quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Diego Izmendi (71684426
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 7 260
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Iemand interesse?quote:Zé Lima (49738114) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 6 270
Loon: 1 344 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
geldt dat voor alle spelers? Ik heb dus ook eentje die van mij weg mag:quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
qyn, verkopen die kwast. In ieder geval niet meer trainen. Wel zou ik pas over 4 weken verkopen, aangezien dan de markt weer wat aantrekt
Hij is nu 19 en verdient slechts ¤ 760 per week. Dat zal over 4 weken wel anders zijn. Dan is hij natuurlijk ook al 20. Is het toch beter om even te wachten?quote:Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
sommige waren mss 2 keer gestegen, het zijn niet allemaal skilltrades bij mij, al laat ik dat soms wel vermoedenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef komrad het volgende:
je kan toch all je skilltrainees in de TL achterhalen en die erbij optellen
Berquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:43 schreef Uddel het volgende:
Verder is Ber Konings gestegen naar matig, Hives
Tweede tandje..quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ber
Ik pink hier achter mn pc even een traantje weg. Dit voelt als een vader van wie zijn zoon zn eerste tandje doorkomt![]()
Conditie is alleen echt van belang bij middenvelders.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef foetre het volgende:
Wat is de beste training voor mijn team?
Ik train def heb 9 uitstekende def's van 18 maar ze hebben allemaal +- waardeloos conditie.
Moet ik gewoon doorgaan met def of toch conditie?
conditie van al me mids is uitstekend .quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Conditie is alleen echt van belang bij middenvelders.
Maar verdedigers met laag conditie kunnen een negatief conditie se krijgen.
Dus kijk ff wat de conditie van je middenvelders is.
Is de conditie van je middenvelders ook zo slecht, dan kan het verstandig zijn om conditie te trainen in het tussenseizoen.
Verdedigers.. dat is toch inclusief de backs?? Of profiteren die nauwelijks van trainen op verdedigen?quote:Soort training Verbetert ...voor...
Verdedigen Verdedigen Verdedigers ((Anderen))
hij kan laat zijn met zijn pull....quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe kan het dat je al hebt gepulled?
Tis nog niet eens tijd
Ten eerste, veranderingen duren altijd even. Het merendeel van de users die op de TL shopt is dom en zodoende denken mensen nog steeds niet aan de wing. En leggen ze nog steeds veel geld neer voor een wing met playmaking.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Wolfje het volgende:
Waarom zijn aanvallers naar de vleugel toch zo goedkoop in verhouding tot hun bijdrage aan de aanval?
Met mijn redelijk scoren/ goed vleugelspel spits haal ik makkelijk een matige rating op desbetreffende vleugel. Bij gewone positionering van een goede spits haal ik net zwak. Het lijkt mij dan ook dat vleugelspel voor een spits een aardige meerwaarde heeft, maar die is momenteel niet terug te vinden in de prijs.
yup, bij verdedigen trainen train je zowel de backs als de centrale verdedigers evenveel en evengoed. Dus bij 2x in de week met 5 verdedigers gespeeld te hebben train je 10 man volledig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef Murray het volgende:
Zeg ik speel het nou ook al een tijdje, maar nu vraag ik me ineens wat af..![]()
[..]
Verdedigers.. dat is toch inclusief de backs?? Of profiteren die nauwelijks van trainen op verdedigen?
Hij moet zich schamen ook maar te denken dat hij kans op hoogste niveau zou hebben bij mij...quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij moet zich schamen ook maar te denken dat hij kans op hoogste niveau zou hebben bij mij...![]()
Hm, ok.quote:Op zondag 18 december 2005 10:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, bij verdedigen trainen train je zowel de backs als de centrale verdedigers evenveel en evengoed. Dus bij 2x in de week met 5 verdedigers gespeeld te hebben train je 10 man volledig.
Hier staat tegenover dat verdedigen langer duurt.
Ach kijk het van de postitieve kant je doet je HT team naam wel eer aanquote:Op zondag 18 december 2005 12:04 schreef Terrestra het volgende:
Pull weer zwaar k*t , toch al niet de beste week in mijn hattrick leven. Vrijdag de grootste fout gemaakt , was aan het kijken wat het zou kosten om mijn stadion uittebreiden. En zonder na tedenken geef ik hiervoor accoord. Vandaag een thuis wedstrijd dus dat gaan met supporters kosten en verder sta ik dus nu 350k in de min. Dus heb ik een van mijn jeugd aanvaller op de tl moeten zetten ( 20jr scoren uitmuntend passen goed zie TL )
Gvd nu zul je zien dat ik vanavond nog mijn eerste plaats gaan verspillen tegen de nr 2....
Ik moet tegen de nummer 1 als ik met 10-0 win ben ik kampioenquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef hollander76 het volgende:De grote dag is zover
Eindelijk weer een wedstrijd!
Maar goed, het gaat er nu om of ik met 6 punten verschil kampioen word, of ik met gelijk aantal punten 1e word op doelsaldo, of ik moet 5 tegendoelpunten pakken en 2e worden
Het gaat dus helemaal nergens over, maar we knallen alles dr uit![]()
ik zat nog te twijfelen om dat inkoppertje te makenquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach kijk het van de postitieve kant je doet je HT team naam wel eer aan![]()
Ik zag het das idd mooi .Ik speel straks in de X klasse ,dan zal het voor mij toch totaal geen invloed hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Grumpey het volgende:
From 51880 to 60072 teams
España, Deutschland, Nederland, Schweiz
wel handig om te weten voor de onderste regionen...we krijgen een XII
quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen om dat inkoppertje te maken
quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 000
Nee joh leuke verdedigerquote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef pekel het volgende:
Als wat zal ik m'n bovenstaande YP op de TL-lijst zetten? Middenvelder maar doen?
hehehe vlaamsquote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
kapsonesquote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef foetre het volgende:
Kan ik hem ni ff van je huren ?Ik heb nog een teamkneusje nodig![]()
Hij staat nu op 128kquote:Luis Fabián Cerezo (21381480) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 820
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Acerotelahinco
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Hij is inmiddels al 270k en dat is volgens mij veel te veel geld. Volgend jaar is hij 32 en de kans wordt snel groter dat hij uitstekend af is. En dan is het een dure koop zeker gezien zn passing!quote:Op zondag 18 december 2005 13:08 schreef Oldbie het volgende:
Hier wil ik op gaan bieden....wat zou ik als max aan moeten houden?
[..]
Hij staat nu op 128k
Zo'n slechte speler is dit toch niet? Met een seizoen positiespel training is het een 18 jarige goede middenvelder met goed passen (en ook nog matig verdedigen). Dat is dan zeker 5 ton waard.quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Ik ben al gestopt met bieden. Ik zit met verbazing te kijken waar die gekken mee bezig zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al 270k en dat is volgens mij veel te veel geld. Volgend jaar is hij 32 en de kans wordt snel groter dat hij uitstekend af is. En dan is het een dure koop zeker gezien zn passing!
ff kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef ExCibular het volgende:
Misschien is dit wat voor je? Nissim Malka (79817614)
quote:Appie Stuifzand
TSI = 20, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ik vond t ook al vreemd... bleek dat ik mn vorige YP nog niet gepulld hadquote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe kan het dat je al hebt gepulled?
Tis nog niet eens tijd
Hij zou een kleine verbetering zijn voor mijn team. Ik denk erover na....hij staat in mijn bookmarks.quote:Op zondag 18 december 2005 14:02 schreef ExCibular het volgende:
En deze dan, weer jong want dan kan hij nog even mee. Chitan Sinha (66044459)
Weer Azie dus als je geluk hebt wordt hij niet ontdekten heb je een jonge speler voor weinig maar hij heeft nog wel 2 uur tegaan! Maar met wat geluk moet hij wel onder de 500K kunnen blijven!!
Zag er in eerste instantie goed uit. Jammer van zijn matige vorm. Als dat wat beter was, was hij een aanwinst. Op dit moment voegt hij helaas niets toe.quote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef ExCibular het volgende:
Deze loopt af over een half uur met slecht ervaring en is iets ouder: Jörgen Håkansson (49112808)
waar draait het om dan? Promotie? Kampioenschap?quote:Op zondag 18 december 2005 14:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zag er in eerste instantie goed uit. Jammer van zijn matige vorm. Als dat wat beter was, was hij een aanwinst. Op dit moment voegt hij helaas niets toe.
Ik ben veeleisend he? Het komt er echt op aan vanavond en ik ben op dit moment echt alleen met vanavond bezig. Lange termijn zal me aan mijn reet roesten.
Promotie.quote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar draait het om dan? Promotie? Kampioenschap?
Klinkt leukquote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Promotie.
Nummer 1 moet tegen nummer 2. Nummer 2 is stuurloos....eigenaar is gestopt. Hij heeft een blessure en een schorsing en zal waarschijnlijk met 9 man aantreden.
Zelf moet ik tegen nummertje 6. Hij is veel zwakker dan ik dus ik win zeker wel.
Ik moet, samen met de nummer 1, een doelsaldo halen van +10....dan ga ik de nummer 2 op doelsaldo voorbij en ben ik gepromoveerd.
Nummer 1 heeft toegezegd te MOTSen. Dat doe ik natuurlijk ook maar ik zoek eigenlijk nog een versterking voor mijn aanval....
ik ga bieden.....straks.....ik moet de prijs niet onnodig opdrijvenquote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ExCibular het volgende:
Joachim Horel (57237546) misschien? goed in vorm
idd, dat moeten we wel voorkomen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Zou jammer zijn als een team waarvan de eigenaar al 2 maanden niet actief is nog promoveerd
Heracles Almelo en FC Twente hebben interesse getoond...quote:Kay Tukker (87361974) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 534 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
damn...gaat aan mijn neus voorbijquote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ExCibular het volgende:
Joachim Horel (57237546) misschien? goed in vorm
quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Heracles Almelo en FC Twente hebben interesse getoond...
Gaarne ontopic pratenquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef hollander76 het volgende:
De groene,
De gele,
De homosexuelen
ADO DEN HAAG OLE OLE![]()
![]()
He Oldbie wat heb je nu voor spitsen? Wil je ook positiespel erbij zetten?quote:
Goed meneer Derksen, hoe gaat het eigenlijk in uw competitie?quote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Gaarne ontopic praten
Dank
J-D
![]()
Tja, kan 2e of 3e worden, maar 4e of 5e kan ook nog...quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Goed meneer Derksen, hoe gaat het eigenlijk in uw competitie?
Mijn twee spitsen:quote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef ExCibular het volgende:
[..]
He Oldbie wat heb je nu voor spitsen? Wil je ook positiespel erbij zetten?
Walter Seyer (58196191) heb ik nog voor je gevonden geen geweldige vorm maar met koppen en goed spelhervatting kan je misschien goed helpen tijdens SE en evtueel extra interessant als FTW
quote:Ed van Daal (20167558) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
28 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
ik ga bieden trouwens....jammer van zin controversieel....hopen dat ik geen TS hit krijgquote:Emmanuel Sans (78448442) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
idd, en die ouwe is toch goed voor 3 sterretjes op dit moment. Goed sterren zeggen niet alles maar even ter indicatiequote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef ASSpirine het volgende:
die ouwe zou ik niet halen
edit: Kzie dat het al je spitsen zijn...
die had ik ook al gezien....staat in mijn bookmarks....ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef ExCibular het volgende:
Hij is inderdaad niet heel veel beter behalve dan zijn koppen en spelhervattingen. Dat is niet iets waar ik normaal heel veel om zou geven maar het maakt misschien verschil.
Rogier Baeyens (55837540) hier heb je nog een die zou erg goed voor je zijn maar ik denk dat die te duur blijkt.
hoe bedoel je, veelste duur...quote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Demko Daeseleire (46326652)
Ook op de TL, Formidabel scoren
[pimpmode]quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tja, kan 2e of 3e worden, maar 4e of 5e kan ook nog...
Maar mn team wordt wekelijks beter, dus volgend jaar serieus kanshebber op een top-2 plaats
VI.629
7 briljantjes en 1 wonderbaarlijk, moet zat zijn
Ik moet even mijn opstelling aanpassen.....hij is van mijquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef ExCibular het volgende:
Rogier Baeyens (55837540) hier heb je nog een die zou erg goed voor je zijn maar ik denk dat die te duur blijkt.
[pimpmode]quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[pimpmode]
5 briljantjes, 1 wonderbaarlijk, 2 wereldklasse en 2 ervaren uitmuntend
[/pimpmode]
zou toch zat moeten zijn voor een kampioenschap in VI volgend jaar...
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Transaction (Process ID 1542) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction.
/Common/includes/Database2.asp, line 302
individueel beter zijn is leuk, maar dat je het alleen daarmee niet redt heb je dit seizoen al laten zien...quote:Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef komrad het volgende:
dat zou toch voldoende moeten zijn voor het kampioenschap in de VII
Ik zou het doen na de TU van aankomende vrijdagquote:Op zondag 18 december 2005 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik tussen beide seizoenen wil conditietrainen, wanneer moet ik dat dan instellen?
Lol ik had laatst, was mn keeper eruit getrapt, had ik voor vriendencup (had WO's) een keepertje gehaald werd die er ook uitgetrapt. Speelde ik wedstrijd met keeper van 0 sterquote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef Murray het volgende:
Godver!
Ik begin er zo onderhand een beetje van te balen dat m'n keepers steeds het veld uitgeschopt worden.
Er staat nu ook een waardeloze keeper op doel, die zal ook wel niet veel hoger dan 0 sterren halen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lol ik had laatst, was mn keeper eruit getrapt, had ik voor vriendencup (had WO's) een keepertje gehaald werd die er ook uitgetrapt. Speelde ik wedstrijd met keeper van 0 ster
refused, ik was dit seizoen niet het beste team, ik had tegenstanders met bv een goed MF of formi aanvalsratings op de vleugel, dat zijn geen prutsersquote:Op zondag 18 december 2005 21:09 schreef REFUSED het volgende:
[..]
individueel beter zijn is leuk, maar dat je het alleen daarmee niet redt heb je dit seizoen al laten zien...
SocialDisorder: 11*, die nieuwe in je competitie, is aanwezig in #fokhattrick. Zit je toch nog voor 1 wedstrijd bij elkaar...
HT :quote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[Uitbreiden!] FC Waarheen - dé Mooiboys (79 minuten gespeeld) 0 - 5 [Verwijder]
78 minuten: Rene Herbert Schleußner van Mooiboys buitte in de 78e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 5.
Zijn er in VII veel WO's ?
quote:Walk-overteams worden 'bot'-teams
14-11-2005
De situatie rondom eigenaarloze teams gaat komend seizoen veranderen. Nu wordt van een team dat geen eigenaar meer heeft, de opstelling automatisch gereset (na week 7, 14 en 16). Na de reset eindigen de wedstrijden in een walk-over.
In plaats van een reset krijgen eigenaarloze teams komend seizoen een aanvulling op de selectie. Uit deze nieuwe spelers wordt at random een opstelling gevormd. De teams zijn hiermee dus vergelijkbaar met de bestaande 'bot'-teams. Natuurlijk zijn deze teams bijzonder slecht, maar ze komen in ieder geval opdagen en er wordt een wedstrijd gespeeld. De oude spelers van het team blijven ook bij de selectie, maar zullen niet worden opgesteld. Tot het moment dat een nieuwe eigenaar het team overneemt, kunnen ze wel worden opgeroepen door de nationale coaches.
Tot slot. Alle bestaande eigenaarloze teams waarvan de opstelling al is gereset, krijgen komend seizoen een nieuwe selectie en worden dus een 'bot'-team.
Oké, bedankt voor het advies.quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zou het doen na de TU van aankomende vrijdag
quote:18-12-2005 om 21:57 Wietse Kranenbarg van vv Emmen werd gehuldigd voor het feit dat hij topschutter werd dit seizoen. "Dit zal me zeker helpen bij mijn contractbesprekingen," zei de nieuwe topschutter.
Precies hetzelfde hier!quote:Op zondag 18 december 2005 22:17 schreef halleekes het volgende:
voor het tweede jaar op rij gepromoveerdkomend jaar VIIIe.
goed uitgerekend, best lastig algorithme dat er achter schuilt namelijk....quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef komrad het volgende:
grumps, 13 levels, dat is toch 26 weken of niet??
quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef JJHelder het volgende:
zo, 3e geworden, heb nu weer wat meer tijd voor hattrick en heb ook maar gelijk besloten over te stappen van vleugeltraining naar positiespel, daarvoor heb ik straks een budget van 8.850.000 euro beschikbaar voor 6 inner mid trainees en 2 vleugelpositietrainees
hebben de doorgewinterde pm trainers een idee hoe ik dat geld het best kan gaan besteden?
ik moet toch een x naar de V, dit aankloten duurt te lang met vleugelspel, wil in de toekomst zeker terug naar vleugelspel training, maar voorlopig denk ik even aan het resultaatquote:
maar met vleugel heb je het voordeel dat je alles aankoopt, en in vergelijking, een minder belangrijke vorm van training doetquote:Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ik moet toch een x naar de V, dit aankloten duurt te lang met vleugelspel, wil in de toekomst zeker terug naar vleugelspel training, maar voorlopig denk ik even aan het resultaat
Ik denk het ook. Ben helemaal gelukkig nuquote:Op zondag 18 december 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
Oldbie....miraculeus, werkelijk....
dat slaapt goed denk ik
wow, hoe nipt kan het zijnquote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef Oldbie het volgende:
Zelf met 7-1 gewonnen.
Nummer 1 won met 5-1 van de huidige nummer 3.
Daardoor promoveer ik op doelsaldo. Precies 1 doelpuntje verschil.
[afbeelding]
Nummer 1 heeft gemotst.quote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wow, hoe nipt kan het zijn
heb je iets met je tegenstander afgesproken?
Dat die pict en jij motst![]()
that sucksquote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef ArTiC het volgende:
0-0...dat zou genoeg zijn als 1 van mijn 2 concurenten zou verliezen...helaas..de ene won met 2-1 en de ander speelde met 1-1 gelijk
4. Sandroid FC 14 23 - 14 21
5. Ruudje 14 28 - 22 20
6. Real madrid clones 14 22 - 20 19
7. Helmunt 14 21 - 13 18
quote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
goed uitgerekend, best lastig algorithme dat er achter schuilt namelijk....
6 weken geblesseerd.quote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef Murray het volgende:
Godver!
Ik begin er zo onderhand een beetje van te balen dat m'n keepers steeds het veld uitgeschopt worden.
Leuke 1e helftquote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Sys-speler Thierry Heltzel in de 7e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Mariano van Gerner. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Lokomotiv had het meeste balbezit, namelijk 53 procent
Ging lekker vanavond.. was er zelf niet bij maar toch..quote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef maniack28 het volgende:
1. Kristiansund 14 48 - 18 33
--------------------------------------------------
2. FC Uddel 14 43 - 17 29
3. Team NAC 14 40 - 30 28
4. mengvoeders uni-ted 14 32 - 21 25
Uddel 2e gewordenDe trots van Fok! zullen we maar zeggen
Een WO die een friendly heeft staan, knap...quote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef Uddel het volgende:
Joralf.. je hebt een WO in je p/d zie ik
Zal waarschijnlijk bijna dezelfde ranking zijn als die van Rembrandt (http://www.rembrandt.net/hattrick/) alleen dan zonder de WO teams.quote:There is a new piece of information on the team page, called League Rank. All teams with an owner are ranked within each country, based on their league position. The ranking is updated each week.
Ik zie op de site al de league waarin ik volgend seizoen kom. Klopt dit ook?quote:Op maandag 19 december 2005 07:30 schreef ExCibular het volgende:
(http://www.rembrandt.net/hattrick/
Zal wat worden als we in dezelfde divisie komen....quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef komrad het volgende:
ik ga in de VII spelen, toch nog gewonnen vandaag met 4-1
14 gespeelt 15 punten: 3x winst, 6x gelijk en 5x verloren
ik kwam 1 punt te kort
Als het goed is kom ik hier terecht, zo te zien geen WO'squote:Next season's VII.992
# Team Origin
1. king of the road 7 in VI.759
2. Peterkes FC 8 in VI.792
3. De topppers 3 in VII.992
4. FR rules 4 in VII.992
5. Hulshorst 5 in VII.992
6. Fc LeBlanc 6 in VII.992
7. H76 1 in VIII.567
8. Lilies 2 in VIII.588
Dat mag ik hopen van nietquote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Een WO die een friendly heeft staan, knap...
Wat hij gedaan heeft, is de laatste wedstrijd inderdaad een walkover veroorzaakt, maar dat betekent niet dat hij dat in de qualification ook automatisch doet. Afwachten dus.
Klopt ik zag het, b'tje te snel gekekenquote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Een WO die een friendly heeft staan, knap...
Wat hij gedaan heeft, is de laatste wedstrijd inderdaad een walkover veroorzaakt, maar dat betekent niet dat hij dat in de qualification ook automatisch doet. Afwachten dus.
Sja...leukquote:De Hattrick Masters is een bekertoernooi waar uitgemaakt wordt wie de beste ploeg heeft in Hattrick. De Hattrick Masters winnen is dan ook bijzonder prestigieus.
Alleen de beste ploegen nemen deel aan de Hattrick Masters. Het is een toernooi voor de landskampioenen en bekerwinnaars van de verschillende landen. Wanneer een landskampioen erin slaagt om ook de beker te pakken, dan neemt er voor dat land maar één ploeg deel aan de Masters. De Hattrick Masters is enkel voor winnaars.
Wat ziet Hattrick er raar uit bij julliequote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
De meeting-foto's van gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fantastischquote:de Zweedse nummer 1 keeper die speelde tot voor kort in een walk over team. Hij was in uitstekende vorm. Zodra een team een wo word blijft de vorm van alle spelers voor eeuwig hetzelfde omdat een wo geen training krijgt. Die zweedse keeper bleef dus voortdurend in uitstekende vorm. Deze speler werd dus niet te koop gezet door een gm omdat de bondscoach het wel goed vond zo...
En toen raakte de keeper geblesseerd. Een ramp natuurlijk nu de laatste rondes van het wk bezig zijn,
Hij werd heel snel te koop gezet zodat een Zweeds farm team die speler kon kopen. De zweden hadden pech want er was namelijk een let die hem kocht.
Die Let ´´gijzelt´´ nu deze speler. Hij neemt geen dokters aan en heeft deze speler voor 20 miljoen te koop gezet.
Ondertussen zit Zweden met een waar keepersprobleem aangezien hun tweede keeper ook geblesseerd is.
omg hoe ziekelijk 10k tsiquote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
speler
Damn, 2 botsquote:Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Daemon19 het volgende:
Rembrandt is ondertussen geupdate en moet werken.
Ik heb er 4quote:Op maandag 19 december 2005 16:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Damn, 2 botshoewel het natuurlijk ook veel erger kan in VIII
Rest moet ik nog bekijken.
In X zullen ze nieuwe eigenaar krijgen.quote:Op maandag 19 december 2005 17:28 schreef foetre het volgende:
gepromoveerd naar X en daar krijg ik 2 x een bot.Tegenstanders bekeken en ze komen niet verder als waardeloos laag op het middenveld,ik heb slecht zeer hoog dus het kan as seizoen ni mis gaan.
zeker weten?ook als er 12 divisies zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 17:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
In X zullen ze nieuwe eigenaar krijgen.
Nog een keer gekeken...5 nr.8 uit VII die meekomt is ook een WOquote:
quote:Next season's VII.965
# Team Origin
1. GF'38 7 in VI.895
2. Queens_Park_Rangers 8 in VI.270
3. Magical VAS 3 in VII.965
4. Lokomotiv Boschdijk 4 in VII.965
5. Sys rq 5 in VII.965
6. Don's FC 6 in VII.965
7. Real Soldt-Utd 1 in VIII.526
8. vvc Impeesa 2 in VIII.250
quote:Er is eindeloos veel om gevraagd en even eindeloos is erover gedebatteerd: met gepaste trots kunnen wij u nu de Hattrick Masters Internationale Beker aanbieden. Dit wordt dé grote internationale competitie voor de beste Hattrick-clubs. Het nieuwe toernooi heeft in meer of mindere mate zijn invloed op bijna alle clubs, dus lees goed wat de veranderingen inhouden.
Jarenlang is er op de forums over een internationale competitie gesteggeld. In polls en discussies is er talloze malen om gevraagd, maar we konden tot voor kort geen goede vorm vinden en al evenmin de gelegenheid om er werk van te maken. Maar nu is de tijd rijp voor de Hattrick Masters!
Allereerst de kwestie die een groot aantal Hattrick-clubs raakt: om de Hattrick Masters in het schema in te passen is er halverwege het seizoen een pauze nodig in de nationale beker. Ronde 8 van dat toernooi valt daarom een week later dan voorheen. Als gevolg daarvan eindigen de nationale bekertoernooien een week later dan we gewend waren. Alle clubs, ook al zitten ze nog in de nationale beker en zelfs al nemen ze aan de Hattrick Masters deel, kunnen in die pauzeweek een vriendschappelijke wedstrijd spelen.
De Hattrick Masters is uitsluitend bedoeld voor echte winnaars. Van elk land mogen alleen de kampioen van de hoogste divisie én de nationale bekerhouder meedoen. Een club die de dubbel binnenhaalt, zal optreden als enige vertegenwoordiger van zijn land. Er kunnen maximaal 256 clubs worden ingepast in het huidige wedstrijdschema, maar dat kan nog veranderen als er in de toekomst meer clubs speelgerechtigd blijken. Deelnemers aan de Hattrick Masters blijven ook meedoen aan hun nationale bekercompetitie. De Hattrick Masters is dus extra, en geen vervanging voor bestaande nationale evenementen.
In de week van de Hattrick Masters wordt intensief gespeeld. Vanaf maandagochtend 08:00 uur HT-tijd vindt om de 12 uur een ronde plaats. Bij 256 clubs zijn er 8 speelrondes nodig, met de finale op donderdag om 20:00 uur. Managers die de allerbeste willen worden, kunnen daarmee voor enkele 'real life'-opofferingen komen te staan.
In economische zin willen we de winnaar van de Hattrick Masters uiteraard belonen, maar tegelijk is het niet onze bedoeling dat de kampioen een al te groot voordeel krijgt ten opzichte van de andere teams van zijn land. Daarom is het prijzengeld gelijk aan dat voor de winst in de nationale beker. Als je daar de betalende toeschouwers bij optelt, kom je toch aan een heel aardig sommetje voor de clubs in de finaleronde.
Ik ga hier verder niet op de details van de Hattrick Masters in. Alle regels en voorwaarden lees je op de Hattrick Masters-pagina.
Acht weken onderweg in het nieuwe seizoen zullen we eindelijk zien wie nu echt de beste manager binnen Hattrick is. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk jullie ook.
Links is voor de sigarenkuur, midden is ernaquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Ik ben de linker twee
qyn is wel veranderd zeg.. ik vind hem wat op SD lijken eerlijk gezegd..quote:Op maandag 19 december 2005 19:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
De linker is Madkow en de rechter is sirdalord...
De knakker op die andere foto's is qyn...
En ik sta er niet op
Gaat volgend jaar vanaf week 1 tussen Team NAC, jij en ik denk ik, net als laatste deel van dit seizoenquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef maniack28 het volgende:
Ach Uddel en ik krijgen er 2 prutsertjes bijNjah, eentje is wel aardig, bijna alles matig (zeer laag) en zwak (hoog) middenveld
Kan leuk worden volgend seizoen
Tsja... daar valt niks aan te doen he... ik stel mn 3 beste spitsen op en verder mn b-mids, zodat ik geen overwicht behaal (TS staat op woedendquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar vanaf week 1 tussen Team NAC, jij en ik denk ik, net als laatste deel van dit seizoen
Volgend seizoen neem ik die topscoorderprijs mee, m'n spits die halverwege ingestroomd is was gewoon gedeeld topscoorder
Trouwens Joralf.. weet je zeker dat die gozer niet wil degraderen waartegen je moet in p/d? Anders ben je nog de Sjaak
Plat? HT is dood!!quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef Robi02 het volgende:
En toen lag Hattrick plat..had net op 2 spelers geboden
expres verliezen is lafquote:Op maandag 19 december 2005 20:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... daar valt niks aan te doen he... ik stel mn 3 beste spitsen op en verder mn b-mids, zodat ik geen overwicht behaal (TS staat op woedend) en ik hoop maar dat hij iig zn beste team opstelt... zo niet, dan ben ik de sjaak en zit ik volgend seizoen niet meer bij jou
Ow, en dan word je volgend seizoen ook geen kampioen
toemaar.........en wat zijn jouw plannen dan exact??quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:11 schreef Lortnoc het volgende:
Niestroj verkocht en inmiddels 16,7 miljoen op de bank. Volgend seizoen is nu al bestempeld tot geld-verdien seizoen, sportieve aspiraties zijn niet aan de orde.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:11 schreef Lortnoc het volgende:
Niestroj verkocht en inmiddels 16,7 miljoen op de bank. Volgend seizoen is nu al bestempeld tot geld-verdien seizoen, sportieve aspiraties zijn niet aan de orde.
quote:Competitiestand: 4285
Wat zal ik eens kopenquote:Kapitaal: 971 575 ¤ (2 627 574) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1606 leden
Supporters: in de wolken
wat is dan de 2e optie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef Uddel het volgende:
Twee leuke nieuwe opties bij Hattrick zie ik
[..]
[..]
Wat zal ik eens kopen
Ik denk toch dat ik voorlopig maar niks koop, misschien m'n stadion uitbreiden met een paar k ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef Uddel het volgende:
Twee leuke nieuwe opties bij Hattrick zie ik
[..]
[..]
Wat zal ik eens kopen
Schenk wat geld aan mij, ik zit nog steeds met 19,5kquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik voorlopig maar niks koop, misschien m'n stadion uitbreiden met een paar k ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |