Coop ja.. dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een SP die MP te spelen is noemen we ook wel coopVan coop weet ik het zeker,... of er een echte MP komt weet ik niet maar dat zou het spel wel erg gaaf maken. Heb veel interesse in GoW
Of Ghost Recon: Advanced Warfighter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Ik lees dat GoW ook MP is inderdaad, maar dat het eigenlijk een SP spel is
Dus heb ik het goed als ik denk dat je dus de SP levels MP kan spelen via LIVE?
Ziet er geweldig uit dat spel trouwens, en over een maand komt ie al uit.. Lijkt me wel een kopertje zo voordat het Maart is.. (BF2)
BF lijkt me cooler Gijs..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Of Ghost Recon: Advanced Warfighter.
Dat komt omdat je zusje d'r 360 een ander IP heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik heb de 360 op m'n zusje der kamer neergezet, die heeft er ook eentje en daar ging ie dus wel gewoon gelijk online, zonder problemen or whatever. Dat is het vreemde er aan. Bovendien staat de 360 nu op dezelfde plek als waar ik hem vorige week had staan en toen kon ik wel gewoon online. Of iemand heeft lopen te klooien met de router-instellingen, dat kan. Maar waarom ik dan wel boven online kan en beneden (dichterbij de router notabene, fysiek gezien dus) niet, hm.
Maar een simpele instelling voor mensen die ook graag media center gebruiken was niet zo erg geweest. Ik hoop dan ook dat dit nog een keer met een patch wordt opgelost.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Morthill het volgende:
Opzich best logisch, het is tenslotte een game console, geen computer.
Je kunt op de Media Center knop op de afstandsbediening drukken als de Xbox360 uit staat en dan gaat hij meteen naar het Media Center programma.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Maar een simpele instelling voor mensen die ook graag media center gebruiken was niet zo erg geweest. Ik hoop dan ook dat dit nog een keer met een patch wordt opgelost.
Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt op de Media Center knop op de afstandsbediening drukken als de Xbox360 uit staat en dan gaat hij meteen naar het Media Center programma.
Handig.. eerst met de AB, en daarna verder met een andere ABquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt op de Media Center knop op de afstandsbediening drukken als de Xbox360 uit staat en dan gaat hij meteen naar het Media Center programma.
Nou dat had ik ook, en ik heb die advanced SCART maar zowel op 50hz als op 60hz schokt het beeld. BEHALVE dus als ik dat menu oproep, dan loopt het soepel en DAT vind ik zo typisch (dat play, pause forward en back menuutje bedoel ik dus)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik merkte zelf dat het beeld bij mij nogal schokte bij de intro van Kameo (bij gamekings overigens ook) Ik heb toen een advanced scart gekocht en de system settings van de xbox PAL op 60 hertz gezet. Nu loopt alles perfect. Misschien dat het helpt.
Je kan toch gewoon 1 AB blijven gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig.. eerst met de AB, en daarna verder met een andere AB
Ja, ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon 1 AB blijven gebruiken
Aanzetten met de gewone AB .. klikken op mediacenter.. die wegleggen.. controller pakken (tweede veredelde AB) en daarmee gaan naar xbox arcade, play gamen.. welcome to bejeweldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon 1 AB blijven gebruiken
Dat werkt dus niet... die Media Center knop zorgt ervoor dat je in het Media Center programma komt, dat is iets heel anders dan het dashboard...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanzetten met de gewone AB .. klikken op mediacenter.. die wegleggen.. controller pakken (tweede veredelde AB) en daarmee gaan naar xbox arcade, play gamen.. welcome to bejeweld
Ja maar dan kan je toch wel terug "bladeren" ? Nog niet geprobeerd hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet... die Media Center knop zorgt ervoor dat je in het Media Center programma komt, dat is iets heel anders dan het dashboard...
Ja, door op de guide-knop te drukken en dan weer met Y het programma te verlaten, net als bij gamesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je toch wel terug "bladeren" ? Nog niet geprobeerd hoor.
Nee, want ik had mijn 360 op de lokatie staan waar normaliter die van m'n zusje staat. En toen kon ik dus wel online. Maar goed, volgens mij is het al verholpen. Een kabelopruimactie doet wonderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zusje d'r 360 een ander IP heeft.
Ja.. en dan ben je lekker aan het gamen met je lade open.. komt de hond er aan met zn grote bal.. BAM..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef pkwarts het volgende:
De dvd lade openzetten gaat het beste BastardKan met je AB.
Das ook kut inderdaad, is al gefixt in V4.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek het niet dat reviews van gamer.nl op een nieuwe page starten. Heb ik ineens 2 windows open
Ja, alleen is het met PGR3 niet het beste idee om dat te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dat het met die 'omweg' nog wel meevalt, ben allang blij dat je alsnog naar het dashboard kan gaan als er een game in zit.![]()
Dixons verkochten ze die voor 29 euro incl spelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef moz het volgende:
Een tip voor als je je live membership nog niet hebt verlengd:
Op play.com zijn membership cards te koop voor 51 euro voor 12 maanden ipv 60 euro hier
Ben toch een hollander...
Haal die disc er dan uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
Yup.. erg irritant zelfs.. klik je hem aan, zo handig op afstand.. zit dat spel er in wat automatisch opstart. KUT.. weer op een knok drukken, onderbreken, de vraag beantwoorden of je het wel zeker wilt, want stel je voor dat je een debiele actie doet, dan stopt toch mooi je spel.
Ik wil alleen maar ff snel bejewelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dixons verkochten ze die voor 29 euro incl spelEn ja... de jaar versie ja
Laat me lekker spelen dammitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Haal die disc er dan uit.
Ik zie je alleen maar arcade spelen.
De zonder game versie is tijdelijk uitverkocht !quote:
Ja, maar niet ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat me lekker spelen dammit
Jullie halen ook alleen maar Zuma achievments
Werkt die starters kit ook op de 360?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De zonder game versie is tijdelijk uitverkocht !
http://www.dixons.nl/De_o(...)7035424/default.aspx
Hou het in de gaten zou ik zeggen !! Dit is een live starters kit met een jaar Live.
Ja hoor,... Live is Livequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt die starters kit ook op de 360?
Lijkt me niet want de starters kit voor de 360 is wel ff wat duurder.
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
Heb trouwens van Microsoft een cadeautje gehad, flink wat arcadegames gratis (in de mail zaten unlockcodes). Woei!Moet er alleen wel een artikel over schrijven, ach ja. Had anders zelf Geometry wars gekocht, en misschien Zuma en Bejeweld 2... oh en dat Mutant Storm dingetje natuurlijk. Nu heb ik ze allemaal (nou ja, tot nu toe dan he) gratis en voor niks.
Ronn kreeg eerst een DSquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Wat denkt de rest van de GNL crew daar nou van? Dat jij alles krijgt?
Daar heb je gelijk in, maar dis altijd zo'n typisch gevalletje van enthousiasme enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..
Mijn reactie 1 van jaloesie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dis altijd zo'n typisch gevalletje van enthousiasme enzo.Ik neem aan dat je dat kan begrijpen.
Waarom niet? Iedereen komt hier melden wat 'ie gekocht heeft, inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..
Met de games waarmee de DS shipte zou ik daar niet echt wild van wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ronn kreeg eerst een DS
Dus echt te klagen hebben ze allemaal niet echt geloof ik
Mja, dat geloof ik ook wel heheh. Als jij degene was die het zou krijgen was ik ook wel eventjes jaloers geweest. Maar weet je, het is ook een beetje n00byness van mijzelf. Als ik wel eens de gasten van Xbox Magazine hoor, die zijn het al 'gewend' zeg maar dat ze al die dingen kunnen verwachten. Dat stadium heb ik nog lang niet bereikt, ik vind het maar wat mooi, snap je.quote:
Klopt. Alleen foto's en muziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef masterdave het volgende:
ok, dus filmpjes kijken op mijn xbox via gesharede mappen vanaf mijn win XP SP2 kan niet?
Filmpjes kijken komt in een updatequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |