dat ging erbij toenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef Dizer het volgende:
Die look van Morris op het eind![]()
Charlie: Anders knip ik je zaakje af. Ik meen het, daar ben ik goed in
Dat heeft ze uiteraard eerder bij Nick gedaan![]()
Ja die was echt prachtig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo : Morris dat is toch een homo
Ik mis Ger Smit als rechercheur Bronkhorstquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Kunnen die kutrechercheurs niet gewoon bellen ipv voor 2 vragen bij iemand langs te gaan?
In Meerdijk gaan die dingen als een lopend vuurtje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:44 schreef JohnDDD het volgende:Eigenlijk kan Ludo niet weten dat Morris gay is, tenzij ie een uitermate goede gaydar heeft
De aftiteling laat me in de steek, maar volgens mij werd die rechercheur De Vries gespeeld door acteur Fred Langerak, die in de begintijd van GTST ober Leo/barman Harry speelde.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Kunnen die kutrechercheurs niet gewoon bellen ipv voor 2 vragen bij iemand langs te gaan?
Ludo heeft toch overal een mannetje voor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:44 schreef JohnDDD het volgende:Eigenlijk kan Ludo niet weten dat Morris gay is, tenzij ie een uitermate goede gaydar heeft
Tuurlijk, Ludo stuurt even een gaydetective op Morris afquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo heeft toch overal een mannetje voor.![]()
Zo kun je het ook interpreteren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef Pelgrim het volgende:
Tuurlijk, Ludo stuurt even een gaydetective op Morris af
Wat meer actie is inderdaad vereist. Ik ben ook benieuwd naar de intenties van Nick. Het zou me niets verbazen als hij het aanlegt met Charlie en haar op een sneaky manier ook onvruchtbaar maakt onder het mom van gedeelte smart is halve smart.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
wie wordt er nog geboeid door de hele dennis-charlie-lijn?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
wie wordt er nog geboeid door de hele dennis-charlie-lijn?
In het volgende topic doet ze nog vrolijk mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Zolang Saskia nog steeds te zien is in GTST wel...
![]()
Ja hij was de verkrachter van Jessica toen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat speelde hij ooit voor een rol in GTST![]()
Ik weet dat niet meer![]()
Ger Smit speelde de vader van Cleo de Wolf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja hij was de verkrachter van Jessica toen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt geen einde aan die incestueuze lijntjes... Maar het is weer eens wat anders dan die irritante banners die ons vertellen dat we vrijdag weer naar Baantjer moeten kijken. Wie weet komt De Cock binnenkort De Koning binnengewandeld en krijgt hij door een opmerking van Dennis een ingeving over wie Linda heeft 'vermoord'.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Zag net een fragment van Borsato in GTST. Hij botst tegen Sjors op:
niet helemaal letterlijk
Sjors: "Sorry... Ik ben een fan van je, heb al je cd's""
Marco: "Het geeft niet..... Komen jullie vanavond ook naar het Warchild concert?"
Sjors:" Nee...alle kaartjes waren uitverkocht"
Marco: " Ooh maar het wordt vannavond uitgezonden op rtl om half 9 dus je hoeft niets te missen!"![]()
![]()
![]()
![]()
Joris Putman is er ook nog he, vergeet die nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Marco gaat voor de oscar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |