abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33602001
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
Excuse me? Als het spel gewoon binnen een normale termijn binnen is, speel ik het spel met veel plezier zelf hoor. Als de spellen er dik 3 maanden over doen, dan is de interesse mijnerzijds wel wat verminderd ja. Ik doe godverdomme alleen maar mee met prijsvragen waar ik de prijsjes leuk van vind, ik heb een klein prijsje gedoneerd voor de kerstprijsvraag van vorig jaar, ik verkoop amper iets dat ik win (1x gebeurd, wow..), en dan ga je mij aanhalen als anti voorbeeld? De tering voor je. Leuk hoor om Farcry te winnen als het spel net uit is, het spel zou 2 weken geleden eindelijk verstuurd worden (en is nog niet binnen)...

FokGames, veel prijzen, leuke prijsvragen, maar de prijsafhandeling laat naar mijn ervaring erg veel te wensen over (ik heb nog NOOIT (m.u.v. de kerstprijsvraag) de prijs binnen een normale termijn ontvangen (binnen 2 maanden). Gelukkig gaat het ook vaak goed als ik de ingepakte pakjes van de kerstprijsvraag bekijk, mooie opzet.
Brand me dan alleen niet af als ik er geen goede ervaringen mee heb en dit gewoon netjes aangeef.

Ondertussen ben ik het zo zat met dit soort valse beschuldigingen en persoonlijke aanvallen dat ik geeneens zin meer heb om mee te doen met de prijsvragen. Een beetje normaal met een gebruiker omgaan, als crew of als andere gebruiker, is soms echt teveel gevraagd. Onbegrijpelijk.
  zondag 1 januari 2006 @ 15:47:30 #62
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_33603141
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef Bastard het volgende:
Ok. LAST !!!

ik merk dat in PGR3 alle tijden zijn gewist... alle scoreboards op 0... maar start net Bejeweld op... daar OOK alle scores gereset!!!

Euh.. geometry wars dan ook zeker?
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 1 januari 2006 @ 15:58:58 #63
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33603355
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
DOA4 review: http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadoralive4/review.html

Lijkt me echt een baggerspel.
lijkt mij een superspel en ga en gewoon kopen, vond dead or alive ultimate ook erg, erg , erg leuk op live

En ja die leaderboards zijn gerest.
Vanmorgen eidnelijk me high score vebroken met geometry wars, khad 972.000 worden de boards gerest vlak erna en nu kom ik er niet meer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33603777
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, wel onterechte winnaar als die dude ineens gaat miepen en die games ineens wil gaan verkopen... Leuk winnend plaatje en zo hoor, maar valt me vies tegen. Weet wel dat je het maar half serieus bedoelde, maar toch. Dat de gedachte al in je op kwam ($$$$$$) is wel opmerkelijk te noemen.

Een gegeven paard niet in de bek kijken enzo...
Dat ik 2 games van de 14 (Kameo gaat naar de troostprijswinnaar, aangezien ik die al had) niet trek betekent toch niet dat ik niet gigantisch blij ben met mn prijs? . Mn neefje kan ik blij maken met de games die ik al heb en de 2 die ik niet trek. En over dat geld gesproken ($$$$), dat is wel een btje overtrokken, alhoewel ook fout van mij. Ik kan er inkomen dat het behoorlijk verkeerd overkwam, hierbij mijn verontschuldigingen. Hoop dat het hiermee gedaan is met de commotie...
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_33603888
Okee, wat mij betreft apologies accepted. lol.

Wat is Perfect Dark: Zero toch een matige game eigenlijk. Beleef totaal geen plezier aan de SP, echt chaotische en onduidelijke rommel is het. Saaie levels ook, althans, er had meer in kunnen zitten.

Enige echt vette aan de game is de intro en de muziek, dat heeft Rare wel goed gedaan. Oja, de ingame filmpjes gaan ook nog wel.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:38:31 #66
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_33604152
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef =HellFire= het volgende:

Wat is Perfect Dark: Zero toch een matige game eigenlijk. Beleef totaal geen plezier aan de SP, echt chaotische en onduidelijke rommel is het. Saaie levels ook, althans, er had meer in kunnen zitten.
duh, wat wil je, het is door rare gemaakt.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:39:18 #67
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_33604167
Een nieuw jaar, nieuwe highscores zeker
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zondag 1 januari 2006 @ 16:41:33 #68
100496 H.Flick
Turn-based
pi_33604220
Als ze dat maar niet elk jaar gaan doen...
  zondag 1 januari 2006 @ 17:19:54 #69
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33605054
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ze dat maar niet elk jaar gaan doen...
kvind het echt een tyfus aktie...ben echt lang bezig geweest om me score hoog te krijgen bij geometry wars...met hexic had ik ook een aardige score, en nu staat alles op 0, echt
  zondag 1 januari 2006 @ 17:46:04 #70
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33605657
quote:
Myth-Busting the Xbox 360 Shortage

"Ah, the holiday season, when you can’t open a newspaper or magazine without reading about the hot new item that has people lined up around the block. This year, it’s Microsoft and its Xbox 360 making headlines—but there’s more to this story than usual.

As if Microsoft isn’t already enough of a lightning rod, the company is now under fire for allegedly misjudging demand, failing in the supply chain, or possibly even intentionally creating a shortage for the new video game system. Although Microsoft remains tightlipped on the matter, a more thorough review of recent history, paired with the realities of the high-tech manufacturing supply and demand chain, expose some slightly less sinister possibilities.

New product launch realities

When building a sales forecast, one of the most rudimentary tools available to a manufacturer is past sales performance. In this case, the launch of a new gaming platform is certainly not unprecedented.

The 2001 introduction of the original Xbox saw 1.1 million boxes shipped within North America in the first three weeks, rising to 1.4 million in the next three weeks. Rival Sony received tons of bad press back in 2000 when it could only manufacture 500,000 PlayStation 2 units before it ran into component supply problems.
By comparison, this year’s launch of Xbox 360 saw between 300,000 and 400,000 units shipped just after the November 22 launch, and roughly 300,000 more as of December 20. Another 400,000 units have gone to Europe and Japan, which tallies up to about 1.1 million boxes in just more than four weeks.

Considering the greater complexity of the new-generation consoles, the production rate seems well in line with previous launches, and looks downright spectacular compared to PS2.

Reason No. 1 for the shortages

The most likely reason North America is seeing a heightened shortage this year is twofold. First, unlike previous game console launches, there is no other competing product launching in unison to help distribute demand. The original Xbox faced the Nintendo GameCube launch within three days of its own.
Microsoft’s shipment of 400,000 units abroad this time around clearly shows that it has put a priority on seeding the European and Japanese markets ahead of Sony’s PlayStation 3 launch next year. In Japan, where Sony has typically done well, demand for the Xbox 360 has been slower than anticipated, perhaps the greatest flaw in demand planning on Microsoft’s part."
-
pi_33605705
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kvind het echt een tyfus aktie...ben echt lang bezig geweest om me score hoog te krijgen bij geometry wars...met hexic had ik ook een aardige score, en nu staat alles op 0, echt
Denk dat ze nog behoorlijk problemen gaan krijgen daar bij Microsoft, tis echt een karige actie. .
  zondag 1 januari 2006 @ 17:50:37 #72
100496 H.Flick
Turn-based
pi_33605749
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Denk dat ze nog behoorlijk problemen gaan krijgen daar bij Microsoft, tis echt een karige actie. .
Dit was verder niet aangekondigd, toch? Kan het niet gewoon een 'foutje' zijn?
  zondag 1 januari 2006 @ 17:51:38 #73
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33605771
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Zoiezo, waarom zou MS in godsnaam minder xboxen afzetten dan ze hebben?
Waarom zouden ze minder console verkopen om te gaan hypen?
Das echt dikke onzin.

Als ik nu 1.000.000 miljoen xboxen kan verkopen
en ik verkoop er maar 500.000 om te hypen, dan loop ik 500.000 potentieele klanten mis.
Je verkoopt die 360 naderhand zoiezo wel hoor aan die 500.000, maar waarom zou je ermee wachten?
pi_33605935
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:

[..]

de PGR3 World Rankings List is nog wel intact :\
pi_33605960
Dom foutje dan
quote:

[..]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_33606006
quote:

[..]

Geen idee? Verlate milleniumbug?
pi_33606056
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Geen idee? Verlate milleniumbug?
Ik wilde het nét posten
Who knew?
pi_33606077
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:07 schreef washandje het volgende:

[..]

Ik wilde het nét posten
GMTA, ook in 2006.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:09:08 #79
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_33607210
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:51 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Zoiezo, waarom zou MS in godsnaam minder xboxen afzetten dan ze hebben?
Waarom zouden ze minder console verkopen om te gaan hypen?
Das echt dikke onzin.

Als ik nu 1.000.000 miljoen xboxen kan verkopen
en ik verkoop er maar 500.000 om te hypen, dan loop ik 500.000 potentieele klanten mis.
Je verkoopt die 360 naderhand zoiezo wel hoor aan die 500.000, maar waarom zou je ermee wachten?
Misschien willen ze wachten met de echte ' massaverkoop' tot ze de hardware goedkoper kunnen produceren.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:21:38 #80
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_33607468
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:09 schreef capibar het volgende:

[..]

Misschien willen ze wachten met de echte ' massaverkoop' tot ze de hardware goedkoper kunnen produceren.
Net zo misschien als ze willen wachten op Sony's PS3.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 1 januari 2006 @ 19:26:56 #81
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_33607599
Merk trouwens dat de Core systems wel gewoon verkrijgbaar zijn, maar kan nog steeds nergens premium editie vinden.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 1 januari 2006 @ 19:39:32 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33607897
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
Matige reactie inderdaad van je

Bovendien heb ik ook wel eens een spelletje verkocht, die ik bij InsideGamer heb gewonnen, nadat ik 'm had uitgespeeld. Of een PS2 game(pakket) in seal omdat ik geen PS2 heb. En dat zou ik ook zo weer doen wanneer ik een prijs win waar ik niks mee kan, geen hol aan vind of wat ik al in de winkel heb gekocht.

Sterker nog, ik zou Goku zelf voor gek verklaren als 'ie alles wat 'ie won en geen kloot aan vind in de kast legt omdat FOK! toevallig een regeltje tekst heeft staan dat iets wat je hebt gewonnen niet verkocht mag worden.

Dus Goku, "geef" jij alles maar "aan je broertje"

Ontopic

Tsja, scores gereset. Kan er niks van vinden op de blog van Major Nelson, dus ik denk niet dat het de bedoeling was. Op de Xbox fora hebben ze het er wel over dat er gecheat werd, maar dat is al lang en breed duidelijk omdat mensen a la MotoGP en DTM Racer weer ouderwets overal chicanes afsnijden Maar die schijnen dus in 24 uur van 0 naar 11.5 miljoen Kudos gevlogen te zijn. Maar dat legt niet uit dat alle scoreboards zijn gewist. Maargoed, ik heb er niet zo'n problemen mee eigenlijk
  zondag 1 januari 2006 @ 19:52:57 #83
46727 masterdave
Topic Killer
pi_33608260
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef GokuSFE het volgende:
Geometry Wars is echt
In 2006 wil ik in ieder geval ff de miljoen punten halen
check je leaderboard, die heb ik namelijk zojuist gehaald
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  zondag 1 januari 2006 @ 19:56:18 #84
46727 masterdave
Topic Killer
pi_33608343
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Gamedemon het volgende:
Masterdave, je high score met geometrie wars zuigt echt hard
Dude, waar ben je met je zielige score met geometry wars man...
GamerTag
  zondag 1 januari 2006 @ 20:02:17 #85
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33608475
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef masterdave het volgende:

[..]

Dude, waar ben je met je zielige score met geometry wars man...
grapjas
kutreset
  zondag 1 januari 2006 @ 20:10:23 #86
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_33608623
Als het een fout is van MS, dan vind ik dat ze iedereen gewoon een maandje live kado moeten doen
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_33608858
quote:
Welcome to Microsoft XBox Support
The XBox Chat session has been accepted. This chat session is being recorded for quality monitoring; your IP address may be traced.

{Richard}Welcome to the Xbox North America Customer Support! My name is Richard!
{Me}Hi Richard
{Me}Did you see my question?
{Richard}not yet mike, could you kindly restate it again?
{Me}The XBL scores were reset. Is it a temporary "glitch" or is it permanent?
{Richard}possibly, because the XBL scores should be continuos.
{Me}I'm not against them being reset, but you guys have to notify us. And after only 5 weeks on the market? Are scores going to get reset every 5 weeks?
{Richard}i do believe so.
{Me}I've been an XBL subscriber since beta testing in 2001. This is a poor decision by Microsoft and I'll be cancelling my subscription if this is the case.
{Richard}im sorry. i believe that they are already fixing the problem right now and please do expect for your scores to be updated tomorrow.
{Me}Good news! Thank You
{Richard}and please do be rest assured that we will fix this problem permanently so that you wouldn't have any inconvenience regarding your XBL.
{Me}Just notify the community if you want to reset the scores. Once a year would be sufficient.
{Richard}we surely will, actually, ive already filed a report regarding your issue.
{Me}have a good day.
Bron
  zondag 1 januari 2006 @ 20:23:49 #88
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33608919
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef DaMSWer het volgende:
Als het een fout is van MS, dan vind ik dat ze iedereen gewoon een maandje live kado moeten doen
Voor een dag geen scores
  zondag 1 januari 2006 @ 20:25:34 #89
46727 masterdave
Topic Killer
pi_33608963
Kijk, nu lullen we ergens over, maar nu zit ik meteen weer met een andere vraag, ze gaan toch niet een backup nu terug zetten he, kep verdomme net over de miljoen met geometry wars, na de reset, wil ik graag zo houden
GamerTag
  zondag 1 januari 2006 @ 20:28:06 #90
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33609013
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef masterdave het volgende:
Kijk, nu lullen we ergens over, maar nu zit ik meteen weer met een andere vraag, ze gaan toch niet een backup nu terug zetten he, kep verdomme net over de miljoen met geometry wars, na de reset, wil ik graag zo houden
Boehoehoehoehoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')