abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:17:17 #251
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501518
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:15 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

willen de ouders van Manu82 zich melden bij de ballenbak, hij is op zn pikkie getrapt

ik lach me dood; is de arts nou nog steeds niet bij je geweest voor je euthenasie?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35501527
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:16 schreef Coos het volgende:

[..]

Nâh Tann ik niet. Ik weet meestal van de prins geen kwaad.
Van Alex niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35501539
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

je kan er niet inhoudelijk op ingaan dus ga je maar in het wilde weg roepen, die worden kan je niet hard maken, en ook jij weet dat ik geen kloon ben, maar genoeg over mij nu laat tann en ls ff zaken doen... dus ga ff in de ballenbak en dan komen we je later wel weer ophalen
toch SO, mocht je wel een BBer zijn van BB5 of een bekende daarvan, zou ik het zeer op prijs stellen dat je me ff mailt.....Als BB5er moet je mn adres hebben, ben je een bekende kan je er via hun aankomen....bedankt alvast....
pi_35501546
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Van Alex niet
Beide.
Van Willem ook niet.
  zondag 26 februari 2006 @ 04:20:27 #255
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35501557
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ik lach me dood; is de arts nou nog steeds niet bij je geweest voor je euthenasie?
aangezien jij je liever dood lacht is euthenasie misschien eerder op jou van toepassing, maar hou is op met dat gespam, en laat tann en ls het nou ff uitspreken dmv die flies online te gooien, dan kan jij straks ook weer lekker meeposten.. sssssst
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_35501569
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:16 schreef Coos het volgende:

[..]

Nâh Tann ik niet. Ik weet meestal van de prins geen kwaad.
wel grappig dat meneer nu niet meer reageert....was wel ff benieuwd of hij goed zou gokken uit 1 van de 6 huisnummers en of ie mn adres goed kon spellen....laat staan mn telefoonnummer correct opnoemen....maar kdenk dat ie uitgebluft is nu....
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:22:04 #257
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501572
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

aangezien jij je liever dood lacht is euthenasie misschien eerder op jou van toepassing, maar hou is op met dat gespam, en laat tann en ls het nou ff uitspreken dmv die flies online te gooien, dan kan jij straks ook weer lekker meeposten.. sssssst
ok afgesproken houd jij ook even op met posten dan?
Room 23
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:22:45 #258
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501578
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:21 schreef tann het volgende:

[..]

wel grappig dat meneer nu niet meer reageert....was wel ff benieuwd of hij goed zou gokken uit 1 van de 6 huisnummers en of ie mn adres goed kon spellen....laat staan mn telefoonnummer correct opnoemen....maar kdenk dat ie uitgebluft is nu....
heb net m'n telefoon opgewaardeerd
Room 23
pi_35501599
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:19 schreef tann het volgende:

[..]

toch SO, mocht je wel een BBer zijn van BB5 of een bekende daarvan, zou ik het zeer op prijs stellen dat je me ff mailt.....Als BB5er moet je mn adres hebben, ben je een bekende kan je er via hun aankomen....bedankt alvast....
Sjéééssss....Tann, ik raak de draad kwiet. Ik dacht dat jij en LS wisten wie SO was.
Maar niet dus!!!
Wat môt die lul dan??
Suikeroom kutkloon?

(APK??) Nee, het moet niet gekker worden!! Dat APK ruzie tussen zijn eigen kloonen krijgt.
....en er dan niet meer uitkomt.......
pi_35501600
Manu wrom moet LS kappen? Slikken we alles voor zoete koek wat Tanja zegt? En valt me ook tegen van de rest van de "kritische" posters hier , ik weet het fijne er niet van maar waarom wordt Tanja op haar woord geloofd en LS niet? (buiten zijn kloon achtergrond?)
pi_35501602
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

die files zijn trouwens niet zo bijzonder wb jou, ik zit alleen maar te speculeren wie je van BB5 zou kunnen zijn en waarom ik dat denk, wat ik al zei ik had meerdere personen in mn hoofd, maar ook dat je niemand bent van BB5 maar gewoon veel weet, van een BBer of gewoon van de streams....dat ik zei dat ik wist wie je was, was dus bluffen, maar dat had ik al toegegeven, dus verheug je niet al te veel op die files...
pi_35501625
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:

[..]

heb net m'n telefoon opgewaardeerd
ha, dan bel je ls toch ff, zn nummer staat wel in 1 van de topics, misschien kan je dat zo regelen....hoor ik es een stem bij die avater....
pi_35501626
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef SuperMOM het volgende:
Manu wrom moet LS kappen? Slikken we alles voor zoete koek wat Tanja zegt? En valt me ook tegen van de rest van de "kritische" posters hier , ik weet het fijne er niet van maar waarom wordt Tanja op haar woord geloofd en LS niet? (buiten zijn kloon achtergrond?)
MAMA
pi_35501636
quote:
Lieve SuperMom we konden het geloof ik wel aardig vinden het afgelopen half jaar.
Dus lees effe 44 topics terug en je ben weer helemaal bij.
pi_35501637
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef Coos het volgende:

[..]

Sjéééssss....Tann, ik raak de draad kwiet. Ik dacht dat jij en LS wisten wie SO was.
Maar niet dus!!!
Wat môt die lul dan??
Suikeroom kutkloon?

(APK??) Nee, het moet niet gekker worden!! Dat APK ruzie tussen zijn eigen kloonen krijgt.
pi_35501639
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar niet dus!!!
Wat môt die lul dan??
Suikeroom kutkloon?

pfffffffff jeeezus Coosie, lees die 1e laptekst ff van mij, waarin ik zeg dat ik ermee kap, daar staat ook alles over SO en de onthulling in.....
pi_35501654
quote:
kheb vanavond toch wel het een en ander laten zien dacht ik zo...was niet de bedoeling en niet mijn stijl, maar ik hou niet van mensen die ontkenne......en hou niet van vuile spelletjes, overigens had LS er nog 2 andere personen in betrokken, om het maar ff kort te houden...
pi_35501663
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef tann het volgende:

[..]

he dombo het moet echt niet gekker worden, mn huisnummer was niet in beeld trouwens, ik woon in een portiek met meerdere huisnummers, slechts mn straat was in beeld en toevallig ben je daar bekend, iedereen in NL weet in welke wijk ik woon, dan nog.......mn telefoonnummer hahhaa, bewijs maar ff, mn straatnaam, + huisnummer en telefoonnummer graag.......bluffer!!

Ik ken die trucjes.... Als ik bel heb ik meteen een pliesie op de stoep staan, omdat ik stalk. En jij weet als geen ander dat de wetgeving strenger is op stalken.... Maar uitlokken is ook strafbaar...
Dus bespaar je de moeite. Ik e-mail je niet meer, ik zal je zeker niet bellen. En Kermis de kikker komt ook niet meer voorbij.
Je bent niet goed ingelezen, want in legaal provoceren op internet had ik ooit patent op....
Maar ik behield altijd (op commerciele doeleinden na) altijd mijn eerlijkheid.

Je weet wel.... "MSN en FOK! houd ik gescheiden...."
pi_35501672
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:24 schreef tann het volgende:

[..]

die files zijn trouwens niet zo bijzonder wb jou, ik zit alleen maar te speculeren wie je van BB5 zou kunnen zijn en waarom ik dat denk, wat ik al zei ik had meerdere personen in mn hoofd, maar ook dat je niemand bent van BB5 maar gewoon veel weet, van een BBer of gewoon van de streams....dat ik zei dat ik wist wie je was, was dus bluffen, maar dat had ik al toegegeven, dus verheug je niet al te veel op die files...
Tann, ik weet het!! Het is misschien zo'n vieze zwetende camera assistent die in die nauwe gang achter de spiegels van BB de camera heen en weer moest raggen.

Je hebt ze in alle soorten en maten
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:30:33 #270
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501673
quote:
Lieverd even goed terug lezen, ik wil alleen dat Tanja hier blijft en heb LS niet afgezeken alleen gezegd dat ze het niet hier moet uitspreken net zoals ik liever geen dingen uitspreek die hier gebeuren en alles, maar anderen zijn het er daar niet mee eens!
Room 23
pi_35501680
Maar goed...om ff een eind te breien aan al deze shit...ben een 15 min geleden ff lekker uitgewaaid met mijn hond samen, en ga nu echt naar bed om me niet verder te verlagen tot LS zn trieste niveau, maar volgens mij kan het al niet dieper Mocht "meneer goed gekeurd door de psycho test" een deze dagen toch weer dingen gaan oprakelen over msn waar hij zo goed in is, zal ik het niet laten alles van msn toch hier op te kwakken iom een mod natuurlijk....wel grappig vind ik dat LS er blijkbaar op kickt tegendraads te zijn, en denk daar maar es over na, slaap lekker!

Truste en voor APK
pi_35501689
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:27 schreef tann het volgende:

[..]

pfffffffff jeeezus Coosie, lees die 1e laptekst ff van mij, waarin ik zeg dat ik ermee kap, daar staat ook alles over SO en de onthulling in.....
wwar kan ik die lap vinden?
pi_35501699
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:29 schreef tann het volgende:

[..]

kheb vanavond toch wel het een en ander laten zien dacht ik zo...was niet de bedoeling en niet mijn stijl, maar ik hou niet van mensen die ontkenne......en hou niet van vuile spelletjes, overigens had LS er nog 2 andere personen in betrokken, om het maar ff kort te houden...
PARDON???? Wie wist iets niet privé op te lossen???
  zondag 26 februari 2006 @ 04:33:15 #274
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35501701
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:32 schreef Coos het volgende:

[..]

wwar kan ik die lap vinden?
het kwam er op neer dat ik Joost ben
pi_35501706
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik ken die trucjes.... Als ik bel heb ik meteen een pliesie op de stoep staan, omdat ik stalk. En jij weet als geen ander dat de wetgeving strenger is op stalken.... Maar uitlokken is ook strafbaar...
Dus bespaar je de moeite. Ik e-mail je niet meer, ik zal je zeker niet bellen. En Kermis de kikker komt ook niet meer voorbij.
Je bent niet goed ingelezen, want in legaal provoceren op internet had ik ooit patent op....

Als ik dit lees vraag ik mezelf plots af of ik nog wel in het goeie topic zit!!

† In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:33:34 #276
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501707
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:31 schreef tann het volgende:
Maar goed...om ff een eind te breien aan al deze shit...ben een 15 min geleden ff lekker uitgewaaid met mijn hond samen, en ga nu echt naar bed om me niet verder te verlagen tot LS zn trieste niveau, maar volgens mij kan het al niet dieper Mocht "meneer goed gekeurd door de psycho test" een deze dagen toch weer dingen gaan oprakelen over msn waar hij zo goed in is, zal ik het niet laten alles van msn toch hier op te kwakken iom een mod natuurlijk....wel grappig vind ik dat LS er blijkbaar op kickt tegendraads te zijn, en denk daar maar es over na, slaap lekker!

Truste en voor APK
Slaap lekker
Room 23
pi_35501713
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

haha bluffer, zie je wel je hebt mn gegevens niet!! deze manier had je net ook al eerder geprobeerd.....ik ken die trucjes...valt op!!

Ook voor jou LS slaap lekker hahaha dream on!!
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:34:30 #278
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501716
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef tann het volgende:

[..]

haha bluffer, zie je wel je hebt mn gegevens niet!! deze manier had je net ook al eerder geprobeerd.....ik ken die trucjes...valt op!!

hey ik ga je zo nog bellen
Room 23
pi_35501726
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

\

Als ik moest kiezen tussen een hersentumor en Joost, dan weet ik het zonet nog niet.
  zondag 26 februari 2006 @ 04:36:37 #280
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35501739
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:35 schreef Coos het volgende:

[..]

\

Als ik moest kiezen tussen een hersentumor en Joost, dan weet ik het zonet nog niet.
en zo is 't ook! maar ik ga slapen ofzo joh het is al half vijf
pi_35501743
quote:

Truste en voor APK
Wie poste privé berichten????

Verdraai de zaken niet....
pi_35501744
quote:

Truste en voor APK
Truste
pi_35501749
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

nee schatje, dat heb ik wel ff gedacht, maar je posts lijken meer op die van Roel, dus kwam op Roel uit of een bekende van Roel, joint....weet je nog....maar wat ik al zei ik weet het niet...... truste!
pi_35501755
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef tann het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk praten, want je weet dat ik nooit meer in Groningen kom.....
pi_35501759
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

hey ik ga je zo nog bellen
dan wacht ik nog ff....10 min...
pi_35501769
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:33 schreef Coos het volgende:

[..]

Als ik dit lees vraag ik mezelf plots af of ik nog wel in het goeie topic zit!!

We blijven natuurlijk wel surrealistissch he
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:39:04 #287
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501774
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:38 schreef tann het volgende:

[..]

dan wacht ik nog ff....10 min...
slaap lekker
Room 23
pi_35501775
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef tann het volgende:

[..]

nee schatje, dat heb ik wel ff gedacht, maar je posts lijken meer op die van Roel, dus kwam op Roel uit of een bekende van Roel, joint....weet je nog....maar wat ik al zei ik weet het niet...... truste!
Tanja, dat had niet je moeten zeggen. Nu geilt hij drie keer zo hard op zijn eigen "kunstje".
pi_35501779
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Provincieverbod??
pi_35501782
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wie poste privé berichten????

Verdraai de zaken niet....
dat zeg ik LS lees goed, verdraai de zaken niet toedeloe LS ( )
pi_35501789
quote:

[..]

Geen straatverbod, maar een heel Gronningenverbod
pi_35501802
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:39 schreef Coos het volgende:

[..]

Provincieverbod??
Kan je me ff bellen, volgens mij ben jij een kloon van mij
pi_35501806
quote:

[..]

nou sukkel,nog 1 voor jou dan omdat je zo lief vraagt, dat je niet meer in Groningen komt heeft er geen fuck mee te maken, je wist mn adres en telefoonnummer toch?? ik zeg kom maar op, en dan loop je weer weg met die kut smoes van je "ik ken die truckjes" dooooeeeeeiiii LSje
pi_35501811
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:39 schreef tann het volgende:

[..]

dat zeg ik LS lees goed, verdraai de zaken niet toedeloe LS ( )
Mijn god. Dat je nu net uit 16 miljoen mensen LS en b.v. Petâh moet treffen.

Slaap maar lekkâh en denk maar dat 'onze lieve heer' rare kostgangers heeft.
pi_35501817
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:39 schreef Coos het volgende:

[..]

Provincieverbod??
Nah, Tanja kent de reden, en van mij mag ze dat hier plaatsen....
Weet wel dat ze het niet doet...
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 04:44:48 #296
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35501834
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:42 schreef Coos het volgende:

[..]

Mijn god. Dat je nu net uit 16 miljoen mensen LS en b.v. Petâh moet treffen.

Slaap maar lekkâh en denk maar dat 'onze lieve heer' rare kostgangers heeft.
Gert is er ook nog?
Room 23
pi_35501835
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Geen straatverbod, maar een heel Gronningenverbod
Is dit weer een van je slappe posts??

Provicieverbod is:
a: de stad groningen
b: de rest van die wildernis

pi_35501845
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:42 schreef tann het volgende:

[..]

nou sukkel,nog 1 voor jou dan omdat je zo lief vraagt, dat je niet meer in Groningen komt heeft er geen fuck mee te maken, je wist mn adres en telefoonnummer toch?? ik zeg kom maar op, en dan loop je weer weg met die kut smoes van je "ik ken die truckjes" dooooeeeeeiiii LSje
Is dit een deal? Je kent mijn situatie, maar als ik aanbel, krijg ik dan een bakkie?
Moet eerst nog wel ff ergens anders heen...
  zondag 26 februari 2006 @ 04:46:04 #299
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35501853
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:37 schreef tann het volgende:

[..]

slaap lekker dushi en maak je niet te druk om internetfreaks

ayo
pi_35501857
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:44 schreef Coos het volgende:

[..]

Is dit weer een van je slappe posts??

Provicieverbod is:
a: de stad groningen
b: de rest van die wildernis

Multiple choice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')