He Oldbie wat heb je nu voor spitsen? Wil je ook positiespel erbij zetten?quote:
Goed meneer Derksen, hoe gaat het eigenlijk in uw competitie?quote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Gaarne ontopic praten
Dank
J-D
![]()
Tja, kan 2e of 3e worden, maar 4e of 5e kan ook nog...quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Goed meneer Derksen, hoe gaat het eigenlijk in uw competitie?
Mijn twee spitsen:quote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef ExCibular het volgende:
[..]
He Oldbie wat heb je nu voor spitsen? Wil je ook positiespel erbij zetten?
Walter Seyer (58196191) heb ik nog voor je gevonden geen geweldige vorm maar met koppen en goed spelhervatting kan je misschien goed helpen tijdens SE en evtueel extra interessant als FTW
quote:Ed van Daal (20167558) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
28 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
ik ga bieden trouwens....jammer van zin controversieel....hopen dat ik geen TS hit krijgquote:Emmanuel Sans (78448442) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
idd, en die ouwe is toch goed voor 3 sterretjes op dit moment. Goed sterren zeggen niet alles maar even ter indicatiequote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef ASSpirine het volgende:
die ouwe zou ik niet halen
edit: Kzie dat het al je spitsen zijn...
die had ik ook al gezien....staat in mijn bookmarks....ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef ExCibular het volgende:
Hij is inderdaad niet heel veel beter behalve dan zijn koppen en spelhervattingen. Dat is niet iets waar ik normaal heel veel om zou geven maar het maakt misschien verschil.
Rogier Baeyens (55837540) hier heb je nog een die zou erg goed voor je zijn maar ik denk dat die te duur blijkt.
hoe bedoel je, veelste duur...quote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Demko Daeseleire (46326652)
Ook op de TL, Formidabel scoren
[pimpmode]quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tja, kan 2e of 3e worden, maar 4e of 5e kan ook nog...
Maar mn team wordt wekelijks beter, dus volgend jaar serieus kanshebber op een top-2 plaats
VI.629
7 briljantjes en 1 wonderbaarlijk, moet zat zijn
Ik moet even mijn opstelling aanpassen.....hij is van mijquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef ExCibular het volgende:
Rogier Baeyens (55837540) hier heb je nog een die zou erg goed voor je zijn maar ik denk dat die te duur blijkt.
[pimpmode]quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[pimpmode]
5 briljantjes, 1 wonderbaarlijk, 2 wereldklasse en 2 ervaren uitmuntend
[/pimpmode]
zou toch zat moeten zijn voor een kampioenschap in VI volgend jaar...
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Transaction (Process ID 1542) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction.
/Common/includes/Database2.asp, line 302
individueel beter zijn is leuk, maar dat je het alleen daarmee niet redt heb je dit seizoen al laten zien...quote:Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef komrad het volgende:
dat zou toch voldoende moeten zijn voor het kampioenschap in de VII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |