Ik twijfelde ook of ik nog Mario Kart DS zou doen (als in "Xbox Live is beter dan Mario Kart's online!"), maar Phoenix Wright en Ouendan waren al genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:17 schreef Thomper het volgende:
Geometry Wars is toch dat Xbox Live Arcade spel dat eruit ziet alsof overal vuurwerk is als je je vijanden neermaait?
Nee het is mij ook te hectischquote:
En een gamerscore van 10.000+ tegen maart? Moet lukken met al die games die je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef GokuSFE het volgende:
Geometry Wars is echt
In 2006 wil ik in ieder geval ff de miljoen punten halen
Uit het vorige topic, geldt nu dus nog steeds voor mensen die wachten tot ze toegevoegd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik voeg je toe, maar je moet even wachten tot zondag, scriptje staat op andere PC.
Waarom? 360 controller werkt toch prima !quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef twi het volgende:
Vind het wel erg jammer dat je de S Controller niet kan aansluiten. Iemand al geprobeerd om dat ding aan de USB-poort te hangen met een verloopstekkertje?
Omdat ik nu weer 45 euro uit moet geven voor een 2e controllerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom? 360 controller werkt toch prima !
1 ding weet ik welquote:Op zondag 1 januari 2006 02:02 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb condemned uitgespeelt en begreep het einde niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik vind het persoonlijk de beste pad die ik ken.... gaat voorbij de PS2 dual shock ! En idd..... de guide buttonquote:Op zondag 1 januari 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik nu weer 45 euro uit moet geven voor een 2e controller
Maar de 360 controller heb ik bij deze heilig verklaard. Mijn grote god, wat is dat een goddelijk dingZo heerlijk in de hand en die guide-knop is de beste uitvinding sinds gesneden brood
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ja maar als iedereen die F50 GT rijdt, is het een beetje gaar om daar in je eentje te staan met je Skyline.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
F50 GT
Gaat te hard om het leuk mee te hebben naar mijn idee. Iedereen denkt, hoe harder hoe beter.
Mijn favoriete auto is de Ariel Atom, héérlijk.quote:
Ferrari 355 F1 GTSquote:
Ken je de regels van de prijsvragen op FOK! ?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ferrari 355 F1 GTS![]()
En over die 10.000+ gamerscorepunten, mwah, ik ga toch echt niet al die games houden. Zullen vast wel mensen geinteresseerd zijn in nieuwe gesealde games en dan kan ik strax mooi (voor nop eigenlijk) Ghost Recon AW, Top Spin 2, ES4 Oblivion en nog wat games scoren, die ik dus wel echt wil hebben![]()
Is goed, dan hou ik ze toch allemaalquote:Op zondag 1 januari 2006 13:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ken je de regels van de prijsvragen op FOK! ?
Volgens de voorwaarden:
Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen.
maw, doe maar dan bannen we je voor alle andere prijsvragen
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben bereid de verzendkosten te vergoeden als ze naar mij gaan
Jullie zijn gewoon TE goed voor me jongens, echt hartverwarmendquote:Op zondag 1 januari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben bereid de verzendkosten te vergoeden EN goku een bedankkaartje te sturen
Kijk, ik begrijp het ook wel, maar zie je mij al Madden spelen bijv.? Kan ik er beter iemand blij mee maken dan dat het ligt te verstoffenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
Ik moet er ook niet aan denken !quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Lijkt me echt een baggerspel.
(13:16:42) (mdm) Guys, Dead or Alive 4 sucksquote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
DOA4 review: http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadoralive4/review.html
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
(13:16:42) (mdm) Guys, Dead or Alive 4 sucks
(13:17:03) (mdm) It's pretty good in the breast jiggling department though
(13:17:15) (Danj) mmmm jiggling
(13:19:38) (mdm) The stages were pretty
(13:19:41) (mdm) The models, not so much
(13:20:01) (mdm) Something was seriously wrong with the girls who had long hair
Kan kloppen dus
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 ding weet ik welKlopt. Er zitten wel wat plotholes op het laatst, jammer is dat. Ook Condemned is niet vlekkeloos maar ach...Zelfs de beste films (zie IMDB of MovieMistakesmaar) zitten vol met fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, een 8.8 een baggerspel noemen is, als je heel objectief kijkt, gewoon niet mogelijk. Voor jou is de titel wellicht allesbehalve interessant, dan kan dan weer wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Excuse me? Als het spel gewoon binnen een normale termijn binnen is, speel ik het spel met veel plezier zelf hoor. Als de spellen er dik 3 maanden over doen, dan is de interesse mijnerzijds wel wat verminderd ja. Ik doe godverdomme alleen maar mee met prijsvragen waar ik de prijsjes leuk van vind, ik heb een klein prijsje gedoneerd voor de kerstprijsvraag van vorig jaar, ik verkoop amper iets dat ik win (1x gebeurd, wow..), en dan ga je mij aanhalen als anti voorbeeld? De tering voor je. Leuk hoor om Farcry te winnen als het spel net uit is, het spel zou 2 weken geleden eindelijk verstuurd worden (en is nog niet binnen)...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef Bastard het volgende:
Ok. LAST !!!
ik merk dat in PGR3 alle tijden zijn gewist... alle scoreboards op 0... maar start net Bejeweld op... daar OOK alle scores gereset!!!
Euh.. geometry wars dan ook zeker?
lijkt mij een superspel en ga en gewoon kopen, vond dead or alive ultimate ook erg, erg , erg leuk op livequote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Dat ik 2 games van de 14 (Kameo gaat naar de troostprijswinnaar, aangezien ik die al had) niet trek betekent toch niet dat ik niet gigantisch blij ben met mn prijs?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, wel onterechte winnaar als die dude ineens gaat miepen en die games ineens wil gaan verkopen... Leuk winnend plaatje en zo hoor, maar valt me vies tegen.Weet wel dat je het maar half serieus bedoelde, maar toch. Dat de gedachte al in je op kwam ($$$$$$) is wel opmerkelijk te noemen.
Een gegeven paard niet in de bek kijken enzo...
duh, wat wil je, het is door rare gemaakt.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is Perfect Dark: Zero toch een matige game eigenlijk. Beleef totaal geen plezier aan de SP, echt chaotische en onduidelijke rommel is het. Saaie levels ook, althans, er had meer in kunnen zitten.
kvind het echt een tyfus aktie...ben echt lang bezig geweest om me score hoog te krijgen bij geometry wars...met hexic had ik ook een aardige score, en nu staat alles op 0, echtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ze dat maar niet elk jaar gaan doen...
quote:Myth-Busting the Xbox 360 Shortage
"Ah, the holiday season, when you can’t open a newspaper or magazine without reading about the hot new item that has people lined up around the block. This year, it’s Microsoft and its Xbox 360 making headlines—but there’s more to this story than usual.
As if Microsoft isn’t already enough of a lightning rod, the company is now under fire for allegedly misjudging demand, failing in the supply chain, or possibly even intentionally creating a shortage for the new video game system. Although Microsoft remains tightlipped on the matter, a more thorough review of recent history, paired with the realities of the high-tech manufacturing supply and demand chain, expose some slightly less sinister possibilities.
New product launch realities
When building a sales forecast, one of the most rudimentary tools available to a manufacturer is past sales performance. In this case, the launch of a new gaming platform is certainly not unprecedented.
The 2001 introduction of the original Xbox saw 1.1 million boxes shipped within North America in the first three weeks, rising to 1.4 million in the next three weeks. Rival Sony received tons of bad press back in 2000 when it could only manufacture 500,000 PlayStation 2 units before it ran into component supply problems.
By comparison, this year’s launch of Xbox 360 saw between 300,000 and 400,000 units shipped just after the November 22 launch, and roughly 300,000 more as of December 20. Another 400,000 units have gone to Europe and Japan, which tallies up to about 1.1 million boxes in just more than four weeks.
Considering the greater complexity of the new-generation consoles, the production rate seems well in line with previous launches, and looks downright spectacular compared to PS2.
Reason No. 1 for the shortages
The most likely reason North America is seeing a heightened shortage this year is twofold. First, unlike previous game console launches, there is no other competing product launching in unison to help distribute demand. The original Xbox faced the Nintendo GameCube launch within three days of its own.
Microsoft’s shipment of 400,000 units abroad this time around clearly shows that it has put a priority on seeding the European and Japanese markets ahead of Sony’s PlayStation 3 launch next year. In Japan, where Sony has typically done well, demand for the Xbox 360 has been slower than anticipated, perhaps the greatest flaw in demand planning on Microsoft’s part."
Denk dat ze nog behoorlijk problemen gaan krijgen daar bij Microsoft, tis echt een karige actie.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kvind het echt een tyfus aktie...ben echt lang bezig geweest om me score hoog te krijgen bij geometry wars...met hexic had ik ook een aardige score, en nu staat alles op 0, echt![]()
Dit was verder niet aangekondigd, toch? Kan het niet gewoon een 'foutje' zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat ze nog behoorlijk problemen gaan krijgen daar bij Microsoft, tis echt een karige actie..
Zoiezo, waarom zou MS in godsnaam minder xboxen afzetten dan ze hebben?quote:
de PGR3 World Rankings List is nog wel intact :\quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit was verder niet aangekondigd, toch? Kan het niet gewoon een 'foutje' zijn?
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Geen idee? Verlate milleniumbug?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Misschien willen ze wachten met de echte ' massaverkoop' tot ze de hardware goedkoper kunnen produceren.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zoiezo, waarom zou MS in godsnaam minder xboxen afzetten dan ze hebben?
Waarom zouden ze minder console verkopen om te gaan hypen?
Das echt dikke onzin.
Als ik nu 1.000.000 miljoen xboxen kan verkopen
en ik verkoop er maar 500.000 om te hypen, dan loop ik 500.000 potentieele klanten mis.
Je verkoopt die 360 naderhand zoiezo wel hoor aan die 500.000, maar waarom zou je ermee wachten?
Net zo misschien als ze willen wachten op Sony's PS3.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:09 schreef capibar het volgende:
[..]
Misschien willen ze wachten met de echte ' massaverkoop' tot ze de hardware goedkoper kunnen produceren.
Matige reactie inderdaad van jequote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
check je leaderboard, die heb ik namelijk zojuist gehaaldquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef GokuSFE het volgende:
Geometry Wars is echt
In 2006 wil ik in ieder geval ff de miljoen punten halen
Dude, waar ben je met je zielige score met geometry wars man...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Gamedemon het volgende:
Masterdave, je high score met geometrie wars zuigt echt hard
grapjasquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dude, waar ben je met je zielige score met geometry wars man...![]()
Bronquote:Welcome to Microsoft XBox Support
The XBox Chat session has been accepted. This chat session is being recorded for quality monitoring; your IP address may be traced.
{Richard}Welcome to the Xbox North America Customer Support! My name is Richard!
{Me}Hi Richard
{Me}Did you see my question?
{Richard}not yet mike, could you kindly restate it again?
{Me}The XBL scores were reset. Is it a temporary "glitch" or is it permanent?
{Richard}possibly, because the XBL scores should be continuos.
{Me}I'm not against them being reset, but you guys have to notify us. And after only 5 weeks on the market? Are scores going to get reset every 5 weeks?
{Richard}i do believe so.
{Me}I've been an XBL subscriber since beta testing in 2001. This is a poor decision by Microsoft and I'll be cancelling my subscription if this is the case.
{Richard}im sorry. i believe that they are already fixing the problem right now and please do expect for your scores to be updated tomorrow.
{Me}Good news! Thank You
{Richard}and please do be rest assured that we will fix this problem permanently so that you wouldn't have any inconvenience regarding your XBL.
{Me}Just notify the community if you want to reset the scores. Once a year would be sufficient.
{Richard}we surely will, actually, ive already filed a report regarding your issue.
{Me}have a good day.
Voor een dag geen scoresquote:Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef DaMSWer het volgende:
Als het een fout is van MS, dan vind ik dat ze iedereen gewoon een maandje live kado moeten doen
Boehoehoehoehoequote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef masterdave het volgende:
Kijk, nu lullen we ergens over, maar nu zit ik meteen weer met een andere vraag, ze gaan toch niet een backup nu terug zetten he, kep verdomme net over de miljoen met geometry wars, na de reset, wil ik graag zo houden
marketplace points will doquote:Op zondag 1 januari 2006 20:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat als ze een backup terug zetten dat je dan meteen een gratis game krijgt van microsoft.
ik weet het wel zeker dat we niks krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
Je krijgt gewoon niks, denk ik.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
Je krijgt gewoon niks, denk ik.
Dus hij zegt eerst dat ze elke 5 weken gereset worden en daarna, omdat meneer anders de subsciption opzegt, dat dit niet zo is en dat alles morgen weer goed is?quote:
Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef washandje het volgende:
[..]
Dus hij zegt eerst dat ze elke 5 weken gereset worden en daarna, omdat meneer anders de subsciption opzegt, dat dit niet zo is en dat alles morgen weer goed is?
Ik denk dat ie met dat "I do believe so" reageert op een ander deel van die zin. Dat ze zouden notifyen en zo.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef washandje het volgende:
[..]
Dus hij zegt eerst dat ze elke 5 weken gereset worden en daarna, omdat meneer anders de subsciption opzegt, dat dit niet zo is en dat alles morgen weer goed is?
Volgens mij snapt ie er zelf geen fuck van en probeert ie alleen een klant te houden. Zie ook het topique op GAF. Microsoft mag duidelijk zelf gaan melden wat er is gebeurd.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met dat "I do believe so" reageert op een ander deel van die zin. Dat ze zouden notifyen en zo.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef Fillipe het volgende:
Dringend hulp gezocht bij Condemned!
Heb je hier al wat op gevonden? Volgens mij heb je namelijk deze over het hoofd gezien (vond ik ook als laatste):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bij Condemned trouwens wel last gehad van wat bugs; de cd stopt soms met draaien, en hij laad op bepaalde punten dus de omgeving niet meer. Hierdoor kom ik gewoon in een zwarte ruimte waarbij ik wel alle vijanden kan zien, maar niet de muren. (Ik kan er dan ook niet doorheen). Erg irritant.
Verder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heb je hier al wat op gevonden? Volgens mij heb je namelijk deze over het hoofd gezien (vond ik ook als laatste):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bij Condemned trouwens wel last gehad van wat bugs; de cd stopt soms met draaien, en hij laad op bepaalde punten dus de omgeving niet meer. Hierdoor kom ik gewoon in een zwarte ruimte waarbij ik wel alle vijanden kan zien, maar niet de muren. (Ik kan er dan ook niet doorheen). Erg irritant.
Verder het volgende:Die bugs waar jij het over hebt heb ik nooit gezien... tevens kan je wel die wapens bij de eindbaas pakken... klinkt alsof er iets goed mis isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
ik heb ook geen last gehad van bugs of wat dan ook...
dit is wel zeker de engste game die ik ooit heb gespeeld... wel is het jammer dat het de 2de keer dat je het speelt niet meer leuk is...
maarjah wel een dag of 2 lol van gehad...![]()
BRON: GAFquote:From MajorNelson.com.....
We are currently experiencing an issue with some of the leader boards and stats for Xbox 360 titles. We have identified the issue, and are working on resolving it over the next few hours. Until this issue is resolved, there will be some leader boards and stats issues….thanks for your patience as we work through this. Now would be a good time to work on the campaigns of some of those single player games you have
and...
Edit: The issue is now fixed, and stats have been restored, with the exception of Geometry Wars:Evolved. The team continues to work on that title’s leaderboards.
nu nog wachten op GW:E![]()
Gisteren wel vijf keer league 1 gehaald met pgr 3ipv de gebruikelijke league 40
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg![]()
Heb jij dat ook al met League 40?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:30 schreef pkwarts het volgende:
Gisteren wel vijf keer league 1 gehaald met pgr 3ipv de gebruikelijke league 40
![]()
![]()
![]()
Als ze die lijsten terug zetten ben ik benieuwd wat er met de tijden gebeurt die je dan nu weer gereden hebt.
Gaat lekker.. eerst zag ik met bejeweld dat het aantal levels weer op 0 stond terwijl ik er al 20 had afgewerkt. En dan dag erop zijn alle tijden weg in PGR3 en de highscores weg in bejeweld.
Matige actie moet ik zeggen.The truth was in here.![]()
Ben er ook nog niet geweestquote:Op maandag 2 januari 2006 13:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
league 40 bestaat dat ook????
The truth was in here.![]()
Ja ik weet ook niet, met race against the clock kom je meestal wel ongeveer in league 1 als je je best doet. Alleen met kudos halen in single player kan ik het nog wel begrijpen, dat vind ik zelf ook bullshit en daar ga ik ook niet voor league 1 maar league 40 is wel weer erg ver wegWho knew?![]()
En komt er anders een tekst in beeld "There is no rankboard available for your shitty driving" ?
een vraagje voor de mensen die king kong ook hebben:
in de eerste level moet je op het laatst een soort hefboom/stok oppakken en die in een soort boom vastzetten en dan eraan gaan draaien maar als ik dat doe dan val ik naar beneden en ben ik dood..
wat doe ik verkeerd..?[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]![]()
peper het er anders even inquote:
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Yup, de oude tijden. Alle tijden die sinds de reset zijn gezet zijn nu weer weggevallen. Lekker bezigquote:Op maandag 2 januari 2006 13:18 schreef washandje het volgende:
Zijn de PGR tijden echt terug?![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, de oude tijden. Alle tijden die sinds de reset zijn gezet zijn nu weer weggevallen. Lekker bezig
daar was ik al bang voor, precies de reden dat ik niet opnieuw ben begonnen met geometry, stel je voor dat ik 5miljoen haal en me record van 970.000 word teruggezet....dat zou zuur zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, de oude tijden. Alle tijden die sinds de reset zijn gezet zijn nu weer weggevallen. Lekker bezigRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Dat is wel een groot "Stel je voor" gehaltequote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, precies de reden dat ik niet opnieuw ben begonnen met geometry, stel je voor dat ik 5miljoen haal en me record van 970.000 word teruggezet....dat zou zuur zijn
tis een voorbeeld maar dat soort pech heb ik altijdquote:Op maandag 2 januari 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel een groot "Stel je voor" gehalte
Klopt, gevondenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heb je hier al wat op gevonden? Volgens mij heb je namelijk deze over het hoofd gezien (vond ik ook als laatste):![]()
Heb hem nu ook uitgespeeld! Geen last gehad van die bugs trouwens. Oja en mocht iemand interesse hebben om Condemned te ruilen voor CoD2 dan hoor ik het wel.![]()
![]()
Nu ben ik op live _D_
Maar nu ben ik al me save games kwijt en me gamer points die ik al hadWeet iemand hoe ik dat moet oplossen. Of is het nu gewoon weg?
![]()
En gamedemon wil je me toe voegen :pDaar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken![]()
Die oude tijden enzo zijn gewoon foetsie danquote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
Nu ben ik op live _D_
Maar nu ben ik al me save games kwijt en me gamer points die ik al hadWeet iemand hoe ik dat moet oplossen. Of is het nu gewoon weg?
![]()
En gamedemon wil je me toe voegen :p![]()
![]()
Euh je achievements ben je kwijt bedoel je? Dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
Nu ben ik op live _D_
![]()
En gamedemon wil je me toe voegen :pWho knew?![]()
Damn damn damn!!
Ik plug net m'n internet kabel in mn 360 om te liven.. Stap ik vervolgens op het draad en valt m'n X360 om, met PDZ erin..
.. PDZ wil nu niet meer
Met m'n PS2 pleurde dat ding ook zo vaak om, maar dit heb ik nooit meegemaakt.
Goddamn. Hopelijk morgen m'n geld, kan ik em opnieuw kopen..Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Doen de andere spellen het nog wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Lampie_ het volgende:
Damn damn damn!!
Ik plug net m'n internet kabel in mn 360 om te liven.. Stap ik vervolgens op het draad en valt m'n X360 om, met PDZ erin..
.. PDZ wil nu niet meer
Goddamn. Hopelijk morgen m'n geld, kan ik em opnieuw kopen..
Sowieso flink balen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
Ik heb geen andere spellen, dat is nog wel het ergste. Heb net wel de Condemned en Kameo demo zitten spelen.
Gaat 60 euro, eigenlijk te gek voor woorden. Ik ving die Box nog op ook.. Sjongejonge..Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Dat die highscores weg zijn wisten we natuurlijk al, maar dit ook?/editquote:De Xbox 360 Live ranglijsten en high scores zijn door een fout gewist. Ook is het niet mogelijk om nieuwe scores te uploaden.
Larry Hryb, directeur van Xbox Live, is momenteel met man en macht bezig de fout op te lossen zodat iedereen weer gebruik kan maken van Xbox Live. Er wordt geprobeerd om de ranglijsten weer in de oude staat te herstellen. Wat de reden voor de fout is, is niet bekend.
of is dit zelfs al gefixed![]()
![]()
Dat is oud nieuws. Zie FOK!games ook. het is al gefixed (behalve geometry wars)quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef Xrenity het volgende:
Dat die highscores weg zijn wisten we natuurlijk al, maar dit ook?
[..]
/edit
of is dit zelfs al gefixedWho knew?![]()
Zitten er krassen op je disc?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Lampie_ het volgende:
Damn damn damn!!
.. PDZ wil nu niet meer
Goddamn. Hopelijk morgen m'n geld, kan ik em opnieuw kopen..![]()
Tering, ik kijk net voor de gein:
Rondom het hele disc zitten nu 5 aardig diepe krassen en heel veel kleine..
Mijn god, zoveel krassen als je xbox net een klein beetje omvalt.. Is hier geen garantie voor? Ik bedoel, iedereen duwt vroeg of laat per ongeluk hun xbox omvallen.. Als dat betekent dat je cd dan helemaal bekrast is..Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Jij kan mij ook toevoegen hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
En gamedemon wil je me toe voegen :pPrecies de reden dat hij bij mij horizontaal staat, vroeg of laat valt ie omquote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Lampie_ het volgende:
Damn damn damn!!
.. PDZ wil nu niet meer
Goddamn. Hopelijk morgen m'n geld, kan ik em opnieuw kopen..RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Ik heb em nu horizontaal staan, had ik dat maar eerder aan zien komen :/
Maar ik kan hier niks mee bij Microsoft?Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Daar is geen garantie voor, want het is geheel je eigen schuld.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Lampie_ het volgende:
Mijn god, zoveel krassen als je xbox net een klein beetje omvalt.. Is hier geen garantie voor? Ik bedoel, iedereen duwt vroeg of laat per ongeluk hun xbox omvallen.. Als dat betekent dat je cd dan helemaal bekrast is..
Maar hoe diep zijn die "5 aardig diepe krassen" precies? Ik ken wel een trucje om met behulp van tandpasta niet al te diepe krassen weg te werken, maar voor hele diepe krassen gaat het wat lastiger.![]()
![]()
Garantie!? Laat me niet lachen!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Lampie_ het volgende:
Mijn god, zoveel krassen als je xbox net een klein beetje omvalt.. Is hier geen garantie voor? Ik bedoel, iedereen duwt vroeg of laat per ongeluk hun xbox omvallen.. Als dat betekent dat je cd dan helemaal bekrast is..Garantie krijg je als het zonder invloeden van buitenaf stuk gaat.
Jij bent gewoon lomp geweest en hebt niet uit je doppen gekeken. Klinkt hard, maar het is zo.
Optische schade = NOOIT garantie.
Check wel je XBOX door er een DVD in te leggen, dan weet je dat het loopwerk niet beschadigd is.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.![]()
Geef je weinig kans, je enige geluk is dat Perfect Dark: Zero toch een zuigspel is.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef Lampie_ het volgende:
Maar ik kan hier niks mee bij Microsoft?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Ik zit net goed te kijken, het zijn geek diepe krassen maar vooral dikke krassen..Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Dan zou ik de tandpasta truc een kans geven. Benodigdheden zijn tandpasta en een zachte doek (theedoek volstaat).quote:Op maandag 2 januari 2006 20:00 schreef Lampie_ het volgende:
Ik zit net goed te kijken, het zijn geek diepe krassen maar vooral dikke krassen..
Het enige wat je hoeft te doen is een dotje tandpasta op de krassen doen en vervolgens met de doek met draaiende bewegingen de krassen wegpolijsten. Zo heb ik al 3 bekraste dvd's van de ondergang gered.![]()
![]()
Begrijp zelf ook eigenlijk niet dat M$ dit toelaat.
Had me PS2 ook wel rechtopstaan die is toch wel es gevallen maar nog nooit deze shit gehad.
Heb hem nu horizontaal staan, lijkt me wel wat handiger met al die hardware erin.![]()
Pr0dent of kukident?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zou ik de tandpasta truc een kans geven. Benodigdheden zijn tandpasta en een zachte doek (theedoek volstaat).
Het enige wat je hoeft te doen is een dotje tandpasta op de krassen doen en vervolgens met de doek met draaiende bewegingen de krassen wegpolijsten. Zo heb ik al 3 bekraste dvd's van de ondergang gered.
Maar twas een bekend fenomeen.. voor de release was ergens een filmpje van mensen die een spel starten toen de 360 op zn kant stond, en hem draaiend rechtop zetten... gevolg was diepe krassen in de disc
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef CircelR het volgende:
Ik heb net een paar theme's gedownload, maar ik zou niet weten hoe ik ze kan "gebruiken"....
Help!![]()
Ja inderdaad. Het spijt me dan echt verschrikkelijk, maar juist als je zoiets leest lijkt het me toch wel gewoon de meest duidelijke zaak dat je die 360 gewoon horizontaal plaatst.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:11 schreef Bastard het volgende:
Maar twas een bekend fenomeen.. voor de release was ergens een filmpje van mensen die een spel starten toen de 360 op zn kant stond, en hem draaiend rechtop zetten... gevolg was diepe krassen in de disc
Het is een fabricagefout inderdaad, er zit een soort ijzeren plaatje wat wat uitsteekt, en die disc die zwabbert wanneer hij valt heen en weer, en raakt dat plaatje dan.
Hoe dan ook, ik zou toch even bij Microsoft Nederland informeren. Ik heb ooit een mailtje gestuurd dat gewoon m'n disc beschadigd was, en wat ik hiermee nog kon. Tegen een vergoeding van - ik meen - 25 euro kreeg ik een nieuw exemplaar opgestuurt. En daar had ik met m'n bureaustoel overheen gereden
Heb ik destijds niet gedaan, want ik wilde direct gamen en geen weken wachten.![]()
Druk op de Xbox-knop en je gamertag schermpje komt op je scherm. Dan ga je naar Personal Settings en daar kun je Skins selecterenquote:Maar heel erg bijzonder zijn ze allemaal niet. Wel meer dan je zou denken, staan al een stuk of 10 themes standaard op.
![]()
Die gratis Rare theme vind ik wel aardig, die heb ik nu.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
Meesterlijk, het heeft echt gewerkt. Nu hoor ik weer muziek en de Nightclub missie doet het gewoon.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zou ik de tandpasta truc een kans geven. Benodigdheden zijn tandpasta en een zachte doek (theedoek volstaat).
Het enige wat je hoeft te doen is een dotje tandpasta op de krassen doen en vervolgens met de doek met draaiende bewegingen de krassen wegpolijsten. Zo heb ik al 3 bekraste dvd's van de ondergang gered.
Ik verwacht niet dat ie het nu 100% doet maar dit is wel erg super.
Was het mogelijk had ik je zo bovenop je bek gepakt
Nee zonder gein, bedankt man!Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Kan dat tandpasta niet slecht zijn voor de lens ofzo? Ik hoor nou wel andere geluiden in m'n disc drive.
Of mischien dat het geluid komt doordat ie nu horizontaal staat? Want nu hoor ik die cd ook hard draaien, en alsof er steeds een bubbeltje over iets heen gaat (als je begrijpt wat ik bedoel)Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Gewoon even bellen naar de helpdesk. En hopen dat je een aardige medewerker aan de lijn krijgt. Het staat trouwens wel in de handleiding, maar veel mensen lezen die niet (zorgvuldig).quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef Lampie_ het volgende:
Maar ik kan hier niks mee bij Microsoft?![]()
Je hebt de resterende tandpasta er toch wel af geveegd?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Lampie_ het volgende:
Kan dat tandpasta niet slecht zijn voor de lens ofzo? Ik hoor nou wel andere geluiden in m'n disc drive.![]()
![]()
Je bent me net voorquote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt de resterende tandpasta er toch wel af geveegd?![]()
![]()
Dan komen die bijgeluiden misschien omdat je xbox 360 gewoon een harde klap heeft gemaakt toen 'ie op de grond viel! Maar als 'ie het nog gewoon doet zou ik me er niet teveel zorgen om maken.![]()
Geluid was weg maar helaas, ik starte een missie en koos wat wapens en het muziek viel weer weg. en het level wilde ook niet meer laden. Helaas maar ja, morgen dan maar een nieuw kopietje halen
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Zoals ik al zei, éérst MS Helpdesk bellen. Ze geven je waarschijnlijk PDZ als vervanging.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef Lampie_ het volgende:
Geluid was weg maar helaas, ik starte een missie en koos wat wapens en het muziek viel weer weg. en het level wilde ook niet meer laden. Helaas maar ja, morgen dan maar een nieuw kopietje halen![]()
Ik bel morgenochtend wel effe naar de MS helpdesk, is het niet zo'n irritante stem die je een keuzemenu geeft of zijn het gewoon echt werknemers die je helpen? Ik heb dit soort dingen al vaker gezien.
Morgen iig proberen.Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Je gaat waarschijnlijk kennismaken met 'de belg' die altijd achter de helpdesk zit.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef Lampie_ het volgende:
Ik bel morgenochtend wel effe naar de MS helpdesk, is het niet zo'n irritante stem die je een keuzemenu geeft of zijn het gewoon echt werknemers die je helpen? Ik heb dit soort dingen al vaker gezien.
Morgen iig proberen.
Voor ons welquote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Lampie_ het volgende:
Wie is dat dan? Bekend persoon?
Je krijgt eerst een keuzemenu, waarna je een belgische medewerker aan de lijn krijgt. Nee hij is niet bekend oidquote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef Lampie_ het volgende:
Morgen iig proberen.![]()
![]()
Damn ik kan geen verbinding maken tussen de pc en de xbox. Bij de test failed hij de hele tijd bij computer. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik heb wel gewoon verbinding met internet enzo
edit- En ja ook gewoon mediacenter geinstaleerdIk heb alles gedaan wat zou moeten
[ Bericht 34% gewijzigd door oldenzaaltjuh op 02-01-2006 22:09:46 ]![]()
Mag ik even zeggen dat die Media Center Extension-functionaliteit echt fucking geil is? Eindelijk Lost-afleveringen @ TV kijken in plaats van stomme laptop-schermpje.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.![]()
Zo, ben vandaag even naar het Gamer.nl kantoor in Den Haag geweest, kon het mooie Xbox 360 review-koffertje ophalen (ik had zowat alles, behalve die play&charge kit + twee accu's en dat koffertje dus). Tis maar goed dat ik dat ding niet had opgehaald VOOR de launch en dat er geen 360 in zat, je zag echt al die mensen er op loeren, niet normaal.![]()
![]()
Geloof het graag, alleen een beetje jammer dat je heel je O/S opnieuw moet installeren om het te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mag ik even zeggen dat die Media Center Extension-functionaliteit echt fucking geil is? Eindelijk Lost-afleveringen @ TV kijken in plaats van stomme laptop-schermpje.
![]()
Heb jij geen idee wat mijn probleem kan zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Geloof het graag, alleen een beetje jammer dat je heel je O/S opnieuw moet installeren om het te kunnen gebruiken.![]()
![]()
Ik heb de hele Windows-firewall uit moeten schakelen, oldenzaaltjuh, voordat het fatsoenlijk werkte. Ik kreeg wel een connectie, maar als ik dan wilde streamen kreeg ik een disk error. Toen ik de firewall volledig uitschakelde was het probleem als sneeuw voor de zon verholpen.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.![]()
Pfffrrt, euhm eigenlijk heb ik daar niet zoveel verstand van. Hoe zit je verbinding in elkaar tussen PC en Xbox ? Geen firewall probleem? Port eventueel forwarden?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen idee wat mijn probleem kan zijn?![]()
Dat koffertje is ook zo mooi! Wil je hem verkopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, ben vandaag even naar het Gamer.nl kantoor in Den Haag geweest, kon het mooie Xbox 360 review-koffertje ophalen (ik had zowat alles, behalve die play&charge kit + twee accu's en dat koffertje dus). Tis maar goed dat ik dat ding niet had opgehaald VOOR de launch en dat er geen 360 in zat, je zag echt al die mensen er op loeren, niet normaal.![]()
![]()
360 euro.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat koffertje is ook zo mooi! Wil je hem verkopen?.
![]()
Hebben jullie trouwens ook problemen met Xbox Live? Ik kan wel gewoon online in het dashboard, downloaden gaat ook wel (zij niet al te snel) maar in games als PDZ en COD2 wil-tie gewoon niet online! Constant "cannot confirm session" en "does not match" en dat soort ongein..
![]()
Doe eens Test Xbox Live Connection en kijk wat er uit de NAT test komt.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Hebben jullie trouwens ook problemen met Xbox Live? Ik kan wel gewoon online in het dashboard, downloaden gaat ook wel (zij niet al te snel) maar in games als PDZ en COD2 wil-tie gewoon niet online! Constant "cannot confirm session" en "does not match" en dat soort ongein..
![]()
Bij PDZ heb ik dat wel jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
![]()
![]()
Moderate. Voorheen heb ik wel nog online kunnen spelen, dit was wel op GNL (andere gametag) maar dat zou niks uit mogen maken. Geen idee wat de NAT test toen aangaf though. Misschien een brakke kabel (maar dan kan ik toch niet op Xbox live...)? Er wordt hier nog wel eens gekloot met kabels en alles...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Doe eens Test Xbox Live Connection en kijk wat er uit de NAT test komt.![]()
vraagje: als ik demo's draai is mijn 360 echt lekker stil, maar als ik vanaf een DVD-speel maakt het echt heel veel herrie? Ik kan me niet herinneren dat onze review-xbox zoveel herrie maakte... Ik kan het helaas niet vergelijken want ik ken niemand met een 360 die in de buurt woont...The line is a dot to you!![]()
Omdat ik het eigen forum een stuk trager vind, daar ook geen MUZ/FTR/ONZ en wat al niet meer hebquote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ga eens met je router prutsen
Waarom vraag je dit trouwens niet op je eigen forum?
en ik de interactie daar met de FP en forum naar mijn mening te weinig terugvindt (zal veranderen in nieuwe versie van Gamer.nl). Bovendien ben ik hier nu toch. Satisified?
![]()
![]()
Heb ik ook. Is de DVD-Drive die eens lekker op 16x snelheid gaat draaien. Hadden ze wel iets aan mogen doen IMO.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef kepler het volgende:
vraagje: als ik demo's draai is mijn 360 echt lekker stil, maar als ik vanaf een DVD-speel maakt het echt heel veel herrie? Ik kan me niet herinneren dat onze review-xbox zoveel herrie maakte... Ik kan het helaas niet vergelijken want ik ken niemand met een 360 die in de buurt woont...![]()
het probleem is dat het echt veel herrie isquote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Heb ik ook. Is de DVD-Drive die eens lekker op 16x snelheid gaat draaien. Hadden ze wel iets aan mogen doen IMO.
maar goed zodra iemand in mijn buurt een 360 heeft zal ik eens vergelijken
hopelijk zal het mogelijk worden om (hele) games te downloaden op je HD. Bill Gates heeft wel gezegd dat dit de toekomst zal worden, dus wie weet
The line is a dot to you!![]()
Ja hoor, ben gewoon benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Omdat ik het eigen forum een stuk trager vind, daar ook geen MUZ/FTR/ONZ en wat al niet meer heben ik de interactie daar met de FP en forum naar mijn mening te weinig terugvindt (zal veranderen in nieuwe versie van Gamer.nl). Bovendien ben ik hier nu toch. Satisified?
![]()
![]()
Right, kun je 1 game op de hd zettenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:21 schreef kepler het volgende:
[..]
het probleem is dat het echt veel herrie is
maar goed zodra iemand in mijn buurt een 360 heeft zal ik eens vergelijken
hopelijk zal het mogelijk worden om (hele) games te downloaden op je HD. Bill Gates heeft wel gezegd dat dit de toekomst zal worden, dus wie weet![]()
![]()
ja ok, maar dan brengt Microsoft natuurlijk een HD uit van 180 gig ofzo. Genoeg voor 16 games, lijkt me meer dan genoegquote:Op maandag 2 januari 2006 23:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Right, kun je 1 game op de hd zetten
Maar demo's zoals Condemned en Q4 draaien echt KUT maar vollle spellen draaien prima? Is het zo dat vanaf een harde schijf lezen meer geheugen inneemt ofzo?Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
het lijkt me dat de lees-snelheid van een HD sneller is dan die van een DVD-spelerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef Lampie_ het volgende:
Maar demo's zoals Condemned en Q4 draaien echt KUT maar vollle spellen draaien prima? Is het zo dat vanaf een harde schijf lezen meer geheugen inneemt ofzo?
en ik heb met demo's geen enkel probleemThe line is a dot to you!![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef Fillipe het volgende:
Bij mij draaien de demo's perfect hoor, nergens last van.![]()
Bij mij draaien de dvd's bagger, het beeld schokt de hele tijd.
BEHALVE als ik het menuutje oproep, dan gaat het beeld vlekkeloos.
Iemand anders ook dit probleem?
(en ik heb een goede dvd-speler, maar ik was te lam om het deurtje open te doen van m'n tv-meubel vandaar dat ik erachter kwam)."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
*Lacht heel hard* Het is vandaag 2 Januari, er zat bij de 360 een Gold account van............................................................1 MAAND!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
![]()
Je Gold account is dus verlopen en je hebt nu alleen zilver! (gamerscore, friends en marketplace)
Ik heb mijn account vandaag verlengd met 12 maanden Gold.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.![]()
Bij die review versie stonden de games op de harde schijf, de grote zware koeling springt alleen aan als er een game gedraait word vanaf een DVD.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef kepler het volgende:
vraagje: als ik demo's draai is mijn 360 echt lekker stil, maar als ik vanaf een DVD-speel maakt het echt heel veel herrie? Ik kan me niet herinneren dat onze review-xbox zoveel herrie maakte... Ik kan het helaas niet vergelijken want ik ken niemand met een 360 die in de buurt woont...
De koeling is dus niet gebruikt bij die review versie.
Als ik geometry wars, hexic, of demos speel dan maakt die 360 ook geen geluid.
Start ik PGR3 dan springt de Fan aanIk heb het idee dat er afentoe wat frames skippen dus ik gebruik em ook niet voor filmsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef Ceased2Be het volgende:
(en ik heb een goede dvd-speler, maar ik was te lam om het deurtje open te doen van m'n tv-meubel vandaar dat ik erachter kwam).RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Eigenlijk is fok dus gewoon op elk vlak beterquote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Omdat ik het eigen forum een stuk trager vind, daar ook geen MUZ/FTR/ONZ en wat al niet meer heben ik de interactie daar met de FP en forum naar mijn mening te weinig terugvindt (zal veranderen in nieuwe versie van Gamer.nl). Bovendien ben ik hier nu toch. Satisified?
![]()
![]()
Wat? Welnee. Het forum, ja dat gaat lekker, maar ik kom hier al sinds september '99 (post alleen sinds mei 2000 geloof ik) dus dan ga je niet zomaar weg. FOK! Games daarentegen kan nog wel het een en ander aan verbeteringen gebruiken en vind ik dus zeker niet beter dan Gamer.nl en dat zeg ik niet alleen maar omdat ik bij laatstgenoemde werk. Laten we het zo zeggen, zou ik ooit eind/hoofdredacteur bij FOK! Games worden dan zou ik een aantal dingen anders aanpakken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eigenlijk is fok dus gewoon op elk vlak beter
FOK! Games heeft trouwens als pluspunt dat het allemaal zo lekker geintergreerd is met Fok!forum en al die andere dingen, nadeel is dat het maar een simpel subdomein is en geen volwaardige gamesite. www.fokgames.com klinkt al veel beter.
En het Gamer.nl forum is niet slecht, helemaal niet. Fok! (het forum weltestaan!) is alleen overzichtelijker, sneller en biedt meer diversiteit.
[ Bericht 8% gewijzigd door =HellFire= op 03-01-2006 00:55:22 ]![]()
Ik? Nee hoor. Mijn GNL account was van m'n baas, en die had em eind november geactiveerd, 26 december ging dat dus over naar Silver, ik heb een eigen account gemaakt en heb nu tot 27 januari Gold. Ik heb het probleem al gevonden, het ligt aan de kabels. Tijd voor compleet wireless in het huis, m'n laptop heeft het al, nu de rest nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Lacht heel hard* Het is vandaag 2 Januari, er zat bij de 360 een Gold account van............................................................1 MAAND!!!!![]()
Je Gold account is dus verlopen en je hebt nu alleen zilver! (gamerscore, friends en marketplace)
Ik heb mijn account vandaag verlengd met 12 maanden Gold.
Tip dus voor de anderen, werkt Xbox Live wel maar gaat downloaden traag en doen games het niet, probeer eens de kabels te vernieuwen of te verleggen. Klinkt simpel, maar het is doeltreffend.![]()
Als je wat dingen anders zou doen, misschien een idee om dat aan te bieden als suggestie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat? Welnee. Het forum, ja dat gaat lekker, maar ik kom hier al sinds september '99 (post alleen sinds mei 2000 geloof ik) dus dan ga je niet zomaar weg. FOK! Games daarentegen kan nog wel het een en ander aan verbeteringen gebruiken en vind ik dus zeker niet beter dan Gamer.nl en dat zeg ik niet alleen maar omdat ik bij laatstgenoemde werk. Laten we het zo zeggen, zou ik ooit eind/hoofdredacteur bij FOK! Games worden dan zou ik een aantal dingen anders aanpakken.
FOK! Games heeft trouwens als pluspunt dat het allemaal zo lekker geintergreerd is met Fok!forum en al die andere dingen, nadeel is dat het maar een simpel subdomein is en geen volwaardige gamesite. www.fokgames.com klinkt al veel beter.
En het Gamer.nl forum is niet slecht, helemaal niet. Fok! (het forum weltestaan!) is alleen overzichtelijker, sneller en biedt meer diversiteit.![]()
![]()
punt 1: het spel kameo wat wij bij de 'review'-versie hadden stond gewoon op DVD.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij die review versie stonden de games op de harde schijf, de grote zware koeling springt alleen aan als er een game gedraait word vanaf een DVD.
De koeling is dus niet gebruikt bij die review versie.
Als ik geometry wars, hexic, of demos speel dan maakt die 360 ook geen geluid.
Start ik PGR3 dan springt de Fan aan
punt 2: het is niet de fan die veel lawaai maakt, anders zou je het bij de demo's ook wel horen. Het is de DVD-speler die erg veel herrie maakt
nou ik vind FOK!games beter, en dat zeg ik niet alleen omdat ik daar werkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat? Welnee. Het forum, ja dat gaat lekker, maar ik kom hier al sinds september '99 (post alleen sinds mei 2000 geloof ik) dus dan ga je niet zomaar weg. FOK! Games daarentegen kan nog wel het een en ander aan verbeteringen gebruiken en vind ik dus zeker niet beter dan Gamer.nl en dat zeg ik niet alleen maar omdat ik bij laatstgenoemde werk. Laten we het zo zeggen, zou ik ooit eind/hoofdredacteur bij FOK! Games worden dan zou ik een aantal dingen anders aanpakken.
nee serieus, je moet er wel rekening meehouden dat wij geen mensen hebben die er full-time mee bezig zijn. Daardoor gaan verbeteringen gewoon iets langzamer
maar nu weer ontopic
Ik wil verder geen discussie over wie beter is, we zijn immers allemaal collega's die elk een deel van de markt in hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef =HellFire= het volgende:
FOK! Games heeft trouwens als pluspunt dat het allemaal zo lekker geintergreerd is met Fok!forum en al die andere dingen, nadeel is dat het maar een simpel subdomein is en geen volwaardige gamesite. www.fokgames.com klinkt al veel beter.Ik ben het echter wel eens met het gequote stukje, ik heb ook liever een www.blabla.nl, maar dat heb je nou eenmaal niet als je subsite bent, hoe groot die subsite dan ook wel niet is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
ONTOPIC ZEI IK TOCHquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil verder geen discussie over wie beter is, we zijn immers allemaal collega's die elk een deel van de markt in hebbenIk ben het echter wel eens met het gequote stukje, ik heb ook liever een www.blabla.nl, maar dat heb je nou eenmaal niet als je subsite bent, hoe groot die subsite dan ook wel niet is.
Ga eens aan je werk, je moet nog een review schrijvenquote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
waaroverquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga eens aan je werk, je moet nog een review schrijven![]()
![]()
Als ik vanaf DVD speel dan maakt mijn Xbox ook best wel veel lawaai vind ik. Ik vind het lawaai samen met de enorme voeding iig de grootste minpunten van het apparaat. Ik mag toch hopen dat ze dat bij nieuwere versies beter doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:14 schreef kepler het volgende:
[..]
punt 1: het spel kameo wat wij bij de 'review'-versie hadden stond gewoon op DVD.
punt 2: het is niet de fan die veel lawaai maakt, anders zou je het bij de demo's ook wel horen. Het is de DVD-speler die erg veel herrie maaktRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
de voeding is geen probleem, maar die herriequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef koei het volgende:
[..]
Als ik vanaf DVD speel dan maakt mijn Xbox ook best wel veel lawaai vind ik. Ik vind het lawaai samen met de enorme voeding iig de grootste minpunten van het apparaat. Ik mag toch hopen dat ze dat bij nieuwere versies beter doen.
als er ooit een verbeterde versie komt ga ik die misschien wel kopen![]()
Wanneer iedere medewerker van FOK!Games 1 euro per jaar doneert (let op, dat is nog geen 0.3 eurocent per dag), heb je al het bedrag beschikbaar om www.fokgames.nl te registreren. Kunnen jullie maar de helft bij elkaar schrapen, dan doneer ik de andere helft, inclusief het KvK nummer om hem te registrerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil verder geen discussie over wie beter is, we zijn immers allemaal collega's die elk een deel van de markt in hebbenIk ben het echter wel eens met het gequote stukje, ik heb ook liever een www.blabla.nl, maar dat heb je nou eenmaal niet als je subsite bent, hoe groot die subsite dan ook wel niet is.
![]()
![]()
Trouwens, over de DVD:
Ik vind 'm inderdaad ook herrie maken, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat ding nog geen halve meter van me weg staat, en wanneer ik eenmaal de eerste bocht in PGR3 door ben, valt het me gewoon niet eens meer op. Ook niet als de TV zacht staat.
Dat die meer herrie maakt is trouwens te wijten aan de beslissing om ook een versie zonder harddisk op de markt te brengen. Hij heeft simpelweg geen partities meer om te cachen, en dus een game voor een groot deel naar weg te schrijven zodat je 'm in feite van de harddisk af speelt. Verbeterde versies zullen er dus wel niet in zitten, beter programmeerwerk zou wel kunnen helpen. Een if (harddisk == gevonden) { cacheGame(); } moet toch niet al te moeilijk zijn te schrijven...
Dat die voeding groot is. Tsja, ik kan er niet wakker van liggen. Hoe groter, hoe minder kans dat 'ie snel oververhit raakt, en bovendien ligt 'ie achter een kastje op de vloer. Wordt ook gewoon niet heet of zo. Een beetje warm, maar zeker niet warmer dan die adapter van m'n laptop. Grootste nadeel van de voeding vind ik dat de stroomkabel van dat blok naar de X360 aan de korte kant is. Die had wel iets langer gemogen. Maar het past allemaal, dus zelfs dat is het posten eigenlijk niet waard.
Doe ik 't toch![]()
![]()
Ik zou eens naar je router kijken, je zei op de vorige pagina al dat je NAT moderate aangeeft en dat kan je oplossen door door porten open te zetten. Op de meeste routers heb je DMZ Host setup, als je de DMZ linked aan het Ip adres van je xbox 360 (kan je vinden bij netwerkinstellingen, meestal 192.168.1.xxx) dan moet de NAT setup OPEN aangeven. Kabels hebben er geen flikker mee te maken, of je hebt een kabeltje van 6 km?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor. Mijn GNL account was van m'n baas, en die had em eind november geactiveerd, 26 december ging dat dus over naar Silver, ik heb een eigen account gemaakt en heb nu tot 27 januari Gold. Ik heb het probleem al gevonden, het ligt aan de kabels. Tijd voor compleet wireless in het huis, m'n laptop heeft het al, nu de rest nog.
Tip dus voor de anderen, werkt Xbox Live wel maar gaat downloaden traag en doen games het niet, probeer eens de kabels te vernieuwen of te verleggen. Klinkt simpel, maar het is doeltreffend.Aight![]()
in PGR3 valt het niet op nee, maar in spellen zoals Condemned of Kameo valt het dus wel op. Voordeel wel is dat het een monotoom-geluid is dus uiteindelijk wen je eraan... Maar soms hoor ik hem wel en dan blijf ik er op lettenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:49 schreef twi het volgende:
Trouwens, over de DVD:
Ik vind 'm inderdaad ook herrie maken, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat ding nog geen halve meter van me weg staat, en wanneer ik eenmaal de eerste bocht in PGR3 door ben, valt het me gewoon niet eens meer op. Ook niet als de TV zacht staat.
Dat die meer herrie maakt is trouwens te wijten aan de beslissing om ook een versie zonder harddisk op de markt te brengen. Hij heeft simpelweg geen partities meer om te cachen, en dus een game voor een groot deel naar weg te schrijven zodat je 'm in feite van de harddisk af speelt.
Dat die voeding groot is. Tsja, ik kan er niet wakker van liggen. Hoe groter, hoe minder kans dat 'ie snel oververhit raakt, en bovendien ligt 'ie achter een kastje op de vloer. Wordt ook gewoon niet heet of zo. Een beetje warm, maar zeker niet warmer dan die adapter van m'n laptop. Grootste nadeel van de voeding vind ik dat de stroomkabel van dat blok naar de X360 aan de korte kant is. Die had wel iets langer gemogen. Maar het past allemaal, dus zelfs dat is het posten eigenlijk niet waard.
Doe ik 't toch
Dat is waar, maar Condemned zal ik nooit spelen. Hou ik niet van. Nog teveel op de Xbox (1) te doen om SP-games te gaan kopen voor de X360, waarbij Kameo ook nog eens hoger op het lijstje staat. Ik vind dat elke 360 game die ik koop wel een goeie MP moet hebben. Daarom koop ik CoD2 ook gewoon niet en wacht ik wel op Ghost Recon: Advanced Warfighter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef kepler het volgende:
in PGR3 valt het niet op nee, maar in spellen zoals Condemned of Kameo valt het dus wel op. Voordeel wel is dat het een monotoom-geluid is dus uiteindelijk wen je eraan... Maar soms hoor ik hem wel en dan blijf ik er op letten
Ben benieuwd of Gears of War wel een mooie MP zal hebben. Co-op zou helemaal fantastisch zijn.![]()
Daar ga ik niet over, het is niet mijn plaats om de site te gaan 'bekritiseren', zeker niet als het gaat om inhoud.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je wat dingen anders zou doen, misschien een idee om dat aan te bieden als suggestie?Als men het wil weten moeten ze maar contact opnemen, of gewoon goed blijven luisteren naar de bezoekers (al ben ik in dit geval ook een bezoeker.
).
Ik zou wel alleen aanraden om altijd kloppende en wat langere titels te gebruiken, plaatjes allemaal dezelfde grootte/kwaliteit geven, meer informatie in een bericht (drie zinnetjes en een massive plaatje is echt te karig) te zetten en minder weblog-materiaal te posten (al maken wij ons daar ook wel eens schuldig aan en eerlijk is eerlijk, soms is dat ook heel leuk nieuws, maar of het echt nieuwswaardig is, valt nog maar te bezien). Kort samengevat, qua journalistiek schiet het wat te kort. Wat dat betreft vind ik dat wij het toch net iets beter doen. En zo niet, dan moet je het zeggen, daar leren we van he.Zie dit als positieve feedback dus.
Maar goed, dat is mijn mening en ik ben maar 1 bezoeker dus. Bovendien kan het veel slechter, kijk maar naar ownage.nl. Leuke site op het eerste gezicht, maar na eventjes wat berichten te hebben gelezen lullen ze vaak de grootste onzinen kan ik het echt niet serieus nemen.
Maar goed, genoeg hier over... het is allemaal gruwelijk offtopic en ik denk dat niet iedereen hier op zit te wachten. Ik wil het hier specifiek dan ook niet meer over hebben, heb al lang genoeg getwijfeled of ik dit wel had moeten plaatsen of niet.
Oh ja Roy, volgende keer als je een Xbox 360 binnenkrijgt en dus de primeur hebt (altijd leuk om te lezen, dat zeker), niet de 360 op een dekbed fotograferen. Komt nogal amateuristisch over.![]()
![]()
Ik fotografeer alles op mn dekbed, al vanaf het befaamde bolletjes dekbed met Donkey Kongaquote:Oh ja Roy, volgende keer als je een Xbox 360 binnenkrijgt en dus de primeur hebt (altijd leuk om te lezen, dat zeker), niet de 360 op een dekbed fotograferen. Komt nogal amateuristisch over.
Oh het is een trademark dus. Dan mag het.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik fotografeer alles op mn dekbed, al vanaf het befaamde bolletjes dekbed met Donkey Konga.
![]()
Ik heb de 360 op m'n zusje der kamer neergezet, die heeft er ook eentje en daar ging ie dus wel gewoon gelijk online, zonder problemen or whatever. Dat is het vreemde er aan. Bovendien staat de 360 nu op dezelfde plek als waar ik hem vorige week had staan en toen kon ik wel gewoon online. Of iemand heeft lopen te klooien met de router-instellingen, dat kan. Maar waarom ik dan wel boven online kan en beneden (dichterbij de router notabene, fysiek gezien dus) niet, hm.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef Emerica het volgende:
[..]
Ik zou eens naar je router kijken, je zei op de vorige pagina al dat je NAT moderate aangeeft en dat kan je oplossen door door porten open te zetten. Op de meeste routers heb je DMZ Host setup, als je de DMZ linked aan het Ip adres van je xbox 360 (kan je vinden bij netwerkinstellingen, meestal 192.168.1.xxx) dan moet de NAT setup OPEN aangeven. Kabels hebben er geen flikker mee te maken, of je hebt een kabeltje van 6 km?![]()
Ik weet niet precies hoe UPnP werkt, maar mijn oude Linksys router herkende automatisch m'n oude Xbox, zette de poorten daarnaar open en wellicht dat meerdere Xboxen achter zo'n Linksys router dan met elkaar gaan lopen klootviolen.![]()
Ik merkte zelf dat het beeld bij mij nogal schokte bij de intro van Kameo (bij gamekings overigens ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef Ceased2Be het volgende:
(en ik heb een goede dvd-speler, maar ik was te lam om het deurtje open te doen van m'n tv-meubel vandaar dat ik erachter kwam).) Ik heb toen een advanced scart gekocht en de system settings van de xbox PAL op 60 hertz gezet. Nu loopt alles perfect. Misschien dat het helpt.
![]()
Volgens een DEV interview komt coop gewoon uit bij GoWquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Gears of War wel een mooie MP zal hebben. Co-op zou helemaal fantastisch zijn.
Ik trek het niet dat reviews van gamer.nl op een nieuwe page starten. Heb ik ineens 2 windows openquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, het is niet mijn plaats om de site te gaan 'bekritiseren', zeker niet als het gaat om inhoud.Als men het wil weten moeten ze maar contact opnemen, of gewoon goed blijven luisteren naar de bezoekers (al ben ik in dit geval ook een bezoeker.
).
Ik zou wel alleen aanraden om altijd kloppende en wat langere titels te gebruiken, plaatjes allemaal dezelfde grootte/kwaliteit geven, meer informatie in een bericht (drie zinnetjes en een massive plaatje is echt te karig) te zetten en minder weblog-materiaal te posten (al maken wij ons daar ook wel eens schuldig aan en eerlijk is eerlijk, soms is dat ook heel leuk nieuws, maar of het echt nieuwswaardig is, valt nog maar te bezien). Kort samengevat, qua journalistiek schiet het wat te kort. Wat dat betreft vind ik dat wij het toch net iets beter doen. En zo niet, dan moet je het zeggen, daar leren we van he.Zie dit als positieve feedback dus.
Maar goed, dat is mijn mening en ik ben maar 1 bezoeker dus. Bovendien kan het veel slechter, kijk maar naar ownage.nl. Leuke site op het eerste gezicht, maar na eventjes wat berichten te hebben gelezen lullen ze vaak de grootste onzinen kan ik het echt niet serieus nemen.
Maar goed, genoeg hier over... het is allemaal gruwelijk offtopic en ik denk dat niet iedereen hier op zit te wachten. Ik wil het hier specifiek dan ook niet meer over hebben, heb al lang genoeg getwijfeled of ik dit wel had moeten plaatsen of niet.
Oh ja Roy, volgende keer als je een Xbox 360 binnenkrijgt en dus de primeur hebt (altijd leuk om te lezen, dat zeker), niet de 360 op een dekbed fotograferen. Komt nogal amateuristisch over.
60Hz zal niet werken voor dvd-playback, aangezien alle regio 2 dvd's 50Hz zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Ik merkte zelf dat het beeld bij mij nogal schokte bij de intro van Kameo (bij gamekings overigens ook) Ik heb toen een advanced scart gekocht en de system settings van de xbox PAL op 60 hertz gezet. Nu loopt alles perfect. Misschien dat het helpt.
![]()
Ik lees dat GoW ook MP is inderdaad, maar dat het eigenlijk een SP spel is
Dus heb ik het goed als ik denk dat je dus de SP levels MP kan spelen via LIVE?
Ziet er geweldig uit dat spel trouwens, en over een maand komt ie al uit.. Lijkt me wel een kopertje zo voordat het Maart is.. (BF2)The truth was in here.![]()
Een SP die MP te spelen is noemen we ook wel coopquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Ziet er geweldig uit dat spel trouwens, en over een maand komt ie al uit.. Lijkt me wel een kopertje zo voordat het Maart is.. (BF2)Van coop weet ik het zeker,... of er een echte MP komt weet ik niet maar dat zou het spel wel erg gaaf maken. Heb veel interesse in GoW
Coop ja.. dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een SP die MP te spelen is noemen we ook wel coopVan coop weet ik het zeker,... of er een echte MP komt weet ik niet maar dat zou het spel wel erg gaaf maken. Heb veel interesse in GoW
Maar geen maps dan dat je CTF of DEATMATCH speelt
Of Ghost Recon: Advanced Warfighter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Ziet er geweldig uit dat spel trouwens, en over een maand komt ie al uit.. Lijkt me wel een kopertje zo voordat het Maart is.. (BF2)![]()
BF lijkt me cooler Gijs..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Of Ghost Recon: Advanced Warfighter.
En ik trek die HUD niet van GRThe truth was in here.![]()
Ik denk dat ik maar eens de Media markt klantenservice ga proberen met mijn probleem van gisteravond. Kijken wat zij zeggen.Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..![]()
Nu je je console steeds meer buiten games om gebruikt (mediacenter, marketplace etc), had MS er wel een instelling in kunnen zetten dat games niet automatisch afgespeeld worden als je je console aanzet. Nu moet je OF de DVD lade open doen, OF via je guide knop teruggaan naar het dashboard.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
Opzich best logisch, het is tenslotte een game console, geen computer.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Dat komt omdat je zusje d'r 360 een ander IP heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik heb de 360 op m'n zusje der kamer neergezet, die heeft er ook eentje en daar ging ie dus wel gewoon gelijk online, zonder problemen or whatever. Dat is het vreemde er aan. Bovendien staat de 360 nu op dezelfde plek als waar ik hem vorige week had staan en toen kon ik wel gewoon online. Of iemand heeft lopen te klooien met de router-instellingen, dat kan. Maar waarom ik dan wel boven online kan en beneden (dichterbij de router notabene, fysiek gezien dus) niet, hm.![]()
Maar een simpele instelling voor mensen die ook graag media center gebruiken was niet zo erg geweest. Ik hoop dan ook dat dit nog een keer met een patch wordt opgelost.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Morthill het volgende:
Opzich best logisch, het is tenslotte een game console, geen computer.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
Ik vind dat ook erg irritant, tenslotte zijn de arcade games ook games (what's in a name), en wil ik niet dat mijn hexic wordt afgesloten als ik er een nieuwe dvd in doe.![]()
Je kunt op de Media Center knop op de afstandsbediening drukken als de Xbox360 uit staat en dan gaat hij meteen naar het Media Center programma.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Maar een simpele instelling voor mensen die ook graag media center gebruiken was niet zo erg geweest. Ik hoop dan ook dat dit nog een keer met een patch wordt opgelost.![]()
Yup.. erg irritant zelfs.. klik je hem aan, zo handig op afstand.. zit dat spel er in wat automatisch opstart. KUT.. weer op een knok drukken, onderbreken, de vraag beantwoorden of je het wel zeker wilt, want stel je voor dat je een debiele actie doet, dan stopt toch mooi je spel.
Ik wil alleen maar ff snel bejewelen.The truth was in here.![]()
Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt op de Media Center knop op de afstandsbediening drukken als de Xbox360 uit staat en dan gaat hij meteen naar het Media Center programma.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
Medestanders
Handig.. eerst met de AB, en daarna verder met een andere ABquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt op de Media Center knop op de afstandsbediening drukken als de Xbox360 uit staat en dan gaat hij meteen naar het Media Center programma.
Nou dat had ik ook, en ik heb die advanced SCART maar zowel op 50hz als op 60hz schokt het beeld. BEHALVE dus als ik dat menu oproep, dan loopt het soepel en DAT vind ik zo typisch (dat play, pause forward en back menuutje bedoel ik dus)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik merkte zelf dat het beeld bij mij nogal schokte bij de intro van Kameo (bij gamekings overigens ook) Ik heb toen een advanced scart gekocht en de system settings van de xbox PAL op 60 hertz gezet. Nu loopt alles perfect. Misschien dat het helpt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Je kan toch gewoon 1 AB blijven gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig.. eerst met de AB, en daarna verder met een andere AB
Ja, ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon 1 AB blijven gebruiken. Maar het werkt dus alleen echt bij Media Center, niet voor Arcade games etc.
![]()
Aanzetten met de gewone AB .. klikken op mediacenter.. die wegleggen.. controller pakken (tweede veredelde AB) en daarmee gaan naar xbox arcade, play gamen.. welcome to bejeweldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon 1 AB blijven gebruiken
Dat werkt dus niet... die Media Center knop zorgt ervoor dat je in het Media Center programma komt, dat is iets heel anders dan het dashboard...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanzetten met de gewone AB .. klikken op mediacenter.. die wegleggen.. controller pakken (tweede veredelde AB) en daarmee gaan naar xbox arcade, play gamen.. welcome to bejeweld![]()
Ja maar dan kan je toch wel terug "bladeren" ? Nog niet geprobeerd hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet... die Media Center knop zorgt ervoor dat je in het Media Center programma komt, dat is iets heel anders dan het dashboard...The truth was in here.![]()
Ja, door op de guide-knop te drukken en dan weer met Y het programma te verlaten, net als bij gamesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je toch wel terug "bladeren" ? Nog niet geprobeerd hoor..
![]()
De dvd lade openzetten gaat het beste BastardKan met je AB.
Nee, want ik had mijn 360 op de lokatie staan waar normaliter die van m'n zusje staat. En toen kon ik dus wel online. Maar goed, volgens mij is het al verholpen. Een kabelopruimactie doet wonderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zusje d'r 360 een ander IP heeft.![]()
![]()
Ja.. en dan ben je lekker aan het gamen met je lade open.. komt de hond er aan met zn grote bal.. BAM..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef pkwarts het volgende:
De dvd lade openzetten gaat het beste BastardKan met je AB.
![]()
Nee.. ik leg me er wel bij neer dat ik met een omweg bij arade moet komen als er een spel in zit.The truth was in here.![]()
Das ook kut inderdaad, is al gefixt in V4.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek het niet dat reviews van gamer.nl op een nieuwe page starten. Heb ik ineens 2 windows open![]()
![]()
Ik vind dat het met die 'omweg' nog wel meevalt, ben allang blij dat je alsnog naar het dashboard kan gaan als er een game in zit.![]()
![]()
Ja, alleen is het met PGR3 niet het beste idee om dat te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dat het met die 'omweg' nog wel meevalt, ben allang blij dat je alsnog naar het dashboard kan gaan als er een game in zit.![]()
Gisteren had ik weer een crash bij het gaan naar het dashboard vanuit PGR3.![]()
![]()
Een tip voor als je je live membership nog niet hebt verlengd:
Op play.com zijn membership cards te koop voor 51 euro voor 12 maanden ipv 60 euro hier
Ben toch een hollander...![]()
Dixons verkochten ze die voor 29 euro incl spelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef moz het volgende:
Een tip voor als je je live membership nog niet hebt verlengd:
Op play.com zijn membership cards te koop voor 51 euro voor 12 maanden ipv 60 euro hier
Ben toch een hollander...En ja... de jaar versie ja
Haal die disc er dan uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
Yup.. erg irritant zelfs.. klik je hem aan, zo handig op afstand.. zit dat spel er in wat automatisch opstart. KUT.. weer op een knok drukken, onderbreken, de vraag beantwoorden of je het wel zeker wilt, want stel je voor dat je een debiele actie doet, dan stopt toch mooi je spel.
Ik wil alleen maar ff snel bejewelen.
Ik zie je alleen maar arcade spelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dixons verkochten ze die voor 29 euro incl spelEn ja... de jaar versie ja
![]()
nog steeds?
![]()
![]()
Laat me lekker spelen dammitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Haal die disc er dan uit.
Ik zie je alleen maar arcade spelen.
Jullie halen ook alleen maar Zuma achievments
De zonder game versie is tijdelijk uitverkocht !quote:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7035424/default.aspx
Hou het in de gaten zou ik zeggen !! Dit is een live starters kit met een jaar Live.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ja, maar niet ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat me lekker spelen dammit
Jullie halen ook alleen maar Zuma achievments![]()
![]()
Werkt die starters kit ook op de 360?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De zonder game versie is tijdelijk uitverkocht !
http://www.dixons.nl/De_o(...)7035424/default.aspx
Hou het in de gaten zou ik zeggen !! Dit is een live starters kit met een jaar Live.
Lijkt me niet want de starters kit voor de 360 is wel ff wat duurder.![]()
Ja hoor,... Live is Livequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt die starters kit ook op de 360?
Lijkt me niet want de starters kit voor de 360 is wel ff wat duurder.Je hebt alleen niet veel aan de headset zeg maar. Ik heb deze ook gekocht voor 360 gebruik.....
ECHTER,... je moet deze wel op je oude Xbox configureren denk ik. Dan importeren met je 360
Hehe nice. MediaMarkt verkoopt een 360 Live abbo ook voor stuk minder dan die 60 euro. Zie je wel, zo duur is het ook weer niet.![]()
![]()
Heb trouwens van Microsoft een cadeautje gehad, flink wat arcadegames gratis (in de mail zaten unlockcodes). Woei!Moet er alleen wel een artikel over schrijven, ach ja. Had anders zelf Geometry wars gekocht, en misschien Zuma en Bejeweld 2... oh en dat Mutant Storm dingetje natuurlijk. Nu heb ik ze allemaal (nou ja, tot nu toe dan he) gratis en voor niks.
![]()
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
Heb trouwens van Microsoft een cadeautje gehad, flink wat arcadegames gratis (in de mail zaten unlockcodes). Woei!Moet er alleen wel een artikel over schrijven, ach ja. Had anders zelf Geometry wars gekocht, en misschien Zuma en Bejeweld 2... oh en dat Mutant Storm dingetje natuurlijk. Nu heb ik ze allemaal (nou ja, tot nu toe dan he) gratis en voor niks.
Ronn kreeg eerst een DSquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Wat denkt de rest van de GNL crew daar nou van? Dat jij alles krijgt?
Dus echt te klagen hebben ze allemaal niet echt geloof ik![]()
![]()
Daar heb je gelijk in, maar dis altijd zo'n typisch gevalletje van enthousiasme enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..Ik neem aan dat je dat kan begrijpen.
![]()
Mijn reactie 1 van jaloesie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dis altijd zo'n typisch gevalletje van enthousiasme enzo.Ik neem aan dat je dat kan begrijpen.
Waarom niet? Iedereen komt hier melden wat 'ie gekocht heeft, inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..
Gisteren is mijn pakketje met Play & Charge en Advanced SCART aan de deur geweestMaar ik was niet thuis
![]()
![]()
Met de games waarmee de DS shipte zou ik daar niet echt wild van wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ronn kreeg eerst een DS
Dus echt te klagen hebben ze allemaal niet echt geloof ik
Dan heeft Hellfire het een stuk beter getroffen![]()
![]()
Mja, dat geloof ik ook wel heheh. Als jij degene was die het zou krijgen was ik ook wel eventjes jaloers geweest. Maar weet je, het is ook een beetje n00byness van mijzelf. Als ik wel eens de gasten van Xbox Magazine hoor, die zijn het al 'gewend' zeg maar dat ze al die dingen kunnen verwachten. Dat stadium heb ik nog lang niet bereikt, ik vind het maar wat mooi, snap je.quote:Dus dan floept er wel eens wat uit.
![]()
snap er niks van, als ik mijn mediacenter wil aansluiten, dan krijg ik een setup key, die schrijf ik op, dan ga ik verder met continue. Dan moet ik naar www.xbox.com/pcsetup download ik het setup bestand, maar op de xbox geeft ie aan dat ik in de setup die setup key moet ingeven, maar ik krijg die hele vraag niet...maar hij ziet mijn xbox wel op mijn WinXP SP2 machine. Alleen ik kom niet verder met m'n xbox, aangezien die geen connectie met mijn pc heeft blijkbaar of zo, want verder als die setup key komt ie niet...Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag![]()
oh, maar zo staat wel dat ik het moet installeren...Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
Heb je wel Windows XP Media Center Edition, want anders heb je niks aan die key en kun je alleen met Media Connect werken.![]()
Media connect is alleen voor streamen van muziek en pics.... media center is wel 10000X uitgebreider... maar hier zal ook maar 1% gebruik maken van MCE![]()
ok, dus filmpjes kijken op mijn xbox via gesharede mappen vanaf mijn win XP SP2 kan niet?Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
Klopt. Alleen foto's en muziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef masterdave het volgende:
ok, dus filmpjes kijken op mijn xbox via gesharede mappen vanaf mijn win XP SP2 kan niet?![]()
Filmpjes kijken komt in een updatequote:
Plannen voor 2006,.. net als MSN invite implementatie !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou wel top zijn! Wanneer komt die patch?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: