abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33883226

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • De Fokcup
  • Fok!Awards

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • Huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096
    #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102
    #103 | #104 | #105 | #106

Huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

Hattrick Fok!-Cup
    Dit topic gaat over de Fok!-Cup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

Hattrick Meeting topic
    Het topic waar alles over de diverse meetings wordt besproken. Meestal zie je er ook wel wat leuke foto’s staan 

Waar dient alle topics over Hattrick absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!-Hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
    [sub]De complete openingspost is hier te vinden
  • "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_33883255
    Fast tvp
    Signature
    pi_33883263
    Game on:

20-25 miljoen startkapitaal voor SP trainen
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    pi_33883282
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef komrad het volgende:
    idd niet verkapt, maar ik vraag me wel af hoeveel geld jij nodig denkt te hebben om SP te gaan trainen?
    Wel verkapt, anders zeg je gewoon dat je 2,5M te besteden hebt en dat je best even op mijn YP wil bieden met matig pm, matig wing en matig passen
    Signature
    pi_33883387
    Lorrie, dat is wel heel veel
    Ik kan zo veel niet ophoesten. Vraag is wel of ik echt zoveel goede basisspelers nodig heb
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_33883411
    ook maar een tvptje, ik hou het bijna niet meer bij
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
    pi_33883413
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_33883477
    Mijn plan was eigenlijk om SP te gaan trainen met min. formi gasten, dat levert ook meer op. Vandaar dat ik nu aan het sparen ben en me dus wat verliezen in de comp. en beker moet permiteren.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    pi_33883643
    dat kan ik dus ook doen, maar 25M ga ik niet bij elkaar krijgen zonder verkopen
      maandag 9 januari 2006 @ 22:01:50 #10
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_33883646
    Zo snel een nieuw deel
      maandag 9 januari 2006 @ 22:06:36 #11
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
      maandag 9 januari 2006 @ 22:09:38 #12
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33884081
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Lortnoc het volgende:
    Mijn plan was eigenlijk om SP te gaan trainen met min. formi gasten, dat levert ook meer op. Vandaar dat ik nu aan het sparen ben en me dus wat verliezen in de comp. en beker moet permiteren.
    Lorrie, ik ben het met je eens, ik ben nu zo goed als mogelijk mijn selectie op te tune'en naar formi of hoger allemaal. Er voldoen nu 21 man aan. het geld op de bank is nu slechts nog 5 miljoen maar. Dat ga ik dus nooit redden. Oftewel, het kost heel veel geld, en heb best goedkoop kunnen inslaan.
    Niet dat ik nu geen winst draai met SP training, maar op dit moment draai ik minder dan met verdedigen en moet daarnaast meer salaris betalen en ben veel geld kwijt wat niet in mijn team kan zitten. Over een seizoen hoop ik volledig goed te kunnen draaien.
    Begrijp niet verkeerd, een solid of een excellent met SP levert ook geld op, maar daarvan zijn 5000 andere teams die elk 50 spelers hebben al ruimschoots in voorzien.
    pi_33884210
    Hmm, nog 2 spelers en ik heb een alle dutch team
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
      maandag 9 januari 2006 @ 22:14:24 #14
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33884320
    SP Dat doe ik over 4 seizoenen
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_33884355
    grumpey, ik moet sowieso mijn strategie nog verder uitwerken, kan ik hier rekening mee houden
    pi_33884801
    Is SP dan zo'n enorme toegevoegde waarde voor een speler?

Zelf blijf ik lekker verdedigen trainen. Gaat lekker, alleen jammer dat je altijd op moet passen tegen 3-5-2 teams. Als je hoger komt kan je natuurlijk lekker gaan counteren (betere tegenstanders )
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      maandag 9 januari 2006 @ 22:26:36 #17
    45511 TimmyAsd
    pi_33884969
    09-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 627 080 ¤ ontvangen.

maandag 9 januari 2006 @ 22:27:43 #18
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33885025
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef TimmyAsd het volgende:
    09-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 627 080 ¤ ontvangen.

Lekker
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_33885058
    niet gek timmy
      maandag 9 januari 2006 @ 22:29:44 #20
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_33885127
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    Hmm, nog 2 spelers en ik heb een alle dutch team
    Dat scheelt wel lekker qua salaris
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_33885145
    Topics gaan toch te snel vind ik, komt door al die nieuwelingen

Ben nu wat aan het investeren voor nieuwe trainees, zoek nu op redelijke vleugel met goed passen.
    Voor een LT en een paar ST's
    En natuurlijk het nodige geld verdienen met skilltraden
      maandag 9 januari 2006 @ 22:32:25 #22
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33885244
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:
    nee, maar het is exotisch, en het klinkt wel grappig. En ik hoop er op de lange termijn minder naar om te hoeven kijken door SP training.
    def training is nog altijd het meest rendabel qua geld, zeker als je normaal budget hebt.
      maandag 9 januari 2006 @ 22:32:46 #23
    45511 TimmyAsd
    pi_33885261
    Was ook wel nodig
      maandag 9 januari 2006 @ 22:43:08 #24
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33885804
    Téévéépéé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PM training!

OP moet btw aangepast worden! (Nieuwe awards, nieuwe topics)
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      maandag 9 januari 2006 @ 22:50:48 #25
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_33886175
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Daemon19 het volgende:
    OP moet btw aangepast worden! (Nieuwe awards, nieuwe topics)
    Nieuwe logo's
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_33886556
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Nieuwe logo's
    inderdaad ik heb die van mij ook al een aantal keer de revue laten passeren, maar hij staat er nog steeds niet bij
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_33887265
    Wat gaat het snel met die topics, goedendag Gerard.
    pi_33887717
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:

Zelf blijf ik lekker verdedigen trainen. Gaat lekker, alleen jammer dat je altijd op moet passen tegen 3-5-2 teams. Als je hoger komt kan je natuurlijk lekker gaan counteren (betere tegenstanders )
    ik vind t juist heerlijk tegen 3-5-2 teams, met hun middenveld, dat is ideaal voor 5-3-2 CA. de meeste problemen komen met forward trainers, met een te hoge aanvalsrating...

wie zich nog in wil schrijven voor vinnie jones? schnell!!
    [Hattrick] Vinnie Jones Award (Deel 2)

topics gaan inderdaad tering snel
      maandag 9 januari 2006 @ 23:33:53 #29
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33887869
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
    topics gaan inderdaad tering snel
    En dan is the awardwinning uber-spammer niet eens aanwezig!!
    pi_33888485
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

En dan is the awardwinning uber-spammer niet eens aanwezig!!
    Heb komrad toch al een paar keer zien posten
    pi_33888744
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef KaheemSaid het volgende:
    Wat gaat het snel met die topics, goedendag Gerard.
    ja gaat idd snel, ook gegroet Siebren

ff een vraag voor de mensen die HT Ratings gebruiken, zit HT Ratings er vaak heel erg naast als het gaat om het voorspellen van wedstrijden of is het vrij precies daarin? (indien het vrij precies is daarmee, dan gloort er voor mij een eventuele bekerstunt)
      dinsdag 10 januari 2006 @ 00:01:47 #32
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_33888861
    hier nog een tvp
      dinsdag 10 januari 2006 @ 00:03:05 #33
    66186 foetre
    pi_33888919
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja gaat idd snel, ook gegroet Siebren

ff een vraag voor de mensen die HT Ratings gebruiken, zit HT Ratings er vaak heel erg naast als het gaat om het voorspellen van wedstrijden of is het vrij precies daarin? (indien het vrij precies is daarmee, dan gloort er voor mij een eventuele bekerstunt)
    soms wel soms niet
    het is gewoon een indicatie
    pi_33888985
    dan hoop ik maar dat ie et dit keer wel bij het rechte eind heeft
      dinsdag 10 januari 2006 @ 00:09:38 #35
    66186 foetre
    pi_33889194
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:04 schreef MrMoon het volgende:
    dan hoop ik maar dat ie et dit keer wel bij het rechte eind heeft
    zolang je HT Ratings maar ni de schuld geeft als er wat fout gaat,maar die gare manager
    pi_33889417
    idd, HT ratings geeft indicaties, net als alle andere hulpprogramma's trouwens
    vertrouw alleen op je eigen gezond verstand
      dinsdag 10 januari 2006 @ 00:18:05 #37
    66186 foetre
    pi_33889507
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
    idd, HT ratings geeft indicaties, net als alle andere hulpprogramma's trouwens
    vertrouw alleen op je eigen gezond verstand
    Das bij hem het grote probleem
    pi_33891094
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef foetre het volgende:

[..]

Das bij hem het grote probleem
    hmmz je kent me wel heel erg goed zeg, bijna angstaanjagend
      dinsdag 10 januari 2006 @ 01:16:35 #39
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33891226
    Wat vind men trouwens van onze nieuwe bondscoach CHPP-redeker en 'assistent' MOD-Palomar?
    Vergelijkbaar met het duo Van Basten-Van 't Schip, qua organisatie.
    Beide bondscoach, maar 1 bondscoach en de ander assistent, als je begrijpt wat ik bedoel..
    pi_33891390
    Ik heb geen vertrouwen in die redeker omdat zijn ht-ratings scout tool voor geen meter klopt(e). Als je daar zelf niet achter komt..tsja.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 08:51:57 #41
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33893936
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 01:24 schreef Lortnoc het volgende:
    Ik heb geen vertrouwen in die redeker omdat zijn ht-ratings scout tool voor geen meter klopt(e). Als je daar zelf niet achter komt..tsja.
    Denk dat het probleem in zijn scout tool zit, dat dat ding de totale hoogte van de skills aangeeft icm tsi, niet de hoogte van bijv. de scoren skill. Volgens mij wordt het salaris ook niet mee genomen, dus heel erg accuraat is het niet. In mijn ervaring werkt het wel erg goed voor redelijk/matig scoren met weinig bijstats, maar onderstussen weet ik zelf ook wel wanneer die stijgen
    pi_33894435
    Ik heb ruim 100k te besteden, en wil deze nu in een coach stoppen ipv een spits, omdat ik een zak coach, zwak leider en met wonderbaarlijk ervaring. Wat kan ik het beste doen dan? Welke skills zijn het belangrijkst?
    pi_33894617
    ligt eraan wat je traint. Zelf wil ik voor een goed goed gaan verdedigend....
    pi_33895202
    redelijk coach, slecht leiderschap. Kost net geen 80k (als je dat bedoelt). Zwak coach heb je natuurlijk niks aan en matig coach is ook niet veel beter.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_33895536
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:15 schreef Lennox het volgende:
    redelijk coach, slecht leiderschap. Kost net geen 80k (als je dat bedoelt). Zwak coach heb je natuurlijk niks aan en matig coach is ook niet veel beter.
    Bedankt, dan doe ik dat maar.
    pi_33895581
    Spaar even door voor een solid coach zou ik zeggen, die moet je uiteindelijk toch hebben. Pak daar dan gewoon de goedkoopste van.
    pi_33896197
    Als je goed/slecht coach neemt, dan ben je 2xxk kwijt. Kan je nu toch beter zo lang een redelijk coach nemen (hebben heel veel lagere teams).
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:01:39 #48
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33896393
    Tsja... wij kunnen niet in twistedlogic zn team kijken.. ik zou zeggen, kan je 300k missen, koop dan een goed/slecht coach... scheelt weer 1 week, verdien je zo terug en uiteindelijk profiteer je er meer van
    pi_33896440
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef MrMoon het volgende:

[..]

inderdaad ik heb die van mij ook al een aantal keer de revue laten passeren, maar hij staat er nog steeds niet bij
    ik beloof plechtig dat ik morgen er wat aan ga doen . . . .

ik heb het ook zo verdomd druk
    pi_33896602
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
    Tsja... wij kunnen niet in twistedlogic zn team kijken.. ik zou zeggen, kan je 300k missen, koop dan een goed/slecht coach... scheelt weer 1 week, verdien je zo terug en uiteindelijk profiteer je er meer van
    Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:11:48 #51
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33896686
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.
    Dan lijkt me dat een goeie optie.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:59:07 #52
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_33897957
    Jeuses... Teringsnel zeg
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_33899068
    jeuj, ik heb een lekkere speler verkocht en 3,5 mln ontvangen sta nu 3,77 mln in de plus (duh). Maar wil teveel.
    - Wil nog een (reserve) middenveldertje, zit hierbij aan iemand te denken met minstens briljant positiespel.
    - Daarnaast wil ik ook nog een goed/goed coach kopen en dat kost me ook 2,55 mln. dat gaat me dus niet allebei lukken

Voor de coach moet ik ook nog wachten tot de financiele update zondag want bij het aannemen van een externe coach wordt er gekeken naar het geld wat ook daadwerkelijk op de bank staat :(
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
    pi_33899464
    Zou nooit een briljante als reserve nemen, heb zelf excellent/solid reserves. Mocht het echt uit de hand lopen en iemand lang geblesseerd zijn koop ik dan wel een echte. Je wil toch niet iemand van 2 miljoen op de bank hebben zitten
    pi_33899738
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef Lortnoc het volgende:
    Zou nooit een briljante als reserve nemen, heb zelf excellent/solid reserves. Mocht het echt uit de hand lopen en iemand lang geblesseerd zijn koop ik dan wel een echte. Je wil toch niet iemand van 2 miljoen op de bank hebben zitten

maar je hebt sowieso wel minstens een briljante middenvelder nodig als je 532 blijft spelen met 3 centrale mids. dan moet je middenveld omhoog.
    die goed/goed coach is wel een goede investering
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:34:28 #56
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33900838
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:38 schreef pvrens het volgende:
    jeuj, ik heb een lekkere speler verkocht en 3,5 mln ontvangen sta nu 3,77 mln in de plus (duh). Maar wil teveel.
    - Wil nog een (reserve) middenveldertje, zit hierbij aan iemand te denken met minstens briljant positiespel.
    - Daarnaast wil ik ook nog een goed/goed coach kopen en dat kost me ook 2,55 mln. dat gaat me dus niet allebei lukken

Voor de coach moet ik ook nog wachten tot de financiele update zondag want bij het aannemen van een externe coach wordt er gekeken naar het geld wat ook daadwerkelijk op de bank staat :(
    Waarom koop je geen redelijk ervaring/ goed leiderschap speler? Kost ongeveer 250k, je laat hem spelen en hij popt vanzelf Mjah, misschien is het niet handig als die speler slechts redelijk def ofzo heeft ivm je competitie.. maar goed... het is iig veel goedkoper
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:53:27 #57
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33901429
    Zit toruwens even te kijken naar wat stads bij Alltid Hattrick.. stats van onze Federatie om precies te zijn.... en ik kom tot een schokkende ontdekking, 14% van onze leden (dat zijn 11 leden) spelen op zondag nog steeds 4-4-2 Waarom mensen? Vertel mij dat eens? 4-4-2 is de meest zinloze speelwijze, je verliest een traineeplek op deze manier
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:55:05 #58
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33901490
    Ik sta btw wel heel mooi bijna laatste qua hatstats

Totaal: 92 Def: 34 Mid: 18 Aanval: 40 Kristiansund V.27
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:00:10 #59
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_33901677
    Hmmmmmmmm...

Ik heb helemaal geen hatstats gehaald...
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_33902050
    Ik heb afgelope zondag een kansloze verliespartij geleden. Ik speel 5-3-2 en tegenstander speelt 3-5-2, hij centrum aanval en ikke counteren. Ik heb geen kans gecreerd, de speler waar ik komende week tegen moet is ongeveer even goed en speelt ook 5-3-2 met centrum aanval.Weet iemand een alternatief voor 532? ik wil het liefst wel al mijn trainees laten spelen.....
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
    pi_33902187
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef maniack28 het volgende:
    Ik sta btw wel heel mooi bijna laatste qua hatstats

Totaal: 92 Def: 34 Mid: 18 Aanval: 40 Kristiansund V.27
    Ik hoor nog onder je, maar ik sta er niet tussen.

Totaal: 82 Def: 40 Mid: 18 Att: 24 nicker100 X.286
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:13:28 #62
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33902206
    5-4-1? Maar dan moet je wel een goeie spits hebben, of je mids aanvallend zetten... of je zou kunnen proberen je spits dan naar de wing te laten spelen+een goeie vleugelspeler aanvallend zetten en op die manier aan een kant een goeie aanval creeren. Spitsen met een speciality als snel of onvoorspelbaar willen ook nog weleens helpen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:14:30 #63
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33902253
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik hoor nog onder je, maar ik sta er niet tussen.

Totaal: 82 Def: 40 Mid: 18 Att: 24 nicker100 X.286
    Maar ik speel in de V Mjah.. je weet het verhaal Heb trouwens wel wat leuke stijgers al gekocht
    pi_33902475

Net ff gemaakt met paint, leuk als logo? TIjdelijk dan tenminste
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:21:48 #65
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33902539
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef twisteddlogic het volgende:
    [afbeelding]

Net ff gemaakt met paint, leuk als logo? TIjdelijk dan tenminste
    Ziet er leuk uit hoor! Netjes als je dat met paint gedaan hebt
    pi_33902592
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit hoor! Netjes als je dat met paint gedaan hebt
    Heb ergens een logo van internet gehaald en die met paint wat veranderd

Vond wel dat er wat linksboven moest, dus dan maar het oprichtingsjaar
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:24:48 #67
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33902672
    Is Hattrick bij jullie ook zo traag?
    pi_33902715
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
    Is Hattrick bij jullie ook zo traag?
    Bij mij is alles traag.
    Stage
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:32:30 #69
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33902994
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Bij mij is alles traag.
    Stage
    pi_33903157
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Heb je niet een sterspeler die een paar ton op kan brengen? Een goed/slecht coach is de investering absoluut waard.
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_33903242
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Heb je niet een sterspeler die een paar ton op kan brengen? Een goed/slecht coach is de investering absoluut waard.
    Nee
    Mijn sterspeler heb ik net verkocht, en die leverde 150k op, maar ik stond 2k in de min
    pi_33903419
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Nee
    Mijn sterspeler heb ik net verkocht, en die leverde 150k op, maar ik stond 2k in de min
    ach, 1 seizoen geleden was het ook nog hangen en wurgen voor me financieel gezien. als je een beetje goed managet gaat dat wel over
    pi_33903521
    hattrick was ff erg sloom....nu doet ie het bij mij weer netjes
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:53:37 #74
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33903718
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef halleekes het volgende:
    hattrick was ff erg sloom....nu doet ie het bij mij weer netjes
    Glucklich Dan kan ik nog een popper aanschaffen
    pi_33903737
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef maniack28 het volgende:
    Zit toruwens even te kijken naar wat stads bij Alltid Hattrick.. stats van onze Federatie om precies te zijn.... en ik kom tot een schokkende ontdekking, 14% van onze leden (dat zijn 11 leden) spelen op zondag nog steeds 4-4-2 Waarom mensen? Vertel mij dat eens? 4-4-2 is de meest zinloze speelwijze, je verliest een traineeplek op deze manier
    ik ben wel benieuwd eigenlijk wie 3-4-2, 3-5-1 of 2-5-2 spelen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:55:52 #76
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33903793
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd eigenlijk wie 3-4-2, 3-5-1 of 2-5-2 spelen
    Zijn dat niet de teams waarbij er iemand met rood vanaf gegaan is?
    pi_33904059
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zijn dat niet de teams waarbij er iemand met rood vanaf gegaan is?
    wordt er niet aan het begin gekeken naar de opstellingen maar pas aan het eind van de wedstrijd?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:10:56 #78
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33904309
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wordt er niet aan het begin gekeken naar de opstellingen maar pas aan het eind van de wedstrijd?
    Ik zou het niet weten
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:31:40 #79
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33904972

[ Bericht 90% gewijzigd door maniack28 op 10-01-2006 15:47:24 ]
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:32:25 #80
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33904997
    The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.

Komt gewoon door die fucking Hattrick Masters loting... vuile lijers

Hoogste bod:
    87 800 ¤ door Contado F.C.
    Het bieden is geëindigd!

Die gaat poppen naar uitstekend en levert na vrijdag gewoon 200-240k op Tering man.. word ik weer lekker genaaid hier...
    pi_33905218
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef maniack28 het volgende:
    godverdegodver de tyfushattirck! Hij ligt eruit en over 1 minuut loopt die popper af waar ik al een half uur op zit te wachten... en dan heeft die vuile klootzak hem voor 80k!! Godverdetyfus.. wanneer draaien die servers nou eens goed!!!
    Kan opzich ook wel wat minder. Maar dat is dus de reden dat ik nooit wacht met bieden op het moment dat ik een hoger bod zie zo kort voor de deadline, dan kun je jezelf tenminste niets verwijten. Nu wel.

En het wil soms helpen om op 2 verschillende servers te gaan zitten, soms ligt het puur aan één server...
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:42:07 #82
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33905327
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Kan opzich ook wel wat minder. Maar dat is dus de reden dat ik nooit wacht met bieden op het moment dat ik een hoger bod zie zo kort voor de deadline, dan kun je jezelf tenminste niets verwijten. Nu wel.

En het wil soms helpen om op 2 verschillende servers te gaan zitten, soms ligt het puur aan één server...
    Lees al meer mensen die er problemen mee hadden... Was trouwens 4 minuten voor de deadline dat ik eruit lag en 1 minuut daarna kwam ik weer binnen. Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs... sommige mensen gaan al uren van tevoren bieden.. dat drijft de prijs alleen maar hoger
    pi_33905554
    Ik bied meestal ook binnen de 3 minuten grens.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:51:22 #84
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33905697
    Ik vind gewoon dat mensen met supporter op een andere (betere) server mogen zitten... net als met filefront of iets dergelijks.. betalen = zekerheid dat je toegang hebt... niet betalen = geen zekerheid..

edit - en hij was weer even down

[ Bericht 24% gewijzigd door maniack28 op 10-01-2006 16:02:38 ]
    pi_33906056
    Tvp
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
    pi_33906118
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
    Ik vind gewoon dat mensen met supporter op een andere (betere) server mogen zitten... net als met filefront of iets dergelijks.. betalen = zekerheid dat je toegang hebt... niet betalen = geen zekerheid..
    mee eens, dat zou wel een goede extra zijn aan het supporter zijn
      dinsdag 10 januari 2006 @ 16:05:31 #87
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33906208
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Lees al meer mensen die er problemen mee hadden... Was trouwens 4 minuten voor de deadline dat ik eruit lag en 1 minuut daarna kwam ik weer binnen. Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs... sommige mensen gaan al uren van tevoren bieden.. dat drijft de prijs alleen maar hoger
    Haha.. idd..
    Van die mensen die al een dag voor de deadline aan een bidwar beginnen..
    Dan ook echt 11e klassers die elkaar telkens met ¤1.001 overbieden rond de 30k op een formidabele speler..

[ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 10-01-2006 16:13:50 ]
    pi_33906738
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:
    Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs...
    Te laat overbieden leidt tot geen speler...

Alles binnen 10 minuten bid ik gewoon, of er moet geen bod opzitten dan wacht ik wat langer.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 16:28:54 #89
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33907006
    4 stijgers gekocht Komen er nog wel een handvol bij deze week

Morten Carlsen
    TSI = 860, 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: matig
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Alaric Dutoit
    TSI = 1 030, 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: zwak
    Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
    Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Grigor Georgiev
    TSI = 910, 18 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
    Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Ralph Uhlich
    TSI = 700, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Positiespel: slecht Passen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
      dinsdag 10 januari 2006 @ 16:30:04 #90
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33907045
    Bedoel je spelers die niet gestegen zijn of spelers die weining training nodig hebben voordat ze gaan stijgen?
    pi_33907347
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:

edit - en hij was weer even down
    Inderdaad zou een goeie aanvulling op het supporterschap zijn. Hierdoor zullen ze ook misschien nog wel eens meer supporters kunnen trekken.
    Signature
    pi_33907377
    Vraagje: heb 4 20 jarige middenvelders, wil ze of doortrainen to het eind van dit seizoen (dan zijn ze ongeveer ammel uitmuntend) en vervolgens verkopen of ik wil ze het seizoen erop nog trainen en dan doorverkopen. Wat is verstandiger?
    What's "God"?
    You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
    Tsv Grastrappers (504918)
    pi_33907393
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef CJay het volgende:
    Vraagje: heb 4 20 jarige middenvelders, wil ze of doortrainen to het eind van dit seizoen (dan zijn ze ongeveer ammel uitmuntend) en vervolgens verkopen of ik wil ze het seizoen erop nog trainen en dan doorverkopen. Wat is verstandiger?
    verkopen en 17 jarige ervoor terug kopen...
      dinsdag 10 januari 2006 @ 16:51:08 #94
    65997 Oldbie
    pi_33907818
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik heb mijn 20 jarige formidabele middenvelders ook verkocht. Ben nu naarstig op zoek naar goede vervangers maar DAMN wat is het duur
    Ik heb nu een goede en een uitstekende middenvelder op het oog.....zijn niet hoog maargoed.....of ik zoek nog ff verder naar hoog goed of hoog uitstekend. Zondag is nog ver weg
    pi_33908627
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:28 schreef maniack28 het volgende:
    4 stijgers gekocht Komen er nog wel een handvol bij deze week
    ....
    Toch maar shooting dus?
    pi_33909595
    damn waar zien jullie dat hoog goed of hoog uitstekend aan, ben al blij als ik van mijn eigen spelers weet wanneer ze een niveau beter worden :S
    What's "God"?
    You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 18:03:55 #97
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_33910269
    T V P

Als het mee zit met de conditiestijgingen ga ik aanstaande zondag tegen een botteam debuteren met mijn nieuw, verjongde gerenoveerde middenveld Hopelijk gaat dit zo goed dat ik binnenkort niet meer alles op het middenveld hoef te mikken (wingers TM enzo). Daarna de vorm omhoog en ik kan hopelijk spreken van een 7e divisie waardig team

Positiespel, here I come
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_33910342
    quote:
    Zbyszek Rzeszutko (31334650) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 6
    23 jaar, matig in vorm, geblesseerd (6 weken)
    Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: flag Polska
    Total Skill Index (TSI): 4 000
    Loon: 6 576 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Hoolieganzen
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
    TSI: 4000

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Positiespel: briljant Passen: slecht
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
    Omdat bovenstaande speler 6 weken dood is, heb ik maar een tijdelijke vervanger gekocht (bij gebrek aan wisselspelers).
    De vervanger is direct inzetbaar gezien vorm en conditie.
    quote:
    Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag België
    Total Skill Index (TSI): 3 010
    Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Hoolieganzen
    Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: formidabel Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    pi_33910354
    Joralf, zou jij niet eens aan een uitstekende coach denken
    Net als Jonks (toch?)

Ik zou dat in de toekomst ook moeten doen, meer kan op stijgers binnen mijn team
    pi_33910496
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Omdat bovenstaande speler 6 weken dood is, heb ik maar een tijdelijke vervanger gekocht (bij gebrek aan wisselspelers).
    De vervanger is direct inzetbaar gezien vorm en conditie.
    [..]
    Leuke tijdelijke vervanging, maar verwacht er niet te veel van; je ratings gaan hoe dan ook achteruit.. Briljant is toch 2 niveau's hoger .. maar goed, zonder ben je helemaal de pineut..
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_33910525
    Idd.. had 3 briljant en een formi WTM
    Nu 2 briljant, 1 formi en formi WTM.. moet maar ff..
    pi_33910661
    trouwens, 9 assistent-trainers en 10, dat maakt toch niet veel verschil uit hé?
    Zoja, dan kick ik mijn keepertrainer eruit en haal ik mijn 10de assistent-trainer
    pi_33910670
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef halleekes het volgende:
    Ik heb afgelope zondag een kansloze verliespartij geleden. Ik speel 5-3-2 en tegenstander speelt 3-5-2, hij centrum aanval en ikke counteren. Ik heb geen kans gecreerd, de speler waar ik komende week tegen moet is ongeveer even goed en speelt ook 5-3-2 met centrum aanval.Weet iemand een alternatief voor 532? ik wil het liefst wel al mijn trainees laten spelen.....
    kansloos? was maar 1-0.. maar goed, je hebt idd geen kans gehad...wat het probleem bij jou is, is de aanval. de verdediging is sterk zat. zet dus bijvoorbeeld wingers in, als je die hebt. dan maar 2 of zelfs maar 1 centrale middenvelder, dat maakt niet zoveel uit bij counter. middenveld mag je gerust inleveren voor pure aanvalskracht
    plus probeer je counterskill (nu solid/goed) wat omhoog te krijgen voor effectief counteren. dus bij trainees letten op passen!!

@joralf: met 4-4-2 kun je gerust trainen, winger, keeper, SP
    pi_33910714
    Luitjes, weer een speler verkocht, voor een kleine 1,5M

probleem is wel dat ik nog wel een trainee nodig heb voor morgen en nog veel moet doen vanavond. Wordt nog lastig

@VK, was lysko
    pi_33911399
    Ik heb begroting gemaakt voor komend seizoen; iig een kort plan om team weer wat te verfrissen en verbeteren

Wat ik nodig heb:
    -Goed coach, redelijk of goed leiderschap.
    -Sterke winger.
    -minimaal 2 17 jarige trainees voor lange termijn.

Wat ik heb en niet altijd in basis speelt:
    -Salvador Amachantoux - 23 jaar - (38172067) - Supernatural PM +2
    -Dorus van 't Schip - 22 jaar - (46898292) - World Class PM + 6

Amachantoux staat nu in de verkoop. Voor 4.650.000 maar ik verwacht hem voor rond de 4.300.00 te verkopen. Van 't Schip doet er nog 3 weken over om te stijgen naar supernatural, waarbij ook hij voor rond de 4.300.000 verkocht moet kunnen worden.

Bij elkaar zou dat dus rond de 8.6 mln op moeten leveren..

Dan heb ik nog een winger, Joeri van den Brink. Aangezien ik winger wil kopen kan ik er één verkopen. Van den Brink zou rond de 1.4 mln op moeten leveren.

Dat maakt 10 miljoen in theorie.

Wat ik wil doen
    Na verkoop Amachantoux:
    -Goed coach, redelijk leiderschap kopen: 1 758 500 ¤
    -Winger kopen: rond de 3 000 000 ¤

Na verkoop van den Brink en van 't Schip:
    -2 17 jarige kansrijke trainees kopen (1 000 000 ¤ - 2 500 000 ¤ per stuk. Vereiste: hoog passing)

Aankoop van de trainees vind plaats om en nabij week 5.

Kosten zijn 6 758 500 ¤ tot 9 758 500, afhankelijk wat voor trainees ik koop (en wat voor winger, maar rond 3 mln moet er wat leuks te vinden zijn).

Hiermee win ik in ieder geval 48 448 ¤ aan salaris (waarmee ik op ongeveer 122K salaris kom te zitten). Dit is 23K meer dan vorig seizoen en mee te leven... Verder meer aanvallend vermogend oor wingers. Alleen meer blessuregevoelig en kansloos in de Fok!Cup...

Zie ik wat over het hoofd?
    pi_33911436
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef qyn het volgende:
    -heel verhaal-
    Sinds wanneer speel jij actief Hattrick?
    pi_33911544
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:36 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Sinds wanneer speel jij actief Hattrick?
    Ik log vaker in dan jij

(en lees hier eigenlijk ook alles mee .. ben meer het stille type )
    pi_33911548
    pi_33911590
    Ik speel in competitie ook nog (te vaak) 4-4-2. Om toch op het middenveld genoeg mankracht te hebben om een wedstrijd te winnen. Tegen BOT's kan ik sowieso 5-3-2 spelen.....

Tot Def Mid Att
    123 62 24 37

Maatje van me staat eerste in div IX qua hatstats/sterren enzo
    pi_33911591
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:40 schreef -J-D- het volgende:
    Maar goed dat de irc stats niet online staan, anders geloofde niemand me
    pi_33911599
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
    trouwens, 9 assistent-trainers en 10, dat maakt toch niet veel verschil uit hé?
    Zoja, dan kick ik mijn keepertrainer eruit en haal ik mijn 10de assistent-trainer
    Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?

Jonks en ik hebben ook 10 assistent-trainers en geen keeperstrainer.
    pi_33911679
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Wat ervaar jij met de vorm van je keeper? Heb het idee dat die gemiddeld hoger is als ik keeperstrainer hou. (wel 's mee gevogeld).
    pi_33911868
    Ik ga nu een redelijk coach aannemen, maar wat kan ik dan het beste als leiderschap nemen?
    pi_33911941
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef REFUSED het volgende:

[..]

ik vroeg me af, 10 assistent trainers, kan je hiermee sneller trainen?
    Of maakt dat niet veel uit?
    Zoja, dan maak ik van mijn keepertrainer een assisten trainer, dan heb ik 10 assistent trainers
    pi_33911951
    slecht, meer kon je toch niet betalen?

Over een tijdje mik je hem eruit en dan koop je goed/slecht. Heb je van die 80k toch een seizoen profijt.
    pi_33912048
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef qyn het volgende:
    Verhaal waarin duidelijk werd dat er een winger gekocht moet worden bij de winger leverancier
    Hoe lang kan je ermee wachten?
    Want ik zal binnen een paar weken een
    quote:
    Emil Perelman (55934690)
    20 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
    Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Israel
    Total Skill Index (TSI): 30 970
    Loon: 17 112 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Azzez

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    te koop staan
    pi_33912359
    quote:
    Roy Odijk (69217147)
    56 jaar, slecht in vorm, gezond
    Een zwak coach die verdedigend is ingesteld.
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
    Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider.
    Dit was mijn oude
    quote:
    Robert Janssen (12590153)
    47 jaar, slecht in vorm, gezond
    Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
    Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
    Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
    En dit is mijn nieuwe coach. Toch een aardige vooruitgang
    pi_33912381
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hoe lang kan je ermee wachten?
    Want ik zal binnen een paar weken een
    [..]

te koop staan
    Zoiets, maar dan bij voorkeur met redelijk positiespel of hoger
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:05:45 #119
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_33912475
    qyn is alive
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_33912558
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef The_Hives het volgende:
    qyn is alive
    Wie ben jij

-edit- Ow wacht.. er daagt me iets van een neger en een speler genaamd Alexsdlfjksldfssososooososiiooosson
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:08:42 #121
    50936 The_Hives
    pi_33912594
    een toevallige passant
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:10:01 #122
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33912650
    Aan het eind van het vorig seizoen, was er een jeugdspeler met 2x uistekend en 3x goed.
    Ik dacht Uitstekend verdedigen en vleugelspel en goed scoren, passen en pm of spelhervatten, maar weet ik niet zeker.
    Maar weet iemand voor hoeveel die uiteindelijk is verkocht?
    pi_33912748
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:02 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dit was mijn oude
    [..]

En dit is mijn nieuwe coach. Toch een aardige vooruitgang
    Ik snap niet dat je zo lang nog met zwak coach hebt getrained.

Was mn 1e verandering in mn team toen ik deze kreeg.
    pi_33913269
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef qyn het volgende:

[..]

Zoiets, maar dan bij voorkeur met redelijk positiespel of hoger
    dan heb je een lagere winger skill, en als je passen erbij wilt, veel lager
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:27:54 #125
    65997 Oldbie
    pi_33913364
    Een newbie vraag: wat heb je aan spelhervatting bij je spelers?
    De ratings van een speler stijgt niet bij een hoge spelhervatting. Alleen kan hij een een penalty of vrije trap nemen.....verder is het een beetje nutteloos. Of niet?
    pi_33913378
    quote:
    Deze speler behartigt zijn eigen belangen en is momenteel clubloos.
    Dat is mijn vorige coach, heb ik nu ontslagen.

Wat kan je daar nu mee?
    pi_33913572
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Oldbie het volgende:
    De ratings van een speler stijgt niet bij een hoge spelhervatting. Alleen kan hij een een penalty of vrije trap nemen.....verder is het een beetje nutteloos. Of niet?
    Daarom heb je ook een enorm hoge startkapitaal nodig
    Je koopt spelers met stats van formidabel of hoger
    Middenvelders, verdedigers, wingers, aanvallers
    Allemaal best of the best

Dan train je hun SP, (alle spelers trainen mee)
    en verkoop je ze weer met winst, want een middenvelder met dezelfde stats is aantrekkelijker als die bijvoorbeeld wonderbaarlijk SP heeft
    pi_33913592
    quote:
    Dat vroeg ik me ook af.
    Heb het zin om een formidabel spelhervatter met matig scoren en redelijk PM erin te zetten ipv een goed PM zonder bijstats? Mijn beste SP nu is matig, dus daar kan ik misschien nog wel wat goaltjes mee maken dan
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:33:50 #129
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33913597
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 17:13 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Toch maar shooting dus?
    Nope.. zijn gewoon poppers.. deze week nog de beker winnen... misschien dat ik volgende week shooting doe.. maar de vraag is of dat niet nadelig is voor mijn "echte" spitsen... die krijgen dan dus maar 40% van hun echte scoren training en het duurt dan verdomd lang voordat ze stijgen.. en zeker mijn 18 jarige uitstekend/goed met speciality kan ik dat eigenlijk niet aandoen. Ik denk erover om gewoon scoren te blijven trainen en iedere week 10 extra spitsen te hebben die hoog zitten en bijna gaan poppen (drippling dus, voor de newbie's ), misschien wel meer, maar dat moet ik nog even zien.. ik ben niet zo heel goed in het inschatten van spelers die gaan poppen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:35:31 #130
    65997 Oldbie
    pi_33913675
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Daarom heb je ook een enorm hoge startkapitaal nodig
    Je koopt spelers met stats van formidabel of hoger
    Middenvelders, verdedigers, wingers, aanvallers
    Allemaal best of the best

Dan train je hun SP, (alle spelers trainen mee)
    en verkoop je ze weer met winst, want een middenvelder met dezelfde stats is aantrekkelijker als die bijvoorbeeld wonderbaarlijk SP heeft
    Het heeft dus weinig tot geen toegevoegde waarde voor in een wedstrijd.
    Ik zit nu namelijk naar dit te staren:
    quote:
    Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Spelmaken: uitstekend Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
    Staat voor 275k te koop....loopt om 19:56 af. Maar is het de moeite waard? Zal hij bij formidabel PM veel winst opleveren?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:36:01 #131
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33913695
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af.
    Heb het zin om een formidabel spelhervatter met matig scoren en redelijk PM erin te zetten ipv een goed PM zonder bijstats? Mijn beste SP nu is matig, dus daar kan ik misschien nog wel wat goaltjes mee maken dan
    SP trainen gaat heel snel... 2 weken voor 1 niveau dacht ik. Bovendien krijgen alle 50 spelers in je selectie training. Je koopt dus 50 jonge spelers, lieftst met een beetje een goeie hoofdstat -> formi of hoger en die train je op naar heel hoog spelhervatten... daar kan je dik mee cashen, alleen moet je wel het startkapitaal hebben om er mee te beginnen.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:37:55 #132
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33913786
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Het heeft dus weinig tot geen toegevoegde waarde voor in een wedstrijd.
    Ik zit nu namelijk naar dit te staren:
    [..]

Staat voor 275k te koop....loopt om 19:56 af. Maar is het de moeite waard? Zal hij bij formidabel PM veel winst opleveren?
    Denk niet dat hij bij 275k blijft hangen Spelers met veel SP en dan bedoel ik dus veel scoren veel goals en icm koppen spelers kan dit tot veel events leiden. Naar mijn idee is een speler met SP een must voor iedere deftrainer, omdat hij op die manier toch de nodige (belangrijke) goals kan scoren. Samen met 10 spelers die allemaal kunnen kopen is dit een ideale situatie
    pi_33913828
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

SP trainen gaat heel snel... 2 weken voor 1 niveau dacht ik. Bovendien krijgen alle 50 spelers in je selectie training. Je koopt dus 50 jonge spelers, lieftst met een beetje een goeie hoofdstat -> formi of hoger en die train je op naar heel hoog spelhervatten... daar kan je dik mee cashen, alleen moet je wel het startkapitaal hebben om er mee te beginnen.
    Ik weet dat het daarom zin heb om het te trainen, maar heeft het voor mij zin om die formidabel SP erin te zetten op zondag, is ook een trainee.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:39:17 #134
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33913855
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dat is mijn vorige coach, heb ik nu ontslagen.

Wat kan je daar nu mee?
    Niks, je kan hem gewoon ontslaan
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:39:50 #135
    65997 Oldbie
    pi_33913881
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij bij 275k blijft hangen Spelers met veel SP en dan bedoel ik dus veel scoren veel goals en icm koppen spelers kan dit tot veel events leiden. Naar mijn idee is een speler met SP een must voor iedere deftrainer, omdat hij op die manier toch de nodige (belangrijke) goals kan scoren. Samen met 10 spelers die allemaal kunnen kopen is dit een ideale situatie
    Hij is al 19 en staat nu nog op 275k (vraagprijs)
    Voor mij alleen leuk om 1 niveau PM op te trainen en dan weer weg te doen.....ik zal hem in de gaten houden.....
    pi_33913927
    en je kan elke week 25 stijgers melden
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:40:47 #137
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33913928
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik weet dat het daarom zin heb om het te trainen, maar heeft het voor mij zin om die formidabel SP erin te zetten op zondag, is ook een trainee.
    formidabel is niet super qua sp, ik geloof dat het vanaf wonderbaarlijk interessant werd. Er was zo'n schema ofzo voor of een vuistregel, dat een speler met bepaalde sp een keeper met bepaalde keeperskills vaak passeert ofzo... Misschien eens aan Komrad vragen, die had ook een SP-speler.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:41:48 #138
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33913974
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
    en je kan elke week 25 stijgers melden
    Geef jij eens een passend antwoord op de vraag of het zin heeft formi sp op te stellen of dat hij hoger moet zijn qua sp skill
    pi_33913995
    Mijn oud SP spelers hadden mytisch en utopisch SP, gekocht met goed def, verkocht met uitstekend en formidabel def. Ik neem er nu wellicht weer 1 om nog 1 leveltje op te trainen voordat ik mogelijk switch
    pi_33913996
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

formidabel is niet super qua sp, ik geloof dat het vanaf wonderbaarlijk interessant werd. Er was zo'n schema ofzo voor of een vuistregel, dat een speler met bepaalde sp een keeper met bepaalde keeperskills vaak passeert ofzo... Misschien eens aan Komrad vragen, die had ook een SP-speler.
    Kamrad, heb je zoiets?:P
    pi_33914315
    quote:
    1 Econoom levert 0,3% aan rente op
    2 Economen levert 0,42% aan rente op
    3 Economen levert 0,52% aan rente op
    4 Economen levert 0,6% aan rente op
    5 Economen levert 0,67% aan rente op
    6 Economen levert 0,73% aan rente op
    7 Economen levert 0,79% aan rente op
    8 Economen levert 0,85% aan rente op
    9 Economen levert 0,9% aan rente op
    10 Economen levert 0,95% aan rente op

Vergeet niet dat het loon van 1 econoom ¤ 1.500,-- is
    pi_33914382
    Ik heb zelf ook wel een speler met SP nodig, dat is wel iets om over na te denken eigenlijk...
    Maar eerste even verder sparen dan maar

en Oldbie, je kan idd ook de omgekeerde weg begaan, dus spelers met SP kopen en die verder trainen in hun skill, zo heeft KOmrad dat ook een paar keer gedaan
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:54:09 #143
    65997 Oldbie
    pi_33914529
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef ASSpirine het volgende:
    Ik heb zelf ook wel een speler met SP nodig, dat is wel iets om over na te denken eigenlijk...
    Maar eerste even verder sparen dan maar

en Oldbie, je kan idd ook de omgekeerde weg begaan, dus spelers met SP kopen en die verder trainen in hun skill, zo heeft KOmrad dat ook een paar keer gedaan
    Hij staat nog steeds op 275k....maar ik heb nog 2 spelers op het oog.....damn
    Als alles zo blijft kan ik ze alledrie aantrekken maarja, alles blijft niet zo Wat moet ik doen?
    pi_33914647
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Hij staat nog steeds op 275k....maar ik heb nog 2 spelers op het oog.....damn
    Als alles zo blijft kan ik ze alledrie aantrekken maarja, alles blijft niet zo Wat moet ik doen?
    één per één afwerken, heel weinig kans dat ze allemaal tegelijkertijf aflopen, biedt op de eerste die afloopt, en kijk momenteel niet om naar de andere spelers, noteer wel de ID-nr bij voor zekerheid

Als de eerste te duur wordt en je haakt af, focus dan op de volgende die afloopt
      dinsdag 10 januari 2006 @ 19:57:44 #145
    65997 Oldbie
    pi_33914650
    Ik heb geboden
    Mijn enige bod....als iemand hoger biedt stop ik meteen.....ik heb nu al mijn twijfels
      dinsdag 10 januari 2006 @ 20:00:15 #146
    65997 Oldbie
    pi_33914735
    Hij is van mij , tenminste, ik denk
    Nu die andere twee nog....lopen af om 20:45 en 22:27

Dat wordt een avond stressen
    Ik bookmark alle spelers die voor mij leuk genoeg zijn...ID nr's zijn mij te lastig
    pi_33914736
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef Oldbie het volgende:
    Ik heb geboden
    Mijn enige bod....als iemand hoger biedt stop ik meteen.....ik heb nu al mijn twijfels
    Komt me zo bekend voor, en als dit echt het geval is...

...dan gefeliciteerd met je aankoop
    Vaak is het zo dat ik spijt heb van een bod, dat ik die speler koop
    pi_33914742
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Geef jij eens een passend antwoord op de vraag of het zin heeft formi sp op te stellen of dat hij hoger moet zijn qua sp skill
    ik zou het niet doen, vooral niet als de keeper in je divisie beter dan formidabel kunnen keepen. Als je hem toch opstelt is het aaridg maar om daar een betere speler niet voor op te stellen.
    Al met al ligt het sterk aan de situatie
    pi_33914930
    Kamrad

qyn klinkt goed, dat beleidsplan

@ASSpirine, ik heb ook al een tijdje 1 keeperstrainer en 9 assitent trainers. ik weet iig zeker dat het effect van een 10e assistent minimaal is, dus ik zou die keeperstrainer houden, baat t niet dan schaadt t niet. en, wie is dat meisje toch in je avatar?? dat wil ik nu toch wel eens weten
      dinsdag 10 januari 2006 @ 20:10:17 #150
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33915036
    Ik twijfel... zal ik vanaf volgende week dan toch shooting gaan trainen en gewoon 20 spelers iedere week hoog inkopen? Tis zo zonde, want ik heb een potentiele u-20 en gewoon 3 spelers waar best veel geld in zit:

De eerste 2 gaan binnenkort weer stijgen, met shooting wordt dat 2 a 3 weken uitgesteld... dat betekend dat de prijs die ervoor betaald gaat worden weer flink omlaag gaat.... Verder zijn de kansen op u-20 voor Chevrov verkeken als ik shooting ga trainen... Flueler en Pingpank gaan zeer snel weer stijgen en Drakmo zit ook wel hoog... maar goed... wat is dan raadzaam, shooting trainen en proberen 20 poppers per week te halen, of gewoon deze waardevolle spelers trainen en dan poppers erbij die er misschien 1 of 2 weekjes langer over doen voordat ze stijgen (omdat ze niet getraind worden).
    quote:
    Pelagiusz Sojka
    TSI = 4 280, 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Positiespel: waardeloos Passen: goed
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

Reto Tiefenauer
    TSI = 2 670, 18 jaar, zwak in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]

Positiespel: slecht Passen: goed
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos

Dmitry Chervov
    TSI = 2 470, 19 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: matig Passen: matig
    Scoren: formidabel Spelhervatting: matig

Remy Pingpank
    TSI = 3 030, 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Positiespel: waardeloos Passen: matig
    Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed

Clas Drakmo
    TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm

Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
    Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Grégoire Flüeler
    TSI = 1 670, 18 jaar, matig in vorm

Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
    pi_33915110
    btw, handig zo'n ex-speler

Iliyan Bozov 13-01-2006 at 20:01 0.0 ¤
    Last club Previous Club (%):0% (0.0 ¤)

pi_33915374
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
    Kamrad

qyn klinkt goed, dat beleidsplan

@ASSpirine, ik heb ook al een tijdje 1 keeperstrainer en 9 assitent trainers. ik weet iig zeker dat het effect van een 10e assistent minimaal is, dus ik zou die keeperstrainer houden, baat t niet dan schaadt t niet. en, wie is dat meisje toch in je avatar?? dat wil ik nu toch wel eens weten
    dus dan maar geen 10 de assistent trainer
    Ooit moet ik die uitstekende coach halen, dripplerkoning worden net als Jonks is mijn hattrick droom

Enne dat meisje?
    Als ik zeg dat dat mijn vriendin is geloof je me zeker niet?
    pi_33915641
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ooit moet ik die uitstekende coach halen, dripplerkoning worden net als Jonks is mijn hattrick droom

Enne dat meisje?
    nee dus zeg maar even wie het wel is
    pi_33916377
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Enne dat meisje?
    mocht je willen zeker ja

joralf: shooting trainen zal je uiteindelijk meer geld op leveren volgens mij. En vooral omdat jij je het kan permitteren in je kansloze situatie, heb je een bijzondere mogelijkheid om t full-time te doen.
    van de andere kant is een u20 wel erg lief en is natuurlijk scoring trainen je lust en je leven
    Maw, kiezen tussen je hart en je verstand
      dinsdag 10 januari 2006 @ 20:50:09 #155
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33916684
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

mocht je willen zeker ja

joralf: shooting trainen zal je uiteindelijk meer geld op leveren volgens mij. En vooral omdat jij je het kan permitteren in je kansloze situatie, heb je een bijzondere mogelijkheid om t full-time te doen.
    van de andere kant is een u20 wel erg lief en is natuurlijk scoring trainen je lust en je leven
    Ja en kiezen tussen over 2 weken dikke winst op strijken van mn spits of niet Dus ik switch sowiezo pas over 2 of 3 weken als ik het doe... maar dan nog een vraag... je traint alles outfielders.. dus met 2-5-3 train je 16 spelers per week.. ik neem aan dat de bedoeling is om allemaal spelers te trainen die hoog zitten, maar ja... spelers met redelijk of goed scoren zijn vaak nog makkelijk in te schatten, maar op hogere niveaus poppers kopen (en met meer passing) is volgens mij verdomd lastig! Ik vraag me af of ik met gewoon spelers laten dripplen niet gewoon evenveel winst kan halen... mn u-20 gaat gewoon door + mn andere spitsen en dus strijk ik weer meer geld op... bijv Tiefenaur is echt een vette lange termijn speler... eind dit seizoen uitmuntend... wonderbaarlijk eind 19 jaar met redelijk vleugel en goed passen en dan ook nog speciality quick... dat geeft lekker veel geld

Bovendien kan ik alleen dit seizoen shooting trainen, ik moet daarna weer terugswitchen..

edit - dr zaten weer lekker veel spelfouten in
    pi_33916850
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef qyn het volgende:
    Wat ervaar jij met de vorm van je keeper? Heb het idee dat die gemiddeld hoger is als ik keeperstrainer hou. (wel 's mee gevogeld).
    Dat zou best kunnen, maar je moet jezelf afvragen of je niet gewoon het maximale rendement uit je trainingen wilt halen ipv de vorm van je keeper kunstmatig hoog wil houden. Ik kies voor het eerste, ook al zou het een miniem verschil zijn. Ook met keepersassistent kan de vorm van je keeper slecht zijn.

En het is Jeon Ji-Hyun
    pi_33917031
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

mocht je willen zeker ja

Mijn echte is even mooi hoor
    Maareh, kheb dat ergens gevonden en vond dat wel leuk, staat er echt cute op
    Kan nog wel es gaan zoeken, maar zal moeilijk worden...

Refused heeft het dus goed, zeker een hele collectie asians ofzo?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:00:50 #158
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33917101
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Mijn echte is even mooi hoor
    Maareh, kheb dat ergens gevonden en vond dat wel leuk, staat er echt cute op
    Kan nog wel es gaan zoeken, maar zal moeilijk worden...
    Refused had dr al gevonden, hier een piccie

Nu weer on-topic
    pi_33917298
    ik zoek nog steeds een trainee en moet eigenlijk iets anders gaan doen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:07:24 #161
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33917381
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
    ik zoek nog steeds een trainee en moet eigenlijk iets anders gaan doen
    Ik doe al de hele dag niks anders dan nadenken over wel of niet shooting gaan trainen
    pi_33917464
    ik moet nog iets voorbereiden voor morgen en ik verkoop wel trainees duur atm, maar moet ook iets terugkopen

zag een uitstekend def,goed passen met koppen die ik kon betalen maar liet hem gaan omdat ik ga switchen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:13:35 #163
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33917622
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
    ik moet nog iets voorbereiden voor morgen en ik verkoop wel trainees duur atm, maar moet ook iets terugkopen

zag een uitstekend def,goed passen met koppen die ik kon betalen maar liet hem gaan omdat ik ga switchen
    Geen verstand van defs, dus ik kan je niet helpen
    pi_33917665
    kan ze wel vinden maar ze zijn veelal te duur, wellicht stel ik wel een MF als een aanvallende def op
    pi_33917754
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik doe al de hele dag niks anders dan nadenken over wel of niet shooting gaan trainen
    zijn herkenbare dingen. Zo heb ik een week lang lopen dubben of ik nadat ik gedegradeerd was eens moest overstappen op een andere trainingsvorm en zo ja hoe ik dat dan zou aanpakken..
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:18:27 #166
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33917837
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
    kan ze wel vinden maar ze zijn veelal te duur, wellicht stel ik wel een MF als een aanvallende def op
    Ik heb een 17 jarige matig def met goed passen voor je kost 20k
    pi_33918030
    ja joralf tot de laatste 5 minuten ja, en bovendien matig passen

denk dat ik een goed def met bovennatuurlijk SP koop, train ik leveltje op en dan haal ik wel enigzins rendement hoewel het niet veel zal zijn, maar iig iets
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:26:30 #168
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33918180
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef komrad het volgende:
    ja joralf tot de laatste 5 minuten ja, en bovendien matig passen

denk dat ik een goed def met bovennatuurlijk SP koop, train ik leveltje op en dan haal ik wel enigzins rendement hoewel het niet veel zal zijn, maar iig iets
    Nee, hij is matig def, goed passen... geen goed defmatig passen.. leer lezen kreng
    pi_33918208
    Don't call him "kreng"
    pi_33918222
    ja nog een grotere prutser dus, een laag goed def met bovennatuurlijk SP is het geworden
    pi_33918286
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef ASSpirine het volgende:
    http://ustexchange.yehey.com/gallery/data/509/da_pacute.gif

grote versie
    en idd, nu weer ontopic
    * Verbal_Kint is verliefd

joralf: correct me if im wrong, maar dripplen is zo'n 10% training, terwijl shooting 40% (lortnoc?) is. dat is dus 4x zo snel
    pi_33918337
    VK, wil je eventueel en speler van me overnemen op het moment dat ik switch, deze is zo lief dat hij doorgetraind moet worden
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:39:09 #173
    65997 Oldbie
    pi_33918697
    Ik nomineer mezelf voor dekoei award voor volgend jaar.
    Ik ben bezig te bieden op twee spelers. Krijg ik plotseling in beeld dat er geboden is op een van de spelers. Ik snel naar die speler toe en bieden maar......bied ik dus op de verkeerde speler
    Mezelf overbieden
    pi_33918727

Way to go
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:40:25 #175
    65997 Oldbie
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:43:43 #176
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33918864
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:10 schreef Daemon19 het volgende:
    Aan het eind van het vorig seizoen, was er een jeugdspeler met 2x uistekend en 3x goed.
    Ik dacht Uitstekend verdedigen en vleugelspel en goed scoren, passen en pm of spelhervatten, maar weet ik niet zeker.
    Maar weet iemand voor hoeveel die uiteindelijk is verkocht?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:44:25 #177
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33918893
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

* Verbal_Kint is verliefd

joralf: correct me if im wrong, maar dripplen is zo'n 10% training, terwijl shooting 40% (lortnoc?) is. dat is dus 4x zo snel
    Ja, maar je rekent daar niet in mee, dat ik met scoren 6 spelers op 100% train... en btw... je kan maar max 16 spelers trainen toch met shooting? Want met een 0-5-5 opstelling krijg je toch geen training?

Met shooting kan ik dus 16 spelers trainen op scoren (even set pieces daarbuiten gelaten, want op dat efficient te doen gaat met shooting te langzaam), die 16 spelers gaan allemaal met 40% van de scoren training. Stel ik heb 16 redelijk/matig, die er allemaal 1 week scoring training over doen om te stijgen.. 40% scoren geeft ze 3 weken om te stijgen naar goed... de winst is dan 16 * 100k (even vanuitgaande dat je 100k winst maakt per redelijk->goed) = 1.6 miljoen verspreid over 3weken = 533k per week.

Stel ik train scoren, met 10 dripplers en 6 trainees, allemaal redelijk/matig, die allemaal 1 week nodig hebben. De dripplers doen er 10 weken over om te stijgen -> 10x100k = 1 mil over 10 weken = 100k per week, wel stijgen er iedere week 6 trainees = 6x 100k per week... welke is dan rendabeler?

De vergelijking is misschien neit helemaal goed, maar ja Kijk.. ik zie het zo.. ik denk dat ik gewoon scoren blijf trainen, met die dripplerinkopen doe ik kennis op die ik volgend seizoen weer kan gebruiken (ik heb vrij weinig dripplers gekocht in het verleden) en ik haal er in dezelfde orde winst mee. Van shooting heb ik geen verstand, bovendien moet ik dan afstand doen van een aantal waardevolle trainees, waarmee ik nog LT plannen had... ik denk dat het gewoon scoren blijft.

Ow en btw... met scoren kan ik natuurlijk wel die spelers met ervaring laten poppen, levert ook weer wat op Deze week ga ik 200-250k aan zo'n speler verdienen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:45:09 #178
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33918925
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Oldbie het volgende:
    Ik ben bezig te bieden op twee spelers. Krijg ik plotseling in beeld dat er geboden is op een van de spelers. Ik snel naar die speler toe en bieden maar......bied ik dus op de verkeerde speler
    Mezelf overbieden
    Whaahahahaha
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:50:41 #179
    65997 Oldbie
    pi_33919181
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
    -- Superpull --
    Klas Løvelund (87315092)
    Gepulled door team Bacon; verkocht aan Barotac Nuevo voor slechts ¤ 3 519 000 met een TSI van 10970

pi_33919347
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Oldbie het volgende:
    Mezelf overbieden
    heel handig Wat deed je toen je jezelf overboden meteen weer erop bieden?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 21:54:39 #181
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33919360
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Klas Løvelund (87315092)
    Gepulled door team Bacon; verkocht aan Barotac Nuevo voor slechts ¤ 3 519 000 met een TSI van 10970

Das ook niet veel

Heb vorig seizoen nog een 18 jarige formi/goed voor bijna die prijs verkocht

21-09-2005 Kristiansund Bundásliga 3 250 000 ¤ 4 580
    14-07-2005 SuperOrange Kristiansund 1 353 000 ¤ 2 780

dinsdag 10 januari 2006 @ 21:55:13 #182
    65997 Oldbie
    pi_33919394
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Nee, dat werd me te duur
    Ik heb hem trouwens niet....werd me echt te duur
    pi_33919510
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Nee, dat werd me te duur
    Ik heb hem trouwens niet....werd me echt te duur
    ooooooow dan is het gelukkig geen ramp
    pi_33919842
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]-heel verhaal-
    je vergeet dat je met shooting alle gespeelde spelers traint. dus dat zijn (met een spits als keeper op woensdag ) 21 spelers per week. dan geef je wel alle hoop op op ook maar enig goed resultaat.
    misschien een world class keepertje dr bij en dan all offensive
    quote:
    hattriX-files
    Shooting for scoring skill 14* trains all outfielders that actually played that week
    Shooting for set-pieces skill 14* trains all players
    pi_33919912
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
    VK, wil je eventueel en speler van me overnemen op het moment dat ik switch, deze is zo lief dat hij doorgetraind moet worden
    wat voor een? in principe neem ik geen lange termijn trainees meer aan. heb dr nu een paar die ik door wil trainen, de rest wordt short-term
      dinsdag 10 januari 2006 @ 22:09:19 #186
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33920063
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

je vergeet dat je met shooting alle gespeelde spelers traint. dus dat zijn (met een spits als keeper op woensdag ) 21 spelers per week. dan geef je wel alle hoop op op ook maar enig goed resultaat.
    misschien een world class keepertje dr bij en dan all offensive
    [..]
    Ik zie wel Ik weet het allemaal niet meer hoor... en ik wil gewoon nog een hattrickteam erbij
    pi_33920077
    briljant def, goed wing, goed passen ; eventueel train ik hem door naar wonderbaarlijk
    pi_33921252
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
    briljant def, goed wing, goed passen ; eventueel train ik hem door naar wonderbaarlijk
    aaah... tell me more!
    leeftijd? tsi? nationaliteit? loon? hoeveel trainingen al gehad? vraagprijs?
    pi_33921704
    Hij is nu uitmuntend +2 VK, het is ....................

je raad het al Hauri

Matig PM en conditie, goed wing en passen, uitmuntend +2 def, redelijk SP

TSI dik 8k in zwakke vorm
    Verkoop op briljant, het is een zwitser, loon een kleine 3k

Vraagprijs , veul maar valt over te praten

oh ja, 19 jaar (was hij maar 18 )
    pi_33921896
    hauri
    keep me posted, tzt heb ik misschien wel geld, wil er misschien wel eentje voor inruilen dan.. ik heb nu vnl 20-jarige voor de lange termijn...
    pi_33921942
    maareh, we are talking several Millions
      dinsdag 10 januari 2006 @ 23:19:38 #192
    37950 JAM
    Sic transit gloria mundi.
    pi_33923327
    Oh ,ik doe sinds kort mee met de machtige FC Loosduinen in XI.680. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen, yie-hoe.

Ik denk; ik zeg het maar even.
    "The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
    pi_33923355
    welkom JAM
    pi_33923422
    Welkom JAM.
    Veel plezier in de topics
      dinsdag 10 januari 2006 @ 23:23:00 #195
    37950 JAM
    pi_33923434
    Wie geeft me even de gouden tip?
    "The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
    pi_33923455
    Inlezen!
    www.hottrick.org en alle sites uit de OpeningPost
      dinsdag 10 januari 2006 @ 23:25:02 #197
    37950 JAM
    pi_33923497
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef -J-D- het volgende:
    Inlezen!
    Oh, dat is leuk. Dank je wel. .
    pi_33923983
    Hallo Yam
      dinsdag 10 januari 2006 @ 23:40:19 #199
    37950 JAM
    pi_33924001
    Hallo! .

Kan ik iemand strikken voor een vriendschappelijke wedstrijd, kan dat?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 23:48:45 #200
    65997 Oldbie
    pi_33924256
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef JAM het volgende:
    Hallo! .

Kan ik iemand strikken voor een vriendschappelijke wedstrijd, kan dat?
    Hoi Jam
    Voor een friendly ben je vrij laat. Ga naar Hattrick....log in klik op Forums, klik op Advertenties....selecteer oefenwedstrijden en plaats je advertentie.
    Succes verzekerd
      woensdag 11 januari 2006 @ 00:05:38 #201
    65997 Oldbie
    pi_33924749
    Daarnet een nieuwe speler aangeschaft: Đorđe Sladojević
    Nu kan HT Ratings niet met die rare letters overweg. Ik krijg dus ?or?e Sladojevi?
    pi_33925741
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef komrad het volgende:
    maareh, we are talking several Millions
    jaja, dan zou ik een van mn 20 jarige (ws dan wonderbaarlijk) defs verkopen

JAM
    pi_33925903
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef ASSpirine het volgende:
    http://ustexchange.yehey.com/gallery/data/509/da_pacute.gif
    grote versie
    en idd, nu weer ontopic
    Zie mijn nickname.

woensdag 11 januari 2006 @ 01:46:45 #204
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33927367
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Oldbie het volgende:
    Klas Løvelund (87315092)
    Bedankt! Jaah, echt super weining voor die stats!
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef MrMoon het volgende:
    Er volgde een bidwar... Helaas verloor hij..
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:19 schreef JAM het volgende:
    Oh ,ik doe sinds kort mee met de machtige FC Loosduinen in XI.680. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen, yie-hoe.

Ik denk; ik zeg het maar even.
    Welkom..
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef -J-D- het volgende:
    Welkom JAM.
    Veel plezier in de topics
    Met nadruk op topics!
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef JAM het volgende:
    Wie geeft me even de gouden tip?
    Zet een goed trainingsprogramma op en houdt je er ook aan de komende 2-3 seizoenen.
    Alle overige tips die je zou kunnen krijgen zijn waarschijnlijk alleen bronzen of heel misschien een zilveren. Maar dit is de echte gouden tip!

[ Bericht 25% gewijzigd door Daemon19 op 11-01-2006 01:55:34 ]
    pi_33930276
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef Robar het volgende:

[..]

ik beloof plechtig dat ik morgen er wat aan ga doen . . . .

ik heb het ook zo verdomd druk
    Wil je mijn logo er dan ook inzetten?

twisteddlogic met Nicker100 (816195) ---- Positiespel

[ Bericht 8% gewijzigd door twisteddlogic op 11-01-2006 09:11:07 ]
      woensdag 11 januari 2006 @ 10:02:51 #206
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33931115
    quote:
    Dat is heel belangrijk! Minimaal al je spelers horen SP te hebben in de basis!
    (Als je nu tot conclusie moet komen dat je eigenlijk geen spelers hebt met SP, kom even shoppen over 6 weken bij grump, special price for you!)
    pi_33932904
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef komrad het volgende:

[..]

ik zou het niet doen, vooral niet als de keeper in je divisie beter dan formidabel kunnen keepen. Als je hem toch opstelt is het aaridg maar om daar een betere speler niet voor op te stellen.
    Al met al ligt het sterk aan de situatie
    Ik denk dat de andere teams redelijk en goed keeper hebben in mijn competitie. Heb het dan wel zin, ook met zijn matig scoren?
      woensdag 11 januari 2006 @ 11:56:25 #208
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33933799
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 10:02 schreef Grumpey het volgende:

[..]

(Als je nu tot conclusie moet komen dat je eigenlijk geen spelers hebt met SP, kom even shoppen over 6 weken bij grump, special price for you!)
      woensdag 11 januari 2006 @ 12:44:34 #209
    137125 jopper27
    Hattrick --> 366333
    pi_33934980
    Heb zondag met 10 man gespeeld, 36 sterren (erg weinig) en mijn tegenstander had 51 sterren en ik speelde 4-4 gelijk, ik snap niet hoe dat kan, ben wel hardstikke blij omdat ik verlies had verwacht
    Life is hard - - - Life is short - - - So enjoy your life
    pi_33935029
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

jaja, dan zou ik een van mn 20 jarige (ws dan wonderbaarlijk) defs verkopen

JAM
    vervelende is wel dat je niet weet wat ie waard is.

Ik kan hem natuurlijk ook doortrainen tot wonderbaarlijk, dan switchen to SP en hem nog goddelijk SP meegeven
    pi_33935206
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

ik wil er eigenlijk naar toe werken dat ik ieder jaar volwaardige trainees verkoop zonder te veel kracht op het middenveld te verliezen en toch nieuwe trainees in te brengen. denk dat zoiets het beste gaat als ik aan het eind van dit jaar ipv 4 nieuwe 17 jarige ook 18 en 19 jarige die al iets op niveau zijn koop. en ieder jaar net zoveel trainees terug te kopen als ik verkoop. om zo een combinatie van sterkere trainees en zwakkers trainees te krijgen zodat ik niet te veel kracht op het middenveld verlies. of verlies ik hier te veel inkomsten door?
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 10:02 schreef Grumpey het volgende:

[..]

is dit egt zo belangrijk? weet dat spelers met voldoende scoren en voldoende SP, in staat zijn om te scoren vanuit afstands schoten . En dat spelers met koppen veel scoren uit corners als de SP skill van de spelhervatter hoog is, maar dat betekend dan tog niet dat AL je spelers zoveel SP hoeven te hebben, heb 1 speler met goed sp en 2 met redelijk de rest is ammel lager, weet dat ik er 2 of 3 bij moet hebben voor het geval dat ik ooit een penalty reeks krijg, maar AL mijn spelers met SP lijkt me een beetje nutteloos, kweenie kan er naast zitten
    What's "God"?
    pi_33935740
    zal ik iets zeggen hierop of niet?
    pi_33935976
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef komrad het volgende:
    zal ik iets zeggen hierop of niet?
    Je kan hem ook op Maniack's smile attenderen.
    pi_33936398
    Des te jonger de spelers zijn des te makkelijker te trainen...
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:53:43 #215
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33936981
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    Des te jonger de spelers zijn des te makkelijker te trainen...
    Echt waar?
    pi_33937726
    Ik ben weer eens een beetje aan het rondstruinen op de TL. Ik moet een toekomstig coach hebben.

Ik kwam oa de volgende speler tegen:
    Jorge Delgado (67470645)

Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: España
    Total Skill Index (TSI): 2 480
    Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: KayHolmers

Positiespel: redelijk Passen: goed
    Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Hij kost nu 70.000
    Het is geen geweldige scorer maar misschien wel interessant als def forward. Met technisch dus een echte totti.

Niks voor mij maar misschien zijn er anderen geinteresseerd?
    pi_33938111
    Lief dat je voor ons zoekt
    Niet dat ik een speler zoek, maar wat is zn leeftijd eigenlijk?
    pi_33938161
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef -J-D- het volgende:
    Dat is een goede vraag!

Ik heb geen flauw idee. Ik heb hem niet gebookmarked.
    pi_33938356
    hehe ik heb een bidwar voor een speler die om half 7 op de lijst staat.

Ik hoop dat ze het nog 6 uur volhouden!
    pi_33938983
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef maniack28 het volgende:
    Echt waar?
    Nu moet je niet doen alsof je dat soort vragen niet aan de lopende band stelt afgelopen paar dagen.
    pi_33939377
    hmm nog een mooie spits te koop.... Deadline: 11-01-2006 om 16:23
    quote:
    Piter van Kulemborg (90055943)
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.

Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 630
    Loon: 720 ¤/week
    Eigenaar: SV Houten 3

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: zwak
    Scoren: goed Spelhervatting: zwak
    pi_33940029
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef -J-D- het volgende:
    kheb et maar even opgezocht was er zelf ook wel benieuwd naar maar die is 27 jaar
    pi_33940960
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef -J-D- het volgende:
    Inlezen!
    En dan ook doen wat je gelezen hebt, dat schijnt zelfs het moeilijkste gedeelte te zijn

Verder welkom natuurlijk.
    pi_33941063
    Een 17 jarige speler gekocht met redelijk verdedigen voor 13k
    pi_33941087
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef Tomhoog het volgende:
    Een 17 jarige speler gekocht met redelijk verdedigen voor 13k
    Das een koopje
    pi_33941820
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    hmm nog een mooie spits te koop.... Deadline: 11-01-2006 om 16:23
    [..]
    Verkocht voor 387 810... way te weinig....
    pi_33942177
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 16:06 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Das een koopje
    Valt wel mee. ze gaan al voor 1k weg . tot10k zie je nu al zat voorbij komen. Alleen zal die geen passen/vleugel hebben neem ik aan?
      woensdag 11 januari 2006 @ 16:47:54 #228
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33942401
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Nu moet je niet doen alsof je dat soort vragen niet aan de lopende band stelt afgelopen paar dagen.
    Dat ging niet over het feit dat jonge spelers harder trainen Dat ging over trainingsopties.. over het verstand en het hart van de coach
    pi_33944065
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 16:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Verkocht voor 387 810... way te weinig....
    Ja dat vind ik ook weinig. Maar de transfermarkt is vandaag helemaal een beetje in de war. Sommige spelers gaan er voor veel te veel uit en andere voor veel te weinig.
    Voor dit geld had ik hem ook nog wel willen kopen!
    pi_33944066
    ik mag niet te snel juichen natuurlijk, maar ik sta wel met 3-1 voor en zie al een paar leuke XP updates, bv 21 jarige supernatural spits naar zwak XP en 20 jarige wereldklasse def naar slecht XP
    pi_33944241
    sta momenteel 1-2 achter na 1- 0 te hebben voorgestaan
      woensdag 11 januari 2006 @ 17:55:06 #232
    66186 foetre
    pi_33944527
    Fuck daar gaat me trainie! Hij zou vrijdag gaan poppen.
    'Na 18 minuten moest Luciano Canto worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander'

Hoelang zal het zijn?+3 ofzo?
    pi_33944639
    op fokhattrick.nl staan lijsten met de duur van de blessures
    pi_33944661
    2-0 voor, 92% balbezit en de 3de bekerronde is over 45 minuten een feit.
    Hoi.
    pi_33944663
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef ExCibular het volgende:
    Ik ben weer eens een beetje aan het rondstruinen op de TL. Ik moet een toekomstig coach hebben.

Ik kwam oa de volgende speler tegen:
    Jorge Delgado (67470645)

Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: España
    Total Skill Index (TSI): 2 480
    Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: KayHolmers

Positiespel: redelijk Passen: goed
    Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Hij kost nu 70.000
    Het is geen geweldige scorer maar misschien wel interessant als def forward. Met technisch dus een echte totti.

Niks voor mij maar misschien zijn er anderen geinteresseerd?
    Daar zou ik deze niet voor nemen...
    pi_33944664
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef foetre het volgende:
    Fuck daar gaat me trainie! Hij zou vrijdag gaan poppen.
    'Na 18 minuten moest Luciano Canto worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander'

Hoelang zal het zijn?+3 ofzo?
    knieblessure is juist niks dacht ik
    Of heel weinig
    quote:
    [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
      woensdag 11 januari 2006 @ 17:59:05 #237
    66186 foetre
    pi_33944665
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef komrad het volgende:
    op fokhattrick.nl staan lijsten met de duur van de blessures
    ohja das waar ook.
    thnx
      woensdag 11 januari 2006 @ 18:02:43 #238
    66186 foetre
    pi_33944774
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 17:59 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

knieblessure is juist niks dacht ik
    Of heel weinig
    [..]
    ik hoop op max +1.
    Een vent van 19 moet wel wat kunnen hebben toch
    pi_33945207
    Al een kwartier niks gebeurd bij mij in de beker
    pi_33945298
    3-2 nog maar een mijn beste def eraf met een knieblessure

ik heb trouwens ook geen penaltynemers ingesteld

* komrad hoopt
    pi_33945328
    52e minuut: Emmen-speler Wietse Kranenbarg loopt aan voor de strafschop, wat doet hij nu? Een stiftertje over het doel, deze jongen heeft duidelijk te veel zelfvertrouwen.
    Hoi.
      woensdag 11 januari 2006 @ 18:21:47 #242
    66186 foetre
    pi_33945362
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef pekel het volgende:
    52e minuut: Emmen-speler Wietse Kranenbarg loopt aan voor de strafschop, wat doet hij nu? Een stiftertje over het doel, deze jongen heeft duidelijk te veel zelfvertrouwen.
    pi_33945456
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef komrad het volgende:
    3-2 nog maar een mijn beste def eraf met een knieblessure

ik heb trouwens ook geen penaltynemers ingesteld

* komrad hoopt
    ook gen penaltynemers, en 70ste minuut, nog altijd geen gebeurtenis...

[edit]

schitterend... zeg ik dat net dan word de 1-3 gemaakt
    pi_33946108
    het lijkt erop dat ik met 3-2 gewonnen heb maar HT doet vaag, kan iemand dat ff controleren
      woensdag 11 januari 2006 @ 18:50:15 #245
    45511 TimmyAsd
    pi_33946210
    2 - 0 verloren.. was hget vergeten, maar gelukkig wel nog getraind..
    pi_33946303
    idd gewonnen met 3-2
    pi_33946435
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef pekel het volgende:
    2-0 voor, 92% balbezit en de 3de bekerronde is over 45 minuten een feit.
    4-1 gewonnen van vbvdegraafschap
    Rare opstelling had ie ook weer bedacht...ik zat vorig seizoen bij hem in de poule qua competitie
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_33946516
    verloren met 1-4
    pi_33946527
    3-5 door, opzich waren we gelijkwaardig, dus je hoort mij niet klagen
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
    pi_33946722
    1-2 door... gescoord in de 81e minuut...
    Na de blessure van zondag en wat vormdalingen ben ik erg blij
    Nu ff Kristiansund loten...
    pi_33946787
    NEE die wil ik al
    pi_33947046
    Jammer dan
    pi_33947109
    waarom vrees ik dat ik een tegenstnader uit de IV krijg of zo
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:16:54 #254
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33947261
    Ben door in de beker, 4-1 gewonnen...

Ik ben er wel uit wat ik ga doen, ik train nog 3 a 4 weken scoren, totdat al mijn huidige spitsen gestegen zijn. Ik verkoop ze allemaal incl potentiele u-20 Chevrov (hij maakt na de coach van u-20 gehoord te hebben niet superveel kans... 20 tot 30% schat ik.). Laatstegenoemde is formi +2/matig dus als je interesse hebt, hij loopt vrijdag af voor 1.2 miljoen.
    Zodra mn spitsen gestegen zijn ga ik shooting trainen, ben er alleen nog niet uit of ik dan hoog scoren inkoop, of dat ik ook nog wil dat ze een beetje set pieces hebben. Laatste is wel moeilijk te vinden icm hoog Verder speel ik dan in de friendlies 5-4-3 (edit 4-3-3 dus, je kan je keeper niet repositioneren ) en in de competitie 4-3-3 met keep dus, om het verlies nog enigzins te beperken... de spelers met ervaring die tegen die tijd nog niet gestegen zijn verkoop ik (waarschijnlijk alsnog met winst.. want ik heb ze voor weinig ingekocht ) en dan ga ik dus gewoon lekker tot het eind van het seizoen shooting trainen

[ Bericht 6% gewijzigd door maniack28 op 11-01-2006 19:29:27 ]
    pi_33947399
    5-4-3 hoe wil je dat gaan doen
    pi_33947426
    En weer een nieuwe strategie voor maniack28... alles is mogelijk bij hem
    pi_33947444
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef ExCibular het volgende:
    Ik ga die cheater wel aangeven.
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:25:40 #258
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33947664
    Ik heb trouwens heel wat te koop staan.. misschien zit er wat voor iemand tussen:
    quote:
    Dmitry Chervov -> 19 jaar, formi + 2 scoren/ matig passen, maakt zoals gezegd nog een kleine kans op u-20 van Kyrzygstan -> 1.2 miljoen

Henri Sominetti, 31 jaar, matig vleugelspel, matig pos, goed passen met redelijk ervaring en redelijk leiderschap -> 40k

Wijnand Sijbesma, 36 jaar, matig def met goed ervaring en matig leiderschap

Aijse Flikkenschild, 17 jaar, matig def, goed passen -> 0k

Richard O'Mahony, 23 jaar, briljant pos, zwak passen -> 1.8 mil

Geppino Tiribocchi, 25 jaar, uitmuntend pos, matig vleugel, matig def -> 1.2 mil

Kraig Arce,24 jaar, formi pos, slecht passen -> 550k

Julian Liebers, 25 jaar, formi pos, slecht pasen -> 550k

Darron Calloway, 29 jaar, goed keep met matig ervaring -> 140k

Paolo Biagiotti, 36 jaar, redelijk def, goed ervaring, redelijk leiderschap -> 300k
    Lopen af verspreid van morgenavond 18:44 uur t/m zaterdagavond 19:00 uur
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:27:38 #259
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33947740
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef ExCibular het volgende:
    Euhm... 4-4-3 natuurlijk zonder keep dus..
    4-3-3 dus... je kan niet je keep van pos veranderen jammer
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:31:09 #260
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33947875
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef -J-D- het volgende:
    En weer een nieuwe strategie voor maniack28... alles is mogelijk bij hem
    Niet weer... een andere optie die nog niet doorgelicht was en nu mijn u-20 niet veel kans maakt wel erg aantrekkelijk is
    pi_33948000
    Jaja ahum
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:32 #262
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33948277
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
    Jaja ahum
    Zeik niet zo Ik probeer het beste ervan te maken -> voor passen had ik te weinig kapitaal, set pieces idem, dus besloot ik scoren te blijven trainen met ervaringsstijgers.. nou, daar ben ik nu over 3 a 4 weken weer vanaf en dan train ik de rest van het seizoen shooting
    pi_33948321
    Tof
    Ik zeik niet
    pi_33948429
    Mijn Pull van afgelopen zondag is verkocht

Cleem Warmenhoven (90579075)
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.

Total Skill Index (TSI): 1 550
    Loon: 800 ¤/week
    Eigenaar: Losers United

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

3 904 995 ¤ door DizzyRascals
    toch netjes dacht ik
    pi_33948460
    Kolere!
    Hoe jaloers kan je zijn.
    17 jaar
    uitstekend redelijk redelijk.

3.9 miljoen
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:43:06 #266
    66186 foetre
    pi_33948467
    me 19 jarige def trainie had dus +2.
    ik heb nu 6 dokters aangenomen zal die vrijdag mee kunnen trainen?
    pi_33948482
    vast wel
      woensdag 11 januari 2006 @ 19:45:10 #268
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33948577
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Terrestra het volgende:
    Mijn Pull van afgelopen zondag is verkocht

Cleem Warmenhoven (90579075)
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.

Total Skill Index (TSI): 1 550
    Loon: 800 ¤/week
    Eigenaar: Losers United

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

3 904 995 ¤ door DizzyRascals
    toch netjes dacht ik
    Dat wil ik ook wel eens
    pi_33949226
    ik kan ook wel 4 miljoen gebruiken al had ik hem wel zelf doorgetraind waarschijnlijk
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
    pi_33949240
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel eens
    stel dat dat een uitstekende spits was met redelijk passen en redelijk vleugel, zou dat nog meer opleveren denk je?
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:01:46 #271
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33949368
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

stel dat dat een uitstekende spits was met redelijk passen en redelijk vleugel, zou dat nog meer opleveren denk je?
    Met speciality quick? Ik denk iets minder... dit is wel een heel extreem bedrag..vraag me af hoe lang het duurt voordat je dat eruit hebt... ik gok 3.2 mil ofzo dan...
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:04:26 #272
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33949474
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef MyImmortal het volgende:
    ik kan ook wel 4 miljoen gebruiken al had ik hem wel zelf doorgetraind waarschijnlijk
    Waarom? Als je geen excellent coach met 10 assistenten hebt, ga ik echt niet een speler van 3.8 miljoen zelf optrainen....
    pi_33949787
    nog geen nieuwe bekerloting binnen, ik ben wel erg benieuwd eigenlijk
    pi_33949900
    me 2
    pi_33950021
    Competitie: # 4 in VI.236

SDCPUTTEN
    Spelersrapport en teamopstelling
    Type wedstrijd: (verborgen)
    Tactiek: normaal
    Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: zwak (zeer hoog)
    Rechterverdediging: zwak (heel laag)
    Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
    Linkerverdediging: slecht (laag)
    Rechteraanval: matig (laag)
    Centrale aanval: matig (heel laag)
    Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)

Mn tegenstander in de cup
    pi_33950124
    mijn tegenstander in de cup ook uit de VI, nummer 2 daarin
    Het team heeft 7* middenvelders, dus ik zal waarschijnlijk al mijn defs nodig hebben om dit te redden, maar dat zou betekenen dat ik zondag op moet geven om een kans te hebben in de beker, nog maar eens over nadenken
    pi_33950175
    Bij mij niet. Ik moet normaal spelen of motsen woensdag. En mn a-team opstellen... Doordat zn verdediging niet super is, kunnen me b-trainees in de spits spelen.
    pi_33950196
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:19 schreef -J-D- het volgende:
    Competitie: # 4 in VI.236

SDCPUTTEN

Middenveld: zwak (zeer hoog)
    Rechterverdediging: zwak (heel laag)
    Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
    Linkerverdediging: slecht (laag)
    Rechteraanval: matig (laag)
    Centrale aanval: matig (heel laag)
    Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)

Mn tegenstander in de cup
    als ik zo bekijk valt dit toch goed mee?...
    pi_33950229
    Ja, maar hoopte nog op een VII of lager
    Maar dat is ook niet reeel.
    Heb best kans hoor
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:26:02 #280
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33950240
    Middenveld: slecht (hoog)
    Rechterverdediging: zwak (laag)
    Centrale verdediging: matig (heel laag)
    Linkerverdediging: zwak (hoog)
    Rechteraanval: waardeloos (laag)
    Centrale aanval: zwak (heel laag)
    Linkeraanval: waardeloos (laag)

VI, als ie zn b-team opsteld en mn mids worden dit weekend niet verkocht, dan ben ik door
    pi_33950285

Middenveld: matig (heel laag)
    Rechterverdediging: redelijk (laag)
    Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
    Linkerverdediging: matig (hoog)
    Rechteraanval: zwak (hoog)
    Centrale aanval: uitstekend (hoog)
    Linkeraanval: slecht (hoog)

dit is het beker team van mijn tegenstander, dat gaat niet makkelijk worden
    pi_33950305
    Sterkte komrad. Dat is een hele kluif!
    pi_33950347
    Ik keek nog ff bij Grumpey. Ook door in de beker natuurlijk.

Maar zie zn middenveld van zondag:
    Middenveld: uitmuntend (heel laag)

Tering.
    pi_33950391
    JD, dank je

mbt grumps, dat had ik al gezien, het grote voordeel van SP training he je kan veel verder in de beker komen omdat je geen b team meer hebt voor je trainees. Bovendien kan je je wat betere reserves veroorloven
    pi_33950416
    Idd. Ben benieuwd hoe het hem zal bevallen.
    pi_33950461
    heb je nog advies voor mij
    ik verlies het MF en aanvallend is mijn tegenstander gelijkwaardig aan mijn def, lijkt me persoonlijk vrij kansloos
    pi_33950479
    Inderdaad. Ik zat al te kijken maar zou niet weten wat te doen.
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:31 #288
    66186 foetre
    pi_33950523
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef -J-D- het volgende:
    Ik keek nog ff bij Grumpey. Ook door in de beker natuurlijk.

Maar zie zn middenveld van zondag:
    Middenveld: uitmuntend (heel laag)

Tering.
    uitmuntend de tyfus!
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:45 #289
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33950534
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
    heb je nog advies voor mij
    ik verlies het MF en aanvallend is mijn tegenstander gelijkwaardig aan mijn def, lijkt me persoonlijk vrij kansloos
    Gewoon in de 3e ronde stranden.. is geen schande..

Alhoewel.. ik strand ook in de 3e ronde
    pi_33950601
    komt door je plaatsing, krijg je makkelijkere tegenstand
    pi_33950613
    We hebben het hier wel over een V-deelnemer
    pi_33950616
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Waarom? Als je geen excellent coach met 10 assistenten hebt, ga ik echt niet een speler van 3.8 miljoen zelf optrainen....
    heb je natuurlijk gelijk in maar zou leuk zijn ooit eens met zoiets beginnen begin van het seizoen :
    pi_33950645
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef -J-D- het volgende:
    We hebben het hier wel over een V-deelnemer
    idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsers
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:36:48 #294
    50936 The_Hives
    pi_33950658
    volgende ronde moet te doen zijn als hij met deze opstelling speelt

ook een VI-er
    quote:

Middenveld: slecht (laag)
    Rechterverdediging: matig (laag)
    Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
    Linkerverdediging: matig (heel laag)
    Rechteraanval: zwak (laag)
    Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
    Linkeraanval: zwak (heel laag)
    HatStats 120
    -edit-

competitie: Middenveld: matig (hoog) .

Hmmz, toch niet met mn trainees spelen
    Fok! Federatie
    pi_33950736
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef komrad het volgende:

[..]

idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsers
      woensdag 11 januari 2006 @ 20:40:48 #296
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33950805
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef komrad het volgende:

[..]

Geluk dwing je af... dat zei Johan Cruijff toch altijd? Alleen promotie naar V was geen geluk
    pi_33950811
    Dat was pech
    pi_33950820
    JEUJ ik ben ook door, voor het eerst naar bekerronde 3 en dit is ook meteen het einde van mijn bekeravontuur dit seizoen. Ik moet tegen iemand uit de 5de

GFC MVB
    Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: zwak (heel laag)
    Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
    Centrale verdediging: formidabel (hoog)
    Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
    Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
    Centrale aanval: waardeloos (hoog)
    Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
    pi_33950847
    Je mag wel hele leuke spitsen hebben, wil je dit overleven
    pi_33950857
    Die aanval van hem is wel lachwekkend
    pi_33950908
    @MrMoon, die tegenstander heeft geen aanval, ideaal counterslachtoffer, wat train je?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')