Wie Fritsquote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een ouwe kop heeft die man gekregen.
Nee Marcus die volgende week terug komtquote:
Kwam die maar terug, vond Marcus altijd wel kewlquote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Marcus die volgende week terug komt![]()
Komt nietquote:Op maandag 26 december 2005 09:44 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Kwam die maar terug, vond Marcus altijd wel kewl![]()
Ik vind haar ook een bemoeialquote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Wat een vervelende bemoeial, die Dorothea.
Das altijd zo in soaps. Altijd 1 of 2 figuren die de bemoeial zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Wat een vervelende bemoeial, die Dorothea.
Dezelfde lui die Frits dood wilden hebben lijkt mij.quote:
Of was dat Frits toch niet die vroeg of Wiet goed verstopt was?quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Frey het volgende:
Zooo, wat een interessante lijn![]()
De man bij Hannie was dus inderdaad niet Frits? En wat is nou waar van wat Frits zegt? Hij belde iemand om te vragen of Wiet goed verstopt was.
Is Hannie wel vermoord? Of houden ze haar gewoon ergens vastquote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dezelfde lui die Frits dood wilden hebben lijkt mij.
Ik hoop hetquote:Op maandag 26 december 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Gaat Ludo Morris er nou uitwerken? Laten we het hopen!
Nee, dat is frits zelf of de acteur Casper van Bohemen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Frits wel wie hij zegt dat hij is? Ik krijg een flashback naar Pete Jensen.
Is het dan toch Rien Hogendoorn die zich d.m.v. plastische chirurgie heeft laten ombouwen tot Frits?
Joego's en plastische chirurgie.![]()
Dat laatste zou wel eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, dat is frits zelf of de acteur Casper van Bohemen.
Geen idee word een vaste rol.quote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
Hoelang blijft Frits nou mee draaien?
Wup, ik hou van je!quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
voor Iwan, de terugblik van 26-12-2005 [ 41.5 Mb]
http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=0KQIVIGGW331X09CW7831YH717
plus de beste wensen, ook voor Babette & Svensational
en iedereen hier die ze wil:)
Ik bedoel dus dat die maffiosi die dubbelganger hebben gecreërd en daarmee belde hij ook via zijn mobiele telefoon, om te vermelden dat alles volgens plan verliep.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef Flashfire het volgende:
Alleen zou dat nog cheaper zijn dan dat hij het magisch overleefd heeft en ze die hele maffia in het verhaal weten te werken.
Nee ik denk dat het simpeler licht.quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Neuralnet het volgende:
Wel als het iemand was die hij vertrouwde... Dian?
Proost...quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
Gold dat ook voor Harmsen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:48 schreef Beaudien het volgende:
Frits is als een rode wijn, hoe langer hij ligt, hoe beter hij wordt! Ik vind het een lekker ding!! En stukken mannelijker dan vroeger!!![]()
(ik lust geen wijn, maar het gaat om het idee..............)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |