quote:Op maandag 2 januari 2006 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, de oude tijden. Alle tijden die sinds de reset zijn gezet zijn nu weer weggevallen. Lekker bezig
daar was ik al bang voor, precies de reden dat ik niet opnieuw ben begonnen met geometry, stel je voor dat ik 5miljoen haal en me record van 970.000 word teruggezet....dat zou zuur zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, de oude tijden. Alle tijden die sinds de reset zijn gezet zijn nu weer weggevallen. Lekker bezig
Dat is wel een groot "Stel je voor" gehaltequote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, precies de reden dat ik niet opnieuw ben begonnen met geometry, stel je voor dat ik 5miljoen haal en me record van 970.000 word teruggezet....dat zou zuur zijn
tis een voorbeeld maar dat soort pech heb ik altijdquote:Op maandag 2 januari 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel een groot "Stel je voor" gehalte
Klopt, gevondenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heb je hier al wat op gevonden? Volgens mij heb je namelijk deze over het hoofd gezien (vond ik ook als laatste):
Die oude tijden enzo zijn gewoon foetsie danquote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
Nu ben ik op live _D_
Maar nu ben ik al me save games kwijt en me gamer points die ik al hadWeet iemand hoe ik dat moet oplossen. Of is het nu gewoon weg?
![]()
En gamedemon wil je me toe voegen :p
Euh je achievements ben je kwijt bedoel je? Dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
Nu ben ik op live _D_
Maar nu ben ik al me save games kwijt en me gamer points die ik al hadWeet iemand hoe ik dat moet oplossen. Of is het nu gewoon weg?
![]()
Doen de andere spellen het nog wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Lampie_ het volgende:
Damn damn damn!!
Ik plug net m'n internet kabel in mn 360 om te liven.. Stap ik vervolgens op het draad en valt m'n X360 om, met PDZ erin..
.. PDZ wil nu niet meer
Met m'n PS2 pleurde dat ding ook zo vaak om, maar dit heb ik nooit meegemaakt.
Goddamn. Hopelijk morgen m'n geld, kan ik em opnieuw kopen..
/editquote:De Xbox 360 Live ranglijsten en high scores zijn door een fout gewist. Ook is het niet mogelijk om nieuwe scores te uploaden.
Larry Hryb, directeur van Xbox Live, is momenteel met man en macht bezig de fout op te lossen zodat iedereen weer gebruik kan maken van Xbox Live. Er wordt geprobeerd om de ranglijsten weer in de oude staat te herstellen. Wat de reden voor de fout is, is niet bekend.
Dat is oud nieuws. Zie FOK!games ook. het is al gefixed (behalve geometry wars)quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef Xrenity het volgende:
Dat die highscores weg zijn wisten we natuurlijk al, maar dit ook?
[..]
/edit
of is dit zelfs al gefixed
Zitten er krassen op je disc?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Lampie_ het volgende:
Damn damn damn!!
Ik plug net m'n internet kabel in mn 360 om te liven.. Stap ik vervolgens op het draad en valt m'n X360 om, met PDZ erin..
.. PDZ wil nu niet meer
Jij kan mij ook toevoegen hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
Precies de reden dat hij bij mij horizontaal staat, vroeg of laat valt ie omquote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Lampie_ het volgende:
Damn damn damn!!
.. PDZ wil nu niet meer
Daar is geen garantie voor, want het is geheel je eigen schuld.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Lampie_ het volgende:
Tering, ik kijk net voor de gein:
Rondom het hele disc zitten nu 5 aardig diepe krassen en heel veel kleine..
Mijn god, zoveel krassen als je xbox net een klein beetje omvalt.. Is hier geen garantie voor? Ik bedoel, iedereen duwt vroeg of laat per ongeluk hun xbox omvallen.. Als dat betekent dat je cd dan helemaal bekrast is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |