Ach kijk het van de postitieve kant je doet je HT team naam wel eer aanquote:Op zondag 18 december 2005 12:04 schreef Terrestra het volgende:
Pull weer zwaar k*t , toch al niet de beste week in mijn hattrick leven. Vrijdag de grootste fout gemaakt , was aan het kijken wat het zou kosten om mijn stadion uittebreiden. En zonder na tedenken geef ik hiervoor accoord. Vandaag een thuis wedstrijd dus dat gaan met supporters kosten en verder sta ik dus nu 350k in de min. Dus heb ik een van mijn jeugd aanvaller op de tl moeten zetten ( 20jr scoren uitmuntend passen goed zie TL )
Gvd nu zul je zien dat ik vanavond nog mijn eerste plaats gaan verspillen tegen de nr 2....
Ik moet tegen de nummer 1 als ik met 10-0 win ben ik kampioenquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef hollander76 het volgende:De grote dag is zover
Eindelijk weer een wedstrijd!
Maar goed, het gaat er nu om of ik met 6 punten verschil kampioen word, of ik met gelijk aantal punten 1e word op doelsaldo, of ik moet 5 tegendoelpunten pakken en 2e worden
Het gaat dus helemaal nergens over, maar we knallen alles dr uit![]()
ik zat nog te twijfelen om dat inkoppertje te makenquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach kijk het van de postitieve kant je doet je HT team naam wel eer aan![]()
Ik zag het das idd mooi .Ik speel straks in de X klasse ,dan zal het voor mij toch totaal geen invloed hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Grumpey het volgende:
From 51880 to 60072 teams
Espaņa, Deutschland, Nederland, Schweiz
wel handig om te weten voor de onderste regionen...we krijgen een XII
quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen om dat inkoppertje te maken
quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 000
Nee joh leuke verdedigerquote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef pekel het volgende:
Als wat zal ik m'n bovenstaande YP op de TL-lijst zetten? Middenvelder maar doen?
hehehe vlaamsquote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
kapsonesquote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef foetre het volgende:
Kan ik hem ni ff van je huren ?Ik heb nog een teamkneusje nodig![]()
Hij staat nu op 128kquote:Luis Fabián Cerezo (21381480) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 820
Loon: 912 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Acerotelahinco
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Hij is inmiddels al 270k en dat is volgens mij veel te veel geld. Volgend jaar is hij 32 en de kans wordt snel groter dat hij uitstekend af is. En dan is het een dure koop zeker gezien zn passing!quote:Op zondag 18 december 2005 13:08 schreef Oldbie het volgende:
Hier wil ik op gaan bieden....wat zou ik als max aan moeten houden?
[..]
Hij staat nu op 128k
Zo'n slechte speler is dit toch niet? Met een seizoen positiespel training is het een 18 jarige goede middenvelder met goed passen (en ook nog matig verdedigen). Dat is dan zeker 5 ton waard.quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Ik ben al gestopt met bieden. Ik zit met verbazing te kijken waar die gekken mee bezig zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al 270k en dat is volgens mij veel te veel geld. Volgend jaar is hij 32 en de kans wordt snel groter dat hij uitstekend af is. En dan is het een dure koop zeker gezien zn passing!
ff kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef ExCibular het volgende:
Misschien is dit wat voor je? Nissim Malka (79817614)
quote:Appie Stuifzand
TSI = 20, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ik vond t ook al vreemd... bleek dat ik mn vorige YP nog niet gepulld hadquote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe kan het dat je al hebt gepulled?
Tis nog niet eens tijd
Hij zou een kleine verbetering zijn voor mijn team. Ik denk erover na....hij staat in mijn bookmarks.quote:Op zondag 18 december 2005 14:02 schreef ExCibular het volgende:
En deze dan, weer jong want dan kan hij nog even mee. Chitan Sinha (66044459)
Weer Azie dus als je geluk hebt wordt hij niet ontdekten heb je een jonge speler voor weinig maar hij heeft nog wel 2 uur tegaan! Maar met wat geluk moet hij wel onder de 500K kunnen blijven!!
Zag er in eerste instantie goed uit. Jammer van zijn matige vorm. Als dat wat beter was, was hij een aanwinst. Op dit moment voegt hij helaas niets toe.quote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef ExCibular het volgende:
Deze loopt af over een half uur met slecht ervaring en is iets ouder: Jörgen Håkansson (49112808)
waar draait het om dan? Promotie? Kampioenschap?quote:Op zondag 18 december 2005 14:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zag er in eerste instantie goed uit. Jammer van zijn matige vorm. Als dat wat beter was, was hij een aanwinst. Op dit moment voegt hij helaas niets toe.
Ik ben veeleisend he? Het komt er echt op aan vanavond en ik ben op dit moment echt alleen met vanavond bezig. Lange termijn zal me aan mijn reet roesten.
Promotie.quote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar draait het om dan? Promotie? Kampioenschap?
Klinkt leukquote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Promotie.
Nummer 1 moet tegen nummer 2. Nummer 2 is stuurloos....eigenaar is gestopt. Hij heeft een blessure en een schorsing en zal waarschijnlijk met 9 man aantreden.
Zelf moet ik tegen nummertje 6. Hij is veel zwakker dan ik dus ik win zeker wel.
Ik moet, samen met de nummer 1, een doelsaldo halen van +10....dan ga ik de nummer 2 op doelsaldo voorbij en ben ik gepromoveerd.
Nummer 1 heeft toegezegd te MOTSen. Dat doe ik natuurlijk ook maar ik zoek eigenlijk nog een versterking voor mijn aanval....
ik ga bieden.....straks.....ik moet de prijs niet onnodig opdrijvenquote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ExCibular het volgende:
Joachim Horel (57237546) misschien? goed in vorm
idd, dat moeten we wel voorkomen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Zou jammer zijn als een team waarvan de eigenaar al 2 maanden niet actief is nog promoveerd
Heracles Almelo en FC Twente hebben interesse getoond...quote:Kay Tukker (87361974) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 534 Ī/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
damn...gaat aan mijn neus voorbijquote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ExCibular het volgende:
Joachim Horel (57237546) misschien? goed in vorm
quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Heracles Almelo en FC Twente hebben interesse getoond...
Gaarne ontopic pratenquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef hollander76 het volgende:
De groene,
De gele,
De homosexuelen
ADO DEN HAAG OLE OLE![]()
![]()
He Oldbie wat heb je nu voor spitsen? Wil je ook positiespel erbij zetten?quote:
Goed meneer Derksen, hoe gaat het eigenlijk in uw competitie?quote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Gaarne ontopic praten
Dank
J-D
![]()
Tja, kan 2e of 3e worden, maar 4e of 5e kan ook nog...quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Goed meneer Derksen, hoe gaat het eigenlijk in uw competitie?
Mijn twee spitsen:quote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef ExCibular het volgende:
[..]
He Oldbie wat heb je nu voor spitsen? Wil je ook positiespel erbij zetten?
Walter Seyer (58196191) heb ik nog voor je gevonden geen geweldige vorm maar met koppen en goed spelhervatting kan je misschien goed helpen tijdens SE en evtueel extra interessant als FTW
quote:Ed van Daal (20167558) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
28 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 680 Ī/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
ik ga bieden trouwens....jammer van zin controversieel....hopen dat ik geen TS hit krijgquote:Emmanuel Sans (78448442) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 792 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
idd, en die ouwe is toch goed voor 3 sterretjes op dit moment. Goed sterren zeggen niet alles maar even ter indicatiequote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef ASSpirine het volgende:
die ouwe zou ik niet halen
edit: Kzie dat het al je spitsen zijn...
die had ik ook al gezien....staat in mijn bookmarks....ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef ExCibular het volgende:
Hij is inderdaad niet heel veel beter behalve dan zijn koppen en spelhervattingen. Dat is niet iets waar ik normaal heel veel om zou geven maar het maakt misschien verschil.
Rogier Baeyens (55837540) hier heb je nog een die zou erg goed voor je zijn maar ik denk dat die te duur blijkt.
hoe bedoel je, veelste duur...quote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Demko Daeseleire (46326652)
Ook op de TL, Formidabel scoren
[pimpmode]quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tja, kan 2e of 3e worden, maar 4e of 5e kan ook nog...
Maar mn team wordt wekelijks beter, dus volgend jaar serieus kanshebber op een top-2 plaats
VI.629
7 briljantjes en 1 wonderbaarlijk, moet zat zijn
Ik moet even mijn opstelling aanpassen.....hij is van mijquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef ExCibular het volgende:
Rogier Baeyens (55837540) hier heb je nog een die zou erg goed voor je zijn maar ik denk dat die te duur blijkt.
[pimpmode]quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[pimpmode]
5 briljantjes, 1 wonderbaarlijk, 2 wereldklasse en 2 ervaren uitmuntend
[/pimpmode]
zou toch zat moeten zijn voor een kampioenschap in VI volgend jaar...
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Transaction (Process ID 1542) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction.
/Common/includes/Database2.asp, line 302
individueel beter zijn is leuk, maar dat je het alleen daarmee niet redt heb je dit seizoen al laten zien...quote:Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef komrad het volgende:
dat zou toch voldoende moeten zijn voor het kampioenschap in de VII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |