Hey luidjes,
Een aantal zullen het jammer vinden, een aantal zullen blij zijn, maar ik kap er mee mensen, ieg met deze topic. Twas eerst mn bedoeling gewoon weg te blijven, maar dat kan ik niet maken tegenover sommigen van jullie. Er gebeuren dingen hier, maar ook op mn MSN wat ik niet leuk meer vind, ookal doe ik soms even hard mee. Ook ga ik me nog es verlagen om het uitteleggen waarom, veel zullen wel weer teleurgesteld zijn dat ik dit doe zoals iemand me zegt, maar ik laat me niet gek maken :
Ik wil heel graag verder met mn leven, wat gebeurt is is gebeurt en wat gezegd is is gezegd, maar blijkbaar vindt iemand het nodig om uitspraken uit het BBverleden op te rakelen van users, en er dan nog es lekker over te gaan bekvechten wie wat zei, en dat het schijnheilig is dat diegenen zich nu anders voor doen. Ik zelf heb al een aantal maal gezegd dat het me niet uitmaakt dat ik voor van alles en nog wat ben uitgemaakt, en nu zit te posten met diegenen. Ik heb een dikke laag zand er over gegooid, en ga lekker verder leven, en als die personen nu wel leuk met mij posten hoor je mij niet klagen. Maar blijkbaar mag ik dat niet doen, en blijkbaar mag ik niet zeggen of diegene er nou es een keer mee wil kappen met dat gehikhak want dan krijg ik direct een mail in mn box over de meest gekke kloontheorieen wat mij totaal niet boeit (ik heb het niet over jou pceend) en dat diegene teleurgesteld is in mij en zich heeft vergist omdat ik het in diegene zijn ogen opneem voor iemand die me zwart heeft lopen maken tijdens BB en dat dus niet kan hebben want alle lof moet gaan naar diegene die mij verdedigd heeft die tijd (waar ik echt wel dankbaar voor ben maar dat betekend niet dat we altijd dezelfde mening moeten delen), en daarom dus ook niet meer in deze Topic wil komen. Als diegene dan toch komt met de opmerking "ow sorry, verkeerde topic" moet ik me mond houden over een zeer triest mailtje? omdat diegene zelf dus niet dingen gescheiden kan houden?
![]()
Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, en samen komen tot 1 conclusie, Tann is verliefd op APK en dat druipt eraf
![]()
Jeeeeeeezus, hallo ..??verliefd op een beeldscherm en postjes..? duh
![]()
En dan moet ik nog steeds mn mond houden, want anders wordt er gechanteerd met MSN gesprekken op FOK neerzetten over het onderwerp Suikeroom....Nou sorry, ik laat me niet chanteren, dus bij deze IK WEET BIJ GOD NIET WIE SUIKEROOM IS! Ik had vermoedens over een ex BBer of een bekende daar van, maar ook angsten dat het de verwekker van Jos zou zijn, en had tegen diegene gezegd dat ik net alsof zou doen dat ik het wist op de hoop dat SO zich bekend zou maken....zo...geheimpje onthult....BOEIE...
En dan gaan mijn ogen wijd open....dat ik dus al zover ga met het schrijven van hierboven.....sommigen leven gewoon voor FOK, nou het spijt me maar zo serieus wil ik het niet nemen en heb dat nu ff wel gedaan dus tijd om te kappen, tis leuk, tis gezellig, je hebt ff wat te doen, maar om nu zo ver te moeten gaan...
![]()
......
Ik vond deze Topic reeks tot dusver erg leuk, heb veel dingen kunnen uitleggen en mijn fouten kunnen toegeven, wat echt mn hart heeft gelucht omdat veel dingen mij dwars zaten over hoe het werkelijk was in BB. Daarom ook bedankt dat jullie mij deze kans gegeven hebben, echt waar
![]()
Ik heb ook veel plezier gehad in het dom lullen, dan kon ik ff bepaalde problemen van me af zetten, en echt ik heb me soms bescheurt hier achter mn labtop!!
Ik hoop niet dat de komende 2 reeksen topics gaan over dat ik weggepest zou zijn ofzo, want zo zie ik het in elk geval niet, tis gewoon tijd om met deze topic te kappen voordat ik nog meer rellen veroorzaak, en btw ik zal zo nu en dan
misschien nog wel ff reageren, maar ben ook wel in andere topics te vinden denk ik.
Nog 1 ding, wat hierboven beschreven is in de 2e en 3e alinea, slaat eigelijk maar op 1 persoon, dus voel je niet aangesproken, wat ik nog ff kwijt wil tegen diegene is : ik zal zeker plezier hebben met mn "kutkind" zoals jij zegt dat APK dat zegt (dus jij zegt et
![]()
) en met APK of al zijn kloons zal ik zeker nog wel es gaan ouwehoeren
![]()
, het feestje is nu aan jou!
![]()
Tot sinas iedereen, en nogmaals bedankt!
Liefs en
![]()
Tann
PS Dynabite, vergeef me mn spellingsfouten