die komt nog wel even terug, ze moet een opvolger vinden die mij kooktips geeft, ga niet elke dag aardappel prei soep etenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als Tan weer terug komt wel ja.
Er staan nog een aantal vragen open over de lunch van vandaag.
SIMPEL... APK is gewoon een lekkertje, wie wordt daar nu níet flieft op?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst denk ik dat jij het was, nu denkt LS dat ze verliefd is op je.....
Hoe krijg je het toch voor elkaar?
Volgens Dido wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als Tan weer terug komt wel ja.
Er staan nog een aantal vragen open over de lunch van vandaag.
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Ilmagnifico het volgende:
ik vond het super dat je hier was bedankt.
en heel veel geluk en plezier met je kleine Jos
laterssszzzz
Heb je em al gemaakt? hijs lekker!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die komt nog wel even terug, ze moet een opvolger vinden die mij kooktips geeft, ga niet elke dag aardappel prei soep eten
Ik wil hir alleen nog maar ff over kwijt, dat Tanja wel heel erg de woorden opblaast en verdraait. En laat Danielle erbuiten, want we hebben het er alleen maar over gehad, dat je het wel heel erg voor APK opneemt en we zijn beetje aan het gissen geweest wie SO is, voor de rest hebben we het niet over FOK! of Tanja gehad. Dus zet haar nu ineens niet neer als een roddellaarster. We hadden hele andere dinge aan ons hoofd om het over te hebben, want wij hebben ook een gewoon leven en niet alleen maar FOK! en Tanja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Kimske het volgende:
Nu ik dit zo lees..
LS: je bent een eng en triest figuur.. Je hebt me op msn zo weten te bepraten dat ik al die rare kronkels van jou ging geloven... bah
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil hir alleen nog maar ff over kwijt, dat Tanja wel heel erg de woorden opblaast en verdraait. En laat Danielle erbuiten, want we hebben het er alleen maar over gehad, dat je het wel heel erg voor APK opneemt en we zijn beetje aan het gissen geweest wie SO is, voor de rest hebben we het niet over FOK! of Tanja gehad. Dus zet haar nu ineens niet neer als een roddellaarster. We hadden hele andere dinge aan ons hoofd om het over te hebben, want wij hebben ook een gewoon leven en niet alleen maar FOK! en Tanja.
Maar om Danielle hier ineens in te gaan betrekken vind ik het laagste wat ze kan doen. Dat had ze ook privé op kunnen lossen, of alleen mij aanvallen. Danielle staat hier helemaal buiten. We hebben geen negatief woord over jou laten vallen. En jij blaast het op dat we aan het roddelen zijn geweest en elkaar opstoken.![]()
En over dat chanteren,![]()
Ik heb je beloofd dat ik MSN en FOK! gescheiden houd, en daar houd ik mij aan. Iets wat je van jou niet kan zeggen, dat jij je aan je beloftes houdt. Maar jij schept er waarschijnlijk genoegen in, om zo de aandacht ff weer op je te vestigen.![]()
Je mag hier best blijven hoor, want je zegt er niet bij in je mooie pleidooi, dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven. Je moet wel alles vertellen en dan ook nog eens een keer de boel niet gaan verdraaien.
Manu !!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
LS, gvd dit zouden we in het volgende topic doen
![]()
kan dit gewoon even een dank Tanja topic blijven en geen LS aanval/verdedigings topic
Dan wordt het voor mij blijkbaar tijd voor weer eens een goede actie van Pearl, want ik zie je nog steeds.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven.
Laatjenietgekmaken!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Kimske het volgende:
[..]
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....
Vertel es?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef oeteltje het volgende:
hahahahaha LEKKERSIMPEL betrapt........ ze hebben je OOK hier dus door:)
Blijkbaar wel, jammer.quote:
Dat kan best hoor.quote:Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf![]()
Jeeeeeeezus, hallo ..??verliefd op een beeldscherm en postjes..? duh
![]()
Dat is dan wel weer verstandig.quote:sommigen leven gewoon voor FOK, nou het spijt me maar zo serieus wil ik het niet nemen en heb dat nu ff wel gedaan dus tijd om te kappen
Dan had je niet over LS moeten beginnen ben ik bang.quote:Ik hoop niet dat de komende 2 reeksen topics gaan over dat ik weggepest zou zijn ofzo,
Als Tanja dit gewoon privé zou hebben opgelost, dan had ik hier ook zeker niet meer gereageerd. Maar vond het wel ff nodig om DanielleNoami te verdedigen, omdat we geen kwaad woord over haar hebben gespproken, en zij doet het voorkomen, alsof we haar alleen maar de grond in wilden kletsen. Nogmaals, we hebben het alleen maar gehad over dat ze jou wel heel erg verdedigd, en gissen wie SO is, en verder NADA NIENTE NIX NIET.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dan wordt het voor mij blijkbaar tijd voor weer eens een goede actie van Pearl, want ik zie je nog steeds.
Het is nooit te laat voor excuses.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Kimske het volgende:
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....
Euhhh sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef tann het volgende:
Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, en samen komen tot 1 conclusie, Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf![]()
tegen mij zei je wat andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Tanja dit gewoon privé zou hebben opgelost, dan had ik hier ook zeker niet meer gereageerd. Maar vond het wel ff nodig om DanielleNoami te verdedigen, omdat we geen kwaad woord over haar hebben gespproken, en zij doet het voorkomen, alsof we haar alleen maar de grond in wilden kletsen. Nogmaals, we hebben het alleen maar gehad over dat ze jou wel heel erg verdedigd, en gissen wie SO is, en verder NADA NIENTE NIX NIET.
bij dezequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor excuses.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef oeteltje het volgende:
hahahahaha LEKKERSIMPEL betrapt........ ze hebben je OOK hier dus door:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |