Ik zou het doen na de TU van aankomende vrijdagquote:Op zondag 18 december 2005 21:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik tussen beide seizoenen wil conditietrainen, wanneer moet ik dat dan instellen?
Lol ik had laatst, was mn keeper eruit getrapt, had ik voor vriendencup (had WO's) een keepertje gehaald werd die er ook uitgetrapt. Speelde ik wedstrijd met keeper van 0 sterquote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef Murray het volgende:
Godver!
Ik begin er zo onderhand een beetje van te balen dat m'n keepers steeds het veld uitgeschopt worden.
Er staat nu ook een waardeloze keeper op doel, die zal ook wel niet veel hoger dan 0 sterren halen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lol ik had laatst, was mn keeper eruit getrapt, had ik voor vriendencup (had WO's) een keepertje gehaald werd die er ook uitgetrapt. Speelde ik wedstrijd met keeper van 0 ster
refused, ik was dit seizoen niet het beste team, ik had tegenstanders met bv een goed MF of formi aanvalsratings op de vleugel, dat zijn geen prutsersquote:Op zondag 18 december 2005 21:09 schreef REFUSED het volgende:
[..]
individueel beter zijn is leuk, maar dat je het alleen daarmee niet redt heb je dit seizoen al laten zien...
SocialDisorder: 11*, die nieuwe in je competitie, is aanwezig in #fokhattrick. Zit je toch nog voor 1 wedstrijd bij elkaar...
HT :quote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[Uitbreiden!] FC Waarheen - dé Mooiboys (79 minuten gespeeld) 0 - 5 [Verwijder]
78 minuten: Rene Herbert Schleußner van Mooiboys buitte in de 78e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 5.
Zijn er in VII veel WO's ?
quote:Walk-overteams worden 'bot'-teams
14-11-2005
De situatie rondom eigenaarloze teams gaat komend seizoen veranderen. Nu wordt van een team dat geen eigenaar meer heeft, de opstelling automatisch gereset (na week 7, 14 en 16). Na de reset eindigen de wedstrijden in een walk-over.
In plaats van een reset krijgen eigenaarloze teams komend seizoen een aanvulling op de selectie. Uit deze nieuwe spelers wordt at random een opstelling gevormd. De teams zijn hiermee dus vergelijkbaar met de bestaande 'bot'-teams. Natuurlijk zijn deze teams bijzonder slecht, maar ze komen in ieder geval opdagen en er wordt een wedstrijd gespeeld. De oude spelers van het team blijven ook bij de selectie, maar zullen niet worden opgesteld. Tot het moment dat een nieuwe eigenaar het team overneemt, kunnen ze wel worden opgeroepen door de nationale coaches.
Tot slot. Alle bestaande eigenaarloze teams waarvan de opstelling al is gereset, krijgen komend seizoen een nieuwe selectie en worden dus een 'bot'-team.
Oké, bedankt voor het advies.quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zou het doen na de TU van aankomende vrijdag
quote:18-12-2005 om 21:57 Wietse Kranenbarg van vv Emmen werd gehuldigd voor het feit dat hij topschutter werd dit seizoen. "Dit zal me zeker helpen bij mijn contractbesprekingen," zei de nieuwe topschutter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |