Garantie!? Laat me niet lachen!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Lampie_ het volgende:
Tering, ik kijk net voor de gein:
Rondom het hele disc zitten nu 5 aardig diepe krassen en heel veel kleine..
Mijn god, zoveel krassen als je xbox net een klein beetje omvalt.. Is hier geen garantie voor? Ik bedoel, iedereen duwt vroeg of laat per ongeluk hun xbox omvallen.. Als dat betekent dat je cd dan helemaal bekrast is..
Geef je weinig kans, je enige geluk is dat Perfect Dark: Zero toch een zuigspel is.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef Lampie_ het volgende:
Ik heb em nu horizontaal staan, had ik dat maar eerder aan zien komen :/
Maar ik kan hier niks mee bij Microsoft?
Dan zou ik de tandpasta truc een kans geven. Benodigdheden zijn tandpasta en een zachte doek (theedoek volstaat).quote:Op maandag 2 januari 2006 20:00 schreef Lampie_ het volgende:
Ik zit net goed te kijken, het zijn geek diepe krassen maar vooral dikke krassen..
Pr0dent of kukident?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zou ik de tandpasta truc een kans geven. Benodigdheden zijn tandpasta en een zachte doek (theedoek volstaat).
Het enige wat je hoeft te doen is een dotje tandpasta op de krassen doen en vervolgens met de doek met draaiende bewegingen de krassen wegpolijsten. Zo heb ik al 3 bekraste dvd's van de ondergang gered.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef CircelR het volgende:
Ik heb net een paar theme's gedownload, maar ik zou niet weten hoe ik ze kan "gebruiken"....
Help!
Ja inderdaad. Het spijt me dan echt verschrikkelijk, maar juist als je zoiets leest lijkt het me toch wel gewoon de meest duidelijke zaak dat je die 360 gewoon horizontaal plaatst.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:11 schreef Bastard het volgende:
Maar twas een bekend fenomeen.. voor de release was ergens een filmpje van mensen die een spel starten toen de 360 op zn kant stond, en hem draaiend rechtop zetten... gevolg was diepe krassen in de disc
Druk op de Xbox-knop en je gamertag schermpje komt op je scherm. Dan ga je naar Personal Settings en daar kun je Skins selecterenquote:
Meesterlijk, het heeft echt gewerkt. Nu hoor ik weer muziek en de Nightclub missie doet het gewoon.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zou ik de tandpasta truc een kans geven. Benodigdheden zijn tandpasta en een zachte doek (theedoek volstaat).
Het enige wat je hoeft te doen is een dotje tandpasta op de krassen doen en vervolgens met de doek met draaiende bewegingen de krassen wegpolijsten. Zo heb ik al 3 bekraste dvd's van de ondergang gered.
Gewoon even bellen naar de helpdesk. En hopen dat je een aardige medewerker aan de lijn krijgt. Het staat trouwens wel in de handleiding, maar veel mensen lezen die niet (zorgvuldig).quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef Lampie_ het volgende:
Ik heb em nu horizontaal staan, had ik dat maar eerder aan zien komen :/
Maar ik kan hier niks mee bij Microsoft?
Je hebt de resterende tandpasta er toch wel af geveegd?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Lampie_ het volgende:
Kan dat tandpasta niet slecht zijn voor de lens ofzo? Ik hoor nou wel andere geluiden in m'n disc drive.
Je bent me net voorquote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt de resterende tandpasta er toch wel af geveegd?
Zoals ik al zei, éérst MS Helpdesk bellen. Ze geven je waarschijnlijk PDZ als vervanging.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef Lampie_ het volgende:
Geluid was weg maar helaas, ik starte een missie en koos wat wapens en het muziek viel weer weg. en het level wilde ook niet meer laden. Helaas maar ja, morgen dan maar een nieuw kopietje halen
Je gaat waarschijnlijk kennismaken met 'de belg' die altijd achter de helpdesk zit.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef Lampie_ het volgende:
Ik bel morgenochtend wel effe naar de MS helpdesk, is het niet zo'n irritante stem die je een keuzemenu geeft of zijn het gewoon echt werknemers die je helpen? Ik heb dit soort dingen al vaker gezien.
Morgen iig proberen.
Voor ons welquote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Lampie_ het volgende:
Wie is dat dan? Bekend persoon?
Je krijgt eerst een keuzemenu, waarna je een belgische medewerker aan de lijn krijgt. Nee hij is niet bekend oidquote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef Lampie_ het volgende:
Ik bel morgenochtend wel effe naar de MS helpdesk, is het niet zo'n irritante stem die je een keuzemenu geeft of zijn het gewoon echt werknemers die je helpen? Ik heb dit soort dingen al vaker gezien.
Morgen iig proberen.
Geloof het graag, alleen een beetje jammer dat je heel je O/S opnieuw moet installeren om het te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mag ik even zeggen dat die Media Center Extension-functionaliteit echt fucking geil is? Eindelijk Lost-afleveringen @ TV kijken in plaats van stomme laptop-schermpje.
Heb jij geen idee wat mijn probleem kan zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Geloof het graag, alleen een beetje jammer dat je heel je O/S opnieuw moet installeren om het te kunnen gebruiken.
Pfffrrt, euhm eigenlijk heb ik daar niet zoveel verstand van. Hoe zit je verbinding in elkaar tussen PC en Xbox ? Geen firewall probleem? Port eventueel forwarden?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen idee wat mijn probleem kan zijn?
Dat koffertje is ook zo mooi! Wil je hem verkopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, ben vandaag even naar het Gamer.nl kantoor in Den Haag geweest, kon het mooie Xbox 360 review-koffertje ophalen (ik had zowat alles, behalve die play&charge kit + twee accu's en dat koffertje dus). Tis maar goed dat ik dat ding niet had opgehaald VOOR de launch en dat er geen 360 in zat, je zag echt al die mensen er op loeren, niet normaal.
360 euro.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat koffertje is ook zo mooi! Wil je hem verkopen?
Doe eens Test Xbox Live Connection en kijk wat er uit de NAT test komt.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Hebben jullie trouwens ook problemen met Xbox Live? Ik kan wel gewoon online in het dashboard, downloaden gaat ook wel (zij niet al te snel) maar in games als PDZ en COD2 wil-tie gewoon niet online! Constant "cannot confirm session" en "does not match" en dat soort ongein..
Bij PDZ heb ik dat wel jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Hebben jullie trouwens ook problemen met Xbox Live? Ik kan wel gewoon online in het dashboard, downloaden gaat ook wel (zij niet al te snel) maar in games als PDZ en COD2 wil-tie gewoon niet online! Constant "cannot confirm session" en "does not match" en dat soort ongein..
Moderate. Voorheen heb ik wel nog online kunnen spelen, dit was wel op GNL (andere gametag) maar dat zou niks uit mogen maken. Geen idee wat de NAT test toen aangaf though. Misschien een brakke kabel (maar dan kan ik toch niet op Xbox live...)? Er wordt hier nog wel eens gekloot met kabels en alles...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Doe eens Test Xbox Live Connection en kijk wat er uit de NAT test komt.
Omdat ik het eigen forum een stuk trager vind, daar ook geen MUZ/FTR/ONZ en wat al niet meer hebquote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ga eens met je router prutsen
Waarom vraag je dit trouwens niet op je eigen forum?
Heb ik ook. Is de DVD-Drive die eens lekker op 16x snelheid gaat draaien. Hadden ze wel iets aan mogen doen IMO.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef kepler het volgende:
vraagje: als ik demo's draai is mijn 360 echt lekker stil, maar als ik vanaf een DVD-speel maakt het echt heel veel herrie? Ik kan me niet herinneren dat onze review-xbox zoveel herrie maakte... Ik kan het helaas niet vergelijken want ik ken niemand met een 360 die in de buurt woont...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |