Als je 'm irritant vindt kan je 'm toch nooit karakterloos vinden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind Nick irritant (stem, gezicht, manier van doen) en karakterloos
Zo dat is knap gedaan van jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Frits van Houten na 2080 afleveringen uit de dood herrezen... (GTST #3080, VR. 23-12-2005)
Ja, dat doen ze welquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Beach het volgende:
Ze laten tegenwoordig iedereen wel terugkeren![]()
![]()
het is niet hier bekend gemaakt, maar door GTST zelf de wereld in geholpen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja gek moet je hier maar niet lezen![]()
Ik wist het ook al doordat ik hier kijk.
Wellichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
misschien kunnen ze via die robbert van der broecke iets regelen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
Weet niet of het hier al ergens staat, volgens mij nietMaar Caroline de Bruijn en Erik de Vogel staan deze week in de TROSkompas, met een fotoreportage en vertellen het geheim van hun liefde ..
Komt omdat de inspiratie met al dat jonge grut een beetje op is...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Beach het volgende:
Ze laten tegenwoordig iedereen wel terugkeren![]()
![]()
Klopt niets vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef Erick1985 het volgende:
Ja wou ik eigenlijk net zeggen. Vind het heel jammer dat ze er weer uit is na twee seizoenen. Ze is gewoon dé GTST bitch, en was altijd groot fan van haar. Maar laatst las ik in een interview dat ze weer een keer terugkomt om alsnog wraak op Ludo te nemen. Ik kan niet wachten!! Verder heb ik ook gehoord over een comeback van Bruni Heinke als Helen. Maar dat weet ik niet zeker.
Nee, joh ik bedoel Guusje niet !quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef Beach het volgende:
Ik zal de grap over Guusje maar achterwege laten![]()
Ik vind dat "jonge grut" geweldig.quote:Komt omdat de inspiratie met al dat jonge grut een beetje op is...
en van mij mogen ze bijna allemaal opzoutenquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik vind dat "jonge grut" geweldig.
quote:Op zondag 25 december 2005 10:19 schreef JohnDDD het volgende:
ze hadden frits als kerstman moeten verkleden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |