Alsof je het antwoord zou kunnen fastchatten.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Pinball het volgende:
Alsof je het antwoord zou kunnen fastchatten.![]()
Mij te kinds.. geef maar groep 8quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je straks je handen wel vol hebben aan groep 3.
Succes daarmee.![]()
Ja ze is echt geweest! Je hebt het goed gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
WTF tann is weer geweest![]()
![]()
Kan iemand het even bevestigen, want ik ben bang dat ik last heb van tann verschijningen![]()
![]()
Het is waar en ja ze komt weer als we lief zijn geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
WTF tann is weer geweest![]()
![]()
Kan iemand het even bevestigen, want ik ben bang dat ik last heb van tann verschijningen![]()
![]()
Zal ik het je nog 1 keer uitleggenquote:
Is goed. Als je maar niet mijn telefoonnummer opzoekt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik het je nog 1 keer uitleggen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is waar en ja ze komt weer als we lief zijn geweest.![]()
![]()
Het is onbegonnen werk, jij snapt er echt niks vanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Is goed. Als je maar niet mijn telefoonnummer opzoekt.
Ik denk dat we niets aan het toeval moeten overlaten en dus stel ik voor om alle stoelen in een kring rond het open haardvuur te zetten en tumbaya te gaan zingen tot aan het moment dat ze binnenkomt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dus dat betekend wel of geen slowchat
Nou begrijp ik het ff niet meer
*Tumbaaaaayaaaaaa*quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat we niets aan het toeval moeten overlaten en dus stel ik voor om alle stoelen in een kring rond het open haardvuur te zetten en tumbaya te gaan zingen tot aan het moment dat ze binnenkomt.![]()
Overigens blijkt het Kumbaya te zijn.quote:
Ja, die zijn lekker volwassen.quote:
quote:
quote:
Zelfs klonen vallen in 1x voor die APKquote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
en weer een kloontje voor de verzameling....
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens blijkt het Kumbaya te zijn.![]()
Voor degene die de tekst niet kennen en toch mee willen zingen....
KUMBAYA
Kumbaya, my friend, kumbaya,
Kumbaya, my friend, kumbaya.
Kumbaya, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s singing, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s laughing, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s sleeping, my frind, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
![]()
volwassener dat jou, dus zit wel goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, die zijn lekker volwassen.
* Kumbaya meezingt met Jappie...
Maar eh...je zou wat meer buiten je eigen naamtopics gaan posten....kom op dan muts....doe es een stappie buiten de deur....quote:
quote:Op 27-02-2006 @ 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Tan is toch nog teruggekomen in het Tan topic, en ze maakt een vrolijke (eerste) indruk
Volwassener dat mij?quote:
We kunnen wel een keer opnieuw beginnen hoor.quote:
Die is toch nog gebanned dacht ik?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
Je loopt een beetje achter BONGquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is toch nog gebanned dacht ik?
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
is toch best gezellig, even blokkeren op msn/mail en Tann heeft geen probleem lijkt me zoquote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Kimske het volgende:
Miss. dat Tanja morgen komt, ze is moe en gaat naar bedje...
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!![]()
Niet echt netjes, Kimske, iemand pakken op z'n psychische gesteldheid. Ook omdat hij nog gebanned is en zich niet kan verweren.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?quote:
Zo vroeg bedoel je.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?
Ik heb het over de topics van het afgelopen weekend.quote:
O dat, ja t ging toen ook om haar met die discussie.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het over de topics van het afgelopen weekend.![]()
Dat hakt er flink in.![]()
Ga maar lekker door met jennen en dan heeft LekkerSimpel het straks weer gedaan als het beroep van je moeder ter sprake komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!![]()
now who you wanna call?quote:
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpeI het volgende:
[..]
Ga maar lekker door met jennen en dan heeft LekkerSimpel het straks weer gedaan als het beroep van je moeder ter sprake komt.
schi·zo·fre·nie (de ~ (v.))quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.
Dat het een gestesziek iemand is mag duidelijk zijn. Iemand die op z'n eigen account geen aandacht genoeg krijgt, en zich dan maar voor een ander uit te geven. Maar een FA zal hier hopelijk wel iets aan doen, als de IP's gecontroleerd worden. Dit kan gewoon niet. En het nog meer van de zotte dat ik uit tijdens visite voor dit soort onzin gebeld moet worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
schi·zo·fre·nie (de ~ (v.))
1 geestesziekte, begonnen voor het 45e levensjaar en ten minste een half jaar durend, gekenmerkt door een verslechtering van het sociale, intellectuele en verbale functioneren, psychotische symptomen en een verlies van het realiteitsgevoel
Tan's problemen hoekje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef bhs het volgende:
Geh, en het is al zo'n kutdag vandaag, die begon met een fikse uitglijder over de glad bevroren straat, eindigend in een schadeveroorzakende KaBOOM tegen mijn voorligger. Grmbl.
Er zijn ook nog mensen die niet aan mijn verhaal twijfelen en kreeg meteen 2 telefoontjes. Waarom ik toch weer in dit topic kwam. Maar ik vind het wel heel leuk geprobeerd. Kunnen we meteen zien of de MOD's en de FA's hier parij kiezen, dat de één alles zich kan permiteren en de andere niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
Ja, dit kan écht niet.
Je was er wel als de kippen bij LS.
Nou ik denk dat Hennie niet echt fan is van Big Brother na het Soundmix Show incidentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef bhs het volgende:
En als Suikeroom niet op zijn minst Hennie Huisman of Henk van Dorp is, boeit me dat ook helemaal niks.
Heb jij een alarmcentrale voor dit soort dingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En het nog meer van de zotte dat ik uit tijdens visite voor dit soort onzin gebeld moet worden.
Mensen die nou nog niet aan jouw verhaal twijfelen, zijn je eigen klonenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet aan mijn verhaal twijfelen en kreeg meteen 2 telefoontjes.
Je hebt in ieder geval een mooie reden om hier weer te komen posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet aan mijn verhaal twijfelen en kreeg meteen 2 telefoontjes. Waarom ik toch weer in dit topic kwam. Maar ik vind het wel heel leuk geprobeerd. Kunnen we meteen zien of de MOD's en de FA's hier parij kiezen, dat de één alles zich kan permiteren en de andere niet.
Scanman en Peterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen die nou nog niet aan jouw verhaal twijfelen, zijn je eigen klonen![]()
de schizofrenie neemt ernstige vormen aan
Wil ook zn speciale dienstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een mooie reden om hier weer te komen posten.![]()
O nee toch niet: als je dubbelganger weer actief is, dan wordt je wel gebeld.![]()
Nou ik niet!quote:
Bedoelde t ook niet serieus hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik niet!![]()
En hij lult uit z'n nek natuurlijk, meneer zat 20 keer per minuut op F5 te hengsten om te kijken of Tanja nog wat over hem zou posten.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen die nou nog niet aan jouw verhaal twijfelen, zijn je eigen klonen![]()
de schizofrenie neemt ernstige vormen aan
Of ik recht van spreken heb hier, bepaal jij zeker niet, ik heb nooit beloofd uit dit topic weg te blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuur geen hele boekwerken in de mail naar Tanja toe, zoals jij, dus denk niet bepaald dat jij zoveel recht van spreken hebt.
Lees de FB ook maar staat nog een postquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef schatje het volgende:
LekkerSimpel is weer lekker bezig zo te zien
![]()
Dan rot je toch op, greppelhoer!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef schatje het volgende:
LekkerSimpel is weer lekker bezig zo te zien
![]()
is er verder ook niet, ze komt hier gewoon voor de gezelligheid maar er zijn hier bepaalde groupies die meer willen enzo en elkaar zwart maken en die draven nog al door en drukken hun stempel teveel op dit topic, wat tann benauwd en daarom wat minder komt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap die hele Tanja ophef niet ook
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef LekkerSimpeI het volgende:
[..]
Dan rot je toch op, greppelhoer!!!!
Dus dit is niet reagerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ga gerust door mij zwart te maken en af te zeiken. Zal ik niet op reageren, zoals ik al niet heb gedaan
Het is hier vaak ook gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is er verder ook niet, ze komt hier gewoon voor de gezelligheid maar er zijn hier bepaalde groupies die meer willen enzo en elkaar zwart maken en die draven nog al door en drukken hun stempel teveel op dit topic, wat tann benauwd en daarom wat minder komt..
voor de rest is het hier beregezellig, kom is wat vaker zou ik zeggen![]()
Nee, want dit is -afgezien van de Timmerman saga en de SC- de enige goedlopende reeks in HBB.quote:
Al een trouwdatum in gedachtequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want dit is -afgezien van de Timmerman saga en de SC- de enige goedlopende reeks in HBB.![]()
En allemaal vanwege mijn toekomstige verloofde Tan.
Hé, ze is mijn moeder niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef LekkerSimpeI het volgende:
Dan rot je toch op, greppelhoer!!!!
APKquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want dit is -afgezien van de Timmerman saga en de SC- de enige goedlopende reeks in HBB.![]()
De liefde van de man gaat door de maagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eerst effe afwachten of mijn magnetron acceptabel is.quote:
nietquote:
Lees je ff in voor je domme opmerkingen maakt. Ik reageerde alleen omdat iemand er onder mijn naam in zit met zelfde avater. Anders zou ik niet gereageerd hebben, maar dat is een lafbek die niet onder z'n eigen naam durft te reageren.quote:
Waarom bellen ze mij nu nooit eens een keertjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ja, ik kan het ook niet helepen, dat er mensen meelezen en me erom bellen.
Jij hebt jezelf snel ingelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef bhs het volgende:
Hey gefeliciteerd APK (en tann, als ze het al weet)...
Volgens mij zou iedereen (hmmm behalve k_i_m dan) gelukkiger zijn als LekkerSimpel en PC eend geen mail meer naar Tanja sturen, haar niet op MSN of via de telefoon lopen te stalken, zich niet meer over haar en elkaar uitlaten, niet meer klonen, zich verontschuldigen en vanavond vroeg gaan slapen... of wordt het dan saai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |