best leuke jongenquote:
echt serieusquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef JohnDDD het volgende:
whha marlii.
Maandag is logischer, dan is het kerstquote:kerstspecial misschien morgen of maandag?
Maar Harmsen maakte alles weer goed toen hij in de grintbak vloog. En die dwaze blik erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef Beach het volgende:
Ik vond het geen leuke aflevering![]()
Ik wordt dat gedoe met Dennis en Saskia zooo zat.
En die zoon van Janinedat was echt te stom.
Ja die oude seniele dwaas zat nog bij louise met zn hoofdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Harmsen maakte alles weer goed toen hij in de grintbak vloog. En die dwaze blik erbij![]()
ja hij zou met zijn aftandse lada ook wel eens in haar grijze grindbakje willen vliegenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die oude seniele dwaas zat nog bij louise met zn hoofd![]()
Hoe kan Sjors nou zwanger zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
Is Sjors zwanger? Die krijgt ook een al boller hoofd
Oh ja shit ze is nog maagdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe kan Sjors nou zwanger zijn![]()
Vind hun twee veel leuker dan Charlie en Dennisquote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaaa ik wil ook dat ze bij elkaar komen![]()
Ik vind dr kapsel wel aardigquote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik net tegen. Wel een heel enge foto![]()
Yeps, Nick en Charliequote:Vind hun twee veel leuker dan Charlie en Dennis![]()
Over ongeveer 19 uur en 25 minuten, bij grove benaderingquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is Fritz nou terug?
Okee, morgen maar weer eens kijken dan, is toch al een paar jaartjes geleden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over ongeveer 19 uur en 25 minuten, bij grove benadering![]()
De Phantom of the Opera?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik net tegen. Wel een heel enge foto![]()
Eens. Charliequote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind hun twee veel leuker dan Charlie en Dennis![]()
Er zijn talloze manieren om dat te verklaren in een soap;quote:
Volgens het topic zou het aan de aardlekschakelaar kunnen liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Er zijn talloze manieren om dat te verklaren in een soap;
-Het was een fantasie
-Het was een dubbelganger
-Het was zijn tweelingbroer
-Hij had het goed geprepareerd en ging dus niet dood
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens het topic zou het aan de aardlekschakelaar kunnen liggen.
Dan kunnen ze iedereen die dood is wel terug laten kerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef BVO het volgende:
De officiële verklaring van GTST is dat die tv-scène destijds gezien is door de ogen van de dader, maar dat het niet daadwerkelijk zó verlopen is.
dat heb ik ff gemist, wat werd er gezgd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bing heeft nog broertjes en zusjes!
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Linda weer bezig met haar etalagepoppen?!![]()
Dorothea zei : Mijn Kinderen Vonden mij ook allemaal vervelend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
dat heb ik ff gemist, wat werd er gezgd?
Beetje wel ja,quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die is ook een stuk ouder geworden zeg![]()
Hoe kon je dat nou zien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu maar hopen dat ie snel weer vertrekt.![]()
Voor een lijk ziet hij er nog goed uit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat de boel wel erg onwerkelijk word zo.quote:
Nee man, dit is hartstikke interessant. Ik verheug me al op de reactie van Dianquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat de boel wel erg onwerkelijk word zo.
En Frits was leuk toen hij er inzat en met een *terugkeer* Kan een leuk personage van eerdere jaren ook juist minder glans krijgen kijk maar naar Linda.
Behoorlijk, hij heeft diepe rimpels gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goede vraag, hij had volgens mij een soort bedrijf als Hafworks, een soort vastgoedketen dat Van Houten International heette.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Linda weer bezig met haar etalagepoppen?!![]()
Zou Rientje ook terugkeren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goede vraag, hij had volgens mij een soort bedrijf als Hafworks, een soort vastgoedketen dat Van Houten International heette.
Hij is het bedrijf volgens mij begonnen met zijn broer Rien...
Linda had een moeilijke start, maar nu vind ik het leuk dat ze er in zit hoor, Martines comeback vond ik ook vrij geslaagd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat de boel wel erg onwerkelijk word zo.
En Frits was leuk toen hij er inzat en met een *terugkeer* Kan een leuk personage van eerdere jaren ook juist minder glans krijgen kijk maar naar Linda.
41 of 42 jaar is Casper ( aka Frits)quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ik meen dat hij nu 41 jaar is?
Die is met een metrailleur door een kogelregen doorboord, dit door toedoen van Jan Henk Gerritse, broer van Jacks moeder Trix en dus een oom van Jack.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zou Rientje ook terugkeren?
Hoe was die ook alweer aan z'n eind gekomen?
Hij heeft vast een tijdje in coma gelegen of zo, en daar wat aan over gehouden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef bart83 het volgende:
Wow, speciaal voor Frits na jaren weer eens ff gekeken
Hij liep mank en z'n gezicht leek verbouwd, ben benieuwd wat het verhaal gaat worden.
Weetje in de recreatie zeggen ze de eerste indruk is ook gelijk de indruk die het langs blijft hangen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Linda had een moeilijke start, maar nu vind ik het leuk dat ze er in zit hoor, Martines comeback vond ik ook vrij geslaagd.
Ik snap niet dat jullie direct al beginnen te bleren in plaats van iemand een kans te geven en dan bedoel ik niet een paar afleveringen maar echt een behoorlijke tijd.
Mooie cliff.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:46 schreef Frey het volgende:
Nu moeten we weer een paar dagen wachten![]()
Echt weer zo'n gemene cliff![]()
Goh, jij niet na 10 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Heeft een oud hoofd gekregen
Klopt ergens haha, in die drie seconden dat ie in beeld was aan het einde, viel me op dat ie ook erg magertjes was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Niemand? Ik bedoel natuurlijk in welke zakensector hij zat?quote:
Vastgoedhandelaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Niemand? Ik bedoel natuurlijk in welke zakensector hij zat?
Ahquote:
Nee, ik heb de eeuwige jeugdquote:
Ja, ingevallen wangen idd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Klopt ergens haha, in die drie seconden dat ie in beeld was aan het einde, viel me op dat ie ook erg magertjes was.
Ik zie geen beeld!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
Vast al langsgeweest maar goed:
bloopers filmpje 18mb
Jumping the shark...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef Popples het volgende:
het is toch de tweelingbroer van frits van houten.
Hoezo? Ludo heeft alleen zijn get gejat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
ik had persoonlijk gekozen, als schrijver, voor een andere cliff
ik denk dat er geen aankondiging was geweest dat Frits nog leefde
dan was Ludo zijn kantoortje in gekomen en had hij wat documenten weggelegd. vervoglens hoorde hij iets kraken op zijn omgedraaide bureaustoel, die hij had omgedraaid. hij keek middenin het gezicht van frits!
dan natuurlijk een weekend ertussen, en vervolgens krijgt ludo op maandag een immense rolberoerte.
Ja gek moet je hier maar niet lezenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef Neuralnet het volgende:
Het had spannender gekund. Van te voren bekend maken is nou niet bepaald een goede stap geweest.
Het is een soap, alles kan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Fritsebibske terug is, maar ik kan er toch niet helemaal achter staan. Ik heb hem toch zelf zien sterven, jaren geleden......?
Valt juist wel meequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Die twee hebben elkaar inderdaad alleen ontmoet in Laura's droom tijdens de kerstspecial in 1998quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ludo heeft alleen zijn get gejat.
Verder kende hij Frits niet.
Ik bedoelde meer dat de verhaallijn ernaar toe ging. De scenes met de stamboom en het kruisje bijvoorbeeld. Verder heeft RTL Boulevard het ook al bij voorbaat verlinkt. Dus zelfs als je nooit op internet kijkt, dan was het nog te snel bekend geworden.quote:Ja gek moet je hier maar niet lezen
Ik wist het ook al doordat ik hier kijk.
Inderdaad in een soap kan allesquote:
lol.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:56 schreef pberends het volgende:
De volgende carrierestap van Joris Putman (Morris) wordt...
» Grote Hollywood-film.
» Anchorman RTL Nieuws.
» ZOOP.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Pfft gaat heen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef JohnDDD het volgende:
nick moet dood
Nee dat moet hij niet. Nickquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef JohnDDD het volgende:
nick moet dood
Als je me even vertelt waarmee het makkelijkste een mpeg geknipt kan worden, dan heb ik het wel voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef JohnDDD het volgende:IWAN
heb je nog een videootje van het einde? ("dat heb ik liever niet") ?
Als je 'm irritant vindt kan je 'm toch nooit karakterloos vinden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind Nick irritant (stem, gezicht, manier van doen) en karakterloos
Zo dat is knap gedaan van jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Frits van Houten na 2080 afleveringen uit de dood herrezen... (GTST #3080, VR. 23-12-2005)
Ja, dat doen ze welquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Beach het volgende:
Ze laten tegenwoordig iedereen wel terugkeren![]()
![]()
het is niet hier bekend gemaakt, maar door GTST zelf de wereld in geholpen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja gek moet je hier maar niet lezen![]()
Ik wist het ook al doordat ik hier kijk.
Wellichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
misschien kunnen ze via die robbert van der broecke iets regelen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
Weet niet of het hier al ergens staat, volgens mij nietMaar Caroline de Bruijn en Erik de Vogel staan deze week in de TROSkompas, met een fotoreportage en vertellen het geheim van hun liefde ..
Komt omdat de inspiratie met al dat jonge grut een beetje op is...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Beach het volgende:
Ze laten tegenwoordig iedereen wel terugkeren![]()
![]()
Klopt niets vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef Erick1985 het volgende:
Ja wou ik eigenlijk net zeggen. Vind het heel jammer dat ze er weer uit is na twee seizoenen. Ze is gewoon dé GTST bitch, en was altijd groot fan van haar. Maar laatst las ik in een interview dat ze weer een keer terugkomt om alsnog wraak op Ludo te nemen. Ik kan niet wachten!! Verder heb ik ook gehoord over een comeback van Bruni Heinke als Helen. Maar dat weet ik niet zeker.
Nee, joh ik bedoel Guusje niet !quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef Beach het volgende:
Ik zal de grap over Guusje maar achterwege laten![]()
Ik vind dat "jonge grut" geweldig.quote:Komt omdat de inspiratie met al dat jonge grut een beetje op is...
en van mij mogen ze bijna allemaal opzoutenquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik vind dat "jonge grut" geweldig.
quote:Op zondag 25 december 2005 10:19 schreef JohnDDD het volgende:
ze hadden frits als kerstman moeten verkleden ofzo
Wie Fritsquote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een ouwe kop heeft die man gekregen.
Nee Marcus die volgende week terug komtquote:
Kwam die maar terug, vond Marcus altijd wel kewlquote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Marcus die volgende week terug komt![]()
Komt nietquote:Op maandag 26 december 2005 09:44 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Kwam die maar terug, vond Marcus altijd wel kewl![]()
Ik vind haar ook een bemoeialquote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Wat een vervelende bemoeial, die Dorothea.
Das altijd zo in soaps. Altijd 1 of 2 figuren die de bemoeial zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Wat een vervelende bemoeial, die Dorothea.
Dezelfde lui die Frits dood wilden hebben lijkt mij.quote:
Of was dat Frits toch niet die vroeg of Wiet goed verstopt was?quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Frey het volgende:
Zooo, wat een interessante lijn![]()
De man bij Hannie was dus inderdaad niet Frits? En wat is nou waar van wat Frits zegt? Hij belde iemand om te vragen of Wiet goed verstopt was.
Is Hannie wel vermoord? Of houden ze haar gewoon ergens vastquote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dezelfde lui die Frits dood wilden hebben lijkt mij.
Ik hoop hetquote:Op maandag 26 december 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Gaat Ludo Morris er nou uitwerken? Laten we het hopen!
Nee, dat is frits zelf of de acteur Casper van Bohemen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Frits wel wie hij zegt dat hij is? Ik krijg een flashback naar Pete Jensen.
Is het dan toch Rien Hogendoorn die zich d.m.v. plastische chirurgie heeft laten ombouwen tot Frits?
Joego's en plastische chirurgie.![]()
Dat laatste zou wel eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, dat is frits zelf of de acteur Casper van Bohemen.
Geen idee word een vaste rol.quote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
Hoelang blijft Frits nou mee draaien?
Wup, ik hou van je!quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
voor Iwan, de terugblik van 26-12-2005 [ 41.5 Mb]
http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=0KQIVIGGW331X09CW7831YH717
plus de beste wensen, ook voor Babette & Svensational
en iedereen hier die ze wil:)
Ik bedoel dus dat die maffiosi die dubbelganger hebben gecreërd en daarmee belde hij ook via zijn mobiele telefoon, om te vermelden dat alles volgens plan verliep.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef Flashfire het volgende:
Alleen zou dat nog cheaper zijn dan dat hij het magisch overleefd heeft en ze die hele maffia in het verhaal weten te werken.
Nee ik denk dat het simpeler licht.quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Neuralnet het volgende:
Wel als het iemand was die hij vertrouwde... Dian?
Proost...quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
Gold dat ook voor Harmsen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:48 schreef Beaudien het volgende:
Frits is als een rode wijn, hoe langer hij ligt, hoe beter hij wordt! Ik vind het een lekker ding!! En stukken mannelijker dan vroeger!!![]()
(ik lust geen wijn, maar het gaat om het idee..............)
Klopt in seizoen 4 toen Rien al lang en breed dood was en Herman weer in de V.S. hebben Linda en Frits ook iets gehad, nadat het uit was haatte ze hem meer dan ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef Spindoc het volgende:
Frits heeft in het verleden toch ook iets gehad met Linda Dekker? Zou er een kans zijn dat zij weer bij elkaar komen?
idd een beetje dom gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Sjors gaat naar een of andere brunch, dat vindt ze veel belangrijker dan haar vader die ze al 18 jaar niet gezien heeft. Wat een doos zeg.
Vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is het trouwens raar als ik zeg dat ik over Sylvia en Florien heb gedroomt?
![]()
Sylvia? De ex van Jef?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()
ja, dat is raarquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()
jaquote:
Ik geloof niet dat hier een diepere betekenis achter schuilt, zegt de Freud in mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ja![]()
Heel vaag allemaal. Ik speelde mee in gtst ,
Ik en Florien hadden een scene in scala en opeens kwam de inmiddels zwerver geworden de Floris met zijn vriend die ons kwamen aanvallen.En toen vielen we allemaal door een deur en plots stonden we in de slaapkamer van mijn ouders en daar lag Sylvia op de bank, Omhelsing met Floris natuurlijk en ik en dat meisje dat Florien speelde waren klaar met werken (op de set) en gingen naar de winkel
, Damn ik vertel dit alsof ik een kind ben uit groep 8
![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:48 schreef Beaudien het volgende:
Frits is als een rode wijn, hoe langer hij ligt, hoe beter hij wordt! Ik vind het een lekker ding!! En stukken mannelijker dan vroeger!!![]()
2 zielen, 1 gedachtequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Frits doet me denken aan Johnny Depp
Fucking hell, wat saaiquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
wie wordt er nog geboeid door de hele dennis-charlie-lijn?
dat ging erbij toenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef Dizer het volgende:
Die look van Morris op het eind![]()
Charlie: Anders knip ik je zaakje af. Ik meen het, daar ben ik goed in
Dat heeft ze uiteraard eerder bij Nick gedaan![]()
Ja die was echt prachtig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo : Morris dat is toch een homo
Ik mis Ger Smit als rechercheur Bronkhorstquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Kunnen die kutrechercheurs niet gewoon bellen ipv voor 2 vragen bij iemand langs te gaan?
In Meerdijk gaan die dingen als een lopend vuurtje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:44 schreef JohnDDD het volgende:Eigenlijk kan Ludo niet weten dat Morris gay is, tenzij ie een uitermate goede gaydar heeft
De aftiteling laat me in de steek, maar volgens mij werd die rechercheur De Vries gespeeld door acteur Fred Langerak, die in de begintijd van GTST ober Leo/barman Harry speelde.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Kunnen die kutrechercheurs niet gewoon bellen ipv voor 2 vragen bij iemand langs te gaan?
Ludo heeft toch overal een mannetje voor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:44 schreef JohnDDD het volgende:Eigenlijk kan Ludo niet weten dat Morris gay is, tenzij ie een uitermate goede gaydar heeft
Tuurlijk, Ludo stuurt even een gaydetective op Morris afquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo heeft toch overal een mannetje voor.![]()
Zo kun je het ook interpreteren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef Pelgrim het volgende:
Tuurlijk, Ludo stuurt even een gaydetective op Morris af
Wat meer actie is inderdaad vereist. Ik ben ook benieuwd naar de intenties van Nick. Het zou me niets verbazen als hij het aanlegt met Charlie en haar op een sneaky manier ook onvruchtbaar maakt onder het mom van gedeelte smart is halve smart.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
In het volgende topic doet ze nog vrolijk mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Zolang Saskia nog steeds te zien is in GTST wel...
![]()
Ja hij was de verkrachter van Jessica toen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat speelde hij ooit voor een rol in GTST![]()
Ik weet dat niet meer![]()
Ger Smit speelde de vader van Cleo de Wolf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja hij was de verkrachter van Jessica toen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt geen einde aan die incestueuze lijntjes... Maar het is weer eens wat anders dan die irritante banners die ons vertellen dat we vrijdag weer naar Baantjer moeten kijken. Wie weet komt De Cock binnenkort De Koning binnengewandeld en krijgt hij door een opmerking van Dennis een ingeving over wie Linda heeft 'vermoord'.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Zag net een fragment van Borsato in GTST. Hij botst tegen Sjors op:
niet helemaal letterlijk
Sjors: "Sorry... Ik ben een fan van je, heb al je cd's""
Marco: "Het geeft niet..... Komen jullie vanavond ook naar het Warchild concert?"
Sjors:" Nee...alle kaartjes waren uitverkocht"
Marco: " Ooh maar het wordt vannavond uitgezonden op rtl om half 9 dus je hoeft niets te missen!"![]()
![]()
![]()
![]()
Joris Putman is er ook nog he, vergeet die nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Marco gaat voor de oscar!
Marco acteert nu al beter dan Morrisquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Joris Putman is er ook nog he, vergeet die niet.
Sjors moet dus gewoon eens wat vaker de coffeeshop binnenstappen!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Een coffeeshop is om wiet te halen.
Frits is al zo stoned als een garnaal dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef DaMart het volgende:
Sunchaser kwam in een andere topic nog met een suggestie die Sjors en jack kan helpen in de speurtocht naar hun zus:
[..]
Sjors moet dus gewoon eens wat vaker de coffeeshop binnenstappen!
Ze's leuk ja, maar niet echt bijzonder. Kom op zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Amber
![]()
*gaat alvast klaarzitten voor donderdagavond*![]()
ach ja.. smaken verschillen, he?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's leuk ja, maar niet echt bijzonder. Kom op zeg.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[inkoppertje]Z'n acteerprestaties zijn vaak wel om te huilen.[/inkoppertje]
En wie is dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Beaudien het volgende:
Jeetje, over onnatuurlijk acteren gesproken...die Adrienne Kleywegt!!![]()
What de hellquote:
Adrienne Kleiweg speelt de rol van Louise Kappers, de 'nieuwe' vlam van Govert. Grappig trouwens dat een van haar oude klasgenoten Sylvia heet. Goudkust kijkers weten wel wat ik bedoel.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Adrienne Kleiweg speelt de rol van Louise Kappers, de 'nieuwe' vlam van Govert.
quote:Anouk van Nes, beter bekend als ex-GTST-babe Roxy Belinfante, is zojuist gevraagd voor een fotoshoot in mannenblad Playboy. Waarschijnlijk heeft Anouk nee tegen het aanbod gezegd, maar of dit definitief is, is onbekend
Anouk van Nes is niet de eerste die gevraagd wordt om naakt te poseren voor het mannenblad. Eerder stonden Katja Schuurman, Tanja Jess, Aukje van Ginneken en nog veel meer soapies al met hun blote billen in de Playboy. Of Anouk van Nes het aanbod definitief weigert, is niet bekend. In ieder geval geld het aanbod nog altijd.
Volgens mij zit het toch zo en misschien is het geen dubbelganger, maar desnoods de echte Frits, hij werkt in ieder geval samen met de mensen die Wiet hebben meegenomen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Was wel leuk dat je een foto te zien kreeg van Rien en Frits.
Het zou me niks verbazen dat een stel bad guys een dubbelganger van Frits hebben genomen (vandaar dat ie zich niet alles herrinert) die Jack, Sjors en Dian moet bedonderen.
Stefano en Janine hadden ook ooit een Bowien-dubbelganger gevonden (Jolanda) die Ludo moest verwarren.
Zoiets is er nu ook aan de gang volgens mij![]()
Ik zit dus ook te twijfelen of deze Frits een dubbelganger of dat het de echte Frits is. Als het een dubbelganger is houden mafiosi de echte Frits gevangen of is hij echt dood. Als het de echte Frits is, ja, dan is Frits toch niet zo heilig als Sjors denkt dat haar pappie is.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zit het toch zo en misschien is het geen dubbelganger, maar desnoods de echte Frits, hij werkt in ieder geval samen met de mensen die Wiet hebben meegenomen...
Ik ga nu ook voor dat laatste.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zit dus ook te twijfelen of deze Frits een dubbelganger of dat het de echte Frits is. Als het een dubbelganger is houden mafiosi de echte Frits gevangen of is hij echt dood. Als het de echte Frits is, ja, dan is Frits toch niet zo heilig als Sjors denkt dat haar pappie is.
Ik ga voorlopig voor het laatste.
Hoequote:Op donderdag 29 december 2005 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat kun je toch zien dat het de echte Frits is ?
Of hij liegt gewoon om een spelletje met ze te spelen...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef T1andonly het volgende:
Ik denk niet dat dit hem is, ook omdat hij niet wist van de geboorte van Sjors, of heeft die ergens geheugenverlies van?
Niet gewoon negeren.quote:
Wat bedoel jij weerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet gewoon negeren.
Maargoed . Volgens mij is het wel de echte Frits ja.
Dit doet me trouwens denken aan Adams familie the movie.
Toen was er een fake Uncle Fester die zijn geheugen kwijt was dat ging toen om een erfenis en later bleek het toch de echter Fester te zijn. Ik hoop niet dat ze zo iets van plan zijn![]()
Ja hij ziet er wel zo uit, maar het kan dus zo zijn dat een dubbelganger (iemand die van nature gewoon sprekend op hem lijkt) zich nu ook als hem voor doet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat kun je toch zien dat het de echte Frits is ?
Ja hij was vroeger slecht en nu nog steeds, hij geeft niks om zijn nageslacht, kan toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
Frits noemde haar "mevrouw Augusta" he. Denk niet dat het zijn moeder is.
En waarom zou Frits spelen geheugenverlies te hebben als hij de echte Frits is? Ok misschien wil hij alleen dat amulet. Maar om nou alles te spelen? Beetje raar?
Ik vrees ook dat het hem niet is.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hij ziet er wel zo uit, maar het kan dus zo zijn dat een dubbelganger (iemand die van nature gewoon sprekend op hem lijkt) zich nu ook als hem voor doet.
Dus al ziet hij er uit als Frits, het hoeft hem niet te zijn![]()
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:46 schreef JohnDDD het volgende:
de familie van frits zit achter het amulet aan
Eerlijk gezegt heb ik half gevolgt !quote:
The one and only.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Eerlijk gezegt heb ik half gevolgt !
Niet zo als anders...Maar hij zei bij Boulevard dat ie terug kwam naar GTST.
Casper van Bohemen dus![]()
Die dubbelganger kan dus wel gespeeld worden door Casper van Bohemen, net zoals Sophie en Janine werden gespeeld door Caroline de Bruijn en Bowien en Jolanda werden gespeeld door Tanja Jess.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt heb ik half gevolgt !
Niet zo als anders...Maar hij zei bij Boulevard dat ie terug kwam naar GTST.
Casper van Bohemen dus![]()
Annette van Thijn had ook een dubbelganger: Rebecca Duvalier.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die dubbelganger kan dus wel gespeeld worden door Casper van Bohemen, net zoals Sophie en Janine werden gespeeld door Caroline de Bruijn en Bowien en Jolanda werden gespeeld door Tanja Jess.
Klopt en die moest door een of andere vage ex van Janine er voor zorgen dat Simon en Janine uit elkaar werden gedreven, maar ze kreeg uiteindelijk last van haar geweten.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Annette van Thijn had ook een dubbelganger: Rebecca Duvalier.
Saskia Miedema... Ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klopt en die moest door een of andere vage ex van Janine er voor zorgen dat Simon en Janine uit elkaar werden gedreven, maar ze kreeg uiteindelijk last van haar geweten.
Iets wat ik met die griet die Nick heeft ingehuurd om Dennis te verleiden (kan niet op d'r naam komen) ook wel zie gebeuren..
Frits' Philishavequote:Op donderdag 29 december 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Hoe scheert die Frits zichzelf trouwens? Hij dept wat scheerschuim op z'n gelaat, doet 2 halen met z'n scheermes over z'n wang binnen 1 minuut en daarna is ie klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |