quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Wel verkapt, anders zeg je gewoon dat je 2,5M te besteden hebt en dat je best even op mijn YP wil bieden met matig pm, matig wing en matig passenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef komrad het volgende:
idd niet verkapt, maar ik vraag me wel af hoeveel geld jij nodig denkt te hebben om SP te gaan trainen?
Lorrie, ik ben het met je eens, ik ben nu zo goed als mogelijk mijn selectie op te tune'en naar formi of hoger allemaal. Er voldoen nu 21 man aan. het geld op de bank is nu slechts nog 5 miljoen maar. Dat ga ik dus nooit redden. Oftewel, het kost heel veel geld, en heb best goedkoop kunnen inslaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Lortnoc het volgende:
Mijn plan was eigenlijk om SP te gaan trainen met min. formi gasten, dat levert ook meer op. Vandaar dat ik nu aan het sparen ben en me dus wat verliezen in de comp. en beker moet permiteren.
Lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef TimmyAsd het volgende:
09-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 627 080 ¤ ontvangen.
Dat scheelt wel lekker qua salarisquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, nog 2 spelers en ik heb een alle dutch team
nee, maar het is exotisch, en het klinkt wel grappig. En ik hoop er op de lange termijn minder naar om te hoeven kijken door SP training.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:
Is SP dan zo'n enorme toegevoegde waarde voor een speler?
Nieuwe logo'squote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Daemon19 het volgende:
OP moet btw aangepast worden! (Nieuwe awards, nieuwe topics)
inderdaad ik heb die van mij ook al een aantal keer de revue laten passeren, maar hij staat er nog steeds niet bijquote:
ik vind t juist heerlijk tegen 3-5-2 teams, met hun middenveld, dat is ideaal voor 5-3-2 CA. de meeste problemen komen met forward trainers, met een te hoge aanvalsrating...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:
Is SP dan zo'n enorme toegevoegde waarde voor een speler?
Zelf blijf ik lekker verdedigen trainen. Gaat lekker, alleen jammer dat je altijd op moet passen tegen 3-5-2 teams. Als je hoger komt kan je natuurlijk lekker gaan counteren (betere tegenstanders)
En dan is the awardwinning uber-spammer niet eens aanwezig!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dan is the awardwinning uber-spammer niet eens aanwezig!!
ja gaat idd snel, ook gegroet Siebrenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat gaat het snel met die topics, goedendag Gerard.
soms wel soms nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja gaat idd snel, ook gegroet Siebren
ff een vraag voor de mensen die HT Ratings gebruiken, zit HT Ratings er vaak heel erg naast als het gaat om het voorspellen van wedstrijden of is het vrij precies daarin? (indien het vrij precies is daarmee, dan gloort er voor mij een eventuele bekerstunt)
zolang je HT Ratings maar ni de schuld geeft als er wat fout gaat,maar die gare managerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:04 schreef MrMoon het volgende:
dan hoop ik maar dat ie et dit keer wel bij het rechte eind heeft
Das bij hem het grote probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd, HT ratings geeft indicaties, net als alle andere hulpprogramma's trouwens
vertrouw alleen op je eigen gezond verstand
Denk dat het probleem in zijn scout tool zit, dat dat ding de totale hoogte van de skills aangeeft icm tsi, niet de hoogte van bijv. de scoren skill. Volgens mij wordt het salaris ook niet mee genomen, dus heel erg accuraat is het niet. In mijn ervaring werkt het wel erg goed voor redelijk/matig scoren met weinig bijstats, maar onderstussen weet ik zelf ook wel wanneer die stijgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:24 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in die redeker omdat zijn ht-ratings scout tool voor geen meter klopt(e). Als je daar zelf niet achter komt..tsja.
Bedankt, dan doe ik dat maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:15 schreef Lennox het volgende:
redelijk coach, slecht leiderschap. Kost net geen 80k (als je dat bedoelt). Zwak coach heb je natuurlijk niks aan en matig coach is ook niet veel beter.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
inderdaad ik heb die van mij ook al een aantal keer de revue laten passeren, maar hij staat er nog steeds niet bij
Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... wij kunnen niet in twistedlogic zn team kijken.. ik zou zeggen, kan je 300k missen, koop dan een goed/slecht coach... scheelt weer 1 week, verdien je zo terug en uiteindelijk profiteer je er meer van
Dan lijkt me dat een goeie optie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef Lortnoc het volgende:
Zou nooit een briljante als reserve nemen, heb zelf excellent/solid reserves. Mocht het echt uit de hand lopen en iemand lang geblesseerd zijn koop ik dan wel een echte. Je wil toch niet iemand van 2 miljoen op de bank hebben zitten
Waarom koop je geen redelijk ervaring/ goed leiderschap speler? Kost ongeveer 250k, je laat hem spelen en hij popt vanzelfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:38 schreef pvrens het volgende:
jeuj, ik heb een lekkere speler verkocht en 3,5 mln ontvangensta nu 3,77 mln in de plus (duh). Maar wil teveel.
- Wil nog een (reserve) middenveldertje, zit hierbij aan iemand te denken met minstens briljant positiespel.
- Daarnaast wil ik ook nog een goed/goed coach kopen en dat kost me ook 2,55 mln. dat gaat me dus niet allebei lukken
Voor de coach moet ik ook nog wachten tot de financiele update zondagwant bij het aannemen van een externe coach wordt er gekeken naar het geld wat ook daadwerkelijk op de bank staat
:(
Ik hoor nog onder je, maar ik sta er niet tussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik sta btw wel heel mooi bijna laatste qua hatstats
Totaal: 92 Def: 34 Mid: 18 Aanval: 40 Kristiansund V.27
Maar ik speel in de Vquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik hoor nog onder je, maar ik sta er niet tussen.
Totaal: 82 Def: 40 Mid: 18 Att: 24 nicker100 X.286
Ziet er leuk uit hoor! Netjes als je dat met paint gedaan hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[afbeelding]
Net ff gemaakt met paint, leuk als logo? TIjdelijk dan tenminste
Heb ergens een logo van internet gehaald en die met paint wat veranderdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit hoor! Netjes als je dat met paint gedaan hebt
Bij mij is alles traag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
Is Hattrick bij jullie ook zo traag?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bij mij is alles traag.
Stage![]()
Heb je niet een sterspeler die een paar ton op kan brengen? Een goed/slecht coach is de investering absoluut waard.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Heb je niet een sterspeler die een paar ton op kan brengen? Een goed/slecht coach is de investering absoluut waard.
ach, 1 seizoen geleden was het ook nog hangen en wurgen voor me financieel gezien. als je een beetje goed managet gaat dat wel overquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn sterspeler heb ik net verkocht, en die leverde 150k op, maar ik stond 2k in de min![]()
Glucklichquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef halleekes het volgende:
hattrick was ff erg sloom....nu doet ie het bij mij weer netjes
ik ben wel benieuwd eigenlijk wie 3-4-2, 3-5-1 of 2-5-2 spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef maniack28 het volgende:
Zit toruwens even te kijken naar wat stads bij Alltid Hattrick.. stats van onze Federatie om precies te zijn.... en ik kom tot een schokkende ontdekking, 14% van onze leden (dat zijn 11 leden) spelen op zondag nog steeds 4-4-2Waarom mensen? Vertel mij dat eens? 4-4-2 is de meest zinloze speelwijze, je verliest een traineeplek op deze manier
![]()
Zijn dat niet de teams waarbij er iemand met rood vanaf gegaan is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd eigenlijk wie 3-4-2, 3-5-1 of 2-5-2 spelen
wordt er niet aan het begin gekeken naar de opstellingen maar pas aan het eind van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn dat niet de teams waarbij er iemand met rood vanaf gegaan is?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wordt er niet aan het begin gekeken naar de opstellingen maar pas aan het eind van de wedstrijd?
Kan opzich ook wel wat minder. Maar dat is dus de reden dat ik nooit wacht met bieden op het moment dat ik een hoger bod zie zo kort voor de deadline, dan kun je jezelf tenminste niets verwijten. Nu wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef maniack28 het volgende:
godverdegodver de tyfushattirck! Hij ligt eruit en over 1 minuut loopt die popper af waar ik al een half uur op zit te wachten... en dan heeft die vuile klootzak hem voor 80k!! Godverdetyfus.. wanneer draaien die servers nou eens goed!!!
Lees al meer mensen die er problemen mee hadden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Kan opzich ook wel wat minder. Maar dat is dus de reden dat ik nooit wacht met bieden op het moment dat ik een hoger bod zie zo kort voor de deadline, dan kun je jezelf tenminste niets verwijten. Nu wel.
En het wil soms helpen om op 2 verschillende servers te gaan zitten, soms ligt het puur aan één server...
mee eens, dat zou wel een goede extra zijn aan het supporter zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind gewoon dat mensen met supporter op een andere (betere) server mogen zitten... net als met filefront of iets dergelijks.. betalen = zekerheid dat je toegang hebt... niet betalen = geen zekerheid..
Haha.. idd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees al meer mensen die er problemen mee hadden...Was trouwens 4 minuten voor de deadline dat ik eruit lag en 1 minuut daarna kwam ik weer binnen. Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs... sommige mensen gaan al uren van tevoren bieden.. dat drijft de prijs alleen maar hoger
Te laat overbieden leidt tot geen speler...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs...
Inderdaad zou een goeie aanvulling op het supporterschap zijn. Hierdoor zullen ze ook misschien nog wel eens meer supporters kunnen trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind gewoon dat mensen met supporter op een andere (betere) server mogen zitten... net als met filefront of iets dergelijks.. betalen = zekerheid dat je toegang hebt... niet betalen = geen zekerheid..
edit - en hij was weer even down
verkopen en 17 jarige ervoor terug kopen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef CJay het volgende:
Vraagje: heb 4 20 jarige middenvelders, wil ze of doortrainen to het eind van dit seizoen (dan zijn ze ongeveer ammel uitmuntend) en vervolgens verkopen of ik wil ze het seizoen erop nog trainen en dan doorverkopen. Wat is verstandiger?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
verkopen en 17 jarige ervoor terug kopen...
Toch maar shooting dus?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:28 schreef maniack28 het volgende:
4 stijgers gekochtKomen er nog wel een handvol bij deze week
....
Omdat bovenstaande speler 6 weken dood is, heb ik maar een tijdelijke vervanger gekocht (bij gebrek aan wisselspelers).quote:Zbyszek Rzeszutko (31334650) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 6
23 jaar, matig in vorm, geblesseerd (6 weken)
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 4 000
Loon: 6 576 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
TSI: 4000
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 010
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Leuke tijdelijke vervanging, maar verwacht er niet te veel van; je ratings gaan hoe dan ook achteruit.. Briljant is toch 2 niveau's hoger .. maar goed, zonder ben je helemaal de pineut..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Omdat bovenstaande speler 6 weken dood is, heb ik maar een tijdelijke vervanger gekocht (bij gebrek aan wisselspelers).
De vervanger is direct inzetbaar gezien vorm en conditie.
[..]
kansloos? was maar 1-0.. maar goed, je hebt idd geen kans gehad...wat het probleem bij jou is, is de aanval. de verdediging is sterk zat. zet dus bijvoorbeeld wingers in, als je die hebt. dan maar 2 of zelfs maar 1 centrale middenvelder, dat maakt niet zoveel uit bij counter. middenveld mag je gerust inleveren voor pure aanvalskrachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef halleekes het volgende:
Ik heb afgelope zondag een kansloze verliespartij geleden. Ik speel 5-3-2 en tegenstander speelt 3-5-2, hij centrum aanval en ikke counteren. Ik heb geen kans gecreerd, de speler waar ik komende week tegen moet is ongeveer even goed en speelt ook 5-3-2 met centrum aanval.Weet iemand een alternatief voor 532? ik wil het liefst wel al mijn trainees laten spelen.....
Sinds wanneer speel jij actief Hattrick?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef qyn het volgende:
-heel verhaal-
Ik log vaker in dan jijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij actief Hattrick?
Maar goed dat de irc stats niet online staan, anders geloofde niemand mequote:
Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, 9 assistent-trainers en 10, dat maakt toch niet veel verschil uit hé?
Zoja, dan kick ik mijn keepertrainer eruit en haal ik mijn 10de assistent-trainer
Wat ervaar jij met de vorm van je keeper? Heb het idee dat die gemiddeld hoger is als ik keeperstrainer hou. (wel 's mee gevogeld).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?
Jonks en ik hebben ook 10 assistent-trainers en geen keeperstrainer.
ik vroeg me af, 10 assistent trainers, kan je hiermee sneller trainen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?
Jonks en ik hebben ook 10 assistent-trainers en geen keeperstrainer.
Hoe lang kan je ermee wachten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef qyn het volgende:
Verhaal waarin duidelijk werd dat er een winger gekocht moet worden bij de winger leverancier
te koop staanquote:Emil Perelman (55934690)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 30 970
Loon: 17 112 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dit was mijn oudequote:Roy Odijk (69217147)
56 jaar, slecht in vorm, gezond
Een zwak coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider.
En dit is mijn nieuwe coach. Toch een aardige vooruitgangquote:Robert Janssen (12590153)
47 jaar, slecht in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Zoiets, maar dan bij voorkeur met redelijk positiespel of hogerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe lang kan je ermee wachten?
Want ik zal binnen een paar weken een
[..]
te koop staan
Wie ben jijquote:
Ik snap niet dat je zo lang nog met zwak coach hebt getrained.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:02 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dit was mijn oude
[..]
En dit is mijn nieuwe coach. Toch een aardige vooruitgang
dan heb je een lagere winger skill, en als je passen erbij wilt, veel lagerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef qyn het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan bij voorkeur met redelijk positiespel of hoger![]()
Dat is mijn vorige coach, heb ik nu ontslagen.quote:Deze speler behartigt zijn eigen belangen en is momenteel clubloos.
Daarom heb je ook een enorm hoge startkapitaal nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Oldbie het volgende:
Een newbie vraag: wat heb je aan spelhervatting bij je spelers?
De ratings van een speler stijgt niet bij een hoge spelhervatting. Alleen kan hij een een penalty of vrije trap nemen.....verder is het een beetje nutteloos. Of niet?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Oldbie het volgende:
De ratings van een speler stijgt niet bij een hoge spelhervatting. Alleen kan hij een een penalty of vrije trap nemen.....verder is het een beetje nutteloos. Of niet?
Nope.. zijn gewoon poppers.. deze week nog de beker winnen... misschien dat ik volgende week shooting doe.. maar de vraag is of dat niet nadelig is voor mijn "echte" spitsen... die krijgen dan dus maar 40% van hun echte scoren training en het duurt dan verdomd lang voordat ze stijgen.. en zeker mijn 18 jarige uitstekend/goed met speciality kan ik dat eigenlijk niet aandoen. Ik denk erover om gewoon scoren te blijven trainen en iedere week 10 extra spitsen te hebben die hoog zitten en bijna gaan poppen (drippling dus, voor de newbie'squote:
Het heeft dus weinig tot geen toegevoegde waarde voor in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een enorm hoge startkapitaal nodig
Je koopt spelers met stats van formidabel of hoger
Middenvelders, verdedigers, wingers, aanvallers
Allemaal best of the best
Dan train je hun SP, (alle spelers trainen mee)
en verkoop je ze weer met winst, want een middenvelder met dezelfde stats is aantrekkelijker als die bijvoorbeeld wonderbaarlijk SP heeft
Staat voor 275k te koop....loopt om 19:56 af. Maar is het de moeite waard? Zal hij bij formidabel PM veel winst opleveren?quote:Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
SP trainen gaat heel snel... 2 weken voor 1 niveau dacht ik. Bovendien krijgen alle 50 spelers in je selectie training. Je koopt dus 50 jonge spelers, lieftst met een beetje een goeie hoofdstat -> formi of hoger en die train je op naar heel hoog spelhervatten... daar kan je dik mee cashen, alleen moet je wel het startkapitaal hebben om er mee te beginnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Heb het zin om een formidabel spelhervatter met matig scoren en redelijk PM erin te zetten ipv een goed PM zonder bijstats? Mijn beste SP nu is matig, dus daar kan ik misschien nog wel wat goaltjes mee maken dan
Denk niet dat hij bij 275k blijft hangenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het heeft dus weinig tot geen toegevoegde waarde voor in een wedstrijd.
Ik zit nu namelijk naar dit te staren:
[..]
Staat voor 275k te koop....loopt om 19:56 af. Maar is het de moeite waard? Zal hij bij formidabel PM veel winst opleveren?
Ik weet dat het daarom zin heb om het te trainen, maar heeft het voor mij zin om die formidabel SP erin te zetten op zondag, is ook een trainee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
SP trainen gaat heel snel... 2 weken voor 1 niveau dacht ik. Bovendien krijgen alle 50 spelers in je selectie training. Je koopt dus 50 jonge spelers, lieftst met een beetje een goeie hoofdstat -> formi of hoger en die train je op naar heel hoog spelhervatten... daar kan je dik mee cashen, alleen moet je wel het startkapitaal hebben om er mee te beginnen.
Niks, je kan hem gewoon ontslaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat is mijn vorige coach, heb ik nu ontslagen.
Wat kan je daar nu mee?
Hij is al 19quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij bij 275k blijft hangenSpelers met veel SP en dan bedoel ik dus veel
scoren veel goals en icm koppen spelers kan dit tot veel events leiden. Naar mijn idee is een speler met SP een must voor iedere deftrainer, omdat hij op die manier toch de nodige (belangrijke) goals kan scoren. Samen met 10 spelers die allemaal kunnen kopen is dit een ideale situatie
formidabel is niet super qua sp, ik geloof dat het vanaf wonderbaarlijk interessant werd. Er was zo'n schema ofzo voor of een vuistregel, dat een speler met bepaalde sp een keeper met bepaalde keeperskills vaak passeert ofzo... Misschien eens aan Komrad vragen, die had ook een SP-speler.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik weet dat het daarom zin heb om het te trainen, maar heeft het voor mij zin om die formidabel SP erin te zetten op zondag, is ook een trainee.
Geef jij eens een passend antwoord op de vraag of het zin heeft formi sp op te stellen of dat hij hoger moet zijn qua sp skillquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
en je kan elke week 25 stijgers melden
Kamrad, heb je zoiets?:Pquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
formidabel is niet super qua sp, ik geloof dat het vanaf wonderbaarlijk interessant werd. Er was zo'n schema ofzo voor of een vuistregel, dat een speler met bepaalde sp een keeper met bepaalde keeperskills vaak passeert ofzo... Misschien eens aan Komrad vragen, die had ook een SP-speler.
quote:1 Econoom levert 0,3% aan rente op
2 Economen levert 0,42% aan rente op
3 Economen levert 0,52% aan rente op
4 Economen levert 0,6% aan rente op
5 Economen levert 0,67% aan rente op
6 Economen levert 0,73% aan rente op
7 Economen levert 0,79% aan rente op
8 Economen levert 0,85% aan rente op
9 Economen levert 0,9% aan rente op
10 Economen levert 0,95% aan rente op
Vergeet niet dat het loon van 1 econoom ¤ 1.500,-- is
Hij staat nog steeds op 275k....maar ik heb nog 2 spelers op het oog.....damnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb zelf ook wel een speler met SP nodig, dat is wel iets om over na te denken eigenlijk...
Maar eerste even verder sparen dan maar
en Oldbie, je kan idd ook de omgekeerde weg begaan, dus spelers met SP kopen en die verder trainen in hun skill, zo heeft KOmrad dat ook een paar keer gedaan
één per één afwerken, heel weinig kans dat ze allemaal tegelijkertijf aflopen, biedt op de eerste die afloopt, en kijk momenteel niet om naar de andere spelers, noteer wel de ID-nr bij voor zekerheidquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op 275k....maar ik heb nog 2 spelers op het oog.....damn
Als alles zo blijft kan ik ze alledrie aantrekken maarja, alles blijft niet zoWat moet ik doen?
Komt me zo bekend voor, en als dit echt het geval is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb geboden
Mijn enige bod....als iemand hoger biedt stop ik meteen.....ik heb nu al mijn twijfels
ik zou het niet doen, vooral niet als de keeper in je divisie beter dan formidabel kunnen keepen. Als je hem toch opstelt is het aaridg maar om daar een betere speler niet voor op te stellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geef jij eens een passend antwoord op de vraag of het zin heeft formi sp op te stellen of dat hij hoger moet zijn qua sp skill![]()
quote:Pelagiusz Sojka
TSI = 4 280, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Reto Tiefenauer
TSI = 2 670, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Dmitry Chervov
TSI = 2 470, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
Remy Pingpank
TSI = 3 030, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Clas Drakmo
TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Grégoire Flüeler
TSI = 1 670, 18 jaar, matig in vorm
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
dus dan maar geen 10 de assistent trainerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
Kamrad
qynklinkt goed, dat beleidsplan
@ASSpirine, ik heb ook al een tijdje 1 keeperstrainer en 9 assitent trainers. ik weet iig zeker dat het effect van een 10e assistent minimaal is, dus ik zou die keeperstrainer houden, baat t niet dan schaadt t niet. en, wie is dat meisje toch in je avatar?? dat wil ik nu toch wel eens weten
nee dus zeg maar even wie het wel isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dus dan maar geen 10 de assistent trainer
Ooit moet ik die uitstekende coach halen, dripplerkoning worden net als Jonks is mijn hattrick droom![]()
Enne dat meisje?
Als ik zeg dat dat mijn vriendin is geloof je me zeker niet?![]()
mocht je willen zeker jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dus dan maar geen 10 de assistent trainer
Ooit moet ik die uitstekende coach halen, dripplerkoning worden net als Jonks is mijn hattrick droom![]()
Enne dat meisje?
Als ik zeg dat dat mijn vriendin is geloof je me zeker niet?![]()
Ja en kiezen tussen over 2 weken dikke winst op strijken van mn spits of nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mocht je willen zeker ja![]()
joralf: shooting trainen zal je uiteindelijk meer geld op leveren volgens mij. En vooral omdat jij je het kan permitteren in je kansloze situatie, heb je een bijzondere mogelijkheid om t full-time te doen.
van de andere kant is een u20 wel erg lief en is natuurlijk scoring trainen je lust en je leven
Maw, kiezen tussen je hart en je verstand
Dat zou best kunnen, maar je moet jezelf afvragen of je niet gewoon het maximale rendement uit je trainingen wilt halen ipv de vorm van je keeper kunstmatig hoog wil houden. Ik kies voor het eerste, ook al zou het een miniem verschil zijn. Ook met keepersassistent kan de vorm van je keeper slecht zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef qyn het volgende:
Wat ervaar jij met de vorm van je keeper? Heb het idee dat die gemiddeld hoger is als ik keeperstrainer hou. (wel 's mee gevogeld).
Mijn echte is even mooi hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mocht je willen zeker ja![]()
joralf: shooting trainen zal je uiteindelijk meer geld op leveren volgens mij. En vooral omdat jij je het kan permitteren in je kansloze situatie, heb je een bijzondere mogelijkheid om t full-time te doen.
van de andere kant is een u20 wel erg lief en is natuurlijk scoring trainen je lust en je leven
Maw, kiezen tussen je hart en je verstand
Refused had dr al gevonden, hier een picciequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mijn echte is even mooi hoor![]()
Maareh, kheb dat ergens gevonden en vond dat wel leuk, staat er echt cute op
Kan nog wel es gaan zoeken, maar zal moeilijk worden...
Ik doe al de hele dag niks anders dan nadenken over wel of niet shooting gaan trainenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
ik zoek nog steeds een trainee en moet eigenlijk iets anders gaan doen
Geen verstand van defs, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
ik moet nog iets voorbereiden voor morgen en ik verkoop wel trainees duur atm, maar moet ook iets terugkopen
zag een uitstekend def,goed passen met koppen die ik kon betalen maar liet hem gaan omdat ik ga switchen
zijn herkenbare dingen. Zo heb ik een week lang lopen dubben of ik nadat ik gedegradeerd was eens moest overstappen op een andere trainingsvorm en zo ja hoe ik dat dan zou aanpakken..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag niks anders dan nadenken over wel of niet shooting gaan trainen
Ik heb een 17 jarige matig def met goed passen voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
kan ze wel vinden maar ze zijn veelal te duur, wellicht stel ik wel een MF als een aanvallende def op![]()
Nee, hij is matig def, goed passen... geen goed defmatig passen.. leer lezen krengquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef komrad het volgende:
ja joralf tot de laatste 5 minuten ja, en bovendien matig passen
denk dat ik een goed def met bovennatuurlijk SP koop, train ik leveltje op en dan haal ik wel enigzins rendement hoewel het niet veel zal zijn, maar iig iets
* Verbal_Kint is verliefdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef ASSpirine het volgende:
http://ustexchange.yehey.com/gallery/data/509/da_pacute.gif
grote versie
en idd, nu weer ontopic
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:10 schreef Daemon19 het volgende:
Aan het eind van het vorig seizoen, was er een jeugdspeler met 2x uistekend en 3x goed.
Ik dacht Uitstekend verdedigen en vleugelspel en goed scoren, passen en pm of spelhervatten, maar weet ik niet zeker.
Maar weet iemand voor hoeveel die uiteindelijk is verkocht?
Ja, maar je rekent daar niet in mee, dat ik met scoren 6 spelers op 100% train... en btw... je kan maar max 16 spelers trainen toch met shooting? Want met een 0-5-5 opstelling krijg je toch geen training?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
* Verbal_Kint is verliefd![]()
joralf: correct me if im wrong, maar dripplen is zo'n 10% training, terwijl shooting 40% (lortnoc?) is. dat is dus 4x zo snel![]()
Whaahahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Oldbie het volgende:
Ik nomineer mezelf voor dekoei award voor volgend jaar.
Ik ben bezig te bieden op twee spelers. Krijg ik plotseling in beeld dat er geboden is op een van de spelers. Ik snel naar die speler toe en bieden maar......bied ik dus op de verkeerde speler
Mezelf overbieden
Klas Løvelund (87315092)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
-- Superpull --
heel handigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Oldbie het volgende:
Ik nomineer mezelf voor dekoei award voor volgend jaar.
Ik ben bezig te bieden op twee spelers. Krijg ik plotseling in beeld dat er geboden is op een van de spelers. Ik snel naar die speler toe en bieden maar......bied ik dus op de verkeerde speler
Mezelf overbieden
Das ook niet veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Klas Løvelund (87315092)
Gepulled door team Bacon; verkocht aan Barotac Nuevo voor slechts ¤ 3 519 000 met een TSI van 10970
Nee, dat werd me te duurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heel handigWat deed je toen je jezelf overboden meteen weer erop bieden?
ooooooow dan is het gelukkig geen rampquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, dat werd me te duur
Ik heb hem trouwens niet....werd me echt te duur
je vergeet dat je met shooting alle gespeelde spelers traint. dus dat zijn (met een spits als keeper op woensdagquote:
quote:hattriX-files
Shooting for scoring skill 14* trains all outfielders that actually played that week
Shooting for set-pieces skill 14* trains all players
wat voor een? in principe neem ik geen lange termijn trainees meer aan. heb dr nu een paar die ik door wil trainen, de rest wordt short-termquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
VK, wil je eventueel en speler van me overnemen op het moment dat ik switch, deze is zo lief dat hij doorgetraind moet worden
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je vergeet dat je met shooting alle gespeelde spelers traint. dus dat zijn (met een spits als keeper op woensdag) 21 spelers per week. dan geef je wel alle hoop op op ook maar enig goed resultaat.
misschien een world class keepertje dr bij en dan all offensive
[..]
aaah... tell me more!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
briljant def, goed wing, goed passen ; eventueel train ik hem door naar wonderbaarlijk
Oh, dat is leuk. Dank je wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef -J-D- het volgende:
Inlezen!
www.hottrick.org en alle sites uit de OpeningPost
Hoi Jamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef JAM het volgende:
Hallo!.
Kan ik iemand strikken voor een vriendschappelijke wedstrijd, kan dat?
jaja, dan zou ik een van mn 20 jarige (ws dan wonderbaarlijk) defs verkopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef komrad het volgende:
maareh, we are talking several Millions
Zie mijn nickname.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef ASSpirine het volgende:
http://ustexchange.yehey.com/gallery/data/509/da_pacute.gif
grote versie
en idd, nu weer ontopic
Bedankt! Jaah, echt super weining voor die stats!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Oldbie het volgende:
Klas Løvelund (87315092)
Gepulled door team Bacon; verkocht aan Barotac Nuevo voor slechts ¤ 3 519 000 met een TSI van 10970
Er volgde een bidwar... Helaas verloor hij..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef MrMoon het volgende:
heel handigWat deed je toen je jezelf overboden meteen weer erop bieden?
Welkom..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:19 schreef JAM het volgende:
Oh ,ik doe sinds kort mee met de machtige FC Loosduinen in XI.680. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen, yie-hoe.
Ik denk; ik zeg het maar even.
Met nadruk op topics!quote:
Zet een goed trainingsprogramma op en houdt je er ook aan de komende 2-3 seizoenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef JAM het volgende:
Wie geeft me even de gouden tip?
Wil je mijn logo er dan ook inzetten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef Robar het volgende:
[..]ik beloof plechtig dat ik morgen er wat aan ga doen . . . .
ik heb het ook zo verdomd druk
Dat is heel belangrijk! Minimaal al je spelers horen SP te hebben in de basis!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Oldbie het volgende:
Ik denk dat de andere teams redelijk en goed keeper hebben in mijn competitie. Heb het dan wel zin, ook met zijn matig scoren?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou het niet doen, vooral niet als de keeper in je divisie beter dan formidabel kunnen keepen. Als je hem toch opstelt is het aaridg maar om daar een betere speler niet voor op te stellen.
Al met al ligt het sterk aan de situatie
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat is heel belangrijk! Minimaal al je spelers horen SP te hebben in de basis!
(Als je nu tot conclusie moet komen dat je eigenlijk geen spelers hebt met SP, kom even shoppen over 6 weken bij grump, special price for you!)
vervelende is wel dat je niet weet wat ie waard is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jaja, dan zou ik een van mn 20 jarige (ws dan wonderbaarlijk) defs verkopen
JAM
ik wil er eigenlijk naar toe werken dat ik ieder jaar volwaardige trainees verkoop zonder te veel kracht op het middenveld te verliezen en toch nieuwe trainees in te brengen. denk dat zoiets het beste gaat als ik aan het eind van dit jaar ipv 4 nieuwe 17 jarige ook 18 en 19 jarige die al iets op niveau zijn koop. en ieder jaar net zoveel trainees terug te kopen als ik verkoop. om zo een combinatie van sterkere trainees en zwakkers trainees te krijgen zodat ik niet te veel kracht op het middenveld verlies. of verlies ik hier te veel inkomsten door?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
verkopen en 17 jarige ervoor terug kopen...
is dit egt zo belangrijk? weet dat spelers met voldoende scoren en voldoende SP, in staat zijn om te scoren vanuit afstands schoten . En dat spelers met koppen veel scoren uit corners als de SP skill van de spelhervatter hoog is, maar dat betekend dan tog niet dat AL je spelers zoveel SP hoeven te hebben, heb 1 speler met goed sp en 2 met redelijk de rest is ammel lager, weet dat ik er 2 of 3 bij moet hebben voor het geval dat ik ooit een penalty reeks krijg, maar AL mijn spelers met SP lijkt me een beetje nutteloos, kweenie kan er naast zittenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat is heel belangrijk! Minimaal al je spelers horen SP te hebben in de basis!
(Als je nu tot conclusie moet komen dat je eigenlijk geen spelers hebt met SP, kom even shoppen over 6 weken bij grump, special price for you!)
Je kan hem ook op Maniack's smile attenderen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef komrad het volgende:
zal ik iets zeggen hierop of niet?
Echt waar?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Des te jonger de spelers zijn des te makkelijker te trainen...
Dat is een goede vraag!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef -J-D- het volgende:
Lief dat je voor ons zoekt
Niet dat ik een speler zoek, maar wat is zn leeftijd eigenlijk?
Nu moet je niet doen alsof je dat soort vragen niet aan de lopende band stelt afgelopen paar dagen.quote:
quote:Piter van Kulemborg (90055943)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
kheb et maar even opgezocht was er zelf ook wel benieuwd naar maar die is 27 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef -J-D- het volgende:
Lief dat je voor ons zoekt
Niet dat ik een speler zoek, maar wat is zn leeftijd eigenlijk?
En dan ook doen wat je gelezen hebt, dat schijnt zelfs het moeilijkste gedeelte te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef -J-D- het volgende:
Inlezen!
www.hottrick.org en alle sites uit de OpeningPost
Das een koopjequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef Tomhoog het volgende:
Een 17 jarige speler gekocht met redelijk verdedigen voor 13k
Verkocht voor 387 810... way te weinig....quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm nog een mooie spits te koop.... Deadline: 11-01-2006 om 16:23
[..]
Valt wel mee. ze gaan al voor 1k wegquote:
Dat ging niet over het feit dat jonge spelers harder trainenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Nu moet je niet doen alsof je dat soort vragen niet aan de lopende band stelt afgelopen paar dagen.
Ja dat vind ik ook weinig. Maar de transfermarkt is vandaag helemaal een beetje in de war. Sommige spelers gaan er voor veel te veel uit en andere voor veel te weinig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Verkocht voor 387 810... way te weinig....
Daar zou ik deze niet voor nemen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef ExCibular het volgende:
Ik ben weer eens een beetje aan het rondstruinen op de TL. Ik moet een toekomstig coach hebben.
Ik kwam oa de volgende speler tegen:
Jorge Delgado (67470645)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 2 480
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: KayHolmers
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Hij kost nu 70.000
Het is geen geweldige scorer maar misschien wel interessant als def forward. Met technisch dus een echte totti.
Niks voor mij maar misschien zijn er anderen geinteresseerd?
knieblessure is juist niks dacht ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef foetre het volgende:
Fuck daar gaat me trainie! Hij zou vrijdag gaan poppen.
'Na 18 minuten moest Luciano Canto worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander'
Hoelang zal het zijn?+3 ofzo?
quote:[x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
ohja das waar ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef komrad het volgende:
op fokhattrick.nl staan lijsten met de duur van de blessures
ik hoop op max +1.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
knieblessure is juist niks dacht ik
Of heel weinig
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef pekel het volgende:
52e minuut: Emmen-speler Wietse Kranenbarg loopt aan voor de strafschop, wat doet hij nu? Een stiftertje over het doel, deze jongen heeft duidelijk te veel zelfvertrouwen.
ook gen penaltynemers, en 70ste minuut, nog altijd geen gebeurtenis...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef komrad het volgende:
3-2 nog maar een mijn beste def eraf met een knieblessure
ik heb trouwens ook geen penaltynemers ingesteld
* komrad hoopt
4-1 gewonnen van vbvdegraafschapquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef pekel het volgende:
2-0 voor, 92% balbezit en de 3de bekerronde is over 45 minuten een feit.
Ik ga die cheater wel aangeven.quote:
Lopen af verspreid van morgenavond 18:44 uur t/m zaterdagavond 19:00 uurquote:Dmitry Chervov -> 19 jaar, formi + 2 scoren/ matig passen, maakt zoals gezegd nog een kleine kans op u-20 van Kyrzygstan -> 1.2 miljoen
Henri Sominetti, 31 jaar, matig vleugelspel, matig pos, goed passen met redelijk ervaring en redelijk leiderschap -> 40k
Wijnand Sijbesma, 36 jaar, matig def met goed ervaring en matig leiderschap
Aijse Flikkenschild, 17 jaar, matig def, goed passen -> 0k
Richard O'Mahony, 23 jaar, briljant pos, zwak passen -> 1.8 mil
Geppino Tiribocchi, 25 jaar, uitmuntend pos, matig vleugel, matig def -> 1.2 mil
Kraig Arce,24 jaar, formi pos, slecht passen -> 550k
Julian Liebers, 25 jaar, formi pos, slecht pasen -> 550k
Darron Calloway, 29 jaar, goed keep met matig ervaring -> 140k
Paolo Biagiotti, 36 jaar, redelijk def, goed ervaring, redelijk leiderschap -> 300k
Euhm... 4-4-3 natuurlijkquote:
Niet weer... een andere optie die nog niet doorgelicht was en nu mijn u-20 niet veel kans maakt wel erg aantrekkelijk isquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef -J-D- het volgende:
En weer een nieuwe strategie voor maniack28... alles is mogelijk bij hem
Zeik niet zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Jaja ahum
Dat wil ik ook wel eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Terrestra het volgende:
Mijn Pull van afgelopen zondag is verkocht
Cleem Warmenhoven (90579075)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Losers United
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
3 904 995 ¤ door DizzyRascals
toch netjes dacht ik
stel dat dat een uitstekende spits was met redelijk passen en redelijk vleugel, zou dat nog meer opleveren denk je?quote:
Met speciality quick? Ik denk iets minder... dit is wel een heel extreem bedrag..vraag me af hoe lang het duurt voordat je dat eruit hebt... ik gok 3.2 mil ofzo dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
stel dat dat een uitstekende spits was met redelijk passen en redelijk vleugel, zou dat nog meer opleveren denk je?
Waarom? Als je geen excellent coach met 10 assistenten hebt, ga ik echt niet een speler van 3.8 miljoen zelf optrainen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef MyImmortal het volgende:
ik kan ook wel 4 miljoen gebruikenal had ik hem wel zelf doorgetraind waarschijnlijk
als ik zo bekijk valt dit toch goed mee?...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:19 schreef -J-D- het volgende:
Competitie: # 4 in VI.236
SDCPUTTEN
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Mn tegenstander in de cup
uitmuntend de tyfus!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef -J-D- het volgende:
Ik keek nog ff bij Grumpey. Ook door in de beker natuurlijk.
Maar zie zn middenveld van zondag:
Middenveld: uitmuntend (heel laag)
Tering.
Gewoon in de 3e ronde stranden.. is geen schande..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
heb je nog advies voor mij
ik verlies het MF en aanvallend is mijn tegenstander gelijkwaardig aan mijn def, lijkt me persoonlijk vrij kansloos
heb je natuurlijk gelijk inquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom? Als je geen excellent coach met 10 assistenten hebt, ga ik echt niet een speler van 3.8 miljoen zelf optrainen....
idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef -J-D- het volgende:
We hebben het hier wel over een V-deelnemer
-edit-quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 120
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsers
Geluk dwing je af... dat zei Johan Cruijff toch altijd? Alleen promotie naar V was geen gelukquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |