Ik twijfelde ook of ik nog Mario Kart DS zou doen (als in "Xbox Live is beter dan Mario Kart's online!"), maar Phoenix Wright en Ouendan waren al genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:17 schreef Thomper het volgende:
Geometry Wars is toch dat Xbox Live Arcade spel dat eruit ziet alsof overal vuurwerk is als je je vijanden neermaait?
Nee het is mij ook te hectischquote:
En een gamerscore van 10.000+ tegen maart? Moet lukken met al die games die je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef GokuSFE het volgende:
Geometry Wars is echt
In 2006 wil ik in ieder geval ff de miljoen punten halen
Uit het vorige topic, geldt nu dus nog steeds voor mensen die wachten tot ze toegevoegd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik voeg je toe, maar je moet even wachten tot zondag, scriptje staat op andere PC.
Waarom? 360 controller werkt toch prima !quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef twi het volgende:
Vind het wel erg jammer dat je de S Controller niet kan aansluiten. Iemand al geprobeerd om dat ding aan de USB-poort te hangen met een verloopstekkertje?
Omdat ik nu weer 45 euro uit moet geven voor een 2e controllerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom? 360 controller werkt toch prima !
1 ding weet ik welquote:Op zondag 1 januari 2006 02:02 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb condemned uitgespeelt en begreep het einde niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik vind het persoonlijk de beste pad die ik ken.... gaat voorbij de PS2 dual shock ! En idd..... de guide buttonquote:Op zondag 1 januari 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik nu weer 45 euro uit moet geven voor een 2e controller
Maar de 360 controller heb ik bij deze heilig verklaard. Mijn grote god, wat is dat een goddelijk dingZo heerlijk in de hand en die guide-knop is de beste uitvinding sinds gesneden brood
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ja maar als iedereen die F50 GT rijdt, is het een beetje gaar om daar in je eentje te staan met je Skyline.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
F50 GT
Gaat te hard om het leuk mee te hebben naar mijn idee. Iedereen denkt, hoe harder hoe beter.
Mijn favoriete auto is de Ariel Atom, héérlijk.quote:
Ferrari 355 F1 GTSquote:
Ken je de regels van de prijsvragen op FOK! ?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ferrari 355 F1 GTS![]()
En over die 10.000+ gamerscorepunten, mwah, ik ga toch echt niet al die games houden. Zullen vast wel mensen geinteresseerd zijn in nieuwe gesealde games en dan kan ik strax mooi (voor nop eigenlijk) Ghost Recon AW, Top Spin 2, ES4 Oblivion en nog wat games scoren, die ik dus wel echt wil hebben![]()
Is goed, dan hou ik ze toch allemaalquote:Op zondag 1 januari 2006 13:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ken je de regels van de prijsvragen op FOK! ?
Volgens de voorwaarden:
Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen.
maw, doe maar dan bannen we je voor alle andere prijsvragen
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben bereid de verzendkosten te vergoeden als ze naar mij gaan
Jullie zijn gewoon TE goed voor me jongens, echt hartverwarmendquote:Op zondag 1 januari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben bereid de verzendkosten te vergoeden EN goku een bedankkaartje te sturen
Kijk, ik begrijp het ook wel, maar zie je mij al Madden spelen bijv.? Kan ik er beter iemand blij mee maken dan dat het ligt te verstoffenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
Ze willen gewoon DinoPK taferelen voorkomen Goku, een game winnen en hem al verkopen voordat ie uberhaupt binnen is. En dan ook nog gaan zeuren wanneer de prijs wat later komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |