PInball heeft gelijk... Het plaatsen van die mails heeft geen zin/doel meer. De zaken liggen nu al op tafel en LS heeft zichzelf al genoeg in de nesten gewerkt...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik vind dat niet verlagen hoor... ik vind dat de waarheid aan het licht brengen
bijt dan maar niet, ga je van stinkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Was toch een 'smerige hond' oid volgens Tan?![]()
Wishfull thinking noemen ze dat, Danielle.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
Het enige wat ik heb gezegd is dat Tann het wel kan vinden met APK,
sinds wanneer is dat hetzelfde als verliefd zijn???
en dat APK vaak grof en negatief tegen sommige mensen is
En dat ik een aanvaring heb gehad met APK hier en dat ik zijn negatieve berichten gewoon negeer.
Ik heb nooit het woord verliefd en dat het eraf druipt in mijn mond gehad en als je eerlijk bent dan weet je dat ook LS.
Goed idee....hoop echt dat het gaat lukkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laten we onszelf concentreren op het teruglokken van Tanja...
Manchester telt ook nog meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hou nog effe open AUB.
Joh, ik blijk van Tilburg tot Groningen besproken te worden!![]()
Dit wil ik volgen!![]()
0-0quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
bijt dan maar niet, ga je van stinken![]()
hoeveel staat barca???
Tann laat vast gauw haar snufferd weer in een van de andere topics zien, ze is het nu ff zat, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Huh?quote:
Oh, begrijp me goed, ik heb niks tegen een lekker massa-bash tegen die übermongool van een LS, maar ik dacht dat de algemene policy hier was: geen mail en/of chatlogs.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
PInball heeft gelijk... Het plaatsen van die mails heeft geen zin/doel meer. De zaken liggen nu al op tafel en LS heeft zichzelf al genoeg in de nesten gewerkt...
Ik ga Tan nog niet bedanken, ze moet gewoon blijven!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
gvd stelletje idioten, kan nou niemand even zich inhouden en hier gewoon Tanja bedanken voor dat ze hier heeft heeft gepost
Broeder Gert.quote:
he flugeltje wat zeg je me nou ik wilde hem ook aquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
Kom Tann, we doen het anders... Ik gooi deze topicreeks op slot en jij komt lekker in de andere topics meeposten. LS gaat op block op je MSN en dan waait alles vanzelf over...
Deal??
Het enige waar we het nog even over moeten hebben is dat gedoe metAPK
, die wilde ik namelijk al hebben
Lekker laten lullen, sommige mensen horen toch alleen maar wat ze willen horen. Overdrijf dat nog een beetje en je hebt een prachtig mooi, smeuig verhaaltje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
En dat ik een aanvaring heb gehad met APK hier en dat ik zijn negatieve berichten gewoon negeer.
Ik heb nooit het woord verliefd en dat het eraf druipt in mijn mond gehad en als je eerlijk bent dan weet je dat ook LS.
Ook hebben we gespeculeerd wie SO kon zijn , maar daar is ook niks mis mee , aangezien iedereen zich dat afvraagt
Ik baal er gewoon van dat ik nu in een kwaad daglicht word gesteld en daar heb ik geen zin in , ik ben iemand die niet van roddelen houd
Meer wil ik er niet over kwijt
iemand anders heeft de hele mail al geplaatst honde lul, om ruimte te besparen heb ik citaten eruit gehaald en het belangrijkste laten staan, waarvan Danielle zojuist gezegd heeft dat je uit je nek lult, daarom moest ik dus fok en msn gescheiden houden omdat anders de waarheid naar boven komt, nog ff door gaan met je leugens en ik ga je mail "jammer" ff plaatsen waarin je wel chanteert met SO en nog meer crap!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je dan een mail erneer zet, ga er dan niet in knippen![]()
*knipperdieknap*
"Dat begint wel heel erg op te vallen...." is voor mij dezelfde bewoording.... Want dat zei je letterlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ook hebben we gespeculeerd wie SO kon zijn , maar daar is ook niks mis mee , aangezien iedereen zich dat afvraagt
Ik baal er gewoon van dat ik nu in een kwaad daglicht word gesteld en daar heb ik geen zin in , ik ben iemand die niet van roddelen houd
Meer wil ik er niet over kwijt
Lekkere lurkert!quote:
Dat vind ik al helemaal een goed planquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga Tan nog niet bedanken, ze moet gewoon blijven!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |