Vind jij dit leuk ?????????????????????? ik niet, kinderachtige vertoningen zijn dat, weleus nietus deed ik toen ik 8 was !quote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tann en LS laat het gvd rusten en blokkeer elkaar op msn en mail, dit is niet leuk meer voor beiden... Wel voor ons natuurlijk, maar het heeft geen nut.
zo de klasvertegenwoordiger heeft gesproken
LS, ik wil niet vervelend zijn maar je bent druk bezig je eigen glazen binnen 2 dagen behoorlijk in te gooien!!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je zei dingen die niet waar zijn, om je eigen gezicht te redden, en ik gaf alleen maar ff een signaal af, dat ik voor openheid en eerlijkheid ga, iets wat jij zou moeten weten, of je was vrijdag ook niet open en eerlijk tegen mij.
En nee, ik ga niet met modder gooien. Maar dat weet jij zelf ook wel.
ik vind het niet leuk nee, maar dat heb je in het vorige topic al kunnen lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind jij dit leuk ?????????????????????? ik niet, kinderachtige vertoningen zijn dat, weleus nietus deed ik toen ik 8 was !
dat boeit me nu ff niet, al hoewel ik het een beetje met je eens ben, ik houd niet van smerige achterbakse spelletjes, al is een leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel, helaas moet het op deze manier.....want LS betrekt er meerdere personen in...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:43 schreef Annelies-G het volgende:
pppffffffffffffffff zielug zielug zielug en dan doel ik niet alleen op LS maar ook op Tanja en Danielle, wat een stomme vertoning hier, volwassen ????? wie wat waar !
Nu pasquote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef APK het volgende:
Gelukkig is Tan er nog![]()
![]()
L_S lijkt mij een enge stalker die nu eng begint te doen.
yo, heb ik al lang gedaan, ik hoop alleen dat ie zn woord na komt en op hoepelt......maar zit er nog niet in..quote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tann en LS laat het gvd rusten en blokkeer elkaar op msn en mail, dit is niet leuk meer voor beiden... Wel voor ons natuurlijk, maar het heeft geen nut.
Je bent bij deze ontslagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
hahahahaha whahah kapot, wat een opmerking, ik lig hier echt krom van het lachenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je man mocht niet eens weten dat ik een bakkie bij je heb gedaan.....
PARDON?????????quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef tann het volgende:
[..]
dat boeit me nu ff niet, al hoewel ik het een beetje met je eens ben, ik houd niet van smerige achterbakse spelletjes, al is een leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel, helaas moet het op deze manier.....want LS betrekt er meerdere personen in...
maw omdat jij vind dat daan niet eerlijk is (wat wel zo is) geef je het signaal maar af dat als ze hier mee doorgaat, jij haar prive dingen maar ff op fok gooit? is dat niet zoiets als chanteren....komt me errug bekend voor...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je zei dingen die niet waar zijn, om je eigen gezicht te redden, en ik gaf alleen maar ff een signaal af, dat ik voor openheid en eerlijkheid ga, iets wat jij zou moeten weten, of je was vrijdag ook niet open en eerlijk tegen mij.
En nee, ik ga niet met modder gooien. Maar dat weet jij zelf ook wel.
jij bent bij dezen verkozenquote:
Ik had hem niet eens gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hahahahaha whahah kapot, wat een opmerking, ik lig hier echt krom van het lachen![]()
er is trouwens niets lekkerder dan 's nachts de koelkast leeg plunderen, en zo is 't ook!!! blijf die boekjes open doen over elkaar, dit is amusement in de puurste vorm![]()
quote:
Is dit LekkerSimpel of APK??quote:
triest toch....leer je LS ff van een andere kant kennequote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hahahahaha whahah kapot, wat een opmerking, ik lig hier echt krom van het lachen![]()
er is trouwens niets lekkerder dan 's nachts de koelkast leeg plunderen, en zo is 't ook!!! blijf die boekjes open doen over elkaar, dit is amusement in de puurste vorm![]()
Om eerlijk te zijn, ik wilde niet meer terugkomen hier, maar verwijd naar verwijd, wat bol staat zonder enige waarheid, heeft me doen besluiten om toch maar ff te blijven.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Een foto van het kind van Tannquote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit LekkerSimpel of APK??![]()
Ja, ik ken al die users nog niet zo goed.![]()
Herstel, leer je Tanja van haar andere kant kennen......quote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef tann het volgende:
[..]
triest toch....leer je LS ff van een andere kant kenne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |