heeft Tanja er ook een paar om hier te plaatsen
Deze quoten wequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
beperkte hersencopociteit gesproken.![]()
Ik zou het misschien ook eng gaan vinden als mijn vriendin zo over mij zou praten als Joost over Brennie, maar blijkbaar had hij nog iets goed te maken en als het uit is geweest vanwege een ander, moet dat dus vlak voor BB zijn geweest en dan wel is vreemd gegaan, of die ander niet heeft kunnen krijgen en met hangende kwijlende pootjes is teruggekomen bij Brennie. Als het ver ervoor is geweest zou het kunnen zijn dat ze in de USA zat en hij het over de telefoon heeft uitgemaakt, waardoor ze in een depressie raakte aangezien ze daar helemaal alleen zat....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
als ik mijn vriend de hele dag zo tekeer zag gaan zou ik er ook niet vrolijker op worden. Neem alleen al de paranoia-taferelen met zijn tandenborstel![]()
hij heeft in de streams wel gezegd dat het vanwege een ander uit was geweest tussen hem en Brenda.![]()
Het kan allemaal maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het misschien ook eng gaan vinden als mijn vriendin zo over mij zou praten als Joost over Brennie, maar blijkbaar had hij nog iets goed te maken en als het uit is geweest vanwege een ander, moet dat dus vlak voor BB zijn geweest en dan wel is vreemd gegaan, of die ander niet heeft kunnen krijgen en met hangende kwijlende pootjes is teruggekomen bij Brennie. Als het ver ervoor is geweest zou het kunnen zijn dat ze in de USA zat en hij het over de telefoon heeft uitgemaakt, waardoor ze in een depressie raakte aangezien ze daar helemaal alleen zat....
Ben benieuwd jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Gert het volgende:
Tanja, we willen een uitgebreid verslag over vanmiddag!![]()
moet je eerst een kaartje sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:58 schreef PC eend het volgende:
PS kunnen we je echt niet nog op andere gedachten brengen?
Nee, we bedanken hier Tann, niet LekkerSimpel dat hebben we al gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Dynabite het volgende:
Nou, je wordt bedankt Lekker Simpel!![]()
Had ik dat toch niet zo verkeerd gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Kimske het volgende:
Nu ik dit zo lees..
LS: je bent een eng en triest figuur.. Je hebt me op msn zo weten te bepraten dat ik al die rare kronkels van jou ging geloven... bah
het is inderdaad niet handig wat hij gedaan heeft, maar ik begrijp bepaalde dingen wel waarom hij het gedaan heeft, wat niet betekend dat ik het er mee eens ben. Maar zoals ik net al zei gaan we hier Tann bedanken en niet andere mensen beschuldigen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:12 schreef crazymamma het volgende:
Het is en blijft een SIMPELE ZIEL!!!!!!!!!!!!!!
Hij wordt bedankt!
Laten we volgende week wel effe met zijn allen Peter opvangen!
quote:PS Dynabite, vergeef me mn spellingsfouten
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is inderdaad niet handig wat hij gedaan heeft, maar ik begrijp bepaalde dingen wel waarom hij het gedaan heeft, wat niet betekend dat ik het er mee eens ben. Maar zoals ik net al zei gaan we hier Tann bedanken en niet andere mensen beschuldigen.
ik wilde net vragen of ik je toe mocht voegenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef APK het volgende:
niet stalkende APK (De MSN hater).
Ik was ook nooit stalker en ook msn hater.... en toen kwam tannquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef APK het volgende:
Jammer.
Het is duidelijk dat L_S weer schuimbekkend achter zijn toetsenbordje bezig is geweest.
je kunt dat figuur toch van MSN en email blokkeren?
Tan, ik hoop dat dit een impulsieve beslissing is geweest en dat je later gewoon weer mee komt posten, anders komen we je misschien elders op fok! wel weer tegen.
Het ga je goed.
Zoen van de niet op jou verliefde en jou niet stalkende APK (De MSN hater).
Verstandig Manuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is inderdaad niet handig wat hij gedaan heeft, maar ik begrijp bepaalde dingen wel waarom hij het gedaan heeft, wat niet betekend dat ik het er mee eens ben. Maar zoals ik net al zei gaan we hier Tann bedanken en niet andere mensen beschuldigen.
Ik wel. Als ik het lees is ze weg omdat ze gestoord werd van iemand die haar lastig bleef vallen vanwege dingen die ze op fok post -betreffende dingen die anderen op fok gepost hebben- en heeft ze daar geen zin meer in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Manu82 het volgende:
ik wilde net vragen of ik je toe mocht voegen![]()
dat lezen we allemaal wel, maar zullen we het daar over hebben in het volgende topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik het lees is ze weg omdat ze gestoord werd van iemand die haar lastig bleef vallen vanwege dingen die zo op fok post -betreffende dingen die anderen op fok gepost hebben- en heeft ze daar geen zin meer in.
Als Tan weer terug komt wel ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
dat lezen we allemaal wel, maar zullen we het daar over hebben in het volgende topic
Eerst denk ik dat jij het was, nu denkt LS dat ze verliefd is op je.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als Tan weer terug komt wel ja.
Er staan nog een aantal vragen open over de lunch van vandaag.
die komt nog wel even terug, ze moet een opvolger vinden die mij kooktips geeft, ga niet elke dag aardappel prei soep etenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
SIMPEL... APK is gewoon een lekkertje, wie wordt daar nu níet flieft op?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst denk ik dat jij het was, nu denkt LS dat ze verliefd is op je.....
Hoe krijg je het toch voor elkaar?
Volgens Dido wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Ilmagnifico het volgende:
ik vond het super dat je hier was bedankt.
en heel veel geluk en plezier met je kleine Jos
laterssszzzz
Heb je em al gemaakt? hijs lekker!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die komt nog wel even terug, ze moet een opvolger vinden die mij kooktips geeft, ga niet elke dag aardappel prei soep eten
Ik wil hir alleen nog maar ff over kwijt, dat Tanja wel heel erg de woorden opblaast en verdraait. En laat Danielle erbuiten, want we hebben het er alleen maar over gehad, dat je het wel heel erg voor APK opneemt en we zijn beetje aan het gissen geweest wie SO is, voor de rest hebben we het niet over FOK! of Tanja gehad. Dus zet haar nu ineens niet neer als een roddellaarster. We hadden hele andere dinge aan ons hoofd om het over te hebben, want wij hebben ook een gewoon leven en niet alleen maar FOK! en Tanja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Kimske het volgende:
Nu ik dit zo lees..
LS: je bent een eng en triest figuur.. Je hebt me op msn zo weten te bepraten dat ik al die rare kronkels van jou ging geloven... bah
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil hir alleen nog maar ff over kwijt, dat Tanja wel heel erg de woorden opblaast en verdraait. En laat Danielle erbuiten, want we hebben het er alleen maar over gehad, dat je het wel heel erg voor APK opneemt en we zijn beetje aan het gissen geweest wie SO is, voor de rest hebben we het niet over FOK! of Tanja gehad. Dus zet haar nu ineens niet neer als een roddellaarster. We hadden hele andere dinge aan ons hoofd om het over te hebben, want wij hebben ook een gewoon leven en niet alleen maar FOK! en Tanja.
Maar om Danielle hier ineens in te gaan betrekken vind ik het laagste wat ze kan doen. Dat had ze ook privé op kunnen lossen, of alleen mij aanvallen. Danielle staat hier helemaal buiten. We hebben geen negatief woord over jou laten vallen. En jij blaast het op dat we aan het roddelen zijn geweest en elkaar opstoken.![]()
En over dat chanteren,![]()
Ik heb je beloofd dat ik MSN en FOK! gescheiden houd, en daar houd ik mij aan. Iets wat je van jou niet kan zeggen, dat jij je aan je beloftes houdt. Maar jij schept er waarschijnlijk genoegen in, om zo de aandacht ff weer op je te vestigen.![]()
Je mag hier best blijven hoor, want je zegt er niet bij in je mooie pleidooi, dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven. Je moet wel alles vertellen en dan ook nog eens een keer de boel niet gaan verdraaien.
Manu !!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
LS, gvd dit zouden we in het volgende topic doen
![]()
kan dit gewoon even een dank Tanja topic blijven en geen LS aanval/verdedigings topic
Dan wordt het voor mij blijkbaar tijd voor weer eens een goede actie van Pearl, want ik zie je nog steeds.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven.
Laatjenietgekmaken!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Kimske het volgende:
[..]
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....
Vertel es?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef oeteltje het volgende:
hahahahaha LEKKERSIMPEL betrapt........ ze hebben je OOK hier dus door:)
Blijkbaar wel, jammer.quote:
Dat kan best hoor.quote:Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf![]()
Jeeeeeeezus, hallo ..??verliefd op een beeldscherm en postjes..? duh
![]()
Dat is dan wel weer verstandig.quote:sommigen leven gewoon voor FOK, nou het spijt me maar zo serieus wil ik het niet nemen en heb dat nu ff wel gedaan dus tijd om te kappen
Dan had je niet over LS moeten beginnen ben ik bang.quote:Ik hoop niet dat de komende 2 reeksen topics gaan over dat ik weggepest zou zijn ofzo,
Als Tanja dit gewoon privé zou hebben opgelost, dan had ik hier ook zeker niet meer gereageerd. Maar vond het wel ff nodig om DanielleNoami te verdedigen, omdat we geen kwaad woord over haar hebben gespproken, en zij doet het voorkomen, alsof we haar alleen maar de grond in wilden kletsen. Nogmaals, we hebben het alleen maar gehad over dat ze jou wel heel erg verdedigd, en gissen wie SO is, en verder NADA NIENTE NIX NIET.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dan wordt het voor mij blijkbaar tijd voor weer eens een goede actie van Pearl, want ik zie je nog steeds.
Het is nooit te laat voor excuses.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Kimske het volgende:
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....
Euhhh sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef tann het volgende:
Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, en samen komen tot 1 conclusie, Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf![]()
tegen mij zei je wat andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Tanja dit gewoon privé zou hebben opgelost, dan had ik hier ook zeker niet meer gereageerd. Maar vond het wel ff nodig om DanielleNoami te verdedigen, omdat we geen kwaad woord over haar hebben gespproken, en zij doet het voorkomen, alsof we haar alleen maar de grond in wilden kletsen. Nogmaals, we hebben het alleen maar gehad over dat ze jou wel heel erg verdedigd, en gissen wie SO is, en verder NADA NIENTE NIX NIET.
bij dezequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor excuses.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef oeteltje het volgende:
hahahahaha LEKKERSIMPEL betrapt........ ze hebben je OOK hier dus door:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |