03:00 s' nachts een 360 topic openen omdat er geen topic is, is ook niet echt de definitie van een leven hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:59 schreef MMaRsu het volgende:
2 uur wachten met het openen van een nieuw topic, dat bewijst maar weer eens de populariteit van de console
Vooral de Sp.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn xbox 360 bevalt prima wat is call of duty 2 toch mooi en speelt weergaloos
DE tering!!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef gijsje79 het volgende:
Voor wie nog met een twijfel zit.
Video Preview GR3![]()
Dit is een andere dan van Gamespot.
DoA4 is op de chara's na, wat ik overigens totaaaal niet erg vind, ik houd wel van deze stijl, erg NG. De omgevingen zijn erg strak. Al heb ik het idee als ik beelden van idd GR en FC zie dat DoA5 en DoAX2 nog heel wat mooier gaan wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil hem vooral omdat het de eerste echte next-gen game is qua graphics... tenminste, dat idee heb ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:47 schreef Retuobak het volgende:
Waar MMaRsu de TT moet editen omdat dit deel 70 is
Juist ja, maar schijnbaar wordt het tot nu toe niet gelezen (of slaapt ie uit, of heeft een leven of zoquote:
Geen idee, weet alleen dat ik hem wil hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer komt Street Fighter? Dat was nog uit de tijd dat dat soort spellen leuk waren, en daarom wil ik hem zo graag
WoW kicks my assquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
03:00 s' nachts een 360 topic openen omdat er geen topic is, is ook niet echt de definitie van een leven hoor
Whoei, ik had nog wat overtuiging nodig voor deze titel (niet zozeer graphics / gamequality maar vooral gameplay) maar na het zien van deze trailer ben ik helemaal over! Wat ziet 't er indrukwekkend uit zeg! Heel erg gaaf...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef gijsje79 het volgende:
Video Preview GR3![]()
Dat is ook iets wat er ERG cool uitzietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:13 schreef =HellFire= het volgende:
Alleen de live monitor linksboven in, wat 360 only is, geeft al aan dat je de 360 versie wel MOET hebben.
Hoe is predator?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:48 schreef =HellFire= het volgende:![]()
![]()
review builds binnen van een niet nader te benoemen spelletje. Plus, burnout 4 (Franse versie weliswaar) EN................. Far Cry Predator.
Ik wilhet wel blijven herhalen voor je anders hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef H.Flick het volgende:
Het valt me trouwens op dat iedereen eerst ging zeiken over de HUD bij GR:AW en dat dat nu opeens helemaal niet meer aan de orde is.
Uh, ik heb Instincts helaas amper tot niet gespeeld, maar volgens mij is het allemaal hetzelfde qua verhaal en game, zij (veel) mooier. En scherper. En blurrier. Maar wel mooi blurry. Maar tzit nog tjokvol bugs en glitches, deze versie... kan ook maar drie levels spelen.quote:
Wen je gelijk aan hoor. Bovendien is het best wel stoer en kan ik me het voorstellen dat wanneer je zo'n helm op hebt, het er echt zo uit kan zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilhet wel blijven herhalen voor je anders hoor
Spel lijkt me grafisch erg erg mooi, tactisch op en top en ongekend. coop met 16 man lijkt me echt heel gaaf... MAAR IK HEB EEN GRAFHEKEL AAN DIE HUD MET DIE KLEURTJES!
Beetje wel, onheil in mexico-stad, rebellen nemen de stad over, presidenten zijn in gevaar, tijd voor actie. Das zo'n beetje het plot as far as I know.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef pkwarts het volgende:
Is het verhaal trouwens nog steeds een echt tom clancy game verhaal hellfire? Oftewel: "Leuk spel hoor, maar waar gaat het over?"
Fight Night ja, en das idd tof spelletje wat er mooi uit ziet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
heb net 2 demos gedownload
Firstnight en nba 2006 echte toffe spellen en wat een grafische kracht
Ik heb in DoA4 ook altijd LAg. Weet niet of het aan Live ligt of zo, niet aan mij iig. Ik zit op 1080 kb/s downstream de hele tijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
ja bedankt dat werkt beter
trouwens heb alleen nog maar lag partije gehad met fifa rtwc iemand een idee of dat aan mij ligt.. met call of duty 2 geen lag hier
WTFquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef gijsje79 het volgende:
Video Preview GR3![]()
Zoals ik dus al verwachtte. Moeten ze wel wat aan doen, ik wil Live spelen zonder dood te gaan omdat ik een dia show zit te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:50 schreef =HellFire= het volgende:
Ligt aan DOA4 in combi met Live. Niet aan jou.
Je hebt zeker dan muziek aan via de pc?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb in DoA4 ook altijd LAg. Weet niet of het aan Live ligt of zo, niet aan mij iig. Ik zit op 1080 kb/s downstream de hele tijd.
Nee, ik heb mijn hele pc niet eens aanstaan. Ik ben niet zoals jijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt zeker dan muziek aan via de pc?
Als ik me muziek stream krijg ik ook lag.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef gijsje79 het volgende:
Video Preview GR3![]()
Ja hoe werkt dat eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
OMG
Net direct betaald bij Dimplus
Volgens mij moet je ze bellen om je CC gegevens door te geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat eigenlijk
Ik heb aangegeven met CC te willen betalen, maar kreeg niet de vraag voor mn nummer ofzo.. wel "bedankt voor je bestelling"
ik zou dus nooit mijn CC gegevens door geven door de telefoonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze bellen om je CC gegevens door te geven.
eentje om in de gaten te houdenquote:Certain tasks take certain amounts of time, and dying takes some time off the clock as well--meaning that every choice you make has a consequence. It's a kind of gimmick familiar to those who watch 24...and brings a bit of tension to the game. Do you save fellow humans? Do you go after the scoop? Or do you save your own butt and forget everything else? Different choices will make different things happen in-game, and that will eventually lead to a different ending. Consequences in play, all the way through.
Ik ook niet. Daarom kies ik ook altijd voor een rembourszending als ik iets bij DimPlus bestel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zou dus nooit mijn CC gegevens door geven door de telefoon
Dat registreren kan ook online dacht ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
je kan je xbox 360 registreren toch bij de support ofzo ?
en je hebt standaard al 2 jaar garantie ?
Je laat je wel kennen he ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef twi het volgende:
Gisteravond laat in PGR3 trouwens nog een of andere sukkel die zo goed als crashte, waardoor ik binnendoor bij 'm voorbij kon. Raakte 'm wat aan waardoor 'ie wat extra metertjes gras moest maken, maar die gast had net een paar bochten ervoor de nummer 2 uit de wedstrijd gebeukt.
Krijg ik na de race een berichtje "dirty", waar ik dus op in ging. Na wat berichtjes begon 'ie op te scheppen dat 'ie in de RUF onder de 6 minuten had gereden, en dat ik dat toch niet kon verbeteren.
Dan heb je aan mij een slechteNa 3 rondjes had ik 'm al te pakken
Gelijk een bericht erachteraan dat 'ie nu z'n muil maar gewoon moest houden.
Sommige figuren op Live...
Ach, ik hou er gewoon niet van als iemand een ander beschuldigd van dirty racing terwijl er helemaal niks is gebeurd.quote:
Je rijdt zo vaak dirty, goed, het is niet zo erg als GokuSFE, maar toch......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik hou er gewoon niet van als iemand een ander beschuldigd van dirty racing terwijl er helemaal niks is gebeurd.
Credit Card nr. moet je bij hun doorbellen geloof ik. Kan geen kwaad hoor... ook wel eens gedaan. Nu heb ik echter met Paypal betaald !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat eigenlijk
Ik heb aangegeven met CC te willen betalen, maar kreeg niet de vraag voor mn nummer ofzo.. wel "bedankt voor je bestelling"
Kopertjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Lara screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, met jullie jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je rijdt zo vaak dirty, goed, het is niet zo erg als GokuSFE, maar toch......
Om nou te zeggen dat het erg mooi is, neuh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Lara screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Met je ogen dichtspelen is idd mogelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef Gamedemon het volgende:
Mjah alleen tis geen burnout meer omdat je niet hoeft uit te wijken voor autos maar er doorheen ramt
Echt waar?! Burnout 3 vond ik juist leuk en spannend door de momenten waarop je net wist te ontsnappen aan een crash.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef Gamedemon het volgende:
Mjah alleen tis geen burnout meer omdat je niet hoeft uit te wijken voor autos maar er doorheen ramt
Nee, natuurlijk is dat niet goed, Die overige auto's zitten er nu gewoon voor jan lul in, en Burnout gaat juist om de reactiesnelheid om ze te ontwijken. Kortom, concept is compleet verneukt wat het direct een kutgame maakt. Next!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Met je ogen dichtspelen is idd mogelijk.Of dat goed is, is een ander verhaal.
Weet ook wel dat het niet goed is... Ik moest nu kijken naar het next-gen gehalte en qua graphics is het wel meer dan voldoende moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is dat niet goed, Die overige auto's zitten er nu gewoon voor jan lul in, en Burnout gaat juist om de reactiesnelheid om ze te ontwijken. Kortom, concept is compleet verneukt wat het direct een kutgame maakt. Next!
Je moet toch vooral kijken of het een goed spel is?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het niet goed is... Ik moest nu kijken naar het next-gen gehalte en qua graphics is het wel meer dan voldoende moet ik zeggen.
Hallo, rustig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet toch vooral kijken of het een goed spel is?!
Dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je zei dat je hem moest halen als je deel 4 nog niet hebt en wel van deel 3 genoten hebt. Maar ik heb genoten van deel 3 en deel 4 lijkt me dramatisch, als ik hoor dat je bijna niet kunt crashen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hallo, rustig.Die game is al lang en breed gereviewed, ik had het alleen even over de graphics, wat het grootste verschil is. Gameplay is zo goed als hetzelfde als deel vier op de gewone Xbox. Als je dat leuk vindt, vind je dit ook leuk. Zo niet, overslaan dus.
Ik ga zelf meer voor deel drie trouwens...
Er is idd duidelijk een ommekeer te zien in de kwaliteit van de Burnout serie direct toen deel 3 uitkwam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef twi het volgende:
Maakt ook niet uit, maar iedereen zijn mening. Mijn mening is dat de teloorgang van de Burnout serie is ingezet door de overname van EA.
Nou ja, kijk, het is niet zo dat je helemaal niet meer kunt crashen. Het botsen achter op auto's is echter niet meer mogelijk, daar ram je gewoon door heen. Op zich is dat best een lekker gevoel, ware het niet dat de hele spanning zoals al eerder werd gezegd dan compleet verdwijnt!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je zei dat je hem moest halen als je deel 4 nog niet hebt en wel van deel 3 genoten hebt. Maar ik heb genoten van deel 3 en deel 4 lijkt me dramatisch, als ik hoor dat je bijna niet kunt crashen.
Ook apart dat je steeds meer elementen uit de Burnout serie in NFS tegen komt en dat er van Burnout steeds minder over blijft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond Burnout leuk door de adrenaline-rush die je kreeg omdat je wist dat je elk moment het fatale foutje kon maken. Dat is nu dus weg, dus hoef ik hem niet meer.
Straks koop je hem en valt ie toch tegen, is het niet jouw game of zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb trouwens besloten de demo van GRAW niet te downloaden.
Het duurt dan toch nog een week voordat die uitkomt en dan is toch wel de 'verrassing' weg.
Ik moet die game gewoon hebbenquote:In short, Dead Rising is one of the most inventive and fun games to come along in a long time. It eschews any sort of linearity for an almost fully open experience that only has one solid objective. As well, it ignores the "Resident Evil" mold Capcom has made, and instead makes a name for itself as a sort of mix of 24 and Shaun of the Dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |