quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Diego Izmendi (71684426
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 7 260
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Iemand interesse?quote:Zé Lima (49738114) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 6 270
Loon: 1 344 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
geldt dat voor alle spelers? Ik heb dus ook eentje die van mij weg mag:quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
qyn, verkopen die kwast. In ieder geval niet meer trainen. Wel zou ik pas over 4 weken verkopen, aangezien dan de markt weer wat aantrekt
Hij is nu 19 en verdient slechts ¤ 760 per week. Dat zal over 4 weken wel anders zijn. Dan is hij natuurlijk ook al 20. Is het toch beter om even te wachten?quote:Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
sommige waren mss 2 keer gestegen, het zijn niet allemaal skilltrades bij mij, al laat ik dat soms wel vermoedenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef komrad het volgende:
je kan toch all je skilltrainees in de TL achterhalen en die erbij optellen
Berquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:43 schreef Uddel het volgende:
Verder is Ber Konings gestegen naar matig, Hives
Tweede tandje..quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ber
Ik pink hier achter mn pc even een traantje weg. Dit voelt als een vader van wie zijn zoon zn eerste tandje doorkomt![]()
Conditie is alleen echt van belang bij middenvelders.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef foetre het volgende:
Wat is de beste training voor mijn team?
Ik train def heb 9 uitstekende def's van 18 maar ze hebben allemaal +- waardeloos conditie.
Moet ik gewoon doorgaan met def of toch conditie?
conditie van al me mids is uitstekend .quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Conditie is alleen echt van belang bij middenvelders.
Maar verdedigers met laag conditie kunnen een negatief conditie se krijgen.
Dus kijk ff wat de conditie van je middenvelders is.
Is de conditie van je middenvelders ook zo slecht, dan kan het verstandig zijn om conditie te trainen in het tussenseizoen.
Verdedigers.. dat is toch inclusief de backs?? Of profiteren die nauwelijks van trainen op verdedigen?quote:Soort training Verbetert ...voor...
Verdedigen Verdedigen Verdedigers ((Anderen))
hij kan laat zijn met zijn pull....quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe kan het dat je al hebt gepulled?
Tis nog niet eens tijd
Ten eerste, veranderingen duren altijd even. Het merendeel van de users die op de TL shopt is dom en zodoende denken mensen nog steeds niet aan de wing. En leggen ze nog steeds veel geld neer voor een wing met playmaking.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Wolfje het volgende:
Waarom zijn aanvallers naar de vleugel toch zo goedkoop in verhouding tot hun bijdrage aan de aanval?
Met mijn redelijk scoren/ goed vleugelspel spits haal ik makkelijk een matige rating op desbetreffende vleugel. Bij gewone positionering van een goede spits haal ik net zwak. Het lijkt mij dan ook dat vleugelspel voor een spits een aardige meerwaarde heeft, maar die is momenteel niet terug te vinden in de prijs.
yup, bij verdedigen trainen train je zowel de backs als de centrale verdedigers evenveel en evengoed. Dus bij 2x in de week met 5 verdedigers gespeeld te hebben train je 10 man volledig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef Murray het volgende:
Zeg ik speel het nou ook al een tijdje, maar nu vraag ik me ineens wat af..![]()
[..]
Verdedigers.. dat is toch inclusief de backs?? Of profiteren die nauwelijks van trainen op verdedigen?
Hij moet zich schamen ook maar te denken dat hij kans op hoogste niveau zou hebben bij mij...quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij moet zich schamen ook maar te denken dat hij kans op hoogste niveau zou hebben bij mij...![]()
Hm, ok.quote:Op zondag 18 december 2005 10:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, bij verdedigen trainen train je zowel de backs als de centrale verdedigers evenveel en evengoed. Dus bij 2x in de week met 5 verdedigers gespeeld te hebben train je 10 man volledig.
Hier staat tegenover dat verdedigen langer duurt.
Ach kijk het van de postitieve kant je doet je HT team naam wel eer aanquote:Op zondag 18 december 2005 12:04 schreef Terrestra het volgende:
Pull weer zwaar k*t , toch al niet de beste week in mijn hattrick leven. Vrijdag de grootste fout gemaakt , was aan het kijken wat het zou kosten om mijn stadion uittebreiden. En zonder na tedenken geef ik hiervoor accoord. Vandaag een thuis wedstrijd dus dat gaan met supporters kosten en verder sta ik dus nu 350k in de min. Dus heb ik een van mijn jeugd aanvaller op de tl moeten zetten ( 20jr scoren uitmuntend passen goed zie TL )
Gvd nu zul je zien dat ik vanavond nog mijn eerste plaats gaan verspillen tegen de nr 2....
Ik moet tegen de nummer 1 als ik met 10-0 win ben ik kampioenquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef hollander76 het volgende:De grote dag is zover
Eindelijk weer een wedstrijd!
Maar goed, het gaat er nu om of ik met 6 punten verschil kampioen word, of ik met gelijk aantal punten 1e word op doelsaldo, of ik moet 5 tegendoelpunten pakken en 2e worden
Het gaat dus helemaal nergens over, maar we knallen alles dr uit![]()
ik zat nog te twijfelen om dat inkoppertje te makenquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach kijk het van de postitieve kant je doet je HT team naam wel eer aan![]()
Ik zag het das idd mooi .Ik speel straks in de X klasse ,dan zal het voor mij toch totaal geen invloed hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Grumpey het volgende:
From 51880 to 60072 teams
España, Deutschland, Nederland, Schweiz
wel handig om te weten voor de onderste regionen...we krijgen een XII
quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen om dat inkoppertje te maken
quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 000
Nee joh leuke verdedigerquote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef pekel het volgende:
Als wat zal ik m'n bovenstaande YP op de TL-lijst zetten? Middenvelder maar doen?
hehehe vlaamsquote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
kapsonesquote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef foetre het volgende:
Kan ik hem ni ff van je huren ?Ik heb nog een teamkneusje nodig![]()
Hij staat nu op 128kquote:Luis Fabián Cerezo (21381480) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 820
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Acerotelahinco
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Hij is inmiddels al 270k en dat is volgens mij veel te veel geld. Volgend jaar is hij 32 en de kans wordt snel groter dat hij uitstekend af is. En dan is het een dure koop zeker gezien zn passing!quote:Op zondag 18 december 2005 13:08 schreef Oldbie het volgende:
Hier wil ik op gaan bieden....wat zou ik als max aan moeten houden?
[..]
Hij staat nu op 128k
Zo'n slechte speler is dit toch niet? Met een seizoen positiespel training is het een 18 jarige goede middenvelder met goed passen (en ook nog matig verdedigen). Dat is dan zeker 5 ton waard.quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef pekel het volgende:
Sja...
17 jaar
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Ik ben al gestopt met bieden. Ik zit met verbazing te kijken waar die gekken mee bezig zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al 270k en dat is volgens mij veel te veel geld. Volgend jaar is hij 32 en de kans wordt snel groter dat hij uitstekend af is. En dan is het een dure koop zeker gezien zn passing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |