Alsof je het antwoord zou kunnen fastchatten.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Pinball het volgende:
Alsof je het antwoord zou kunnen fastchatten.![]()
Mij te kinds.. geef maar groep 8quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je straks je handen wel vol hebben aan groep 3.
Succes daarmee.![]()
Ja ze is echt geweest! Je hebt het goed gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
WTF tann is weer geweest![]()
![]()
Kan iemand het even bevestigen, want ik ben bang dat ik last heb van tann verschijningen![]()
![]()
Het is waar en ja ze komt weer als we lief zijn geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
WTF tann is weer geweest![]()
![]()
Kan iemand het even bevestigen, want ik ben bang dat ik last heb van tann verschijningen![]()
![]()
Zal ik het je nog 1 keer uitleggenquote:
Is goed. Als je maar niet mijn telefoonnummer opzoekt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik het je nog 1 keer uitleggen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is waar en ja ze komt weer als we lief zijn geweest.![]()
![]()
Het is onbegonnen werk, jij snapt er echt niks vanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Is goed. Als je maar niet mijn telefoonnummer opzoekt.
Ik denk dat we niets aan het toeval moeten overlaten en dus stel ik voor om alle stoelen in een kring rond het open haardvuur te zetten en tumbaya te gaan zingen tot aan het moment dat ze binnenkomt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dus dat betekend wel of geen slowchat
Nou begrijp ik het ff niet meer
*Tumbaaaaayaaaaaa*quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat we niets aan het toeval moeten overlaten en dus stel ik voor om alle stoelen in een kring rond het open haardvuur te zetten en tumbaya te gaan zingen tot aan het moment dat ze binnenkomt.![]()
Overigens blijkt het Kumbaya te zijn.quote:
Ja, die zijn lekker volwassen.quote:
quote:
quote:
Zelfs klonen vallen in 1x voor die APKquote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
en weer een kloontje voor de verzameling....
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens blijkt het Kumbaya te zijn.![]()
Voor degene die de tekst niet kennen en toch mee willen zingen....
KUMBAYA
Kumbaya, my friend, kumbaya,
Kumbaya, my friend, kumbaya.
Kumbaya, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s singing, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s laughing, my friend, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
Someone´s sleeping, my frind, kumbaya.
Oh friend, kumbaya.
![]()
volwassener dat jou, dus zit wel goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, die zijn lekker volwassen.
* Kumbaya meezingt met Jappie...
Maar eh...je zou wat meer buiten je eigen naamtopics gaan posten....kom op dan muts....doe es een stappie buiten de deur....quote:
quote:Op 27-02-2006 @ 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Tan is toch nog teruggekomen in het Tan topic, en ze maakt een vrolijke (eerste) indruk
Volwassener dat mij?quote:
We kunnen wel een keer opnieuw beginnen hoor.quote:
Die is toch nog gebanned dacht ik?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
Je loopt een beetje achter BONGquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is toch nog gebanned dacht ik?
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
is toch best gezellig, even blokkeren op msn/mail en Tann heeft geen probleem lijkt me zoquote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Kimske het volgende:
Miss. dat Tanja morgen komt, ze is moe en gaat naar bedje...
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!![]()
Niet echt netjes, Kimske, iemand pakken op z'n psychische gesteldheid. Ook omdat hij nog gebanned is en zich niet kan verweren.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?quote:
Zo vroeg bedoel je.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?
Ik heb het over de topics van het afgelopen weekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |