das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit een deal? Je kent mijn situatie, maar als ik aanbel, krijg ik dan een bakkie?
Moet eerst nog wel ff ergens anders heen...
Tann, ik laat ook mijn mobiel aan voor jou.quote:
Denk dat je weer de rollen omdraait. Ik heb nooit never geslijmd bij jou, noch je moeder.... Chantal, werkten jullie niet aan mee. BBH en bezoek van ex-bb'ers belde je mij terug..quote:Op zondag 26 februari 2006 04:51 schreef tann het volgende:
[..]
das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.
2 Manu, ik ga nu echt pitten.......maar laat mn mobiel wel aan voor je![]()
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creepquote:Op zondag 26 februari 2006 05:36 schreef melke het volgende:
LS je hebt het mooi voor elkaar he... Heb je trouwens wel een beetje van leven?
Hoe ziet hij er dan uit?quote:Op zondag 26 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creep
Vergeet niet dat ik een stalker ben he? En dat ik al vanaf 2000 op FOK! zit. Dan leer je wel hoe je iemand moet bashen....Nu is Tanja mijn slachtoffer.... En vergeet niet dat ik helemaal geil word, dat ze op FOK! Zit....quote:Op zondag 26 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is psychisch niet helemaal oke, heb ooit zijn foto gezien....Brrr...wat een creep
Ik heb zijn foto ooit gezien....beetje rossig haar (wat bruinig dacht ik) en verder een redelijke "plofkop" anyway....just a creep....heb helaas de foto niet voorhandenquote:
IK heb nooit bij je geslijmd.. Ik verval in herhaling... Wat we op MSN/foon heben gezegd, openbaar ik hier niet....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:51 schreef tann het volgende:
[..]
das niet eerlijk, iedereen die gekeken heeft en een beetje een fotografisch geheugen heeft loopt naar de straat en portiek, kijkt op de naambordjes en belt aan, je zei dat je mn adres wist en telefoonnummer, nu probeer je onder je eigen gebluf uit te komen, en probeer je de boel weer te zussen door in een keer poes lief te gaan slijmen?? werkt niet zo bij mij.
2 Manu, ik ga nu echt pitten.......maar laat mn mobiel wel aan voor je![]()
hahahaha ik rossig?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto ooit gezien....beetje rossig haar (wat bruinig dacht ik) en verder een redelijke "plofkop" anyway....just a creep....heb helaas de foto niet voorhanden
LS, hou nu op met dat gezemel. Neem een of andere pil en ga b.v. skispringen of curling kijken. Daar word je helemaal relaxed van.quote:
Heb je daar 70 minuten over moeten nadenken??quote:Op zondag 26 februari 2006 06:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
IK heb nooit bij je geslijmd.. Ik verval in herhaling... Wat we op MSN/foon heben gezegd, openbaar ik hier niet....
quote:Op zondag 26 februari 2006 06:17 schreef Coos het volgende:
[..]
LS, hou nu op met dat gezemel. Neem een of andere pil en ga b.v. skispringen of curling kijken. Daar word je helemaal relaxed van.![]()
Aandacht te kort?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar 70 minuten over moeten nadenken??![]()
Ga punikkenen ofzo!!![]()
Maar waar is het mis gegaan dan??quote:Op zondag 26 februari 2006 06:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aandacht te kort?
Maar ff fotootje van ikke...
Je weet wel die fatsigge gozer...
[afbeelding]
Aandacht tekort?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aandacht te kort?
Maar ff fotootje van ikke...
Je weet wel die fatsigge gozer...
[afbeelding]
Ik denk dat die nog wel aant slapen zijn ja na deze lange nachtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
LS, Tann en alle andere "belangrijke" medespelers slapen inmiddels neem ik aan?
Krijg je een dagtaak aan hieroquote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
Zo alle SC maar weer eens verwijderd...
LS nog niet denk ik. Die probeert wanhopig Tanja's adres en telefoonnummer te achterhalen. Want daar is-ie op nogal genante wijze op afgebluft vannacht.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
LS, Tann en alle andere "belangrijke" medespelers slapen inmiddels neem ik aan?
Nieuwe morgen, nieuwe dag, verleden laat men rusten en kijkend naar de toekomst moet het allemaal goed komen vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
LS nog niet denk ik. Die probeert wanhopig Tanja's adres en telefoonnummer te achterhalen. Want daar is-ie op nogal genante wijze op afgebluft vannacht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |