abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35499096
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Misschien moet je meer nachtjes slapen, want je haalt alles uit het verband.
Ze was wel degelijk van mening, dat jij het voor iemand opnam/opneemt, die jou en anderen genadeloos beledigde en kwetst.

Dat heeft ze zelf geschreven in vorig topic. Maar onderken ook eens een keer, dat je niet altijd gelijk kan hebben. Als ik iets verkeerd zeg/schrijf of intrepeteer, dan bied ik mijn excuses ervoor aan en geef mijn fout toe.
Doe eens stoer en zet je over je principes heen, dat jij altijd gelijk hebt, dat je hebt gezegd, dat ik roddelde en stookte bij jouw webmaster.
Die nota-bene zelf heeft gepost, dat er van roddelen en stoken geen sprake was.

Dus laat dit gewoon met rust. Want ben niet bepaald gecharmeerd meer van al die dingen die we hebben besproken. Geloof zeker 75% niet meer. Want jij draait alles naar je eigen straatje toe.

En denk dat je vanmiddag ook wel op je vingers bent getikt door Hummie (talpa). En dan is die faker van de Chantal-date, wel een gemakkelijk excuus om te zeggen dat je niet meer op FOK! komt.

Je hebt natuurlijk je contract nog doorlopen, en je valt lieve Josti hier te veel aan, en ze hebben je waarschijnlijk op de kleine lettertjes gewezen....

Owjee, nu komen er natuurlijk 1000 berichtjes dat LS paranoia is...
in elk geval 1, dat je paranoia bent...probeer je nu pinball voor je te pleiten met het nadoen dat ik het verkeerd zie allemaal? orgineel man!! en nee, ik ben niet door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok, we hebben het er nog ff over gehad en ook smakelijk gelachen om je trieste dingen mijn woede uitbarsting naar jou heeft simpel weg alleen te maken met het mailtje wat ik van jou vond na thuis komst,op het 1e trieste mailtje kon ik het nog laten maar die laatste schoot me in het verkeerde keelgat, over Josti is het algemeen bekend dat wij elkaar niet liggen, en mijn uitlatingen zijn niet anders als in het huis, en als ik wel die behoefte heb me ernstiger uittelaten over hem doe ik Josti is hiervan trouwens op de hoogte en hoort ook genoeg. Overigens staat daar niets over in ons contract, jammer genoeg voor je was het toch wel gezellig vanmiddag.

Zo nu mag je het laatste woord hebben....
pi_35499128
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
Tann, was het leuk vandaag?? Wart heb je gedaan?? Heb je Linda nog die kus van mij gegeven?? En die kus van Gert voor Dido? Doe 's effe vertellen!!
Zie je wel, jij heb teruglezen helemaal niet nodig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35499142
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

DING DONG
Ik ben erover begonnen ja , Ik zei wat een gedoe van de week op fok omdat ik een aanvaring gehad had met APK en dat ik verder zijn negatieve gedoe en dat agressieve negeerde en er niet meer op in ga omdat zoiets geen zin heeft en ik inderdaad niet goed omkan gaan met mensen die zo agressief en negatief poste
Maar dat Tann het wel kon vinden met APK , ik heb niet gezegd zoals jij het zei "Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"
ALs antwoord van jou kwam daarop dat er wel meer mensen dat hebben met iemand die er stoer uitzien zoals hij op zijn foto's en een grote mond hebben en mijn antwoord was daarop , dat ik dus totaal niet hou van mensen met kale hoofden sorry APK slechte herineringen aan iemand met een kaal hoofd en zo'n grove taal gebruik.

waarom moet ik mezelf toch verantwoorden

Ik ga slapen
Maar dat Tann het wel kon vinden met APK , ik heb niet gezegd zoals jij het zei "Vind jij ook niet dat Tanja het wel heel erg opneemt voor APK?"

Zo begon het gesprek wel...
Maar ik snap het wel. Jij wilt geen gezichtsverlies hebben t.o.v. Tanja.
En aangezien dat iedereen van dit topic over mij heen valt, kies jij maar om gezellig mee te liegen.
Ik bespaar mij een mailtje, want die worden toch verdraaid. Dus zet het hier wel meteen neer.
En nee, is geen dreigement, of chantage (wat vrouwen graag mogen gebruiken)
Ik had je uitgenodigd voor mijn verjaardag, samen met je man. En je man mocht niet eens weten dat ik een bakkie bij je heb gedaan.....
Dat je hier nu op FOK! zelf ook begint te liegen zegt meer over jou, dan over mij.

En nee, ik schop niet na. Maar zit lang genoeg op internet, om te weten wanneer ik me wel of niet wil verdedigen.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:26:35 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35499173
Nu is LS ook nog boos op danielle naomi?

Jij houdt veel vrienden over zo.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35499224
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

En aangezien dat iedereen van dit topic over mij heen valt, kies jij maar om gezellig mee te liegen.
Ik bespaar mij een mailtje, want die worden toch verdraaid. Dus zet het hier wel meteen neer.
Ik had je uitgenodigd voor mijn verjaardag, samen met je man. En je man mocht niet eens weten dat ik een bakkie bij je heb gedaan.....
Dat je hier nu op FOK! zelf ook begint te liegen zegt meer over jou, dan over mij.

En nee, ik schop niet na. Maar zit lang genoeg op internet, om te weten wanneer ik me wel of niet wil verdedigen.
pi_35499291
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:

[..]

in elk geval 1, dat je paranoia bent...probeer je nu pinball voor je te pleiten met het nadoen dat ik het verkeerd zie allemaal? orgineel man!! en nee, ik ben niet door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok, we hebben het er nog ff over gehad en ook smakelijk gelachen om je trieste dingen mijn woede uitbarsting naar jou heeft simpel weg alleen te maken met het mailtje wat ik van jou vond na thuis komst,op het 1e trieste mailtje kon ik het nog laten maar die laatste schoot me in het verkeerde keelgat, over Josti is het algemeen bekend dat wij elkaar niet liggen, en mijn uitlatingen zijn niet anders als in het huis, en als ik wel die behoefte heb me ernstiger uittelaten over hem doe ik Josti is hiervan trouwens op de hoogte en hoort ook genoeg. Overigens staat daar niets over in ons contract, jammer genoeg voor je was het toch wel gezellig vanmiddag.

Zo nu mag je het laatste woord hebben....
door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok

sukkels, is meervoud, wie zijn die anderen dan?
  zondag 26 februari 2006 @ 01:32:15 #32
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35499303
quote:

Als je echt uitgeput bent aan statements .... haal je zoiets goedkoops naar voren
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35499309
quote:

[..]

joh rot nou es op LS, daan draait bij mij geen gezichtsverlies, de enige die dat doet ben jij, je bent door de mand gevalle jonge en niet alleen bij mij, helemaal na het lezen van je msn gesprekken over mij met iemand anders, zielig figuur dat je bent!bespaar je nog te posten hier want er valt voor jou niks meer te redden, tis helemaal duidelijk
pi_35499321
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

door mvr v/d tonnekreek op mn vingers getikt, iedereen verklaarde me voor gek dat ik met sukkels zoals jij communiceer op fok

Voor als je het nog niet wist, er schijnen er 40 te zijn
pi_35499327
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef Sanne het volgende:
Nu is LS ook nog boos op danielle naomi?

Jij houdt veel vrienden over zo.
Correctie, zij is kwaad op mij. En begint dingen te zeggen die niet waar zijn. En als LS ergens een hekel aan heeft, dan is dat om uitgemaakt te worden voor leugenaar, zeker als het een RL iets aangaat.
pi_35499363
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Correctie, zij is kwaad op mij. En begint dingen te zeggen die niet waar zijn. En als LS ergens een hekel aan heeft, dan is dat om uitgemaakt te worden voor leugenaar, zeker als het een RL iets aangaat.
Leugenaar nah nah nah naaah nah
  zondag 26 februari 2006 @ 01:35:41 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_35499367
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:

ALs antwoord van jou kwam daarop dat er wel meer mensen dat hebben met iemand die er stoer uitzien zoals hij op zijn foto's en een grote mond hebben en mijn antwoord was daarop , dat ik dus totaal niet hou van mensen met kale hoofden sorry APK slechte herineringen aan iemand met een kaal hoofd en zo'n grove taal gebruik.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik pis bijna in mijn broek van het lachen!

Tot snel, Tan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35499425
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

ja we hadden het toen over bepaalde soort users ten tijde BB5, en ik bedoel een paar van in het begin toen in HBB SC, mn eerste fok kennismaking, waren ook een paar trieste gevallen bij..
  zondag 26 februari 2006 @ 01:39:43 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_35499460
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef CartWOman het volgende:

Allemaal APK z'n schuld, hij heeft Tan van LS afgepakt met z'n mooie kale hoofd.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 26 februari 2006 @ 01:39:49 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35499462
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef tann het volgende:

[..]

ja we hadden het toen over bepaalde soort users ten tijde BB5, en ik bedoel een paar van in het begin toen in HBB SC, mn eerste fok kennismaking, waren ook een paar trieste gevallen bij..
bedoel je nu Golfer?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35499470
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

tuuuuuuuurlijk LS liegt nooit
pi_35499476
laatste reactie van mij !
Ik kan ook met modder gooien.
maar nee is niet mijn stijl

En verder laat mijn man er buiten
of komt nu door jou mijn hele levensverhaal hier te staan??

dit was mijn laatste post hier
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35499486
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef tann het volgende:

[..]

Je valt mij aan, noem die anderen dan ook ff. Wie A zegt moet ook B zeggen.....
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 01:40:58 #44
18653 crew  D.
pi_35499488
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:39 schreef Sanne het volgende:

[..]

bedoel je nu Golfer?
Zou kunnen, da's een behoorlijk triest geval
pi_35499501
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Leugenaar nah nah nah naaah nah

2 APK
pi_35499535
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef DanielleNaomi het volgende:

Je man
Mijn god, ik snap er niks meer van
pi_35499554
pppffffffffffffffff zielug zielug zielug en dan doel ik niet alleen op LS maar ook op Tanja en Danielle, wat een stomme vertoning hier, volwassen ????? wie wat waar !
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35499556
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Je valt mij aan, noem die anderen dan ook ff. Wie A zegt moet ook B zeggen.....
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 01:44:49 #49
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35499583
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:41 schreef tann het volgende:

[..]

2 APK
Tann en LS laat het gvd rusten en blokkeer elkaar op msn en mail, dit is niet leuk meer voor beiden... Wel voor ons natuurlijk, maar het heeft geen nut.

zo de klasvertegenwoordiger heeft gesproken
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35499601
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef DanielleNaomi het volgende:

Nee hoor. Maar je zei dingen die niet waar zijn, om je eigen gezicht te redden, en ik gaf alleen maar ff een signaal af, dat ik voor openheid en eerlijkheid ga, iets wat jij zou moeten weten, of je was vrijdag ook niet open en eerlijk tegen mij.

En nee, ik ga niet met modder gooien. Maar dat weet jij zelf ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')