Nee, en iedereen denken dat ik wegliep voor de waarheid zeker.... en Tanja is dan de held.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, als je misschien gekapt was een pagina's geleden was dat ook niet gebeurd![]()
Ik ben het ook helemaal zat eigenlijk, ik heb een aantal posts geleden al aangegeven dat jullie moesten stoppen en dat ik niks wilde weten. Daarnaast had LS duidelijk aangegeven hier niet meer te willen komen, maar dit schiet gewoon niet op dus gooi alles er maar op, zijn we allemaal tevreden en hebben we wat leesvoer voor morgenvroegquote:Op zondag 26 februari 2006 03:33 schreef tann het volgende:
[..]
lieve manu, ik ben schijtziek van die gozer, hij loopt stoer te doen dingen van msn hier neer te gaan zetten, als ik zeg dat dat bluf is omdat er niks is op msn moet hij er nog ff over slapen dat wel of niet te gaan doen, daarmee het idee proberen te wekken dat ik hier uit mn nek loop te lullen dat ik geen gekke dingen zeg op msn (dat begon met mn opmerking dat ik geen sterallures zou hebben waarop hij zei dat ie anders wel ff een stukje van msn hier wou zetten om het tegendeel te bewijzen)Als ik nu dat van msn hierop krijg, is het voor eens en voor altijd gedane zaak, je hoeft et immers niet te lezen, ik hoop dat LS zijn lesje dan geleerd heeft dat ie met de verkeerde fokt, en zal zijn hele psycho test ontkracht worden
Niet alles op haar afschuiven jij bent zelf ook bezigquote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....
En ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door haar.
Sjonge jonge....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....
En ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door haar.
waarom je moet kappen, dat heb ik in 20 posts al uitgelegd en dat heb je ook gelezen!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet kappen????
Waarom moet Tanja niet kappen met haar leugens??? Omdat zij een BB'er was.....
We zitten hier op FOK! En ze komt net kijken, maar omdat ze een BN'er is heeft zij gelijk??? Dagggggggggg utttttttt nieeeeeeeeeeeee
Als zij me uitdaagt , dan doe ik mee......
Heb je je huiswerk gedaan? Er missen nog heel veel dingen hoor.... Maar dat bleek al uit vorige posts, dat je uit eigenbelang dingen weglaat......quote:Op zondag 26 februari 2006 03:38 schreef tann het volgende:
[..]
haha nu lig ik echt krom, dat was 1 ding, dat eendje mij boeken schreef waarvan ik de inhoud niet met je gedeeld hebt! Overigens zal het wel aan je aandacht ontsnapt zijn dat ik het daar een paar dagen geleden over had hier op fok.....zoiets in de trend van ....trieste mails van LS zijn niet te vergelijken met de boeken van eend...zoiets was dat....en ja ik had je gevraagd ff daar niets over te zeggen omdat ik nog bezig was met de klonentheorie van eend, en het verhaal dat je me gezegd had dat eend voor de pers werkte, weet je nog, of moet ik je lege hoofd nog meer opfrissen.....
en omdat jij al een tijd lang fokt (blijkbaar heeft je psycho test niet geholpen met het vinden van geschikt werk) betekend dat dat jij niet uit je nek lult? je begon zelf over dingen van msn plaatsen hier, omdat ik weet dat dat niks bijzonders is, hoop ik er mee te kunnen aantonen wat voor triest geval je bent, en hoe je de boel hier probeert te belazeren en omdraait,kzal morgen aan een mod vragen of dat akkoord is omdat jij me geen ban waard ben, en tot die tijd ga ik vanaf nu niet meer op je trieste postjes inquote:Op zondag 26 februari 2006 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet kappen????
Waarom moet Tanja niet kappen met haar leugens??? Omdat zij een BB'er was.....
We zitten hier op FOK! En ze komt net kijken, maar omdat ze een BN'er is heeft zij gelijk??? Dagggggggggg utttttttt nieeeeeeeeeeeee
Als zij me uitdaagt , dan doe ik mee......
Dat mogen ze, ik ben dat wel gewend, dat ze dachten dat ik onzin uit zat te kramen.... Maar uiteindelijk bleek dat ik geen woord loog.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:41 schreef Suikeroom het volgende:
ok nu is de beer los, pik je dat LS? als ik jou was zou ik nu gewoon alles online gooien en openheid van zaken geven, denk aan je reputatie, iedereen ziet jou nu als leugenaar.
Ga weg joh, enge stalker.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je je huiswerk gedaan? Er missen nog heel veel dingen hoor.... Maar dat bleek al uit vorige posts, dat je uit eigenbelang dingen weglaat......
Maar ga door.......
Ben je daar mee bezig geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 03:38 schreef tann het volgende:
[..]
haha nu lig ik echt krom, dat was 1 ding, dat eendje mij boeken schreef waarvan ik de inhoud niet met je gedeeld hebt! Overigens zal het wel aan je aandacht ontsnapt zijn dat ik het daar een paar dagen geleden over had hier op fok.....zoiets in de trend van ....trieste mails van LS zijn niet te vergelijken met de boeken van eend...zoiets was dat....en ja ik had je gevraagd ff daar niets over te zeggen omdat ik nog bezig was met de klonentheorie van eend, en het verhaal dat je me gezegd had dat eend voor de pers werkte, weet je nog, of moet ik je lege hoofd nog meer opfrissen.....
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
en omdat jij al een tijd lang fokt (blijkbaar heeft je psycho test niet geholpen met het vinden van geschikt werk) betekend dat dat jij niet uit je nek lult? je begon zelf over dingen van msn plaatsen hier, omdat ik weet dat dat niks bijzonders is, hoop ik er mee te kunnen aantonen wat voor triest geval je bent, en hoe je de boel hier probeert te belazeren en omdraait,kzal morgen aan een mod vragen of dat akkoord is omdat jij me geen ban waard ben, en tot die tijd ga ik vanaf nu niet meer op je trieste postjes in![]()
eend kom is in actie, zorg dat die files boven water komen!!! in iedereen schuilt een peter r de vries.. ook in jouquote:Op zondag 26 februari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je daar mee bezig geweest![]()
En is er ook maar iets uitgekomen?
LS er is geen probleem, kom gewoon even naar de SC daar is het ook gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 03:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat mogen ze, ik ben dat wel gewend, dat ze dachten dat ik onzin uit zat te kramen.... Maar uiteindelijk bleek dat ik geen woord loog.
(OK, ik was geen buurman van MrObjective)
Als ik echt zo zielig zou zijn, als jij wilt doen voorkomen, dan had je adres, telefoonnummer, en je MSN-adres hier al gestaan....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
en omdat jij al een tijd lang fokt (blijkbaar heeft je psycho test niet geholpen met het vinden van geschikt werk) betekend dat dat jij niet uit je nek lult? je begon zelf over dingen van msn plaatsen hier, omdat ik weet dat dat niks bijzonders is, hoop ik er mee te kunnen aantonen wat voor triest geval je bent, en hoe je de boel hier probeert te belazeren en omdraait,kzal morgen aan een mod vragen of dat akkoord is omdat jij me geen ban waard ben, en tot die tijd ga ik vanaf nu niet meer op je trieste postjes in![]()
ja, je klonen theorie klopt niet helemaal, de rest wel.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je daar mee bezig geweest![]()
En is er ook maar iets uitgekomen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik laat mensen in hun waarde....
je hebt slechts mn msnadres, niet mijn huisadres nog mijn telefoonnummer, die van mn moeder wel maar die kan iedereen opzoeken, we vonden het al triest genoeg dat je mn moeder benaderd had, slaap lekker LSquote:Op zondag 26 februari 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik echt zo zielig zou zijn, als jij wilt doen voorkomen, dan had je adres, telefoonnummer, en je MSN-adres hier al gestaan....
Maar ik heb iets niet, wat een hoop mensen wel hebben... Haatgevoelens... Ik laat mensen in hun waarde....
Dat is mijn favoriete uitspraak om te lezen....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ga weg joh, enge stalker.![]()
Laat Tan met rust.![]()
Fuck de klonen, ik ben al lang blij dat er IETS kloptquote:Op zondag 26 februari 2006 03:49 schreef tann het volgende:
[..]
ja, je klonen theorie klopt niet helemaal, de rest wel.....![]()
In eerherstel of regular?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
Zouden we Francis niet op deze hele materie kunnen loslaten?
Erg he? Dat jij iedere keer die doodverwensing en over je moeder aanhaald, maar dat je vergeet dat ik er een ban voor heb gekregen, en dat ik er mijn excuus voor heb aangeboden........quote:
goh.....wie haalt het nu aanquote:Op zondag 26 februari 2006 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erg he? Dat jij iedere keer die doodverwensing en over je moeder aanhaald, maar dat je vergeet dat ik er een ban voor heb gekregen, en dat ik er mijn excuus voor heb aangeboden........
Ach die klonen hebben ook gelijk een plezierquote:Op zondag 26 februari 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck de klonen, ik ben al lang blij dat er IETS klopt![]()
ja dat zit ik me ook af te vragen nu eigenlijk, maar als je Francis hebt komt de hele groep er meteen achteraan en is er geen stoppen meer aanquote:
had je die uitspraken maar niet moeten doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erg he? Dat jij iedere keer die doodverwensing en over je moeder aanhaald, maar dat je vergeet dat ik er een ban voor heb gekregen, en dat ik er mijn excuus voor heb aangeboden........
Het kan niet opquote:Op zondag 26 februari 2006 03:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach die klonen hebben ook gelijk een plezier![]()
Je hebt het me allemaal zelf gegeven....... remember die zaterdag dat je vertelde waar je woonde, en op de meest besproken personen van 2005 was je huisnummer in beeld....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:52 schreef tann het volgende:
[..]
je hebt slechts mn msnadres, niet mijn huisadres nog mijn telefoonnummer, die van mn moeder wel maar die kan iedereen opzoeken, we vonden het al triest genoeg dat je mn moeder benaderd had, slaap lekker LS![]()
Dat is al de derde keer en nu ga ik ook terugzwaaien ookquote:Op zondag 26 februari 2006 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
had je die uitspraken maar niet moeten doen.
Nu echt truste, Tan!![]()
![]()
Ik heb jou nog NOOIT een excuus zien aanbieden om je uitspraken...quote:Op zondag 26 februari 2006 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
had je die uitspraken maar niet moeten doen.
Nu echt truste, Tan!![]()
![]()
Tanja mot blijvenquote:Op zondag 26 februari 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
ON TOPIC GRAAG
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafelquote:Op zondag 26 februari 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
ON TOPIC GRAAG
En het zal een raadsel voor me blijven wie jij bent......quote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafeldie kinderen houden ff hun mond als de volwassenen aan het praten zijn
![]()
ja en jij leert snel tyfuskloonquote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafelde kinderen houden ff hun mond als de volwassenen aan het praten zijn
![]()
Ben toch nieuwsgierig wie jij bentquote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met het braafste jongetje van de klas te spelen, de waarheid moet boven tafelde kinderen houden ff hun mond als de volwassenen aan het praten zijn
![]()
en we willen dit topic graag levende houden en het is al eerder op de dag gesloten dus get the fuck upquote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
Tis idd een clone dus gewoon negeren die hapquote:
he dombo het moet echt niet gekker worden, mn huisnummer was niet in beeld trouwens, ik woon in een portiek met meerdere huisnummers, slechts mn straat was in beeld en toevallig ben je daar bekend, iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt het me allemaal zelf gegeven....... remember die zaterdag dat je vertelde waar je woonde, en op de meest besproken personen van 2005 was je huisnummer in beeld....
En 1 + 1 = 2
Nu ga je mij een stalker noemen, maar ik heb er NOOIT misbruik van gemaakt....
Maar jij ziet liever het negatieve in iemand.... niet dat positieve, waar we het ook over hebben gehad......
krijg je ook een kaartje van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
he dombo het moet echt niet gekker worden, mn huisnummer was niet in beeld trouwens, ik woon in een portiek met meerdere huisnummers, slechts mn straat was in beeld en toevallig ben je daar bekend, iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!![]()
je kan er niet inhoudelijk op ingaan dus ga je maar in het wilde weg roepen, die worden kan je niet hard maken, en ook jij weet dat ik geen kloon ben, maar genoeg over mij nu laat tann en ls ff zaken doen... dus ga ff in de ballenbak en dan komen we je later wel weer ophalenquote:
ik zeg alleen dat jij nogal snel leert en ga jij eens even snel dood plezier hebben in het bejaardentehuisquote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan er niet inhoudelijk op ingaan dus ga je maar in het wilde weg roepen, die worden kan je niet hard maken, en ook jij weet dat ik geen kloon ben,maar genoeg over mij nu laat tann en ls ff zaken doen... dus ga ff in de ballenbak en dan komen we je later wel weer ophalen![]()
Ik schrok ook al.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks, omdat hij een leuk koppie heeft![]()
Het is ook niet eerlijk verdeeld in de wereld he![]()
willen de ouders van Manu82 zich melden bij de ballenbak, hij is op zn pikkie getraptquote:Op zondag 26 februari 2006 04:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat jij nogal snel leert en ga jij eens even snel dood plezier hebben in het bejaardentehuis
Nâh Tann ik niet. Ik weet meestal van de prins geen kwaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef tann het volgende:
[..]
iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |