Dat je moeite doet om t verschil te zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah nu zie ik het 1 letter verschil
volgens mij komt tann dan pas echt los, door die groupies staat de rem er nog teveel op I guess.. saai zal het niet worden denk ik.. gewoon wat minder oude koeien en mierenneukers wat wel verfrissend is lijkt mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef bhs het volgende:
Hey gefeliciteerd APK (en tann, als ze het al weet)...
Volgens mij zou iedereen (hmmm behalve k_i_m dan) gelukkiger zijn als LekkerSimpel en PC eend geen mail meer naar Tanja sturen, haar niet op MSN of via de telefoon lopen te stalken, zich niet meer over haar en elkaar uitlaten, niet meer klonen, zich verontschuldigen en vanavond vroeg gaan slapen... of wordt het dan saai?
Nee, en dit is zeker ook niet reagerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je ff in voor je domme opmerkingen maakt. Ik reageerde alleen omdat iemand er onder mijn naam in zit met zelfde avater. Anders zou ik niet gereageerd hebben, maar dat is een lafbek die niet onder z'n eigen naam durft te reageren.
Maar blijf nu nog wel ff hangen hoor. Leest verder wel lekker mee hier.
Heb me ff een wijntje ingeschonken. *proost*
omdat je je telefoonnummer nog niet gegeven hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom bellen ze mij nu nooit eens een keertje![]()
Nou de laatste letter van die ander is een iquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat je moeite doet om t verschil te zien![]()
Ik zie t niet en wil t eik niet zien ook![]()
Wat, moet ik Gert trekken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Nummertje trekken bij Gert. Doe ie ook een keer wat nuttigs.
Timmerman?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:54 schreef schatje het volgende:
Nummertje trekken bij Gert. Doe ie ook een keer wat nuttigs.
In de greppel zeker.quote:
Je zou hem er wel een plezier mee doen momenteel.quote:
Aha okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou de laatste letter van die ander is een i
Kan een mod geen ipcheck doen dan?
Of is die nog steeds stuk
Modjes kunnen geen IP check doen. Alleen FA's. Wij kunnen ook niet bananen gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Modjes kunnen geen IP check doen. Alleen FA's. Wij kunnen ook niet bananen geven![]()
![]()
Ome Coos, wat zegt u nú?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zou hem er wel een plezier mee doen momenteel.![]()
Ik zit hier al weken en heb nog steeds geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef bhs het volgende:
[..]
Hoezo. Het duizeld nog voor m'n ogen. Topics 38 t/m 45 zijn een ware hel om door te komen.
Jullie kunnen wel lekker klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
Modjes kunnen geen IP check doen. Alleen FA's. Wij kunnen ook niet bananen geven![]()
![]()
Als je je muis boven de naam laat hangen, zie je dat het ook een ander userprofiel is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Volgens mij is de conclusie wel dat LS een straatverbod krijgt en dat tann in APK een vaderfiguur voor Joss heeft gevonden..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit hier al weken en heb nog steeds geen flauw idee waar het over gaat.![]()
Het staat er toch duidelijk.quote:
Nee echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je muis boven de naam laat hangen, zie je dat het ook een ander userprofiel is.
Simpleton heeft Tanja zo gek gekregen om op fok! te komen posten, voelt zich helemaal de held en denkt dat Tan (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
Spreek ik ff over mezelf, ik heb NIETS te verontschuldigen, en aan de rest deed ik niet mee. Denk toch, dat je niet alles hebt gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef bhs het volgende:
Hey gefeliciteerd APK (en tann, als ze het al weet)...
Volgens mij zou iedereen (hmmm behalve k_i_m dan) gelukkiger zijn als LekkerSimpel en PC eend geen mail meer naar Tanja sturen, haar niet op MSN of via de telefoon lopen te stalken, zich niet meer over haar en elkaar uitlaten, niet meer klonen, zich verontschuldigen en vanavond vroeg gaan slapen... of wordt het dan saai?
Kan ik ook:quote:
Gadverdamme, dat had ik nou nooit van je verwacht!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef schatje het volgende:
Ik ben inderdaad hypocriet [afbeelding]
So what
Ik zit hier dus nu... ff checken... twee dagen. Het zit zo:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Simpleton heeft Tanja zo gek gekregen om op fok! te komen posten, voelt zich helemaal de held en denkt dat Tan () verliefd is op mij en begint te flippen.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah nu zie ik het 1 letter verschil
Het zit je toch wel dwars hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Want dan zou ik wel PCeend-neigingen krijgen, en hele boekwerken naar haar toe gaan mailen.
Nog maar eens opnieuw "inlezen" en dan bij nr.1 beginnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef bhs het volgende:
[..]
Ik zit hier dus nu... ff checken... twee dagen. Het zit zo:
1. Tanja komt op fok! Hiep hoi. Ze valt mee.
2. Charme-offensief is effectief, iedereen vind Tanjaof zelfs
.
3. Gemenerds stellen foute vragen, maar Tanja blijft onverstoorbaar doorgaan. Heeft in no-time meer posts dan ik in mijn hele leven zal maken.
4. Iets over klonen, MSN en stalken wat idd niet helemaal duidelijk is, en Tanja die wegrent omdat ze d'r niet meer tegen kan (net als ik, na afloop van BB5 ben weggerend hier)
5. Het grote mistery rond de identiteit van Suiker O.
"Iets" zegt mij dat hij vanuit de Robert Fleurop Stichting post.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef bhs het volgende:
[..]
5. Het grote mistery rond de identiteit van Suiker O.
ja echt boeiend wie die gast isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
"Iets" zegt mij dat hij vanuit de Robert Fleurop Stichting post.![]()
die moet je ff uitleggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
"Iets" zegt mij dat hij vanuit de Robert Fleurop Stichting post.![]()
*zucht* Het is weer nacht en meneer gaat weer de boel verdraaien.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Simpleton heeft Tanja zo gek gekregen om op fok! te komen posten, voelt zich helemaal de held en denkt dat Tan () verliefd is op mij en begint te flippen.
![]()
OUDE KOEquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
*zucht* Het is weer nacht en meneer gaat weer de boel verdraaien.....![]()
Er zijn 2 mensen op FOK!, waarvan ik er één ben, die het opviel, dat Tanja het wel heel erg voor APK opnam (na al zijn eerdere opmerkingen over Tanja en haar kutkind) .... Dat druipt/droop gewoon uit enkele reacties van haar.....
Dathebben die 2 personen nooit in de mond genomen.
En mij zal het aan m'n reet roesten. Enige wat mij stoorde was, dat Tanja mij privé in mail en op MSN meerdere malen had gevraagd, om FOK! en MSN/Mail gescheiden te houden, maar zelf ineens wel privé dingen op FOK! ging zetten.
Dat is het hele verhaal, niets meer en niets minder.
Ok, ik heb wel eens gezegd, dat door die domme aktie van haar om privé op FOK! te zetten, ik dat ook zou kunnen gaan doen, als ik te veel uit de tent gelokt zou worden, maar ik houd de eer aan mezelf. En zal dat dus nooit doen, want dan zou ik me verlagen tot haar niveau.
Eigenlijk toch best wel LekkerSimpel het hele verhaal he?
Plus het feit dat je blufte dat je haar telefoonnummer had, maar overbluft werd door Tanja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ok, ik heb wel eens gezegd, dat door die domme aktie van haar om privé op FOK! te zetten, ik dat ook zou kunnen gaan doen, als ik te veel uit de tent gelokt zou worden, maar ik houd de eer aan mezelf. En zal dat dus nooit doen, want dan zou ik me verlagen tot haar niveau.
Nu ben jij de eerste die begintquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Goed topic dit.![]()
Het laat het verschil zien tussen de normale slowchat met 'Ik ga ff naar de Aldi", met de 15 daaropvolgendeen
smileys en deze kwaliteits-slowchat.
![]()
Morgen is alles weer weg ge-editquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Goed topic dit.![]()
Het laat het verschil zien tussen de normale slowchat met 'Ik ga ff naar de Aldi", met de 15 daaropvolgendeen
smileys en deze kwaliteits-slowchat.
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk toch best wel LekkerSimpel het hele verhaal he?
En dat hoor ik (lees) ik nu al dagen!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
*zucht* Het is weer nacht en meneer gaat weer de boel verdraaien.....![]()
quote:
Hoeveel wordt er eigenlijk weg ge-edit? Is dat de reden waarom er van de voorgaande topics zo weinig te begrijpen is?quote:
Kermit kennen we niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
om on topic te blijven, hier een dope punchline over Kermit![]()
zoek geen ruzie met mij flikker..
want ik praat met m'n vuisten net als Kermit de kikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |