abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 22:32:26 #126
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35492553
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:

[..]

Als Tan weer terug komt wel ja.
Er staan nog een aantal vragen open over de lunch van vandaag.
die komt nog wel even terug, ze moet een opvolger vinden die mij kooktips geeft, ga niet elke dag aardappel prei soep eten
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:32:31 #127
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35492560
nou ik noem geen namen meer, maar krijg steeds meer rillingen.... brrrr

Blij dat de waarheid boven is!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:33:10 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35492596
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

Eerst denk ik dat jij het was, nu denkt LS dat ze verliefd is op je.....
Hoe krijg je het toch voor elkaar?
SIMPEL... APK is gewoon een lekkertje, wie wordt daar nu níet flieft op?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35492608
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:

[..]

Als Tan weer terug komt wel ja.
Er staan nog een aantal vragen open over de lunch van vandaag.
Volgens Dido wel leuk

Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef deMachinist het volgende:
Kon niet naar aalsmeer, moest nichtje helpen verhuizen.. Is dat menselijk genoeg s-tieneke?... dido zei dat het gezellig was...en je kon alles vragen wat je wilde ook onder 4 ogen met Hummie...jammer dakker niet bij was...
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35492636
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Ilmagnifico het volgende:
ik vond het super dat je hier was bedankt.

en heel veel geluk en plezier met je kleine Jos

laterssszzzz
Daar sluit ik mij bij aan .

zaterdag 25 februari 2006 @ 22:36:39 #131
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35492746
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:

[..]

die komt nog wel even terug, ze moet een opvolger vinden die mij kooktips geeft, ga niet elke dag aardappel prei soep eten
Heb je em al gemaakt? hijs lekker!

(sorry anderen, was weer ff SC )
Stem:
pi_35492760
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Kimske het volgende:
Nu ik dit zo lees..

LS: je bent een eng en triest figuur.. Je hebt me op msn zo weten te bepraten dat ik al die rare kronkels van jou ging geloven... bah
Ik wil hir alleen nog maar ff over kwijt, dat Tanja wel heel erg de woorden opblaast en verdraait. En laat Danielle erbuiten, want we hebben het er alleen maar over gehad, dat je het wel heel erg voor APK opneemt en we zijn beetje aan het gissen geweest wie SO is, voor de rest hebben we het niet over FOK! of Tanja gehad. Dus zet haar nu ineens niet neer als een roddellaarster. We hadden hele andere dinge aan ons hoofd om het over te hebben, want wij hebben ook een gewoon leven en niet alleen maar FOK! en Tanja.
Maar om Danielle hier ineens in te gaan betrekken vind ik het laagste wat ze kan doen. Dat had ze ook privé op kunnen lossen, of alleen mij aanvallen. Danielle staat hier helemaal buiten. We hebben geen negatief woord over jou laten vallen. En jij blaast het op dat we aan het roddelen zijn geweest en elkaar opstoken.

En over dat chanteren,
Ik heb je beloofd dat ik MSN en FOK! gescheiden houd, en daar houd ik mij aan. Iets wat je van jou niet kan zeggen, dat jij je aan je beloftes houdt. Maar jij schept er waarschijnlijk genoegen in, om zo de aandacht ff weer op je te vestigen.

Je mag hier best blijven hoor, want je zegt er niet bij in je mooie pleidooi, dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven. Je moet wel alles vertellen en dan ook nog eens een keer de boel niet gaan verdraaien.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:38:39 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_35492815
Overigens nog even voor alle duidelijkheid naar L_S: Ik heb een paar klonen, die ik vrijwel nooit gebruik (en die bij een flink aantal mensen bekend zijn).
En voorzover ik weet heb ik die nooit in de Tanja-reeks gebruikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 22:39:08 #134
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35492849
LS, gvd dit zouden we in het volgende topic doen

kan dit gewoon even een dank Tanja topic blijven en geen LS aanval/verdedigings topic
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:39:29 #135
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35492863
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik wil hir alleen nog maar ff over kwijt, dat Tanja wel heel erg de woorden opblaast en verdraait. En laat Danielle erbuiten, want we hebben het er alleen maar over gehad, dat je het wel heel erg voor APK opneemt en we zijn beetje aan het gissen geweest wie SO is, voor de rest hebben we het niet over FOK! of Tanja gehad. Dus zet haar nu ineens niet neer als een roddellaarster. We hadden hele andere dinge aan ons hoofd om het over te hebben, want wij hebben ook een gewoon leven en niet alleen maar FOK! en Tanja.
Maar om Danielle hier ineens in te gaan betrekken vind ik het laagste wat ze kan doen. Dat had ze ook privé op kunnen lossen, of alleen mij aanvallen. Danielle staat hier helemaal buiten. We hebben geen negatief woord over jou laten vallen. En jij blaast het op dat we aan het roddelen zijn geweest en elkaar opstoken.

En over dat chanteren,
Ik heb je beloofd dat ik MSN en FOK! gescheiden houd, en daar houd ik mij aan. Iets wat je van jou niet kan zeggen, dat jij je aan je beloftes houdt. Maar jij schept er waarschijnlijk genoegen in, om zo de aandacht ff weer op je te vestigen.

Je mag hier best blijven hoor, want je zegt er niet bij in je mooie pleidooi, dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven. Je moet wel alles vertellen en dan ook nog eens een keer de boel niet gaan verdraaien.
en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....
Stem:
pi_35492943
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
LS, gvd dit zouden we in het volgende topic doen

kan dit gewoon even een dank Tanja topic blijven en geen LS aanval/verdedigings topic
Manu !!! nie vloeken
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:41:48 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_35492951
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

dat ik al had gezegd, dat ik uit dit topic weg zou blijven.
Dan wordt het voor mij blijkbaar tijd voor weer eens een goede actie van Pearl, want ik zie je nog steeds.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:42:02 #138
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35492960
weet je, iedereen die zei dat ik dom was heeft gelijk..

dat ik hier in kon trappen.. shame on me
Stem:
pi_35492990
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Kimske het volgende:

[..]

en toch ben je er weer... Man door dat gekonkel van jou kreeg ik zowat een hekel aan iedereen hier....
Laatjenietgekmaken!!!
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35493041
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef oeteltje het volgende:
hahahahaha LEKKERSIMPEL betrapt........ ze hebben je OOK hier dus door:)
Vertel es?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:46:33 #141
242 Pinball
Electric Monk
pi_35493192
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef tann het volgende:

maar ik laat me niet gek maken
Blijkbaar wel, jammer.
quote:
Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf Jeeeeeeezus, hallo ..??verliefd op een beeldscherm en postjes..? duh
Dat kan best hoor.
Sanne.
quote:
sommigen leven gewoon voor FOK, nou het spijt me maar zo serieus wil ik het niet nemen en heb dat nu ff wel gedaan dus tijd om te kappen
Dat is dan wel weer verstandig.
quote:
Ik hoop niet dat de komende 2 reeksen topics gaan over dat ik weggepest zou zijn ofzo,
Dan had je niet over LS moeten beginnen ben ik bang.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35493311
nee mag LEKKERSIMPEL zelf doen .....
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Vertel es?
pi_35493330
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef APK het volgende:

[..]

Dan wordt het voor mij blijkbaar tijd voor weer eens een goede actie van Pearl, want ik zie je nog steeds.
Als Tanja dit gewoon privé zou hebben opgelost, dan had ik hier ook zeker niet meer gereageerd. Maar vond het wel ff nodig om DanielleNoami te verdedigen, omdat we geen kwaad woord over haar hebben gespproken, en zij doet het voorkomen, alsof we haar alleen maar de grond in wilden kletsen. Nogmaals, we hebben het alleen maar gehad over dat ze jou wel heel erg verdedigd, en gissen wie SO is, en verder NADA NIENTE NIX NIET.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:49:14 #144
242 Pinball
Electric Monk
pi_35493336
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Kimske het volgende:

Het is nooit te laat voor excuses.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35493427
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef tann het volgende:
Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, en samen komen tot 1 conclusie, Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf
Euhhh sorry
zijn niet mijn woorden geweest???
En roddelen ik??
Het enige wat ik heb gezegd tegen die persoon toen die bij mij op de koffie kwam was dat jij het wel kan vinden met APK niet meer en niet minder.
En dat ik weinig nog post hier omdat ik werd aangevallen door APK en ik daar geen zin in had.
En meer heb ik niet gezegd, en Tann niemand kan mij tegen jou opzetten hoor
Maar heb nu het gevoel dat ik nu weer ergens in betrokken word door iemand waar ik niet in betrokken hoor te worden euhh beetje rare zin , maar je begrijp me wel hahahha
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:53:06 #146
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35493519
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als Tanja dit gewoon privé zou hebben opgelost, dan had ik hier ook zeker niet meer gereageerd. Maar vond het wel ff nodig om DanielleNoami te verdedigen, omdat we geen kwaad woord over haar hebben gespproken, en zij doet het voorkomen, alsof we haar alleen maar de grond in wilden kletsen. Nogmaals, we hebben het alleen maar gehad over dat ze jou wel heel erg verdedigd, en gissen wie SO is, en verder NADA NIENTE NIX NIET.
tegen mij zei je wat anders
Stem:
pi_35493612
Hai Tanja,

Heb het stukje gelezen van jou en alle begrip er voor!
Vind het onwijs goed van je dat je hier hebt gepost, je hebt gereageerd op leuke vragen/berichten maar ook heel negatieve.
Je schouders opgehaald voor de malloten en lekker meegelachen om de zalige ongein!
Top dus.
Ik begrijp wel als het 'staartje' malloten te groot wordt dat je even stopt, toch hoop ik je hier wel af en toe te zien of bij mij.
Hoop toch dus dat ik je af en toe zie langskomen maar ik heb alle begrip dat je deze gein even goed zat bent.
Veel liefs van Kaat.
pi_35493636
Knap werk, LS.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:56:07 #149
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35493693
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:

[..]

Het is nooit te laat voor excuses.
bij deze
Stem:
pi_35493833
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef oeteltje het volgende:
hahahahaha LEKKERSIMPEL betrapt........ ze hebben je OOK hier dus door:)
Marja, kom je nu ook ff hier rellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')