Ik hoop dat ze het lef heeft dat te doen.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon copy pasten, dus tekst selecteren en dan CTRL+C indrukken, en dan CTRL+V gebruiken om het te plakken
doe maar tog wel , dan kunnen we dat aflsuiten en met een schone lei beginnen, doe ook ff die speculaties over mij erbij danquote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats het niet en blijf een happy fokker.
Wel verliefd blijven op mij natuurlijk.![]()
HIer ben ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vertel me wat je hebt gedronken, gesnoven of iedere andere drugs.
Die ga je zelf maar nalezen luilakquote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe maar tog wel , dan kunnen we dat aflsuiten en met een schone lei beginnen, doe ook ff die speculaties over mij erbij dan![]()
jij had het toch over msn? dat je er ff over wou slapen om na te denken of je wat hier wou neer zetten....ben ik dus al mee bezig, en als het me lukt zet ik het er vanavond nog op, dan kan iedereen zien wat je lult en hoe je hier de boel zit te verbluffen!! en hoop ik eens en voor altijd met je af gerekend te hebben, want ik ben je schijt ziek met je leugens en gedraai!!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de uitdaging niet aan gaat. Denk dat ik meer tekst (zonder die van te voren te bewerken) heb dan jij.
Ik laat je in je waarde. En alles wat jij schrijft, is wel terug te vinden op FOK!. Je zal weinig (aangepaste) berichtjes over mij kunnen plaatsen, wat de vaste FOK!kers al niet weten.
Ik zit er pas vanaf 1999 of 2000 he?
Remember Marja. (hint)
Wat is insest?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, als ik homo zou zijn, en aan insest zou doen, dan had ik idd verliefd op APK kunnen zijn.
Maar helaas, ik stoorde mij aan zijn uitspraken. Want hij is ook een reller, maar ik vind dat hij te ver gaat.
Dat is een typfout. En dat incest, is gewoon een herhaaldelijke rotopmerking van mij.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is insest?
En als je incest bedoeld, wat ben jij van APK![]()
Tanja, alles leuk en aardig maar doe dat nou niet. Er zijn superveel mensen hier die jou super zijn gaan vinden en we hoeven helemaal niet te weten wat jij met LS besproken hebt! Dat is iets tussen jou en hem en hebben wij (of ik) daar niks mee te maken, wat mij betreft moet je hier gewoon blijven zoals je weet en niet meer op zijn posts even ingaan!quote:Op zondag 26 februari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
jij had het toch over msn? dat je er ff over wou slapen om na te denken of je wat hier wou neer zetten....ben ik dus al mee bezig, en als het me lukt zet ik het er vanavond nog op, dan kan iedereen zien wat je lult en hoe je hier de boel zit te verbluffen!! en hoop ik eens en voor altijd met je af gerekend te hebben, want ik ben je schijt ziek met je leugens en gedraai!!![]()
ja die zit er ook bij, maar msn geschiedenis is erg lang, en kan het waarschijnlijk niet kwijt hiero, het gaat mij overigens niet om die issue, maar om het feit dat LS loopt te bluffen over dingen die ik gezegd zou hebben op msn die hij hier neer wil zetten, waarvan ik zeg dat het niks is, en zo kan afrekenen met zn leugens.......quote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe maar tog wel , dan kunnen we dat aflsuiten en met een schone lei beginnen, doe ook ff die speculaties over mij erbij dan![]()
daarom zit je ook thuisquote:Op zondag 26 februari 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
GARPJE:
Schiet me ineens te binnen......
Meest zware pschygologisch onderzoek die in Nederland is.....
“De intellectuele capaciteiten van de heer ******* zijn ruim voldoende voor de geambieerde functie. Hij is zeer gemotiveerd om te presteren en in zijn werk heeft hij meestal weinig aansporing van anderen nodig om tot actie over te gaan. Daarnaast is hij in de uitvoering van zijn werk flexibel. Verder is hij in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te functioneren. De heer ****** heeft ruim voldoende zelfvertrouwen en hij is zich daarnaast voldoende bewust van externe factoren die hem in zijn handelen kunnen beïnvloeden. Naar verwachting zal hij situaties realistisch weten in te schatten. Zijn zelfinzicht is ruim en hij staat open voor kritiek, waardoor hij aanspreekbaar is op zijn functioneren. Aangrijpende gebeurtenissen verwerkt hij adequaat en naar verwachting zal hij zich niet langer dan noodzakelijk is in beslag laten nemen door zorgen of problemen. Onder druk behoudt hij het overzicht en blijft evenwichtig presteren. De heer ******** heeft veel behoefte aan sociaal contact en hij heeft er weinig moeite mee om contacten met onbekenden aan te knopen. Hij heeft veel vertrouwen in zijn medemens en hij is daarnaast zeer verdraagzaam ten aanzien van anderen. Hij is assertief en hij is in staat om corrigerend op te treden. Hij is vasthoudend en hij weet een ander van zijn mening te overtuigen. Daarbij is hij in zijn benadering van anderen voldoende tactvol en inlevend te noemen.”
Niet dat ik er op FOK! iets aan heb, maar getuigt wel van mijn eerlijkheid.
zal wel een langraport zijn zekerquote:Op zondag 26 februari 2006 03:27 schreef PC eend het volgende:
En nu dat rapport van het Pieter Baancentrum![]()
Al die moeite voor niks, omdat hij een leuk koppie heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een typfout. En dat incest, is gewoon een herhaaldelijke rotopmerking van mij.....
Edit: Is zelfde als NSBér, kutkind, mavo-slet etc. van hem....
Maar omdat hij leuk koppie heeft, mag hij alles zeggen....
OK, plaats ze maar.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:26 schreef tann het volgende:
[..]
ja die zit er ook bij, maar msn geschiedenis is erg lang, en kan het waarschijnlijk niet kwijt hiero, het gaat mij overigens niet om die issue, maar om het feit dat LS loopt te bluffen over dingen die ik gezegd zou hebben op msn die hij hier neer wil zetten, waarvan ik zeg dat het niks is, en zo kan afrekenen met zn leugens.......
lieve manu, ik ben schijtziek van die gozer, hij loopt stoer te doen dingen van msn hier neer te gaan zetten, als ik zeg dat dat bluf is omdat er niks is op msn moet hij er nog ff over slapen dat wel of niet te gaan doen, daarmee het idee proberen te wekken dat ik hier uit mn nek loop te lullen dat ik geen gekke dingen zeg op msn (dat begon met mn opmerking dat ik geen sterallures zou hebben waarop hij zei dat ie anders wel ff een stukje van msn hier wou zetten om het tegendeel te bewijzen)Als ik nu dat van msn hierop krijg, is het voor eens en voor altijd gedane zaak, je hoeft et immers niet te lezen, ik hoop dat LS zijn lesje dan geleerd heeft dat ie met de verkeerde fokt, en zal zijn hele psycho test ontkracht wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tanja, alles leuk en aardig maar doe dat nou niet. Er zijn superveel mensen hier die jou super zijn gaan vinden en we hoeven helemaal niet te weten wat jij met LS besproken hebt! Dat is iets tussen jou en hem en hebben wij (of ik) daar niks mee te maken, wat mij betreft moet je hier gewoon blijven zoals je weet en niet meer op zijn posts even ingaan!
oeh begin je 'm nu te knijpen, chicken? maar computernerds help tann ff om die logs online te zetten, dan kunnen we er eindelijk een punt achter zettenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OK, plaats ze maar.....
Je weet zelf wat je over mensen hebt gezegd, en me hebt gevraagd dat niet op FOK! te zetten......
Weet je nog?!?!?!?! "FOK! en MSN houd ik gescheiden...."
Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....quote:
nee, als je misschien gekapt was een pagina's geleden was dat ook niet gebeurdquote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Tanja krijgt er geen genoeg van om door te gaan.....
En ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door haar.
Ik moet kappen????quote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef Manu82 het volgende:
ik zit hier gvd echt tegen een muur te praten
LS KAPPEN ik hoef niet te weten of Tanja heeft gezegd dat ik compleet debiel ben en wat schiet jij er mee op![]()
haha nu lig ik echt krom, dat was 1 ding, dat eendje mij boeken schreef waarvan ik de inhoud niet met je gedeeld hebt! Overigens zal het wel aan je aandacht ontsnapt zijn dat ik het daar een paar dagen geleden over had hier op fok.....zoiets in de trend van ....trieste mails van LS zijn niet te vergelijken met de boeken van eend...zoiets was dat....en ja ik had je gevraagd ff daar niets over te zeggen omdat ik nog bezig was met de klonentheorie van eend, en het verhaal dat je me gezegd had dat eend voor de pers werkte, weet je nog, of moet ik je lege hoofd nog meer opfrissen.....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OK, plaats ze maar.....
Je weet zelf wat je over mensen hebt gezegd, en me hebt gevraagd dat niet op FOK! te zetten......
Weet je nog?!?!?!?! "FOK! en MSN houd ik gescheiden...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |