Klopt in seizoen 4 toen Rien al lang en breed dood was en Herman weer in de V.S. hebben Linda en Frits ook iets gehad, nadat het uit was haatte ze hem meer dan ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef Spindoc het volgende:
Frits heeft in het verleden toch ook iets gehad met Linda Dekker? Zou er een kans zijn dat zij weer bij elkaar komen?

idd een beetje dom gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Sjors gaat naar een of andere brunch, dat vindt ze veel belangrijker dan haar vader die ze al 18 jaar niet gezien heeft. Wat een doos zeg.

Vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is het trouwens raar als ik zeg dat ik over Sylvia en Florien heb gedroomt?
![]()

Sylvia? De ex van Jef?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()

ja, dat is raarquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()

jaquote:

Ik geloof niet dat hier een diepere betekenis achter schuilt, zegt de Freud in mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ja![]()
Heel vaag allemaal. Ik speelde mee in gtst ,
Ik en Florien hadden een scene in scala en opeens kwam de inmiddels zwerver geworden de Floris met zijn vriend die ons kwamen aanvallen.En toen vielen we allemaal door een deur en plots stonden we in de slaapkamer van mijn ouders en daar lag Sylvia op de bank, Omhelsing met Floris natuurlijk en ik en dat meisje dat Florien speelde waren klaar met werken (op de set) en gingen naar de winkel
, Damn ik vertel dit alsof ik een kind ben uit groep 8
![]()

Mee eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:48 schreef Beaudien het volgende:
Frits is als een rode wijn, hoe langer hij ligt, hoe beter hij wordt! Ik vind het een lekker ding!! En stukken mannelijker dan vroeger!!![]()

2 zielen, 1 gedachtequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Frits doet me denken aan Johnny Depp

Fucking hell, wat saaiquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
wie wordt er nog geboeid door de hele dennis-charlie-lijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |