Ik twijfelde ook of ik nog Mario Kart DS zou doen (als in "Xbox Live is beter dan Mario Kart's online!"), maar Phoenix Wright en Ouendan waren al genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:17 schreef Thomper het volgende:
Geometry Wars is toch dat Xbox Live Arcade spel dat eruit ziet alsof overal vuurwerk is als je je vijanden neermaait?
Nee het is mij ook te hectischquote:
En een gamerscore van 10.000+ tegen maart? Moet lukken met al die games die je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef GokuSFE het volgende:
Geometry Wars is echt
In 2006 wil ik in ieder geval ff de miljoen punten halen
Uit het vorige topic, geldt nu dus nog steeds voor mensen die wachten tot ze toegevoegd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik voeg je toe, maar je moet even wachten tot zondag, scriptje staat op andere PC.
Waarom? 360 controller werkt toch prima !quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef twi het volgende:
Vind het wel erg jammer dat je de S Controller niet kan aansluiten. Iemand al geprobeerd om dat ding aan de USB-poort te hangen met een verloopstekkertje?
Omdat ik nu weer 45 euro uit moet geven voor een 2e controllerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom? 360 controller werkt toch prima !
1 ding weet ik welquote:Op zondag 1 januari 2006 02:02 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb condemned uitgespeelt en begreep het einde niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik vind het persoonlijk de beste pad die ik ken.... gaat voorbij de PS2 dual shock ! En idd..... de guide buttonquote:Op zondag 1 januari 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik nu weer 45 euro uit moet geven voor een 2e controller
Maar de 360 controller heb ik bij deze heilig verklaard. Mijn grote god, wat is dat een goddelijk dingZo heerlijk in de hand en die guide-knop is de beste uitvinding sinds gesneden brood
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ja maar als iedereen die F50 GT rijdt, is het een beetje gaar om daar in je eentje te staan met je Skyline.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
F50 GT
Gaat te hard om het leuk mee te hebben naar mijn idee. Iedereen denkt, hoe harder hoe beter.
Mijn favoriete auto is de Ariel Atom, héérlijk.quote:
Ferrari 355 F1 GTSquote:
Ken je de regels van de prijsvragen op FOK! ?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ferrari 355 F1 GTS![]()
En over die 10.000+ gamerscorepunten, mwah, ik ga toch echt niet al die games houden. Zullen vast wel mensen geinteresseerd zijn in nieuwe gesealde games en dan kan ik strax mooi (voor nop eigenlijk) Ghost Recon AW, Top Spin 2, ES4 Oblivion en nog wat games scoren, die ik dus wel echt wil hebben![]()
Is goed, dan hou ik ze toch allemaalquote:Op zondag 1 januari 2006 13:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ken je de regels van de prijsvragen op FOK! ?
Volgens de voorwaarden:
Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen.
maw, doe maar dan bannen we je voor alle andere prijsvragen
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben bereid de verzendkosten te vergoeden als ze naar mij gaan
Jullie zijn gewoon TE goed voor me jongens, echt hartverwarmendquote:Op zondag 1 januari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben bereid de verzendkosten te vergoeden EN goku een bedankkaartje te sturen
Kijk, ik begrijp het ook wel, maar zie je mij al Madden spelen bijv.? Kan ik er beter iemand blij mee maken dan dat het ligt te verstoffenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
Ik moet er ook niet aan denken !quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Lijkt me echt een baggerspel.
(13:16:42) (mdm) Guys, Dead or Alive 4 sucksquote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
DOA4 review: http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadoralive4/review.html
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
(13:16:42) (mdm) Guys, Dead or Alive 4 sucks
(13:17:03) (mdm) It's pretty good in the breast jiggling department though
(13:17:15) (Danj) mmmm jiggling
(13:19:38) (mdm) The stages were pretty
(13:19:41) (mdm) The models, not so much
(13:20:01) (mdm) Something was seriously wrong with the girls who had long hair
Kan kloppen dus
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 ding weet ik welKlopt. Er zitten wel wat plotholes op het laatst, jammer is dat. Ook Condemned is niet vlekkeloos maar ach...Zelfs de beste films (zie IMDB of MovieMistakesmaar) zitten vol met fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, een 8.8 een baggerspel noemen is, als je heel objectief kijkt, gewoon niet mogelijk. Voor jou is de titel wellicht allesbehalve interessant, dan kan dan weer wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Excuse me? Als het spel gewoon binnen een normale termijn binnen is, speel ik het spel met veel plezier zelf hoor. Als de spellen er dik 3 maanden over doen, dan is de interesse mijnerzijds wel wat verminderd ja. Ik doe godverdomme alleen maar mee met prijsvragen waar ik de prijsjes leuk van vind, ik heb een klein prijsje gedoneerd voor de kerstprijsvraag van vorig jaar, ik verkoop amper iets dat ik win (1x gebeurd, wow..), en dan ga je mij aanhalen als anti voorbeeld? De tering voor je. Leuk hoor om Farcry te winnen als het spel net uit is, het spel zou 2 weken geleden eindelijk verstuurd worden (en is nog niet binnen)...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef Bastard het volgende:
Ok. LAST !!!
ik merk dat in PGR3 alle tijden zijn gewist... alle scoreboards op 0... maar start net Bejeweld op... daar OOK alle scores gereset!!!
Euh.. geometry wars dan ook zeker?
lijkt mij een superspel en ga en gewoon kopen, vond dead or alive ultimate ook erg, erg , erg leuk op livequote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Dat ik 2 games van de 14 (Kameo gaat naar de troostprijswinnaar, aangezien ik die al had) niet trek betekent toch niet dat ik niet gigantisch blij ben met mn prijs?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, wel onterechte winnaar als die dude ineens gaat miepen en die games ineens wil gaan verkopen... Leuk winnend plaatje en zo hoor, maar valt me vies tegen.Weet wel dat je het maar half serieus bedoelde, maar toch. Dat de gedachte al in je op kwam ($$$$$$) is wel opmerkelijk te noemen.
Een gegeven paard niet in de bek kijken enzo...
duh, wat wil je, het is door rare gemaakt.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is Perfect Dark: Zero toch een matige game eigenlijk. Beleef totaal geen plezier aan de SP, echt chaotische en onduidelijke rommel is het. Saaie levels ook, althans, er had meer in kunnen zitten.
kvind het echt een tyfus aktie...ben echt lang bezig geweest om me score hoog te krijgen bij geometry wars...met hexic had ik ook een aardige score, en nu staat alles op 0, echtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ze dat maar niet elk jaar gaan doen...
quote:Myth-Busting the Xbox 360 Shortage
"Ah, the holiday season, when you can’t open a newspaper or magazine without reading about the hot new item that has people lined up around the block. This year, it’s Microsoft and its Xbox 360 making headlines—but there’s more to this story than usual.
As if Microsoft isn’t already enough of a lightning rod, the company is now under fire for allegedly misjudging demand, failing in the supply chain, or possibly even intentionally creating a shortage for the new video game system. Although Microsoft remains tightlipped on the matter, a more thorough review of recent history, paired with the realities of the high-tech manufacturing supply and demand chain, expose some slightly less sinister possibilities.
New product launch realities
When building a sales forecast, one of the most rudimentary tools available to a manufacturer is past sales performance. In this case, the launch of a new gaming platform is certainly not unprecedented.
The 2001 introduction of the original Xbox saw 1.1 million boxes shipped within North America in the first three weeks, rising to 1.4 million in the next three weeks. Rival Sony received tons of bad press back in 2000 when it could only manufacture 500,000 PlayStation 2 units before it ran into component supply problems.
By comparison, this year’s launch of Xbox 360 saw between 300,000 and 400,000 units shipped just after the November 22 launch, and roughly 300,000 more as of December 20. Another 400,000 units have gone to Europe and Japan, which tallies up to about 1.1 million boxes in just more than four weeks.
Considering the greater complexity of the new-generation consoles, the production rate seems well in line with previous launches, and looks downright spectacular compared to PS2.
Reason No. 1 for the shortages
The most likely reason North America is seeing a heightened shortage this year is twofold. First, unlike previous game console launches, there is no other competing product launching in unison to help distribute demand. The original Xbox faced the Nintendo GameCube launch within three days of its own.
Microsoft’s shipment of 400,000 units abroad this time around clearly shows that it has put a priority on seeding the European and Japanese markets ahead of Sony’s PlayStation 3 launch next year. In Japan, where Sony has typically done well, demand for the Xbox 360 has been slower than anticipated, perhaps the greatest flaw in demand planning on Microsoft’s part."
Denk dat ze nog behoorlijk problemen gaan krijgen daar bij Microsoft, tis echt een karige actie.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kvind het echt een tyfus aktie...ben echt lang bezig geweest om me score hoog te krijgen bij geometry wars...met hexic had ik ook een aardige score, en nu staat alles op 0, echt![]()
Dit was verder niet aangekondigd, toch? Kan het niet gewoon een 'foutje' zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat ze nog behoorlijk problemen gaan krijgen daar bij Microsoft, tis echt een karige actie..
Zoiezo, waarom zou MS in godsnaam minder xboxen afzetten dan ze hebben?quote:
de PGR3 World Rankings List is nog wel intact :\quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit was verder niet aangekondigd, toch? Kan het niet gewoon een 'foutje' zijn?
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Geen idee? Verlate milleniumbug?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Misschien willen ze wachten met de echte ' massaverkoop' tot ze de hardware goedkoper kunnen produceren.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zoiezo, waarom zou MS in godsnaam minder xboxen afzetten dan ze hebben?
Waarom zouden ze minder console verkopen om te gaan hypen?
Das echt dikke onzin.
Als ik nu 1.000.000 miljoen xboxen kan verkopen
en ik verkoop er maar 500.000 om te hypen, dan loop ik 500.000 potentieele klanten mis.
Je verkoopt die 360 naderhand zoiezo wel hoor aan die 500.000, maar waarom zou je ermee wachten?
Net zo misschien als ze willen wachten op Sony's PS3.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:09 schreef capibar het volgende:
[..]
Misschien willen ze wachten met de echte ' massaverkoop' tot ze de hardware goedkoper kunnen produceren.
Matige reactie inderdaad van jequote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
check je leaderboard, die heb ik namelijk zojuist gehaaldquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef GokuSFE het volgende:
Geometry Wars is echt
In 2006 wil ik in ieder geval ff de miljoen punten halen
Dude, waar ben je met je zielige score met geometry wars man...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Gamedemon het volgende:
Masterdave, je high score met geometrie wars zuigt echt hard
grapjasquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dude, waar ben je met je zielige score met geometry wars man...![]()
Bronquote:Welcome to Microsoft XBox Support
The XBox Chat session has been accepted. This chat session is being recorded for quality monitoring; your IP address may be traced.
{Richard}Welcome to the Xbox North America Customer Support! My name is Richard!
{Me}Hi Richard
{Me}Did you see my question?
{Richard}not yet mike, could you kindly restate it again?
{Me}The XBL scores were reset. Is it a temporary "glitch" or is it permanent?
{Richard}possibly, because the XBL scores should be continuos.
{Me}I'm not against them being reset, but you guys have to notify us. And after only 5 weeks on the market? Are scores going to get reset every 5 weeks?
{Richard}i do believe so.
{Me}I've been an XBL subscriber since beta testing in 2001. This is a poor decision by Microsoft and I'll be cancelling my subscription if this is the case.
{Richard}im sorry. i believe that they are already fixing the problem right now and please do expect for your scores to be updated tomorrow.
{Me}Good news! Thank You
{Richard}and please do be rest assured that we will fix this problem permanently so that you wouldn't have any inconvenience regarding your XBL.
{Me}Just notify the community if you want to reset the scores. Once a year would be sufficient.
{Richard}we surely will, actually, ive already filed a report regarding your issue.
{Me}have a good day.
Voor een dag geen scoresquote:Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef DaMSWer het volgende:
Als het een fout is van MS, dan vind ik dat ze iedereen gewoon een maandje live kado moeten doen
Boehoehoehoehoequote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef masterdave het volgende:
Kijk, nu lullen we ergens over, maar nu zit ik meteen weer met een andere vraag, ze gaan toch niet een backup nu terug zetten he, kep verdomme net over de miljoen met geometry wars, na de reset, wil ik graag zo houden
marketplace points will doquote:Op zondag 1 januari 2006 20:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat als ze een backup terug zetten dat je dan meteen een gratis game krijgt van microsoft.
ik weet het wel zeker dat we niks krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
Je krijgt gewoon niks, denk ik.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
Je krijgt gewoon niks, denk ik.
Dus hij zegt eerst dat ze elke 5 weken gereset worden en daarna, omdat meneer anders de subsciption opzegt, dat dit niet zo is en dat alles morgen weer goed is?quote:
Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef washandje het volgende:
[..]
Dus hij zegt eerst dat ze elke 5 weken gereset worden en daarna, omdat meneer anders de subsciption opzegt, dat dit niet zo is en dat alles morgen weer goed is?
Ik denk dat ie met dat "I do believe so" reageert op een ander deel van die zin. Dat ze zouden notifyen en zo.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef washandje het volgende:
[..]
Dus hij zegt eerst dat ze elke 5 weken gereset worden en daarna, omdat meneer anders de subsciption opzegt, dat dit niet zo is en dat alles morgen weer goed is?
Volgens mij snapt ie er zelf geen fuck van en probeert ie alleen een klant te houden. Zie ook het topique op GAF. Microsoft mag duidelijk zelf gaan melden wat er is gebeurd.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met dat "I do believe so" reageert op een ander deel van die zin. Dat ze zouden notifyen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |