volwassener dat jou, dus zit wel goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, die zijn lekker volwassen.
* Kumbaya meezingt met Jappie...
Maar eh...je zou wat meer buiten je eigen naamtopics gaan posten....kom op dan muts....doe es een stappie buiten de deur....quote:
quote:Op 27-02-2006 @ 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Tan is toch nog teruggekomen in het Tan topic, en ze maakt een vrolijke (eerste) indruk
Volwassener dat mij?quote:
We kunnen wel een keer opnieuw beginnen hoor.quote:
Die is toch nog gebanned dacht ik?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
Je loopt een beetje achter BONGquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is toch nog gebanned dacht ik?
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Peter kom eens terug hierheen dan!
is toch best gezellig, even blokkeren op msn/mail en Tann heeft geen probleem lijkt me zoquote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Kimske het volgende:
Miss. dat Tanja morgen komt, ze is moe en gaat naar bedje...
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lekker_Simpel!![]()
Niet echt netjes, Kimske, iemand pakken op z'n psychische gesteldheid. Ook omdat hij nog gebanned is en zich niet kan verweren.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
welja, de ene gek is weg en je roept de andere??![]()
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?quote:
Zo vroeg bedoel je.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat Tan normaal gesproken zo laat naar bed gaat?
Ik heb het over de topics van het afgelopen weekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |