quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Dat is toch geen verkapte tvp he?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Yankee_One het volgende:
Goh de orginaliteit
Je moet toch ergens je posts vandaan halen he..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef truStie het volgende:
Een topic van Uddel, het gaat eigenlijk tegen mijn principes in om hierin te posten, maar bij gebrek aan alternatieven heb ik weinig keus
lekker hoor, ook nog es koppenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Ruudt het volgende:
Art Frijling
TSI = 1 230 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Head]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: solid Set pieces: poor
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg Hives... Nu ben je al nooit op IRC en kan ik je dus ook niet kicken...
En nu verrek je het ook nog op die opo te updaten...
Luie flikker
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
[sub]De complete openingspost is hier te vinden
Tsssssssssssssssssk, altijd hetzelfde met dat volk... Als ze een verwijt gemaakt wordt, steken ze niet de hand in eigen boezem, maar geven ze een ander de schuldquote:
Dan updeet jij hem en mail je hem naar JD... Wedden dat ie dan binnen 4 dagen is geupdate??quote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef The_Hives het volgende:
alsof ik op de site van JD kan uploaden enzo
alsof ik zin heb om hem te updeetenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan updeet jij hem en mail je hem naar JD... Wedden dat ie dan binnen 4 dagen is geupdate??
Ik dacht dat de markt onderhand wat lager lag, maar dan heb je mischien wel geluk gehad zelf zou ik het er niet voor betalen maar dat kan aan mij liggen.quote:
147k inmiddelsquote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik dacht dat de markt onderhand wat lager lag, maar dan heb je mischien wel geluk gehad zelf zou ik het er niet voor betalen maar dat kan aan mij liggen.![]()
Waarom zou jij dat niet hebben... Jij bent toch op-maker....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof ik zin heb om hem te updeeten![]()
Dacht vraag er gelijk een flink bedrag voor en als ze dan niet bieden zet ik hem er voor 0 opquote:
niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat niet hebben... Jij bent toch op-maker....
Koop eens een nieuwe avatar dan....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet meer.
JD heeft dat overgenomen.
dat kan ik niet wijzigenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Koop eens een nieuwe avatar dan....
pressie spelen en al je aanval op zijn linkerverdediging?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef truStie het volgende:
nu mijn eeste échte ontopic post sinds tijden
Ik heb vanavond een wedstrijd tegen de nummer 2. Ik denk niet dat ik win, maar ik wil wel een kansje makenIk sta namelijk 7de en in degraderen heb ik niet zo'n zin, zit ik dalijk weer met een seizoen vol met WO's.
Die gast speelt 3-5-2. Ik weet niet of het dan wel verstandig is om 3-4-3 te spelen (mijn normale opstelling) gezien de volgende stats.
Hij:
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Ik:
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Wat kan ik beter doen, 3-4-3 blijven spelen of toch maar 4-4-2 gaan spelen. (iets anders doe ik niet aangezien ik overal slecht ervaring mee heb, kheb nooit nog iets anders gespeelt dan 3-4-3)
4-4-2 is standaard uitstekend, en normaal speelt hij 3-4-3 dus is allebei uitstekend.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Daemon19 het volgende:
Eentje waar jij ervaring mee hebt..
Dat klopt ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
4-4-2 is standaard uitstekend, en normaal speelt hij 3-4-3 dus is allebei uitstekend.![]()
Veels te veel dat welquote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef truStie het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Nounou stefmans, ik moet je toch teleurstellen![]()
Waar jij 50k al veel vond, mijn speler is verkocht voor 333k. Terwijl ik niet meer verwachte dan 150k ofzo. Dus dat is wel lekker eigenlijk
* Verbal_Kint slaps truStie around with a large troutquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
mwah aan dat training dacht ik eigenlijk niet eens, heb nou niet echt trainees ofzo
Als je niet gaat trainen kom je er niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
mwah aan dat training dacht ik eigenlijk niet eens, heb nou niet echt trainees ofzo
maarja ik ga dus wel voor de 3-4-3 ja, pressie en aanval op zijn linkder verdediging, ok
Waarom? Soms staat er Unnamed Document, dus net zeiken. En anders.. moest je nog niet zeiken..quote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
over die topictitel, het is trouwens Untitled Document, niet unnamed, prutsers
Ga ipv de hele dag posts scoren op Fok! eens trainees zoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
maarja ik ga dus wel voor de 3-4-3 ja, pressie en aanval op zijn linkder verdediging, ok
What goes down must go upquote:Op zondag 12 februari 2006 18:55 schreef MyImmortal het volgende:
ik presteer het elke week om een slechtere yp te pullen, deze week een 19 jarige met alleen redelijke conditie en koppen. verder had hij 0 tsi
Ik pull nooit iets hogers als tsi 0quote:Op zondag 12 februari 2006 18:55 schreef MyImmortal het volgende:
ik presteer het elke week om een slechtere yp te pullen, deze week een 19 jarige met alleen redelijke conditie en koppen. verder had hij 0 tsi
Daarom pull ik dus nix...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:55 schreef MyImmortal het volgende:
Dit is niet spammen, ik wil graag sfeer-bevorderende stappen ondernemen en dit is er 1 van.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
JD blijft maar spammen, mijn wedstrijd begint voorlopig nog niet
Off topic:![]()
![]()
![]()
Wust
![]()
![]()
![]()
Ik investeer momenteel ook nix in mijn jeugdopleidingquote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef truStie het volgende:
[..]
Best wel dom natuurlijk, wie niet schiet schiet niet raak eh
dan is het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 19:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit is niet spammen, ik wil graag sfeer-bevorderende stappen ondernemen en dit is er 1 van.
same here.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Daemon19 het volgende:
3 kansen, 1 doelpunt.
Vorige wedstrijd was 'ik' een stuk scherper..
heb jij 4,5 miljoen op voorraad voor een vervangende keeper?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
4-0 voor bij de rust tegen een bot team
Grumpey, volgens mijn train je SP en geen YP
Die van mij mag ook wel geupdate worden, heb nu een record van 43 sterrenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef -J-D- het volgende:
Sterrenrecord is nu 48
Waar? Op de site staan ze niet meer hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die van mij mag ook wel geupdate worden, heb nu een record van 43 sterren
Ik heb ze vorige week nog ergens gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waar? Op de site staan ze niet meer hoor.
Toen nog welquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week nog ergens gezien![]()
Volgens mij is het anders gegaan, nu je het zegt, ik denk dat ik vaker iets gewonnen heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Huh.. je zegt dat je één keer gelijkgespeeld hebt en daarna alles verloren, maar bovenaan staat met 16 punten?
* ScudRaket doet ook mee.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint scandeert "KutME" met Uddel mee
Hehe, zijn oudere broer Hemmo (44427496) speelt bij mij denk!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Ruudt het volgende:
Art Frijling
TSI = 1 230 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Head]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: solid Set pieces: poor
Die had ik aan het begin van de competitie tegen een bot-teamquote:Op maandag 13 februari 2006 08:05 schreef Wolfje het volgende:
Mijn team heeft met 9-1 gewonnen. En dat is voor mij een nieuw doelpuntenrecord.
Ik denk eerder één keer gelijkgespeeld en daarna alles gewonnen, dan kom je namelijk wel op 16 punten uitquote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij is het anders gegaan, nu je het zegt, ik denk dat ik vaker iets gewonnen heb.
Wat een domme fout.
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb mij eens verdiept in het skilltraden om snel geld te maken. Ten bate hiervan heb ik een webbased applicatie ontworpen waarmee je redelijk kan inschatten of een juegdpull hoog of laag zit in zijn (hoofd)stat(s)
[afbeelding]
De database bevat nu meer dan 2000 jeugdpulls (binenn een week)
Als er fokkers zijn die mee willen anticiperen laat het mij even wetenInfo @ http://www.dondj.nl/hattrick/
[edit] wel lid zijn van fok federatie natuurlijk[/edit]
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Zelfvertrouwen: niet bestaand(e)![]()
![]()
Mooi, alles verliezen
10-0 verloren trouwens, grootste nederlaag tot nu toe.
haha gaat goed zo ...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Zelfvertrouwen: niet bestaand(e)![]()
![]()
Mooi, alles verliezen
10-0 verloren trouwens, grootste nederlaag tot nu toe.
Verkopen. Ik vraag me af of jij degradeert. Je komt dankzij de herstructurering waarschijnlijk toch weer in VII terecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef truStie het volgende:
Heel verhaal
quote:
Altijd handig als je weet wat er in je spel gebeurd.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef truStie het volgende:
Mwah die lees ik nooit, maar dat ga ik nu dus ff doen dan
Misschien moet ik dan toch maar tacticus wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef truStie het volgende:
Als nr. 7 van de nr. 2 gewonnen na een gigantisch slechte start van het seizoen. Nieuwe opstelling en de tactiek van maniack deed het ook goedBen dus tevreden. Wel een verdediger er voor 3 weken uit, gelukkig nog goede vervanging beschikbaar.
Eerste 3 verkopen.. 3e afhankelijk van leeftijd ook... degraderen doe je niet of je blijft in VII vanwege de herstructuering. Ik zou zeggen, koop voor de lange termijn 2x redelijk/matig of redelijk/redelijk die een beetje hoog zitten (~100k) met een specialiteit, liefst onvoorspelbaar. Ik weet verder niet wat je nog aan geld beschikbaar hebt, maar ik zou proberen zo jong mogelijk te kopen, omdat je nu eigenlijk niet echt superspelers nodig hebt. Bijv nog 2x goed/matig van 18 oid.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef truStie het volgende:
Een 27 jarige formidabel scoren / redelijk passen
Een 20 jarige uitstekend scoren / slecht passen
Een 21 jarige uitstekend scoren / waardeloos passen.
Een trainee die binnenkort ook naar uitstekend scoren gaat met redelijk passen.
Wat zeggen jullie?
vooir passen wordt grof geld betaald. het maakt de winstmarge daarom hoger voor een manager. als je het kan betalen zou ik dus spelers kopen met zoveel mogelijk passenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef truStie het volgende:
Ze hebben slecht en waardeloos passen omdat het YP's zijn. Ik koop eigenlijk nooit minder dan redelijk passen, maar matig kan dus ook.
Maar dan ga ik wel alles verkopen ja
Maar hij wou de keepers redelijk hoog kopen, dus hij zou dan maar 2 tot 3 weken verliezenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Daemon19 het volgende:
@Bonobo: Volgens mij verlies je daar veel op, cker omdat er niet echt veel winst valt te behalen op dat niveau. Je mist wel 10 weken training, voor 2 keeper pops..
Je kan beter gewoon je training voortzetten en wil je iets anders gaan trainen, eerst een trainingsschema opzetten en ook goed kijken naar je financiele middelen.
Oftewel, ik zou het niet doen..
10 trainingsplekken x 100% = 10 weken training.. x 2 (of 3) trainingsweken = 20 (of 30) weken zelfs.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar hij wou de keepers redelijk hoog kopen, dus hij zou dan maar 2 tot 3 weken verliezen![]()
beetje vreemde beredenering imoquote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
10 trainingsplekken x 100% = 10 weken training.. x 2 (of 3) trainingsweken = 20 (of 30) weken zelfs.
Zou ik het helemaal niet doen..
als je het zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
10 trainingsplekken x 100% = 10 weken training.. x 2 (of 3) trainingsweken = 20 (of 30) weken zelfs.
Zou ik het helemaal niet doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |