Beetje wel ja,quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die is ook een stuk ouder geworden zeg![]()
Hoe kon je dat nou zien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu maar hopen dat ie snel weer vertrekt.![]()
Voor een lijk ziet hij er nog goed uit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat de boel wel erg onwerkelijk word zo.quote:
Nee man, dit is hartstikke interessant. Ik verheug me al op de reactie van Dianquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat de boel wel erg onwerkelijk word zo.
En Frits was leuk toen hij er inzat en met een *terugkeer* Kan een leuk personage van eerdere jaren ook juist minder glans krijgen kijk maar naar Linda.
Behoorlijk, hij heeft diepe rimpels gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goede vraag, hij had volgens mij een soort bedrijf als Hafworks, een soort vastgoedketen dat Van Houten International heette.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Linda weer bezig met haar etalagepoppen?!![]()
Zou Rientje ook terugkeren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goede vraag, hij had volgens mij een soort bedrijf als Hafworks, een soort vastgoedketen dat Van Houten International heette.
Hij is het bedrijf volgens mij begonnen met zijn broer Rien...
Linda had een moeilijke start, maar nu vind ik het leuk dat ze er in zit hoor, Martines comeback vond ik ook vrij geslaagd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat de boel wel erg onwerkelijk word zo.
En Frits was leuk toen hij er inzat en met een *terugkeer* Kan een leuk personage van eerdere jaren ook juist minder glans krijgen kijk maar naar Linda.
41 of 42 jaar is Casper ( aka Frits)quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ik meen dat hij nu 41 jaar is?
Die is met een metrailleur door een kogelregen doorboord, dit door toedoen van Jan Henk Gerritse, broer van Jacks moeder Trix en dus een oom van Jack.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zou Rientje ook terugkeren?
Hoe was die ook alweer aan z'n eind gekomen?
Hij heeft vast een tijdje in coma gelegen of zo, en daar wat aan over gehouden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef bart83 het volgende:
Wow, speciaal voor Frits na jaren weer eens ff gekeken
Hij liep mank en z'n gezicht leek verbouwd, ben benieuwd wat het verhaal gaat worden.
Weetje in de recreatie zeggen ze de eerste indruk is ook gelijk de indruk die het langs blijft hangen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Linda had een moeilijke start, maar nu vind ik het leuk dat ze er in zit hoor, Martines comeback vond ik ook vrij geslaagd.
Ik snap niet dat jullie direct al beginnen te bleren in plaats van iemand een kans te geven en dan bedoel ik niet een paar afleveringen maar echt een behoorlijke tijd.
Mooie cliff.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:46 schreef Frey het volgende:
Nu moeten we weer een paar dagen wachten![]()
Echt weer zo'n gemene cliff![]()
Goh, jij niet na 10 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Heeft een oud hoofd gekregen
Klopt ergens haha, in die drie seconden dat ie in beeld was aan het einde, viel me op dat ie ook erg magertjes was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Heeft een oud hoofd gekregen
Niemand? Ik bedoel natuurlijk in welke zakensector hij zat?quote:
Vastgoedhandelaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Niemand? Ik bedoel natuurlijk in welke zakensector hij zat?
Ahquote:
Nee, ik heb de eeuwige jeugdquote:
Ja, ingevallen wangen idd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Klopt ergens haha, in die drie seconden dat ie in beeld was aan het einde, viel me op dat ie ook erg magertjes was.
Ik zie geen beeld!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
Vast al langsgeweest maar goed:
bloopers filmpje 18mb
Jumping the shark...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef Popples het volgende:
het is toch de tweelingbroer van frits van houten.
Hoezo? Ludo heeft alleen zijn get gejat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
ik had persoonlijk gekozen, als schrijver, voor een andere cliff
ik denk dat er geen aankondiging was geweest dat Frits nog leefde
dan was Ludo zijn kantoortje in gekomen en had hij wat documenten weggelegd. vervoglens hoorde hij iets kraken op zijn omgedraaide bureaustoel, die hij had omgedraaid. hij keek middenin het gezicht van frits!
dan natuurlijk een weekend ertussen, en vervolgens krijgt ludo op maandag een immense rolberoerte.
Ja gek moet je hier maar niet lezenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef Neuralnet het volgende:
Het had spannender gekund. Van te voren bekend maken is nou niet bepaald een goede stap geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |