Marco acteert nu al beter dan Morrisquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Joris Putman is er ook nog he, vergeet die niet.
Sjors moet dus gewoon eens wat vaker de coffeeshop binnenstappen!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Een coffeeshop is om wiet te halen.
Frits is al zo stoned als een garnaal dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef DaMart het volgende:
Sunchaser kwam in een andere topic nog met een suggestie die Sjors en jack kan helpen in de speurtocht naar hun zus:
[..]
Sjors moet dus gewoon eens wat vaker de coffeeshop binnenstappen!
Ze's leuk ja, maar niet echt bijzonder. Kom op zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Amber
![]()
*gaat alvast klaarzitten voor donderdagavond*![]()
ach ja.. smaken verschillen, he?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's leuk ja, maar niet echt bijzonder. Kom op zeg.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[inkoppertje]Z'n acteerprestaties zijn vaak wel om te huilen.[/inkoppertje]
En wie is dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Beaudien het volgende:
Jeetje, over onnatuurlijk acteren gesproken...die Adrienne Kleywegt!!![]()
What de hellquote:
Adrienne Kleiweg speelt de rol van Louise Kappers, de 'nieuwe' vlam van Govert. Grappig trouwens dat een van haar oude klasgenoten Sylvia heet. Goudkust kijkers weten wel wat ik bedoel.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Adrienne Kleiweg speelt de rol van Louise Kappers, de 'nieuwe' vlam van Govert.
quote:Anouk van Nes, beter bekend als ex-GTST-babe Roxy Belinfante, is zojuist gevraagd voor een fotoshoot in mannenblad Playboy. Waarschijnlijk heeft Anouk nee tegen het aanbod gezegd, maar of dit definitief is, is onbekend
Anouk van Nes is niet de eerste die gevraagd wordt om naakt te poseren voor het mannenblad. Eerder stonden Katja Schuurman, Tanja Jess, Aukje van Ginneken en nog veel meer soapies al met hun blote billen in de Playboy. Of Anouk van Nes het aanbod definitief weigert, is niet bekend. In ieder geval geld het aanbod nog altijd.
Volgens mij zit het toch zo en misschien is het geen dubbelganger, maar desnoods de echte Frits, hij werkt in ieder geval samen met de mensen die Wiet hebben meegenomen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Was wel leuk dat je een foto te zien kreeg van Rien en Frits.
Het zou me niks verbazen dat een stel bad guys een dubbelganger van Frits hebben genomen (vandaar dat ie zich niet alles herrinert) die Jack, Sjors en Dian moet bedonderen.
Stefano en Janine hadden ook ooit een Bowien-dubbelganger gevonden (Jolanda) die Ludo moest verwarren.
Zoiets is er nu ook aan de gang volgens mij![]()
Ik zit dus ook te twijfelen of deze Frits een dubbelganger of dat het de echte Frits is. Als het een dubbelganger is houden mafiosi de echte Frits gevangen of is hij echt dood. Als het de echte Frits is, ja, dan is Frits toch niet zo heilig als Sjors denkt dat haar pappie is.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zit het toch zo en misschien is het geen dubbelganger, maar desnoods de echte Frits, hij werkt in ieder geval samen met de mensen die Wiet hebben meegenomen...
Ik ga nu ook voor dat laatste.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zit dus ook te twijfelen of deze Frits een dubbelganger of dat het de echte Frits is. Als het een dubbelganger is houden mafiosi de echte Frits gevangen of is hij echt dood. Als het de echte Frits is, ja, dan is Frits toch niet zo heilig als Sjors denkt dat haar pappie is.
Ik ga voorlopig voor het laatste.
Hoequote:Op donderdag 29 december 2005 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat kun je toch zien dat het de echte Frits is ?
Of hij liegt gewoon om een spelletje met ze te spelen...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef T1andonly het volgende:
Ik denk niet dat dit hem is, ook omdat hij niet wist van de geboorte van Sjors, of heeft die ergens geheugenverlies van?
Niet gewoon negeren.quote:
Wat bedoel jij weerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet gewoon negeren.
Maargoed . Volgens mij is het wel de echte Frits ja.
Dit doet me trouwens denken aan Adams familie the movie.
Toen was er een fake Uncle Fester die zijn geheugen kwijt was dat ging toen om een erfenis en later bleek het toch de echter Fester te zijn. Ik hoop niet dat ze zo iets van plan zijn![]()
Ja hij ziet er wel zo uit, maar het kan dus zo zijn dat een dubbelganger (iemand die van nature gewoon sprekend op hem lijkt) zich nu ook als hem voor doet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat kun je toch zien dat het de echte Frits is ?
Ja hij was vroeger slecht en nu nog steeds, hij geeft niks om zijn nageslacht, kan toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
Frits noemde haar "mevrouw Augusta" he. Denk niet dat het zijn moeder is.
En waarom zou Frits spelen geheugenverlies te hebben als hij de echte Frits is? Ok misschien wil hij alleen dat amulet. Maar om nou alles te spelen? Beetje raar?
Ik vrees ook dat het hem niet is.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hij ziet er wel zo uit, maar het kan dus zo zijn dat een dubbelganger (iemand die van nature gewoon sprekend op hem lijkt) zich nu ook als hem voor doet.
Dus al ziet hij er uit als Frits, het hoeft hem niet te zijn![]()
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:46 schreef JohnDDD het volgende:
de familie van frits zit achter het amulet aan
Eerlijk gezegt heb ik half gevolgt !quote:
The one and only.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Eerlijk gezegt heb ik half gevolgt !
Niet zo als anders...Maar hij zei bij Boulevard dat ie terug kwam naar GTST.
Casper van Bohemen dus![]()
Die dubbelganger kan dus wel gespeeld worden door Casper van Bohemen, net zoals Sophie en Janine werden gespeeld door Caroline de Bruijn en Bowien en Jolanda werden gespeeld door Tanja Jess.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt heb ik half gevolgt !
Niet zo als anders...Maar hij zei bij Boulevard dat ie terug kwam naar GTST.
Casper van Bohemen dus![]()
Annette van Thijn had ook een dubbelganger: Rebecca Duvalier.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die dubbelganger kan dus wel gespeeld worden door Casper van Bohemen, net zoals Sophie en Janine werden gespeeld door Caroline de Bruijn en Bowien en Jolanda werden gespeeld door Tanja Jess.
Klopt en die moest door een of andere vage ex van Janine er voor zorgen dat Simon en Janine uit elkaar werden gedreven, maar ze kreeg uiteindelijk last van haar geweten.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Annette van Thijn had ook een dubbelganger: Rebecca Duvalier.
Saskia Miedema... Ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klopt en die moest door een of andere vage ex van Janine er voor zorgen dat Simon en Janine uit elkaar werden gedreven, maar ze kreeg uiteindelijk last van haar geweten.
Iets wat ik met die griet die Nick heeft ingehuurd om Dennis te verleiden (kan niet op d'r naam komen) ook wel zie gebeuren..
Frits' Philishavequote:Op donderdag 29 december 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Hoe scheert die Frits zichzelf trouwens? Hij dept wat scheerschuim op z'n gelaat, doet 2 halen met z'n scheermes over z'n wang binnen 1 minuut en daarna is ie klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |